Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 28. února 2014

Outfit: Černobíle na labutě :)

Dobré ráno všem :)

   Přiznám se, že jsem byla nadšená, když si Francouz pořídil zrcadlovku (a hned k ní 4 objektivy). Ne proto, že bych si jí půjčovala na focení (tak těžkou věc v jedný ruce neudržím ani náhodou :), ale protože jsem tím získala fotografa s kvalitním nádobíčkem.
   Jenže jak je zataženo, tak se mi nikam nechce. Jsem neskutečně meteosenzitivní člověk. Ovšem jakmile vysvitne sluníčko a začne být teplo, tak ožiju, vylezu z nory a je mi dobře. Takže když jsme šli v neděli krmit labutě, tak jsme vzali foťák a po dlouhé době něco málo nafotili :)


   O víkendu děláme nejčastěji 3 věci - jdeme se projít, jdeme krmit labutě nebo vyrážíme za kulturou (kino/výstavy). A v neděli padla volba na opeřence. Sice už byli trochu přežraní, ale i tak nám tu celozrnnou bagetu snědli. A dokonce si vzali tradičně i z ruky :)


Maskování - duckface a černobílý outfit :)



  Částečně je podezřívám, že se se mnou kamarádily díky tomu, že jsem se jim svým outfitem skvěle podobala - černé nohy, bílý trup, tmavé brýle na očích. Jen ta korálová rtěnka mi chyběla :)



   Tohle je asi můj nejčastější outfit - je pohodlný a černobílý, což je má velmi oblíbená kombinace barev. Sice mám 3 zimní kabáty, ale tento bílý vede. I když se ošklivě cuckatí a nedělám nic jiného než, že ho těch cucků zbavuji.
   Pod něj jsem si vzala bílé tílko s krajkou a k ní romantický přívěsek ve tvaru klíče. Aby mi nebyla zima, oblékla jsem si tmavě modré sako z H&M, které jsem před měsícem ulovila ve slevách za 200 Kč (PC 899 Kč). Poslední 34 a přesně pro mě :)




   Jinak vím, že k semišovým botám se moc lesklá kabelka nehodí, ale mám problém s černými kabelkami. Buď ve mně evokují moji babičku anebo rock. Ani jedno nevyjadřuje můj styl, tak jsem byla moc ráda, když jsem objevila tuhle lásku na první pohled :)


Boty mají původně klasické tkaničky, ale saténová stuha vypadá lépe :)

   A aby nebyl celý outfit tak smutný, oživuji ho výraznými laky na nehty a rtěnkami. Mám ráda kombinaci Zoya Ali + Catrice Kiss Kiss Hibiscus, Gabriella Salvete 114 + e.l.f. Rich Red anebo p2 New In Town (Díky, Hani <3) + Catrice Matt-erial Girl. Poslední kombinaci mám na fotografiích :)


Na lak a prstýnek od Sabči jsem zapomněla, tak jsem je fotila dodatečně s bleskem doma.

Víte, jak docílíte pohledu zabijáka? Sundejte si brýle a dívejte se do sluníčka! Úspěch zaručen :)

kabát - F&F
kalhoty - H&M
sako - H&M
tílko - Marks & Spencer
přívěsek - Bijou Brigitte
prstýnek - ebay
boty - nepamatuji se, ale asi H&M
kabelka - Marks & Spencer
šála - F&F
brýle - New Yorker

rtěnka - Catrice Matt-erial Girl
lak na nehty - p2 New In Town


Nic převratného a inspirativního, ale labutím to bylo asi jedno, protože si nijak nestěžovaly :)

Co vy děláte o víkendech?

Mějte se hezky a užijte si sobotu a neděli :)

P. S. Znovu vyzývám Petru Šetinovou, aby mi do sobotního poledne napsala email ohledně výhry v soutěži, jinak budu muset vybrat někoho jiného.

34 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! rtěnka a nehty se mi moc líbí! kabelka je roztomilá a tyhle boty miluju! Já jsem byla tento víkend na tradičním vesnickém masopustu a bylo to opravdu moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak masopust ti závidím. Nikdy jsem na něm nebyla (hanba mi), ale z fotek se mi vždycky líbil :)

      Vymazat
  2. Tobě to velice na fotkách sluší! Krásný outfit, líčení i nehty! Moc se mi líbí ten klíč.
    Víkend chci zahájit setkáním blogerek, doufám, že se uvidíme, a v sobotu připravit sushi pro přátele a mít se dobře! V neděli dle sil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli vymyslím, co na sebe, tak přijdu, to se neboj :)
      Domácí sushi, wow :) Tobě se určitě povede .)

      Vymazat
  3. Krásný outfit a musím pochválit rtěnku, hrozně ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, závidím ti pražský život a labutě<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Mám radši divoký kachny na našem potoce, protože, když klofnou, tak to tolik nebolí jak od těch labutí :)

      Vymazat
  5. Ti dám výraz zabijáka :-) krásná jsi.

    A ty labutě... ty jsou dokonalé.

    muž se čtyřmi nádobíčky je očividně velmi užitečný :-) Takže se budu těšit na další tvé oblečky v akci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě řekni, že se tak netvářím :D I Bruce Willis neměl ve Smrtonostný pasti takový výraz :D
      V létě se mi snad bude chtít víc chodit ven, tak možná jich bude víc. Ale ne ze Střeláku, muže znervózňovali ti turisti a hafo lidí :D

      Vymazat
  6. Pch, jestli takhle tváří zabijáci, tak teda moc hrůzy nevzbudí. :))
    Krásná jsi, labutě taky. My u nás chodíme akorát s malým bráškou krmit kachny. :))
    O víkendu pravděpodobně moc akční nebudeme, můj milý si zvrtl kotník, takže budeme jen tak trochu pajdat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě k tomu zabijáci s růžovou rtěnkou, viď :D
      To my jsme chodili v Rakovníku na kachýnky. Ale v Praze jich je málo a všechno sežerou labutě a rackové.
      Jejda, chudák :( Tak se o něj hezky starej a ať mu Macinka dá pusu na to bebí :)

      Vymazat
  7. Hned jsem si říkala, že se zeptám, co to máš za rtěnku. Dostávám chuť taky vytáhnout některou ze své sbírky. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Outfit je moc pěkný, takový nepřeplácaný :) Moc mě zaujala stuha v botách, skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Když se ty konce zalakují, tak se netřepí a vypadá to i slušně :)

      Vymazat
  9. Všechny pražský kachny se asi přesunuly do ZOO, vždycky se směju, jak jsou nakýblované u všech zvířat! :D Jsi krásná, odstín rtěnky Ti neuvěřitelně sluší! Já už se tak strašně těším, až se taky budu moct zkrášlit a vyrazit normálně mezi lidi! Člověk to bere jako samozřejmost, ale po 2 měsících ležení už jsem tím úplně posedlá:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D V zoo jsem byla naposled asi před 3 roky, to se přiznávám :) A pamatuju si jen tučňáky, lední medvědy a vystoupení lachtanů :D
      2 měsíce? Tak to se ti nedivím. Snad budeš brzo fit a budeš se těšit z miminka :))

      Vymazat
  10. Ses musela labutím líbit... A mně taky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Neskutočná kočka si tu :) A vlastne, to si stále ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta fotka "pohled zabijáka " (:D) vypadá jako z nějakého módního časopisu! To bude tou krásnou modelkou! :o))
    Hezký víkend Nikolko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, ty mě zase uvádíš do rozpaků, že se nestydíš :D Děkuji <3

      Vymazat
  13. No nádhera, jsi krásná slečna. Ty fotky portrétní s rozostřeným pozadím Francouz udělal moc pěkně.
    P.S. líbí se mi lak na nehty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, aby se ti nelíbil :D Měla jsme ho i na plese a sklízel úspěchy :)

      Vymazat
  14. Krásná jsi, moc... To sluníčko Ti hrozně moc sluší:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No, trochu nás sluníčko zlobilo a pořád mě podalo do očí :D

      Vymazat
  15. To jsou krásné fotky :)! Kéž by si někdo v mém okolí také pořídil zrcadlovku :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Sluníčko na mne působí úplně stejně. Ta rudá Vám tak sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. Milá M,
    musím konstatovat, že Ti tahle jednoduchá kombinace moc sluší a že jsi opravdu krásná! Fotografie jsou povedené a vyzařuje z nich šarm francouzky.
    Měj se krásně
    Janie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jane, děkuji ti za krásná slova, zahřála mě u srdce víc jak ten zázvorový čaj, co tu srkám :) Měj se krásně a krásný blížící se víkend :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)