Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 12. února 2014

3x Valentine´s Day Nail Art

Zdravím všechny čtenáře :)

   Nevím, jaky vy, ale já mám Valentýna ráda :) Sice přítelovi ráda dám dárek jen tak v průběhu roku a to, že ho miluji, mu taky říkám často. Ale jsou i lidé, kteří se neumí dovtípit a pro ně je tu ten Valentýn :) A protože je to svátek, tak se hodí i nějaké slavnostnější nehty. Hned 3 tipy vám dnes ukážu :)


Jednoduše starorůžově



  Začneme tím nejjednodušším :) Všechny nehty jsem nalakovala 2 vrstvami mého nejoblíbenějšího Catrice laku v odstínu Karl Says Trés Chic (momentálně ho koupíte v balení s černým víčkem). Tahle starorůžová se studeným podtónem je naprosto nádherná a při lakování nedělá žádnou neplechu. 
   Dále můžete postupovat dvěma způsoby:
a, Jako já vylovíte z průhledného laku (Miss Selene) srdíčkové glittry a párátkem/ štětečkem/ bodkovačem je dáte na suchý lak.
b, Pokud máte pouze glittry bez lakové tekutiny, dejte je na ještě vlhký lepkavý spodní lak.
   V obou případech zafixujete 1 silnou vrstvou top coatu a máte hotovo :)





Použité produkty:
Catrice Ultimate Nudes Carl Says Trés Chic
Miss Selene č. 177
NYC Turbo Dry Top Coat



Srdce v srdci


   Na asi nejpracnější nail art z celého článku jsem vám připravila fotopostup.


1. Nehet nalakujte podlakem a na něj nalepte 2 proužky lepicí pásky tak, aby tvořily spodní cíp srdce.
2. Spodní část nehtu nalakujte světle růžovým lakem a horní pak tmavě malinovým.
3. Po zaschnutí laku pásky jednoduše odstraníte.
4. Do vzniklé prohlubně úzkým štětečkem naneste bílý lak nebo akrylovou barvu.
5. Do středu cípu dejte glittrové srdíčko.
6. Vše přetřete top coatem, o kterém bezpečně víte, že nerozpouští lak. Já použila NYC Turbo DRY TC.

   A samozřejmě to můžete udělat i jinak. Nalakujete celý nehet růžově, štětcem udělejte bílý trojúhelníček a na něj ten malinový. Jenže já nemám ráda hodně vrstev a když si spočítáme vrstvy (1 podlak, 2 růžové, 2 bílé, 2 malinové, 1 nadlak), tak se dostáváme i na 8 vrstev, které se mohou velmi brzy loupat. To nemluvím o tom, že budete mít z levého rohu nehtu nehezkou bambulku.

   Tip: Pokud bílým lakem přetáhnete do tmavého laku, stačí si vzít pevný zkosený štětec, tmavý lak a jednoduše tu bílou přetřít :)





   A protože jsem při odlakování zjistila, že manikúra vypadá dobře i matná, zkusila vše přetřít vrstvou Matte Magic od China Glaze, které bohužel nematuje tak dobře, jak bych si přála. Jo a rozpouští lak pod ním.



Použité produkty:
Yves Rocher Péče pro zářivé nehty (jako base coat)
Essence Show Your Feet Flamingo Rose
Gabrielle Salvete č. 115
Max Factor Glossfinity Snow White
Miss Selene č. 177
NYC Turbo Dry Top Coat
China Glaze Matte Magic



Sladké jako marshmallow


   Na závěr je tu jeden vyloženě sladký nail art, při kterém hlavní roli hraje Barry M Confetti v odstínu Marshmallow.
   Přestože je postup jednoduchý, nafotila jsem ho :)


1. Nehty nalakujte světle růžovým lakem. Já použila krásný Barbie odstín Cascade Cool od Essie. Bohužel jsem musela dát 3 vrstvy (a s těmi 3 vrstvami u každého laku mě Essie přestává bavit).
2. Úzkým štětečkem začněte kreslit obrys srdce. Já začala vždy z horního středu, vykreslila jednu polovinu a podle ní druhou. Můžete použít i hodně plochý štětec, s kterým uděláte čárku na jedno "ťupnutí" (jako když kreslíte šikmým štětcem oční linky).
3. Středně silným bodkovačem naneste trávníkový lak jako výplň srdce.
4. Vše přelakujte top coatem, který nerozpije váš nail art.

   No a zbytek nehtů jsem přetřela jednou vrstvou Marshmallow. Lak zanechává trochu hrubý povrch, ale nijak mi to nevadilo, takže jsem top coat už nepoužila.





Použité produkty:
Essie Cascade Cool
Max Factor Glossfinity Snow White
Barry M Confetti Marshmallow
NYC Turbo Dry Top Coat


   Co říct závěrem? V pátek budu budu mít na nehtech pouze Gabriellu Salvete v č. 114, protože jdeme s mužem na electro swing a ke 40. létům si nedokážu představit žádný jiný lak než červený :)

A ze všech uvedených nail artů se mi nejvíce líbí poslední :) Jaký vám?

Mějte se hezky a zamilovaně :)

35 komentářů:

  1. Nádhera. Nejvíce se mi líbí ten nejpracnější srdce v srdci - určitě vyzkouším. Takže moc díky za inspiraci.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se mi líbí ty 2. a 3. ale asi bych to nezvládla :D ale krásně to vypadá :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápady :) Hlavne tie tretie nechty sa mi veľmi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, já bych si s tím takhle neuměla vyhrát ... vypadají všechny nádherně, ale nejvíc se mi líbí ta první varianta. Když už nic, tak aspoň kouknu po tom starorůžovém Catrice laku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že odstín by měl být stejný, jen v jiné lahvičce :) Na sluníčku se tváří víc do hněda, ta první fotka odpovídá asi nejvíce :)

      Vymazat
  5. Líbí se mi všechny ale nejvíc ty poslední :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to moc krásné, hlavně prostřední varianta mě zaujala! Já nakonec žádné valentýnské nehty zveřejňovat nebudu, i když jsem se o ně také snažila, ale nechci nikde vystavovat zlomený nehet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlomený nehet by se i prominul :) A moc děkuju :)

      Vymazat
  7. Taky jsem z těch posledních unešena. :) Ty jsou naprosto famózní. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj, posledné sú najlepšie...ten lak od Barry M som akurát pred pár dňami kdesi obdivovala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barry M je vážně krásný a jemný :) Přemýšlím i nad černobílým Licorice :)

      Vymazat
  9. já dávám hlas za ten poslední, krásně decentní, jednoduchý a efektní :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíc se mi líbí první a poslední. A kdyby se to zkřížilo a ta první barva byla jako podklad u toho posledního, to by se mi asi líbilo nejvíc. :)
    Nicméně já stejně asi letos zůstanu u klasické rudé, protože se mi nechce moc nadávat u takovéhohle tvoření. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Tak budeme ruďochové spolu ;) Já plánovala původně ty nálepky od Catrice z LE Eve In Bloom, ale do 40. let se to moc nehodí :/ Neva, dám si je na výročí vztahu :D

      Vymazat
  11. Ty srdíčkové flitry jsou naprosto užasné..nejvíce se mi líbí ten první nailart

    OdpovědětVymazat
  12. Ten poslední se mi strašně moc líbí :)! Já jdu tento rok na Valentýna na ples, už mám i červené šaty, tak to abych vymyslela něco spešl :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ples si užij :)) To je vždycky příležitost se vyřádit :) My jdeme příští pátek, tak se taky moc těším :))

      Vymazat
  13. Za mě ty první. Ta barva je nádherná (ani srdíčka bych tam nemusela)...vím, vím Valentýn :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty poslední se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se mi líbí 1. a 3. varianta. Hezky sis s tím pohrála :).
    Já zoufala, že jsem si dlouho vyhlídnutej lak Karl Says Trés Chic nestihla koupit a moc mě potěšilo, že se vyrábí v novém balení. Co nejdřív co to půjde (asi hned zítra) si ho koupím, teď jsem nebyla poblíž Rossmannu s Catrice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Taky jsem moc ráda, že z té zrušené nude řady postoupil Karl :)

      Vymazat
  16. Jednoduché a krásne :)
    Aj ja som dnes pridala nový valentínsky príspevok na poslednú chvíľu http://wlnaf.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc vám všem děkuji za komentář <3 Jsem ráda, že se malůvky líbily :)

    OdpovědětVymazat
  18. Téda ten Kárl je krásnej, jsem nějak více čekala že to bude fakt nude, proto jsem ho asi nemohla v regálu najít :-), no nic jdu se tam podívat znova, protože tuhle barvu miluju - takže i ten starorůžový nail art se mi líbí nejvíc, ale je to tím, že nejsem nějaký valentýnský vykřikovač a vzhledem k věku, že jo !-), ale zas musím říct, že se mi i strašně líbí ten třetí nail art, tolik práce - máš můj obdiv!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj, jsem ráda, že jsem díky blogu Navlastnikuzi objevila i blog tvůj :)..jelikož jsem docela nešika, všechny tipy a triky ohledně lakování nehtů se mi hodí, myslím si, že krásné ruce jsou vizitkou každé ženy :)..bohužel se mi nehty strašně třepí a jsem z toho už nešťastná :(..nicméně tento článek se mi moc líbí a nádherná starorůžová barva od Catrice musí být moje !!! díky za tip a já se asi ještě dnes nedočkavě vydám do drogérie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Budu muset poděkovat i Stáně za to sdílení :
      Také si myslím, že ruce jseou na očí a mělo by být vidět, že o ně člověk pečuje. Podávat na meetingu nějakému velkému bossovi ruce s oprýskanými nehty asi není nejlepší vizitka :)
      Doufám, že se Kája bude líbit!

      Vymazat
  20. Ahoj, moc pěkné nehty! :) koukám že taky miluješ lakování :) ráda bych tě tedy pozvala na svůj blog, kdybys chtěla mrknout :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já chcu být taky tak šikovná!! :-( :-D Při svý nezručnosti si nezvládnu nijak kloudně nalepit ani ta srdíčka (nebo libovolný jiný tvar)z prvního nail-artu, natožpak cokoli dalšího :-P
    Hezky matoval jakýsi od Essence, měli dokonce dva skoro stejné s různými názvy, akorát se to poměrně brzy ošoupalo, myslím že hezky matný to vydrželo být asi dva dny...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Teď narážím na chválu na Flormar, tak asi zkusím ten :)
      A tý nešikovnosti nevěřím ani trochu :P

      Vymazat
  22. Krásné, nehtíky se Ti opravdu povedly. Líbí se mi všechny tři provedení. Musím zase někdy nějaký nail art zkusit, bohužel teď moc nestíhám, tak většinou jen lakuji.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)