Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 8. ledna 2014

Zoya Ali, tú by ste mať mali!

Hezkou středu všem :)

  Nebojte se, nezačala jsem psát slovensky. Jen se název dnešního laku rýmuje víc takto než v češtině :) Protože Zoya Ali si určitě ten rým zaslouží a možná bych jí měla opěvovat ještě víc :)


   Já a neonky. Něco jako já a oranžová. Moc se nemusíme. Ale Zoya Ali je jiná. Je růžová. A růžovou já můžu v kterékoli podobě (tedy vyjma té se stříbrným shimmerem). Takže, když jsem u Labradoory brala Essie Topless & Barefoot, ráda jsem Zoyu přihodila.
   Proč? Protože je to Zoya. Tajemné jméno, krásné názvy odstínů podle ženských jmen a naprosto dokonalý, minimalistický a ženský flakónek. Kdybych mohla (finančně nějak nemůžu a navíc se mi líbí i odstíny jiných značek), mám celou sbírku laků jen od Zoyi. Zoya je láska největší a kdybyste se chtěli nějaké zbavit, posílejte návrhy na mail :D

S bleskem (upraveno, přidán chladnější podtón, aby barva víc odpovídala)

S bleskem (neupraveno)

S bleskem (neupraveno)

  Tenhle lak se jako všechny neonky blbě fotí. Buď je to moc oranžový nebo málo zářivý anebo prostě úplně jiný. Dokonce i na zrcadlovce to nijak extra neodpovídalo. Nejvíc odpovídající fotky jsou asi tady.

   Lak je výrazně růžový s kapkou teplého oranžového podtónu. Ve stínu se jeví jako korálový, na denním světle růžový a na slunci zastřený růžový s teplými tóny. To je věda co? 
   Nutno podotknout, že lak je v lahvičce růžovější než na nehtech, kde je opravdu do oranžova.

   Lakoval se velmi dobře, štětečky od Zoyi mi přijdou jedny z nejlepších (husté, ne příliš široké ani slabé, štětiny nejsou zbytečně dlouhé). Kryje ve 2 vrstvách a schne velmi, velmi rychle. Má polomatný finish. Právě díky němu jsem se bála o výdrž, ale vydržel hezký přes 3 dny s podlakem (barví nehty a kůžičku, takže ho radši dejte :).

S bleskem (neupraveno)

V polostínu (upraveno, přidán chladnější podtón, aby barva víc odpovídala)

Na sluníčku (neupraveno)

   A protože je tahle růžovka velmi inspirativní, zkusila jsem ji nejdřív přetřít jednou vrstvou Maybelline Polka Dots...

Na denním světle (neupraveno)

Na denním světle (neupraveno)

Na denním světle (neupraveno)

Na denním světle (neupraveno)

  Mimochodem, tahle kombinace sklidila velký úspěch u jedné zdravotní sestry (věk 55+).

  No a další využití tohoto laku byla kontrastní kombinace jemné smetanové (Essie We Can Do It Pink) a křiklavých puntíků z Ali. Jojo, růžová má mnoho podob :)

Na denním světle (neupraveno)

Na slunci (neupraveno)

  Co říct závěrem? Ten lak není korálový! 

Co vy a Zoya? Máte, nemáte? Popř. máte něco NA PRODEJ?? :D

P. S. A kdybyste nevěděli, jak ho nosit, je to jednoduché. Černobílý outfit a k němu tenhle lak a rtěnka v podobném odstínu (já použila Catrice Kiss Kiss Hibiscus).




59 komentářů:

  1. Krása začíná se mi Ali líbit čím dál tím víc. A s kombinací polka dots od Maybelline prostě paráda. No a puntíky bez debat také výborné. Zoyu mám jen jednu tu Gloriu ale chci další :D No a na té poslední fotce Ti to jako vždy moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hani :) Vůbec se ti nedivím, dalším Zoyám se fakt nebráním :))

      Vymazat
  2. Jůůů ten je vážně krásný! :) A perfektně se ti povedlo vybrat odstín rtěnky...

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nádherný tvar nehtů...to pak vypadá lakování hned jinak ...a barvička jse krásná...ideální na léto, už aby tu zase bylo

    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý nehty, který jsou opečovávaný vypadají dobře :) Před 6-7 lety vypadaly ty moje dost hrozně :D
      A na léto se taky těším, aspoň, že nám teď svítí to sluníčko a není pod bodem mrazu :)

      Vymazat
  4. Hmm tak tuhle značku laků neznám, máš od nich vyzkoušený i nějaký dobrý nadlak a podlak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec :/ Podlaků i nadlaků mají dost málo a myslím, že nemůžou konkurovat těm oblíbeným od OPI, Seche Vite, Essie atd. Obecně se na blozích člověk setká spíš s těmi barevnými a hodně taky s kolekcí Pixie Dust :)

      Vymazat
  5. Tenhle lak je krásný! Hlavně s těmi černými a bílými puntíky. Nutno říci, že na tvých krásných rukou vypadá každý lak tak dobře, že ho chci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Tenhle by dokonale pasoval k tvému růžovému kabátku .)

      Vymazat
  6. Juuuu, puntiky na svetlym podkladu vypadaji dokonale!! :) Jsem rada, ze ti lak sedl :)

    OdpovědětVymazat
  7. A ja stále nemám žiadnu Zoyu! Aj keď ich zopár mám na wishliste, dostať sa k nim nie je práve najľahšie, čo je škoda :( Z tvojho príspevku normálne cítiť tvoju radosť a ja sa teším s tebou :) A ešte musím pochváliť čierne pozadie na fotkách a slovenský názov príspevku tiež potešil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám zase OPI, moc nezoufej :D U mě se na wishlistě drží Zoya Valerie, Apple a Ivanka :) Jaký u tebe? :)

      Vymazat
    2. Škoda, Ivanka šla ode mě taky :/ Ale časem budu zásoby zase doplňovat, tak když někde objevím dobrou cenu, dám echo :)

      Vymazat
    3. I Ivanka šla do světa? :/ To budeš milionová :-*

      Vymazat
    4. Šla a není to tak dlouho :/ Lakomaniačky si musí pomáhat :D

      Vymazat
    5. Najviac túžim po Aurore, ale Payton a Dream tiež nevyzerajú zle :P

      Vymazat
    6. Teda holky vy jste mi tu zas navnadily... Valerie, Aurora, Payton... Utírám slinu :D

      Vymazat
  8. súhlasím! Dokonalá farba!

    Pozyvam na Nobilis Tilia Giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. No teda, s Polka Dots vypadá dokonale!!! A i puntíky na smetanovém podkladu jsou supr, tentokrát ses mi hodně trefila do vkusu :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná barvička i zvolené kombinace :) Já teda neonky můžu hodně!! Zoya laky mám bohužel jen dva, ale určitě u nich nezůstane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty 2 ti závidím :D Z neonek můžu jen fialovou a růžovou, taková žlutá a zelená mi na ruce moc nesmí :D Ale je to odstín od odstínu :)ú

      Vymazat
  11. Na krásných nehtech vypadá každý lak úchvatně :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása, a to neonky nemám ráda teda vůbec. :) A obě puntíkové varianty jsou taky parádní. Kombinace se rtěnkou je taky boží, moc Ti oboje sluší. :) Zkrátka všechny tři palce nahoru. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový chvály, čim jsem si to zasloužila? <3

      Vymazat
  13. S tím Polka Dots vypadá vážně suprově. Skvělý úlovek, i když to by byla asi každá Zoya. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :D Obzvláště pro nás, takový maniaky :D

      Vymazat
  14. Wau, moc Ti tahle barva sluší, pro mě už to je mimo mou zónu komfortu - neonky prostě nikdy :-D Ale kochám se tady u Tebe fotkama, které máš skvělé... líbí se mi kombinace, jak sis vyhrála a hlavně naprosto dokonalé nehty, já a moje polámané nehty ócháme a závidíme :-D.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy neříkej nikdy, milá eM :))
      ty nehty se jen tak tváří. Už 2 týdny mám zatržený ukazováček, tak ho zpevňuji lakem zeshora i zespoda :D Každopádně těch 9 zdravých posílá sílu těm tvým :-))

      Vymazat
  15. Pěkný název :D:D chytlavý ..

    Jak jsem již psala minule Nikčo, ten lak je vážně úžasnej :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Mám básnické střevo či co :D
      Jj škoda, že se nedají u nás moc sehnat, moc by ti slušel, Peti :)

      Vymazat
  16. Tak to je úplně vyňuňaná barvička :D Škoda, že u nás se těžko shání, protože tenhle lak je úplně dokonalý. Hlavně s těmi polka dot :) Ona Zoya vůbec dělá krásné laky.

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyňuňaná? To mě nenapadlo, ale zní to hrozně roztomile a k růžovce se to hodí :))

      Vymazat
  17. No teda, tak to je krasavec (ehm, nebo možná asi krasavice teda :D :D) jak blázen. Já neonky zbožňuju a růžovou jak by smet, takže není o čem diskutovat :D Barva je úžasná a líbí se mi všechny varianty, co jsi vyzkoušela, jak samostatně, tak s Polka dots, tak i jen ve "verzi dots" přes Essie :D Zoyu žádnou bohužel nemám, ale fakt je, že mají plno krásných odstínů (taky Pixie dust jsou krásné...). Ani teda nevím, kde se dají koupit, nějak jsem to nezjišťovala, ale spíš asi ze zahraničí, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba je to on, vzpomínáme si třeba na Ali Amiriho :D
      Zoyu seženeš i u nás, ale docela draho. Buď tady: http://www.micky-nails.cz/ anebo na aukru. Na Micky nails mají docela vysoký poštovný a na aukru zase ceny :/
      Pixie Dust bych brala snad všechny :D

      Vymazat
    2. No jo, Amiri... ten mě nenapadl :D Ale jednou jsem ho viděla na letišti :D :D (jedna z velmi, velmi mála slavnějších osobností, co jsem kdy v životě potkala, jak smutné :´D ). A děkuji za info, jak vidím, u nás se to zase jednou nevyplatí :/

      Vymazat
    3. :D :D Já zas u nás potkala Gotta :D
      Hm, co u nás se vyplatí? :D

      Vymazat
  18. Páni, ty nehty jsou opravdu nádherné! Tenhle lak rozhodně musím mít. :) A odstín rtěnky máš báječně vybraný - za prvé ti moc sluší a za druhé se dokonale hodí. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná barva, je skvělé, že se dá využít v tolika kombinacích a všechny se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásný!!!!! Já jsem si zrovna objednala China Glaze Flip Flop Fantasy :-) ... Jinak, kde si prosímtě sehnala ten Polka Dot od Maybelline, také jsem se po něm koukala, ale nikde jsem ho nenašla :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to byla limitka, která se dala sehnat jen v dm někdy na podzim. Jediný mu podobný je L´Oréal Color Riche Confetti, myslím, že jsem ho v dm nebo Rossmannu zahlédla. Jen si nejsem jistá, jestli je stále v nabídce. Na ebay ano.

      Vymazat
  21. Kombinace s Polka Dots je nádherná :). Mám jen jednu Zoyu - Renee z blogsale u Dashulky, lakovala jsem jí jednou, nějak mě ta barva nesedí, mám hezčí neonky. Můžu ti ji poslat :). Už dlouho okukuju nabídku Zoya na jednom zahraničním eshopu, kde je mají v průměru za 6,5 dolaru a poštovné celkem malé. Vždycky jsem si ale místo toho koupila něco jinýho. Dost se mi líbí Carly a Pixie Dust. Jednu dobu jsem prahla po Reagan, ale takových odstínů mám dost.
    Nemáš v plánu si něco objednat od Sleeku? Teď mají akci, že nad 30 liber nebo 50 dolarů se neplatí poštovný. Mám od nich tolik vyhlídnutých věcí, ale musím se krotit. Jak jsem ti v minulosti psala, že nevím, jestli bych využila paletku V2, tak mě stejně láká a mám chuť si ji objednat :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renee i Zoya jsou ze stejný kolkece a jsou si docela podobný, takže Renee asi nepotřebuji. Ale moc děkuji, být ten odstín jen trochu jiný, beru jí hned :D
      Jj Reagan je hezká, ale myslím, že snadno nahraditelná :) Carly vypadá moc hezky :)
      Teď od Sleeku určitě nic nebudu nakupovat, šetřím peníze na ty novinky od Catrice :) Matte V2 využívám nakonec víc, než jsem čekala. Být tebou, jdu do ní, protože ty barvy jsou dokonalý a nadčasový :)

      Vymazat
  22. Ajajaj, zase potřebuji nějaký lak, a to tento:o)) No po takové povedené recenzi to ani jinak být nemůže:o)) Nádhera s Maybelline i samostatně, ale obzvlášť s Tvými nehty:o) Dost zajímavě vypadá to tmavé pozadí...

    OdpovědětVymazat
  23. Moc vám všem děkuji za komentáře :) Jsem ráda, že vás Ali zaujala a moje kombinace s ní taky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Už když jsem jí viděla na FB, tak jsem se rozplývala nad její krásou, je vážně náááádherná :)!

    OdpovědětVymazat
  25. tak to je krásna farba. A vymyslela si krásne kombinácie :)

    OdpovědětVymazat
  26. Na těch tvých fotkách se mi moc líbí, pač ho vidím docela do oranžova - připomíná mi CHG Flip Flop Fantasy, kterou mám shodou okolností taky od Labradoory :) Ale na tom odkazu, cos tu dávala, tak tam je na mě moc růžový :/ A s tím Maybelline to vypadá výborně :) Jééééj, ať už je léto :) Nebo aspoň jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to... on je spíš růžový :D Ale ve stínu je do oranžvoa jako na těch fotkách, je dost proměnlivý.
      Jác chi léto, budu mít po státnicích a budu si válit šunky u Atlantiku :D

      Vymazat
  27. Dokonalá barva, taková by se mi do sbírky určitě hodila :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)