Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 15. ledna 2014

Zimní kolekce laků Yves Rocher - když vám červená a růžová na nehtech nestačí :)

Pěknou středu všem :)

   Na Facebooku jsem se vás ptala, které laky od Ježíška byste chtěly vidět jako první. A protože mi recenze na laky Camaieu bude trvat déle, ukázala jsem vám zatím Zoyu a dnes přicházím se zeleným Yves Rocher lakem. A jeho modrým bráškou :)


   Tahle limitka je z Vánoc 2012. Vím, rok stará. Jenže to bylo tak...
    
    Když jsem byla v roce 2012 na Vánoce ve Francii, věděla jsem, že tam seženu limitku dekorativní kosmetiky, které se u nás bohužel neprodávají. Z té limitky jsem chtěla 1 lak - krásně zelený Rayon vert. Jenže z těch 5 odstínů byly dostupné jen 4. A zelený to nebyl.
    Prolezla jsem 3 obchody YR ve 2 městech a zelený nikde. Tak jsem tehdy vzala aspoň modrý Indigo. Na ten jsem úspěšně zapomněla...
    Tyhle Vánoce k nám přijelo 5 Francouzů, čehož jsem trochu využila. Na francouzském eshopu Yves Rocher sem zahlédla Rayon vert. Ten jediný odstín, ostatní byly vyprodané. Zajímavá náhoda :) Poprosila jsem Frantíky, jestli by mi ho nedovezli a oni, že jo :) Tak jsem už měla oba a teď vám je pěkně ukážu :)

Indigo

   Byl prvně koupený, tak ho tu máte hned na začátku :)

   Jedná se o modrý lak s modrým shimmerem. Myslím, že na foil lak jsou ty třpytky moc malé. Je to hezká královská modř. Bohužel ne moc pigmentovaná. Musela jsem dát 3 vrstvy, které naštěstí uschly docela rychle. Neschne do příliš velkého lesku a moc mě to ani nemrzí. Vydržel mi 3 dny bez nadlaku, ale s 1 vrstvou podlaku. Trochu barví nehty, ale na modré laky to není žádná hrůza.







   Pokud jste nikdy nezkoušely tyhle prcky od Rochera a ptáte se, jak se s nimi pracuje, tak vám to povím. Musíte vzít v potaz, že se víčko nedrží moc dobře. Je dost malé, ale někteří lidé si tohle chválí. Sama mám ráda zlatý střed, ne moc malá víčka ani moc velká.
   Štěteček je úzký a dlouhý. Přirovnala bych ho ke štětečkům Color Clubu. A celé lakování je podobné jako s colorclubími miniaturami. Dá se to, ale není to to nejlepší :)

   A protože mi Indigo dost připomíná MiniColoramu v odstínu Electric Blue, zkusila jsem je srovnat. 
   MC má výraznější shimmer a základová tekutina je o něco tmavší než u YR. YR se méně leskne. MC kryje ve dvou vrstvách, YR ve 3. Schnutí je lepší u YR, výdrž je u obou stejná.

Vlevo MiniColorama Electric Blue, vpravo Yves Rocher Indigo

Vlevo MiniColorama Electric Blue, vpravo Yves Rocher Indigo

Rayon vert

   Vytoužený zelenáč :)
   Barva listů stromů v létě šmrnclá jemným světle zeleným shimmerem s mátovým podtónem (achjo, tohle zní vážně divně :D). Kryje ve 2 vrstvách, i když by to sneslo možná i tu třetí. Schne stejně rychle jako modrásek, stejně dlouho vydrží. A stejně jako on neschne do vysokého lesku.






   Tenhle lak mi zase připomněl lak od Gabrielly Salvete v čísle 129. Už se nevyrábí a článek má tady.
   GS je světlejší, více do žluta a má mnohem výraznější shimmer. YR je méně lesklý, za což může i menší množství třpytivých částeček. Výdrž mi přijde u obou podobná. YR barví trochu nehty, GS ani ne.

Vlevo Gabriella Salvete 129, vpravo Yves Rocher Rayon vert

Vlevo Gabriella Salvete 129, vpravo Yves Rocher Rayon vert

   A ještě společné foto :))

ukazováček - GS 129, prostředníček - YR Rayon vert, prsteníček MiniColorama - Electric Blue, malíček - YR Indigo

   Celkově to asi nejsou nejlepší laky, ale ty barvy jsou moc hezké. Vím, ne každý je na zelenou na nehtech, někomu přijde extra ošklivá. Jenže to si pod tím nesmíte přestavit nějakou praštěnou puberťačku. Zkuste si představit elegantní zelené šaty ze saténu nebo sametu. Nebo, že ležíte pod stromem a díváte se, jak slunce probleskuje listy a vytváří několik odstínů zelené :))

   Co vy a zelená a modrá na nehtech? Nebo jedete v klasice, nude, červené a růžové? :))

Mějte se hezky :))



25 komentářů:

  1. Obě dvě barvičky jsou nádherné. Čím dál více mám ráda zelené a modré laky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Modrou a zelenou mám na nehtech nejradši, proto se mi i tyto dvě barvičky hodně líbí.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Modrých lakov mám hneď niekoľko a nad zeleným už dlhší čas uvažujem. Ten od YR je krásny. Jednoducho je to fakt zelená, žiadne odlesky do iných farieb a to sa mi páči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Navíc ten jemný třpyt laku dodává na originalitě. Vlastně si vyloženě stejný lak od jiné firmy ani nevybavím, škoda, že se u nás tyhle limitky neprodávají. Obvykle bývají velmi dobré-

      Vymazat
  4. Ó, tak tomuhle fandím :) Musím vytáhnout svou elektrickou miniColoramu :) Ta podobnost mě taky napadla, hned u první fotky. Škoda, že je GS světlejší, ta zelená je moc zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GS sama o sobě je krásná, škoda, že se už neprodává :/
      Jsem veděla, že tě na tu modrou nalákám :D

      Vymazat
  5. Modré ani zelené laky mi nevadí..modré bych řekla, že vlastně miluju..:D Se zelenou už je to hoší..:( Tam si vybírám spíš jen některé. Oba laky jsou moc pěkné, ale pro mě spíš ten modrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já těch zelených mám taky jen pár... Takže tě chápu :) Ale čas od času se dá mezi zelenými najít vážně poklad, tenhle Rayon vert, 129 od GS a mám moc ráda i Majestic Green od L´Oréal.

      Vymazat
  6. To je krásnej výběr, ani nevim, který se mi líbí víc. :) Ale u toho zelenýho se mi taky hned vybavil ten GS. :) S posledními větami musim souhlasit, to jsi popsala moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krasavci oba 2, zelenou už mám delší dobu v oblibě :) A já ráda barvičky střídám, spíš nemusím žlutou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně zrovna žlutá envadí, připomíná mi rudbeckie nebo slunečnice :)) Ale zase nemusím oranžovou... Jak mám ráda všechny barvy, tak tuhle opravdu nejmíň.

      Vymazat
  8. Zelenou tedy také moc nemusím, za to modrých laků mám asi nejvíc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :)) Já bych tě tipovala úplně na jiný barvy :D Zase vedle :)

      Vymazat
  9. Obě, tedy všechny tři barvy ti sluší. Přece jen ale raději zůstanu u těch červených, jsem konzerva :-) Jo a já oranžovou můžu, nějak se ke mně hodí, ale věřím, že ji nemusíš vůbec. K tobě mi nejde ani trochu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně k tobě zase nejde ta modrá, ale krásně by kontrastovala s tvými vlasy. Taková tmavě modrá večerní róba :))

      Vymazat
  10. Ten zelený je krásný. Modrou mám ráda ještě o něco tmavší, ale ta zelená je tak krásně pozitivní... :) Máš hezký prstýnek. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Taky mám modrou ráda takovou noční spíš, ale život je změna :D
      Prstýnek je s olivínem z mineralogický burzy :)

      Vymazat
  11. Mne nevadia aj uletenejšie farby a nápady :-) Najnovšie "frčím" na nápadoch z Pupy. Zbožňujem ich trblietavé, plyšové a neviem ešte aké nechtíky :-) ... inak čo sa týka lakov Yves Rocher, nemám ich rada práve kvôli tomu, že sú potrebné aspoň 3 vrstvy, aby to vyzeralo normálne...

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že tohle je jejich slabá stránka :(( Na druhou stranu dávám 3 vrstvy běžně i u Essie a Nubaru.

      Vymazat
  12. Barvy to jsou nádherné a jak už jsem jednou psala, na tvých nehtech by vypadala snad každá barva skvěle :) Více se mi líbí ta modrá, ale i přesto - asi bych si je sama nekoupila, neměla bych na ně odvahu. I když - tu modrou bych zkombinovala s šaty na ples, to je fakt! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, nech toho, jinak mým nehtům naroste sebevědomí :D
      Jéj, úplně to vidím - dlouhé elegantní modré šaty ze saténu a k tomu kožíškové chlupaté boa ve smetanoví barvě. Máš jedničku s hvězdičkou za tak elegantní nápad :))

      Vymazat
    2. Jenom ať jim sebevědomí naroste, mají na to právo :)
      A děkuji - teď to prosím tě napiš mým vyučujícím na vejšce, že už nějakou tu zkoušku splněnou mám a dokonce i na A! :D

      Vymazat
    3. Neboj, já ti to do indexu zapíšu místo nich :D Komentologie - Výborně :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)