Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 14. února 2014

Jemné líčení s fialkovými rty

Ahoj všem :)

   Přestože se nejlépe cítím ve výrazné rtěnce a očních stínech v zemitých tónech, občas sáhnu i po jemnějším líčení. Jako třeba to včerejší :)


   Začala jsem klasicky pletí - CC Cream od Gosh v odstínu Ivory vše hezky sjednotil. Kruhy pod očima jsem klasicky zamaskovala světlým roll on korektorem od Garnieru a na jizvičky použila Camouflage Cream od Catrice. Vše jsem zapudrovala sypkým pudrem a hodila trochu světle růžové tvářenky. Nad ní jsem nanesla trochu "rozjasňovače" od Essence, který ani moc nerozjasňuje, neboť jsou perly špatně pigmentované.



   Pak jsem přešla na oči. Na vnitřní polovinu víčka jsem dala fialovozlatý stín Gateau z paletky Sleek Oh So Special a rozetřela ho částečně i na spodním víčku. Do vnějšího ohybu oka jsem dala trochu šedého matného stínu z paletky Sleek Ultra Mattes V2 a pod obočí matný smetanový stín Bow. Podél řas jsem dala velmi málo jumbo tužky od Yves Rocher z letošní limitky v odstínu Mauve ancien, kterou jsem rozmazala štětečkem. Obočí jsem pak klasicky vykreslila a vše zakončila řasenkou.





   Líčení jsem zakončila krásnou krémovou rtěnkou Lila Romantica od Gabrielly Salvete, která sice nedrží tolik, jak bych si přála, ale zase vůbec nevysušuje a krásně hydratuje rty. A ten odstín, ten je prostě dokonalý!
    No a nehty jste viděli v minulém článku :)







Použité produkty:

GOSH CC Cream Ivory (v ČR se neprodává)
Catrice Camouflage Cream Ivory
Garnier Roll On korektor Light
Yves Rocher sypký pudr (v ČR se neprodává)
Catrice Multi Colour Blush Riviera Rose
Essence Me & My Ice Cream LE rozjasňující perly
Catrice Sada na úpravu obočí
Sleek Oh So Special
Sleek Ultra Mattes V2
Yves Rocher jumbo tužka Mauve ancien (v ČR se neprodává)
Gabriella Salvete Diamante řasenka
Gabriella Salvete rtěnka Dolcezza Lila Romantica



Jak se vám líčení a rtěnka líbí? A jaké nosíte líčení přes den?

Mějte se krásně a užijte si pohodový víkend :)

20 komentářů:

  1. Aj keď som u teba zvyknutá na iné líčenia, tak ti toto veľmi svedčí a ten rúž je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná! Velmi krásné a ta rtěnka ti sluší, i když je světlejší než obyčejně. Nehty jsou také krásné, chválila jsem v minulém postu, ale komentář se vytratil :-( i to druhé lakování bylo krásné, hlavně precizně provedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve spamu nic nebylo, tak nevím, kam komentář zmizel, fňuk :((
      A moc děkuji, zlatíčko!

      Vymazat
  3. Ty jsi tak hezká, až to není hezké :o))) moc ti to sluší! A poté, co jsem zkoušela fotit své oko, opravdu obdivuju každého, kdo umí oko zblízka vyfotit tak krásně, jako ty. Hezký den Nikolko! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen fotogenická, krása vypadá jinak ;)
      On to člověk nesmí fotit úplně zblízka, pak je tvar oka zkreslený. A ani ne z dálky, protože to pak není ostrý. Člověk si to musí trochu natrénovat, pak to jde samo :)
      A tobě taky hezký den, Enko!

      Vymazat
  4. Jemné a pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ach ten krásný odstín rtěnky :) to je přesně podle mého gusta :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, jemné líčení. Lila Romantica je super, taky jí mám hrozně ráda, ten odstín je parádní :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je úžasný. Kdyby více vydržela, nemá chybičku :)

      Vymazat
  7. Jsi mě dostala zlatíčko, celou dobu čekám na ten odstín rtěnky a jaké je mé překvápko, když je to ta co mám doma, teda na mě nevypadá tak krásně jako na Tobě , tak nevím, jak to děláš :-) - a připadá mi, že na mých rtech je mnohem tmavší a růžovější.......Jinak očumuju Sleek paletky, se taky na nějakou chystám a vidím, že Ti kolem očí opravdu stačí málo - bodejť když je máš tak výrazné :-) - moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je zrádná. Někdy mi přijde světlá a jindy zase akorát :) A blbě se fotí :(
      Jinak výrazné oči... no mám super kruhy okolo očí (což je ten zrzavohnědý nádech na fotkách), takže je vlastně ani nemusím stínem ztmavovat :D
      A děkuju eM!

      Vymazat
  8. veľmi ti to pristane :) A ten rúž má dokonalú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné jemné líčení! chválím nehty ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty rty se mi moc líbí! a máš strašně krásně udělané nehty! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hned jak jsem viděla fotku, tak jsem si říkala, že máš určitě tuto rtěnku :). Moc ti to sluší.
    Já se nejvíc líčím hnědými stíny a černou ztracenou linkou ze stínů, klasická je na mě tvrdá. Poslední dobou jsem si oblíbila dávat si barevnou spodní linku - modrozelenou, modrou a nově mám kajalovou tužku zelenou od Catrice a vypadá tak taky pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak ty spodní linky musí vypadat určitě zajímavě a hezky :)) A děkuji, lendo <3

      Vymazat
  12. Libi, pekne, ale... Nejvic me dostaly nehty:)))

    OdpovědětVymazat
  13. Rty jsou úžasné, ale nejvíc se mi líbí ty nehty! Krása

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)