Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 10. února 2014

(ne)Kosmetické novinky a akce, které mě zaujaly

Dobré ráno všem :)

   Minulý týden mě zaujalo hned několik akcí a pár novinek, které se týkají kosmetiky a oblečení. A protože dávat to všechno na facebook by bylo na dlouho, máte tu přehlednější článek :)

   Gabriella Salvete si pro nás ženy připravila speciální dárek k Valentýnu - dárkovou sadu řasenky d´Amore (recenze zde), tužky na oči a jednoho laku STARS. Sada stojí 169 Kč (což je cena samotné řasenky) a seženete ji tento týden v drogeriích Rossmann a Teta. A pokud vám ji nedá partner k Valentýnu, tak si ji prostě kupte samy ;)



   Když budete v Tetě, můžete mrknout i na 30% slevu Coloramy. Docela přemýšlím nad nějakou jejich tvářenkou, protože jsem na ně četla chválu. Uvidíme :)


   A pokud zavítáte do Rossmanna a pokud máte rádi přírodnější kosmetiku, mrkněte na Alterru a její min. 20% slevy.


   Pro ty, co mají rádi makeupy a odličovadla Dermacol, je v Rossmannu do 14. 2. přichystaná nějaká ta sleva. Osobně určitě nevyužiji :)



   Co však využiji určitě je 25% sleva na NYC a já poběžím pro miláčka NYC Turba Dry :))


   Max Factor si připravil pár novinek. Nové tužky na oči Excess Intensity koupíte v drogeriích a vybraných parfumeriích za zaváděcí cenu 249 Kč. Osobně je to na mě moc. Na druhou stranu jsem s tužkami MF byla vždy velmi spokojená.



   Druhá novinka mě zaujala více, ale v drogeriích jsem jí ještě neviděla. Jumbo tužky miluji a barvy těchto jsou vážně krásné. Nejvíc asi zaujala Vicious Moss.


   Na eshopu Hairbeauty naskladnili novou značku laků Nail Perfect. Měla by být nizozemská s evropskou kvalitou. Víc jsem nenašla a bohužel ani swatche. Ceny laků jsou 120 Kč jako China Glaze.
   Nail Perfect nabízí laky na nehty, top coaty a base coaty, olejíčky, krémy na ruce a pilníky. Znáte někdo?




    Yves Rocher přišel s inovovanou řadou proti akné. Má sympatický design a zaujalo mě sérum stahující póry... to by se mi vážně hodilo :) V jedné francouzské diskuzi jsem četla, že někomu pomohlo a někomu moc ne, takže uvidíme.


   A protože Rocherovi mají zelenou rádi, máme tu i nový sprchový gel Jardins du Monde s vůní zeleného čaje. Podobné vůně miluji, tak půjdu omrknout a očuchat :) 
   Mimochodem, koukám, že lehce pozměnili vzhled flakónů celé řady. Snad se taky lépe budou otvírat.


    Na chvíli zavítáme k Marksovi a Spencerovi. Na Valentýna si připravili 20% jejich výborných bonboniér a čokolád. Obvykle je mají moc hezky zabalené, takže, pokud chcete něčím malým udělat partnerovi radost, proč ne kvalitní čokoládou :)


   Jestli chcete muži udělat radost trochu větší (i když mám pocit, že ten můj umí ocenit jen kvalitní saucisson :), tak se můžete mrknout na kravaty a košile. Na formální pánské oblečení je 1+ druhý výrobek za 50% ceny. Což je i tip pro ty, jejichž partner má třeba svátek nebo narozeniny :) A taky ještě budou plesy, že :)


   Na závěr ukázka nové kolekce M&S, kterou navrhla Rosie Huntigton-Whitley. Spodní prádlo v tomto řetězci vždycky obdivuji a přijde mi naprosto krásné, velmi ženské a nadčasové. Ovšem něco mi říká, že tahle kolekce bude docela dost drahá. Ovšem šedým pyžámkem bych vážně nepohrdla :D


   To je všechno, v pátek jsem vám na facebooku psala i o víkendové olympijské akci na 3 Nubary za 150 Kč (sledovat mě tam, se vyplatí víc než tady :D).

Co vás z akcí a novinek zaujalo? A kdo bude letos slavit Valentýna? :)

Mějte se hezky!

11 komentářů:

  1. Skvělé tipy! Asi budu muset najít Rossmana někde blízko :-) Ten sprchový gel od Yves Rocher mne láká. To máme přímo tady! Navíc tam dnes musím...to zase dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě moc láká, ale s čenrým čajem bych brala radši :D Dneska jsme u Rochera byla a stejně jsem se na něj zapomněla podívat :(

      Vymazat
  2. Ty jumbo tužky od Max Factor jsou fakt dobré. Mám tu bílou a drží celý den jak přikovaná. A funguje dobře i jako podklad pod stíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Ananasko :) V tom případě se po nich mrknu bedlivěji :)

      Vymazat
  3. Na letošního Valentýna bude akce z Lídla na sportovní potřeby... ideální takhle po zimě (nečekám, že ještě něco přijde, zvlášť ne sníh). Já (zatím) sportovní podprsenku a přítel balanční podložku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sportovní podprsenku na běhání bych taky potřebovala, chceme s mužem začít. Dneska jsme byli v Decathlonu, měli tam docela fajn výběr za hezký ceny :) A lákají mě i ty z F&F active :)
      Jinak já muži budu dávat kravatu, má samé vzorované a při jeho poslední služební cestě jsme si všimli, že nmeá celočernou nebo tmavě modrou :)

      Vymazat
  4. Jéé děkuju Nikčo ..vůbec bych si nevšimla, že je NYC opět ve slevě.. pro sušič si totiž taky poběžím..je NEJ!

    OdpovědětVymazat
  5. Sadu od Gáby bych kupovala hned, ale mám momentálně 3 řasenky (to ty Vánoce, žejo) takže nechci doma sušit čtvrtou. Škoda no :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já nemám, ale zatím mám asi všechny odstíny STARS, které bych chtěla. A D´Amore mi nepřišla tak skvělá jako Diamante, takže ne.

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)