Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 27. února 2014

Kdo vyzkouší novinky Gabriella Salvete?

Hezký čtvrtek všem :)

   Jak jsem slíbila, tak dnes vyhlašuji vítězku soutěže o CC Cream a řasenku Infinite Definition od Gabrielly Salvete.

   Sepsala jsem si všechny komentáře splňující podmínky. Ty splnilo 61 z vás, koho zajímá seznam, nechť se mrkne :) Jste samozřejmě sepsané v pořadí, jakém jste psaly komentář. Nekecám :)



   Pan Random si vybral tedy zrovna číslo 48, což je Petra Šetinová, kterou bych poprosila, aby se mi ozvala na můj email mademoiselleeem@email.cz a napsala mi adresu, kam mám věci poslat. Samozřejmě odeslat z emailové adresy, jejíž část psala do komentáře :)



Vy ostatní rozhodně nesmutněte, za 2 týdny vás čeká narozeninová soutěž o pořádný balíček :)

Mějte se hezky :)

4 komentáře:

  1. Gratuluji a už se těším na další soutěž ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji :), mně udělalo radost i jen to, že jsem byla 11., je to moje nejoblíbenější číslo (den narození) :D :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)