Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 22. ledna 2014

Uma Thurman a laky na nehty? A jaký!

Zdravím vás :)

   Na začátek vám hned vysvětlím, že Uma Thurman nemá s dnešním článkem, ba ani laky, nic moc společného. Jenže, když jsem viděla stojan dekorativní kosmetiky UMA v Tetě, nenapadla mě žádná jiná Uma než ta z Kill Bill :) A když jsem od Cácorky (ještě jednou děkuji <3) dostala tento lak a Francouz ho viděl, tak se ptal, jestli má Uma Thurman vlastní značku laků :) Prostě se tomu holka nevyhne.


   UMA Cosmetics (United Make Up Artists) je německá značka, která cenám odpovídá něco mezi Essence a Catrice. V našich drogeriích ji najdete zatím pouze v nových prodejnách Teta, které jsou zaměřené na dekorativní kosmetiku (v Praze třeba na Andělu a Vinohradské třídě). Na celý sortiment se můžete mrknout na oficiálních stránkách.


   Zpátky k laku. Můj odstín je Berry Delight, což jsem na lahvičce hledala nějakou tu chvilku. Název je totiž šibalsky skrytý na víčku ve změti ostatních informací.


    Co se týká štětečku, sám o sobě mi moc vyhovuje. Je užší, velmi dobře střižený a jdou s ním perfektně nalakovat i menší prsty. Lak nanáší rovnoměrně a bez jakýchkoli barevných brázd. Mám však výtku k tomu, že tyčinka, na které jsou štětiny upevněny, je docela krátká a trochu jsem se při nanášení bála, abych si víčkem neškrábla do laku. Ale není to nic extra hrozného, ne pro mě :)



   Berry delight je opravdu krásný odstín - vypadá jak borůvkovoostružinový jogurt s pořádnou dávkou rozmixovaného ovoce :) V lahvičce je o dost světlejší, byla jsem vážně překvapená jak moc.



   Pigmentace laku je dostatečná, 2 vrstvy bohatě stačily. Konzistence je trošku hustší, ale lak se nijak netáhne a nedělá problémy s vykreslením obloučku nebo s nějakými výraznými brázdami. 
    Schne velmi, velmi rychle, sama jsem byla překvapená jak moc. Bohužel neschne do vysokého lesku, což je zřejmé i z fotografií. Na palec jsem zkusila dát NYC Turbo Dry pro vyšší lesk a nadlak spodní lak trochu zesvětlil, proto jsem ho neaplikovala na všechny nehty, abych nezkreslila swatche. Už je jen na vás, jestli ho dáte, já příště ano. Zesvětlení bylo asi tak o 1 tón, rozhodně nebyl lak tolik světlý jako v lahvičce.

   A teď to nejlepší - výdrž. Lak jsem měla bez podlaku i nadlaku a vydržel 3,5 dne naprosto netknutý (s výjimkou trochu odštípnutého palce, kam jsem nanesla právě NYC, ale poslední dobou se mi na tomto místě lak odloupne nejdřív :/). Lak se na konečcích ani trochu neošoupal a kdybych ho neodlakovala (na zkoušku jsem musela dát něco méně divokého), tak si tam možná trůní ještě dodnes :).
   Jinak musím dodat, že jsem nehty škrábala etikety ze 3 sklenic (vím, že bych to neměla dělat a vzít si na to raději tupý nůž). A přitom se opravdu žádný kousek neodloupl. Z toho jsem vážně nadšená :)




   Vaše všímavá očka si jistě všimla i laku na prsteníčku - je to Colorma Brocades č. 220, který je nanesen ve 3 vrstvách a jeho odlakování bylo peklo! A vydržel jen 2 dny :(

  Laku je 8 ml a stojí 59,90 Kč. Osobně jdu v pátek pro další odstín, neboť ta výdrž a schnutí mě dostaly :)

Co vy a UMA? Máte od nich něco? Doporučuji zajímavý test bází pod oční stíny u An, kde to UMA vyhrála :)

46 komentářů:

  1. No vidíš, zrovna jsem chtěla psát, že jsem měla jen bázi... :)A vlastně i lesky na rty.
    Značku jsem zatím až tak moc nezkoumala, trochu mě děsí tmavé makeupy a pudry. Ale lak má skutečně krásná odstín, budu je muset omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě říkala, že mi ta značka něco říká a vzpomněla jsem si, že jsem u tebe něco od ní viděla (akorát jsem si myslela, že to byl korektor :D).
      A jaký je ten lesk?
      Tmavý makeup mají pro mě všechny makeupy z drogérky a sama bych si je nekoupila. Světlý je jen All About Matt od Catrice, ale to ej azse matující a já potřebuji hydratační :)

      Vymazat
    2. No, docela normální... :D Já lesky nemám moc ráda, tak neposoudím. Vlastně ani nevím, co mě to popadlo si něco takového koupit... :)
      No, to je taky docela pravda, a je to škoda. :)

      Vymazat
  2. Je to krásná barva, přesně pro tebe :-)
    Mně by se moc líbila taková výdrž. Ten zlatý jsem měla na Vánoce a krásně se sloupnul po jednom dni. Odlakovávala jsem jen malíčky, kde držel.

    Ty tvé nehty jsou tak krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty třpytivý jsou prostě bída :((
      Krásné nehty an křivých prstech :D Díky, Marti <3

      Vymazat
  3. Krásný odstín a krásná barevná kombinace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotnou mě překvapilo, jak moc jim to dohromady sluší :)

      Vymazat
  4. Jéé ten má tak krásnou barvu :) a hodně mi připomíná p2 co jsem koupila v Drážďanech odstín 690 Forever :) a líbí se mi ta kombinace s Maybelline, ale to odlakování muselo být hrůza, stejně tak jako u mě Lost in Glitter ten stříbrný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obvykle mi u glitrových laků stačí přiložit tampónek s odlakovačem an delší dobu a jeto, ale tento jsem div z nehtů neseškrabávala :( Nějak nemám chuť ho lakovat na všechny nehty, protože se bojím, že mu alobal nepomůže :D

      Vymazat
  5. To je krása ...po téhle značce se musím podívat !

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je doopravdy nádherný, krásná výrazná, ale nenásilná barva:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :)) Dlouho jsme podobnou sháněla a většinou jsem narazila na problém, že odstíny měly hnědý podtón a moc mi neslušely. Tahle elegantní borůvka je však jiná :) Obecně mají zajímavé krémové odstíny :)

      Vymazat
  7. Páni to je nádhera, takovou barvu mám moc ráda. O této značce jsem jestě neslyšela ani ji nikde neviděla, ale kdoví zda ji mají někde u nás v Ostravě.
    http://lifestylebydominique.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle stránek Tety jsou nové prodejny na Masarykově náměstí, ulici 30. dubna a Výškovické :) Tak snad v nějaké stojan UMA mají :) Přeji šťastné pořízení :)

      Vymazat
    2. Ještě jsme to zkontrolovala, stojany jsou ve všech třech :)

      Vymazat
  8. no téééda, tam v pátek musíme zajít!!!! Je to jasné? :-D

    Docela si mne nalákala :-)
    Jinak co se toho prosince týče, se mi to dělalo na prostředníčku na prave... a dneska mi uletěl nehet, tak jestli není palec úplně v pořádku a není někde tenčí, nebo nalomenej.

    Barva parádní, taková ideální. Já bych si trumfla ji označit i za nude :-)

    Brodaces, tam mám stejný zkušenosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je ten roh palce docela náchylný a hlavně je uměle vytvořený pilováním, palec mám ve skutečnosti do špičky :(
      Já bych tu barvu taky dala do těch natural odstínů, je sice tmavá a do fialova, ale není řvavá a má ten jemný růžovohnědý podtón.
      Neboj zajdeme, mají spoustu krásných tmavých odstínů ;)

      Vymazat
  9. wau, ten lak je jednoduchý a pritom krásny. S prstenníčkom si ho pekne skombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Upřímně, kam se na Umu hrabe Essence. Já jsem zkoušela tvarenku a oční stín a obojí je fajn, tvarenka je hodně pigmentovana, stíny o trošku horší, ale pořád dobře použitelné. Psala jsem o tom u sebe na blogu. Makeup bych si tam Nekoupila, ale nějaké ty pudrove výrobky, laky nebo i něco na rty klidně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Essence nesahá ani po kotníky třeba zmíněné Catrice.
      Moc děkuji, na recenzi jsem mrkla. Tvářenka má nádherný odstín, na mě ovšem docela třpytivý. stíny jsou nádherné, těm se na zoubek podívám mile ráda :)

      Vymazat
  11. No teda kočko, ty mi něco říkej! :D Já teď cítím nutnost vlastnit tento lak, protože ten odstín je tedy něco! Jak já teď na podobných barvičkách ujíždím.. achjo, co mi to děláš? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Celkovo su nechty super a takuto farbicku vobec nemam,takze ho najdem bude moj

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásná barva, takové mám ráda! :) A s tou Coloramou, mmmm!

    Já jsem u stojanu UMA chvilku postávala, nakonec jsem nic nebrala, protože mi to připomínalo Elf :D Ale jak tak koukám, tomuhle laku dám šanci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, to mě nenapadlo :) Nejlepší je, že mám podobný lak tomuto a je právě od e.l.f. :D

      Vymazat
  14. Od Uma jeden lak mám a mně teda připadá hrozně vodový a štěteček moc mrňavý. Možná je ta tekutost odstín od odstínu, ale za mě tedy ne. To už radši půjdu do Essence laků nebo do Catrice. Jinak ale tobě moc sluší a ta barva je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to mě mrzí :( Chci zítra koupit další a snad bude super jako tento-
      Catrice určitě doporučuji, Essence mě dost zklamala, hlavně výdrží a křivými štětečky :(
      A děkuju!

      Vymazat
  15. líbí se mi ten zlatý (a dohromady super laděj), ale jestli fakt tak nedrží, tak to se na něj asi vyprdnu, se svým vztahem k lakování by mě cokoli, co dá maximálně dva dny, jen nakrklo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a možná ještě míň, protože když se odloupne lak na prsteníčku, tak ho musím mít už dlouho nebo to musí být šmejd (jako v tomto případě).
      A rozhodování ti usnadní fakt, že ho v Praze neseženeš, protože to byla předvánoční limitka :)

      Vymazat
  16. Jé, to je ale krása! Nemám zkušenost se značkou UMA alew¨ten zlatý doma mám, krása<3

    OdpovědětVymazat
  17. Ten lak na mě působí tak retro. :-) Něco mezi starorůžovou a fialovou s kapkou hnědé. Já tyhle pudrové barvy až tak nemusím, ale přijde mi to právě maximálně vhodné někam na zkoušku nebo kamkoli, kde fakt potřebujete vypadat naprosto decentně, leč upraveně. Kdyby nebyl tak dohněda a víc šel do čisté studeně růžové nebo fialové, pořídila bych si ho... právě pro tyhle případy, kdy musím být občas "za slušňačku". :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :)) Klidně i do divadla.
      Jinak na zkoušky nejčastěji nesém béžové a béžovorůžové krémovky, ale letos jsme to riskla i s červeným lakem :D

      Vymazat
    2. Já na zkoušky chodila s normálně (tzn. výrazně) nalakovanými nehty. Protože jsem v tu dobu žádnou slušnou barvu neměla, tak jsem si jednou nehty odlakovala, abych zbytečně neprudila, ale jinak jsem si s tím hlavu celkem nelámala. Naštěstí jsem vždycky narazila na lidi, kteří hodnotili moje vědomosti a ne můj zevnějšek a neměli problém s tím, že na zkoušku jsem dorazila upravená a zároveň ne zrovna jako šedá myš, když to není můj styl. Tak stejně mě znali... :-) Nikdy se mi nepovedlo narazit na někoho, kdo by mi měl potřebu dát najevo, že jsem se měla méně věnovat svému zevnějšku a více učit. :-)

      Vymazat
  18. Taková zastřená fialková, to je přesně neco pro mě.. Opravdu nádherná barva. Teď abych hledala, kde se dá sehnat po Brně..
    A s tou Coloramou jsi mě pobavila, protože ji taky mám zrovna na prostředníčcích, jen v ještě decentnejší variantě s nude béžovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, na stránkách Tety je mapa prodejen (http://www.tetadrogerie.cz/prodejny.html?town_value=&new=1), kde si vlevo zašrtneš Nové prodejny Teta a tam se ti to zobrazí. Jistotu budeš mít úplnou, když si klikneš na danou prodejnu a u ní se ti zobrazí stojany dekorativní kosmetiky, které daná prodejna má :))
      Jé, tak s béžovou musí vypadat určitě krásně :))

      Vymazat
    2. Děkuji, dívala jsem se sama, hned jak jsem dopsala koment. :-)
      Dneska jsem si ho chtěla jet koupit, ale ať jsem koukala sebevíc, tenhle odstín prostě neměli. A protože stojan byl úplně plný , předpokládám, že ho nevedou vůbec. :-(
      Ale měli -30% na celý stojan Dermacolu, takže jsem si to zklamání vynahradila. :-)

      Vymazat
  19. No jééj! Tak pro ten okamžitě běžím :D Miluju takové odstíny, docela jsem slintala nad laky z kolekce Naturel od Zoya (... Zoyi?... :D) a příjde mi, že tenhle odstín by se k nim krásně hodil. Kolem téhle značky jsem už asi dvakrát prošla a teda nic moc mě nezaujalo, laky jsem tak zběžně přelétla očima, ale jak vidím, budu se muset podívat pořádně :D Fotky jsou krásné a lak ti moc sluší! (resp. tvým rukám :D)
    A Brocades jsou krásné, tento božský jsem sehnala úplnou náhodou potom, co jsem přestala doufat, že ho ještě někde najdu :D zatím u mě ještě čeká na vyzkoušení, ale s červeným a stříbrným jsem tak velký problém při odlakování neměla, tak to mě teď děsí :D Ale fakt je, že jsem dávala jen jednu vrstvu přes barevný lak, tak možná proto...
    Jo :D ještě si nemůžu pomoct, ale u Umy Thurman jsem se nasmála, protože poprvé, co jsem byla v nové Tetě mě doprovázela mamka a jak jsme procházely kolem stojanu Uma, tak se mě taky ptala, že prý jestli se dala ta herečka na výrobu kosmetiky :D fakt je, že asociace tady zkrátka funguje :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu kolekci Zoyi jsme taky viděla a souhlasím, že je překrásná a odstín Berry delight by do ní skvěle zapadl :))
      Moc děkuji, jinak fotky nic moc, jak je poříd zataženo, tak foťák neostří tak dobře jako jindy :( Zima bogvání nepřeje :D
      Tak jedna vrtsva je asi fajn, ale 3 už byly peklo. Jenže on v jedný nekryje a jsem si jistá, že ani nevydrží (což ve třech moc taky ne :D).
      :D :D :D Teď jsem se nasmála já :D Já jsem si původně myslela, že se ta značka jmenuje prostě pdole jména jako Zoya nebo Gabriella Salvete. A oni nějací makeup umělci :D
      Tak co máme dělat, když jiná Uma slavná není :D

      Vymazat
  20. Nemůžu se vynadívat, ten lak vypadá ohromně příjemně na pohled, krásná barva. :) A to oživení s Maybelline je už totálně nejdokonalejší. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mně osobně se tyhle barvičky moc nelíbí, mám raději výraznější..:) Ale Tvým rukám moc sluší..Musím kouknout, jestli Uma nabízí i nějaké odstíny, které by padly do oka mně :))

    OdpovědětVymazat
  22. No vidíš Zlatí a já nedůvěřivě koukala po téhle nové značce a říkala si, jestli stojí za vyzkoušení - vybrala jsi naprosto úchvatný odstín, takže vím, po jakém ihned sáhnu a jsem opravdu ráda, že je to za malý peníz fajn lak...a vůbec mi nevadí, že s ním nic Uma nemá do činění. Díky za skvělý tip na novou kosmetiku :-))...P.S.: Nádherně jsi tyhle dva laky zkombinovala!!!...a já mažu pro ten jogurt :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem fakt ráda, že jsi s ním tak spokojená :) Ten štěteček by mohl být vážně delší, to velké víčko na něm je naprd - já bych u lakování jistě prskala :D Ale barva ti moc sluší a koukám jak puk, že je na nehtech fakt o dost tmavší, jak v lahvičce :) A ten popis barvy - borůvkový jogurt si vážně vystihla :) Hned mám na něj chuť :D

    OdpovědětVymazat
  24. Bohužel nemůžu sehnat tento odstín, u nás zrovna tento nemají :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho potom vůbec neviděla :( Asi odstíny rychle obměňují nebo nevím, každopádně je to škoda :((

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)