Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 21. února 2014

Setkání blogerek a zajímavých hostů, představení jarních novinek Gabrielly Salvete a soutěž o ně - UKONČENO

Krásný pátek všem :)

   Omlouvám se za dnešní dlouhý název, ale nějak jsem nedokázala obsah článku vměstnat do tří slov :) 


   Ve středu jsem byla na představení novinek Gabrielly Salvete. Celé to hemžení se konalo v party bytě a toto prostředí bylo vybráno opravdu skvěle. Působilo velmi uvolněně a příjemně. Přece jenom něco jiného je zasedací místnost a luxusní prostory v centru Prahy :)
   Musím říct, že jsem byla velmi překvapená, že jsem byla mezi pozvanými blogerkami. Vždyť tam byly taková esa jako Škodulka (která je úžasně milá a sympatická), Lou, Rendy, Péťa, Verunka nebo třeba Kristine, kterou jsem na akci poznala a když jsem si rozklikla její blog, hned jsem si vzpomněla, že znám její nehty z facebookových stránek GS :)
   Jenže toto nebylo jen tak obyčejné setkání blogerek. Byli pozvaní i lidé z řad fanoušků GS (na jejich Facebooku probíhala soutěž o pozvání, které se mohl zúčastnit opravdu každý). Takže nám společnost dělala i Carameels s maminkou, Lenka, manžel Péti a další. Tento krok mi přijde dost nadčasový, neboť výrobky vidí jinak beauty blogerka a jinak normální ženská, která toho nemusí mít doma kvanta :)


   A kdo tam byl ze zastoupení GS? Hlavním hostem byl pan Alberto, který je chemikem a tím, kdo nám vymýšlí všechny ty výrobky. To on navrhuje složení a účinky výrobků. Překvapilo mě, že byl v ČR poprvé a že za námi přiletěl až z Itálie, konkrétně z Milana :) 
   Dále tam byl kreativní ředitel GS pan Alessio Monteleone, který na rozdíl od Alberta mluvil italsky i česky a vše nám překládal do češtiny. Bylo občas zajímavé, jaké výrazy používá muž na poli kosmetickém. Protože absorpce tuku z obličeje místo mazu mě vážně pobavila :)
   Pak se setkání zúčastnila i vizážistka Petra Šestáková, která vše komentovala z toho ženského pohledu.
   Dále tam byly i slečny Jana Knězová a Lenka Čarková, které měly přípravu akce na starosti a jsou to ty dámy, které s fanoušky komunikují na Facebooku. Musím říct, že ve skutečnosti jsou stejně milé jako na něm :)
   A pak se toho hemžení zúčastnily i fotografové, kameramani a další vizážistky. Dovysvětlím později :)

Zleva doprava: pan Alberto, pan Monteleone, paní vizážistka a pan kameraman, s kterým byla vážně legrace :)


   Hlavní slovo si vzali páni a ihned nám představili novinky. První z nich je nový CC Cream. V italštině se vyslovuje "čiči krím" a jakmile jsem to uslyšela, měla jsem co dělat, abych se uklidnila a přestala se smát. A paní vizážistka ho hned přejmenovala na čičinku. Takže si ženy budou dávat na obličej čičinky a na rty čubičky :D


   CC Cream od Gabrielly Salvete je primárně určen pro péči o pleť a jemné krytí je spíš takovým bonusem. Má za úkol chránit pleť, hydratovat jí, vypínat jí, rozjasňovat a zároveň zmatnit. Obsahuje 3 typy kyseliny hayluronové (řekla bych deriváty), které hydratují vrchní i spodní vrstvy pokožky (známe epidermis, dermis a hypodermis, že:) a viditelně ji vypínají. Dále v krému najdeme mandlový olej, který pleti zajistí výživu a hydrataci. O jemné sjednocení pleti se stará látka chromocare, která se přizpůsobí barevnému typu pleti. SPF krému je 30, což ho pasuje na letního adepta na sjednocení obličeje :)
   Velmi mě překvapilo, že čičinka je stejně jako ostatní výrobky GS bez parabenů. Z toho mám velkou radost :)
   CC Cream je nabízen ve 3 odstínech a abych pravdu řekla, přijde mi, že po rozetření jsou si velmi podobné :)
   Ráda bych také vyzdvihla design obalu, ten je vážně krásný a snad to nebude znít moc troufale, když řeknu, že jsem si ho vážně zamilovala.
   Obsah je 30 ml a cena 169, 90 Kč.

   Další novinkou je řasenka Infinite Definition, která má obal vzhledově podobný CC Creamu. Takže hezký, elegantní a bohužel jsou na něm vidět všechny skvrny od makeupu nebo korektoru.


   Řasenka je velmi úzká, obsah je 8 ml a má docela zvláštní kartáček - je velmi úzký, dlouhý a má miniaturní štětiny. Kdysi jsem měla řasenku s podobně prťavým kartáčkem a překvapivě to nebylo nic hrozného. Nerada bych vyvozovala nějaké ukvapené závěry po dvou použití, ale myslím si, že bude vyhovovat spíše ženám s řasami daleko od sebe než s velmi hustými.
   Každopádně náplň řasenky je velmi dobře pigmentovaná a po zaschnutí na řasách nevytváří tvrdou krustu. Naopak jsou řasy pružné a tím se méně lámou a vypadávají. Tohoto je docíleno díky syntetickému včelímu vosku a vosku z rýžových otrub.
   Cena řasenky je 179, 90 Kč a společně s CC Creamem bude v drogeriích dostupná od března. 


   Dále nám Alberto a Alessio představili novinky, které už v drogeriích vídáme - makeup 3in1 a tekutý korektor.

   Dlouhotrvající makeup 3in1 (balení 30 ml) nabízí střední krytí a možnost používat ho jako makeup, který po zaschnutí vytváří pudrový efekt a při vrstvení se dá použít i jako korektor. Nápad sice super, že si třeba na dovolenou vezmete jen jeden produkt, ale přijde mi, že to moc nefunguje. A hlavní problém je ten, že je sice 6 dostupných odstínů, ale všechny hodně tmavé a oranžové. Když jsme se ptaly, proč se nevyrábí i světlé třeba s růžovým či žlutým podtónem , dostalo se nám jen odpovědí, že se barva rozetře (což u makeupu, který chcete používat jako korektor moc nejde) a také, že tmavší odstíny lépe kryjí. A tady bych si dovolila nesouhlasit. Stačí se podívat na krycí schopnosti světlých korektorů jako je Catrice Camouflage Cream nebo tekutý korektor od NYX. Oba jsou příkladem, že světlé korektory kryjí dobře a nestojí několik set korun :)
  Navíc jsem zastáncem toho, že by makeup měl mít stejný odstín pleti po nanesení ve větší vrstvě a ne se ho snažit všelijak rozetřít až vám nakonec na pleti zbude třeba tak 20% produktu. 
  Já si tento makeup se SPF 15 schovám na léto a doufám, že se dost opálím. Zatím vás odkazuji na recenzi Viennettky.


  Společně s dlouhotrvajícím makeupem dorazil do obchodů i tekutý korektor. Nabízí se ve dvou odstínech, oba už jsem dávno zkoušela v drogérii a bohužel jsou oba tmavé. My jsme téměř všechny dostaly odstín č. 2, jen pár dam dostalo 1, která k nám ani nedoputovala, takže jsme neměly možnost porovnat oba korektory v jiném světle.
   Korektor má velmi jemný aplikátor, snad nejjemnější, s kterým jsem se setkala a na citlivé kůži okolo očí ho téměř necítím. Samotný korektor by měl zakrýt kruhy okolo očí, projasnit je (obsahuje malé množství rozjasňujících minitřpytek) a zároveň by měl působit na krevní oběh a regulovat zadržování krve a lymfy v okolí očí, které způsobuje právě vaky a kruhy okolo očí.
   Měl by fungovat i jako korektor pro jizvičky a akné, ale bohužel kvůli barvě je pro spoustu z nás v tomto ohledu nepoužitelný. Pokud máte velmi tmavé kruhy pod očima a ne úplně světlou pleť, dá se použít jako jemný korektor, který viditelně rozjasňuje a překvapivě moc neleze do vrásek. Obsah je 5 ml.



   Po představení novinek začala klasická party - pohoštění a klábosení. Šla jsem si povídat s Lenkou Čarkovou a panem Albertem (anglicky :) a Alessiem, s kterými byla vážně zábava. Hned jsme vyzvídaly další novinky a můžu vám říct, že GS připravuje na každý měsíc jednu, takže nás do konce roku čeká ještě 10 novinek. Které to budou, si nechám pro sebe. Jednak jsem to obou pánům slíbila a jednak vás nechci připravit o překvapení :) Ale určitě budete nadšené :)







  A teď vysvětlím ty kameramany. Celé setkání se natáčelo a bude použito pro reklamní spot určený pro zahraniční trh. A během party time vyplynulo na povrch, že potřebují 3 nebohé ovečky, který by něco řekly na kameru o značce Gabriella Salvete a tomto setkání.
   Když poprvé přišla Jana Knězová (škoda, že jí nevidíte na fotkách, měla krásné šaty :), tak jsem ji odkázala na Péťu, Lou a Klárku, že ty jsou před kamerou jako doma. A pak přišel kameraman a řekl, že potřebuje vysloveně mě, že se mu tam hodím typově a oblečením. Co vám mám povídat. Víte, jak neumím říkat ne (a nejenom hezkým lakům na nehty). A kameraman byl děsně vtipný a docela mě uvolnil, i když jsem se přistihla, jak jsem po natáčení měla roztřesená kolena a vlastně celé nohy. Při natáčení nikdy nemyslím na to, kolik lidí mě uvidí (na You Tube to stejně moc není), ale na to že řeknu nějakou větu, která nebude dávat smysl. A taky že jo :D
   Mimochodem díky triku s králíky jsem si od pana kameramana vysloužila přezdívku Králíček :D

Za fotografii děkuji zastoupení Gabrielly Salvete :)

   Nakonec se celá společnost rozpouštěla, my se rozloučily s přítomnými lidmi a odebraly se k odchodu, při němž jsme dostaly i krásný dáreček. Hezky zabalený v hezké taštičce :)



   No a teď už dost o setkání i novinkách, nejlepší asi bude, když si je vyzkoušíte na vlastní kůži. A protože se mi sešly 2 CC Creamy a 2 řasenky, rozhodla jsem se vás něčím obdarovat. Protože bez vás bych se na tuto akci nedostala a moc vám za to děkuji <3


A co jedna z vás dostane?

Vymazlenou čičinku CC Cream v odstínu 1 Natural Beige
Stejně vymazlenou řasenku Infinite Definition

Podmínky soutěže jsou docela jednoduché :)

1. Like stránce Gabriella Salvete na Facebooku - protože si myslím, že je hezké je podpořit aspoň tím jedním kliknutím :)
2. Být mým čtenářem přes GFC - klasika a podmínka už dávno splněná pro spoustu z vás :)
3. Napsat do komentáře část svého emailu PŘED zavináčem (u mě by to bylo jen mademoiselleeem) - nikdo nechceme mít plné schránky pozvánek na giveaway :)

  Soutěž je rychlovka a končí 26. 2. v 17 hodin. Vítězku vybere random a vyhlásím ji v samostatném příspěvku ve čtvrtek 27. 7. Balíček bych ráda odeslala v pátek, aby ho výherkyně měla v pondělí u sebe a mohla začít testovat :)

  Celkově se mi setkání moc líbilo a ještě jednou (a ne naposledy) děkuji týmu Gabrielly Salvete za pozvání a příjemně strávený večer, bylo to úžasné :)

   Pro více fotografií mrkněte i na Gabči instagram ;)

Mějte se hezky a užijte si víkend :)

85 komentářů:

  1. Celá akce musela být skvělá! CC krém vypadá opravdu hodně zajímavě, takže pokud nebudu mít štěstí určitě si ho půjdu koupit až se objeví v drogéricích!:)
    Splněno Fb: Kajuš Zámečníková
    Sleduji jako Caroline
    kajush.01

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda koukám na články z podobných akcí, paráda :)
    Sleduji Fb
    Přes GFC jako Charmedka
    Charmedka92

    OdpovědětVymazat
  3. 1. lajkovala jsem
    2. čtenářem jsem taky :)
    3. mhxx

    OdpovědětVymazat
  4. mě moc zaujal čiči krím (teď se toho slova nezbavím a až ho někde řeknu nahlas, budu za blbce) :D a docela ráda bych zkusila i tu řasenku, právě kvůli tomu kartáčku :))
    a moc chválím článek, povedl se :))
    aliceinwonderlandcz :))

    OdpovědětVymazat
  5. Odlajkované, sledujem už dáávno :)
    Veľmi sa mi páčia fotky zo stretnutia, pôsobí to tam moc... útulne (?) :)
    kristina.konkolova96

    OdpovědětVymazat
  6. Takové články mám hrozně ráda a vždycky jen tiše závidím... :) taky bych se někdy něčeho takového chtěla zúčasnit :)
    janescolours :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Facebook GS sleduji už hodně dlouho =)
    Přes GFC taky sleduji =)
    roni1251990
    čičí bych strašně ráda vyzkoušela =)

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, taky jsem tam měla být, ale bohužel jsem se neměla jak dostat, tak jsem aspoň ráda, že jste si to pořádně užili a zasoutěžím si také :)
    Lakj na stránky Gabrielly Salvete na FB už jsem dala dááávno a tebe sleduji už taky déle :)
    začátek mailu je janca-777
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda :(( Snad ještě bude příležitost, jak se na takovou skvělou akci dostat :)

      Vymazat
  9. Na FB lajkuju stránku Gabriella Salvete už dlouho :)
    Přes GFC také sleduji :)
    vondryskoval

    OdpovědětVymazat
  10. To muselo být skvělé :)), doufám, že sem pak to video dáš, to chci vidět :D, ani se nedivím, že si tě vybral, určitě ti to ohromně slušelo <3, to můžu posoudit i z té jedné fotky :)!
    roryside

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli ho budu mít k dispozici, ale kdyžtak bych dala. A pak zalezu pod peřinu a budu se modlit, abyste si o mě nemysleli, že takhle blbě mluvím i v normálu :D

      Vymazat
  11. Mně přes mail nikdo do giveaway nezve, achjo. :( :D
    Jinak skvělá akce, až jsem z toho dostala hlad. :))
    karamba.lou

    OdpovědětVymazat
  12. konečně to někdo pořádně napsal a ne odbyl, ala... bože,kam mne to pozvali, bylo to ubohé a nikdo ze mne nedělal halooo...

    fakticky bylo zajímavé, jak se chovali "přední blogerky", jak nováčci, jak fanoušci.

    já se logicky soutěže nezůčastním, když jsem byla mezi výherci přes fb, ale naopak tě opravím :-D

    ŘASENKA MÁ JEN 7ML :-)

    Jinak krásné počteníčko. Jsem ráda, že si s tím dal někdo práci to sepsat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To takhle nekdo napsal? :D Kdo, kdo? :D

      Vymazat
    2. Ivčo, samozřejmě je to jen o mém subjektivním pocitu. Ale zrovna taková Rendy mi přišla, že na to, jak píše mega dlouhý články s tunou fotek z Maybelline, Loreal a dalších srazů, že tady ten sraz prostě hrozně odbyla.
      Článek sepsala horkou jehlou a na mne jako na čtenáře to nedělá jinačí dojem, než že ji málem obtěžovalo, že tam byla. I když upřímně... ona na to i vypadala.

      Vymazat
    3. Milá Ellen, nevím, jak jsi přišla na to, že mě akce nebavila a článek jsem odbyla :) Pokud vím, tak hned v úvodu píšu, že to bylo super, koneckonců si to můžeš přečíst sama. Fotek jsem víc nenafotila, tak nevím, jaké další bych měla ukazovat :) Novinky nafotím pak podrobně, až je vyzkouším. A jinak mě uráží, když o mě tvrdíš, že jsem vypadala otráveně, když jsem se těšila i na ostatní holky, které pokaždé ráda vidím. Příště si prosím své pocity ověř s dotyčnou osobou, než o ní budeš tvrdit, že jí něco nebavilo a že něco odbyla :) Děkuji a přeji ti pěkný den

      Vymazat
    4. Leni nezlob se, ale myslím si že té zlé krve už tu bylo dost nemyslíš? Holky docela dobře znám a vím že se nikdy tahle nechovají....vím nebyla jsem tam, ale byla jsem na pár jiných akcích...a je mi podivné že by z akce na akci změnily chování. A zrovna za Rendy bych dala ruku do ohně ! Myslím že by jsi už tu všechnu zášť a zlost hodit za hlavu a užívat si života takový jaký je ! Buď ráda že jsi zdravá, že máš rodinu, domov a hodné lidi kolem sebe a tohle už hoď za hlavu ;). Už mi to nedalo...a Niki, tobě se omlouvám že ti tu spamuju v komentářích ;).

      Vymazat
    5. Holky, já proboha nemám k nikomu z vás zášť. Já jen říkám, jak kdo na mne daný večer působil.
      Já si to tam jela užít, protože jsem byla výherce. Vidět se s holkama, seznámit se s někým novým atd.


      A pak když člověk čte fakt odbytý článek o pár řádcích, tak co si z pohledu jako čtenáře myslet? To nemluvím ani o faktu, že jedna nejmenovaná pro jistotu vyškrtla ze seznamu účastníků všechny, kteří tam ten večer se mnou mluvili i přes fakt, že je znala.... takže já tady nikde nikomu zlou krev nedělala a ani to nemám v plánu.

      Ale Leni, promiň, když koupíš šmejd, co fakt vypadá otřesně a říkají ti, jak ho kontrolují, tak by si mlčela? Nebo když ti přijde, že někdo něco odbyl?
      Já už taková jsem, prostě co si myslím, to řeknu. Buďte v konečným důsledku rádi, že vás nepomlouvám za zády a za svým názorem si stojím a řeknu ho veřejně.

      Takže prosím... přestaňte tady s těmi větami typu zlá krev apod... já tady nic takovýho nedělám. Blog mám pro radost, píšu si kdy chci. Nedělám to kvůli spoluprácím, nikomu nezávidím. Poznala jsme díky němu fajn lidi. Ale já tady nejsem ta, kdo se chová pokrytecky, uštěpaně, ublíženě apod.

      Blog a blogosféra furt není nic reálnýho, ať se tváříme jak chceme.
      A ano, Leni, máš pravdu, jsem zdravá, mám dvě krásné zdravé děti a je mi fajn :-) O vaše starosti já nestojím :-) Odmítám totiž škatulkovat, tvářit se jak kakabus, pomlouvat lidi, kteří sedí metr ode mne... a to si nevymýšlím.

      Krásný pátek vám všem a Niki, tobě se omlouvám :-)

      Vymazat
    6. Tak to mám radost ;). Důležité je držet při sobě a užívat si všechny možnosti plnými doušky ! ;) Já bych občas na svou pusu potřebovala zbrojní pas :-D a neříkám to jenom já...bohužel všeobecný fakt ! :-D

      Vymazat
    7. Asi si to některý představujou tak,že budeš těm známým blogerkám lézt do zadku. Ne že si dovolíš říct něco proti nim @Mikrosvět by Ellen! To pak jsi odsouzená a ta špatná,ikdyby si měla pravdu! Prostě nejsi ta sluníčková pipinka co juchá nad vším a to je zase co mě se na tobě líbí,stejně to je fajn i na Niki.

      Vymazat
  13. Na novinky se těším,minule hodně mi od Gabrielly sedl hydratační makeup, i když by mohl být více krycí.
    nikolik.v

    OdpovědětVymazat
  14. To je milé, čičinky :) crazygingersdiary :))

    OdpovědětVymazat
  15. jee, to muselo být hrozně fajn:) doufám, že se ten spot dostane i k nám, nebo že ho minimálně uvidíme někde na netu:))
    lucisa.n

    OdpovědětVymazat
  16. 1.Splněno
    2.Samozřejmě jsem. :-)
    3. vyroubalovab
    Ten kočičkový krém mě dost zaujal, ale i ten korektor nevypadá marně. Mohl by splňovat to, co hledám..

    OdpovědětVymazat
  17. Bezva Nikolko a já stejně budu vyzvídat :P Bude mezi novinkama aspoň nějaký lak? :D já vím, jsem hrozná no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dle oficiálních dostupných informací... :-D

      Sraz byl o tom, co vidíš v článku, na novinky během roku nějak nezbyl čas. I když ono se po nich moc lidí stejně nepídilo :-)

      Vymazat
  18. Na facebooku jsem GS dala like už dávno :)
    Sleduju Tě přes GFC jako Adéla
    frambuesa.a

    OdpovědětVymazat
  19. Hmmm, pan ředitel s panem chemikem jsou vážně moc sympatičtí muži ! :) Muselo to být moc fajn. :) A ten spot chci taky určitě vidět ! :)
    MalyKoutekKrasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo a měla si je vidět, když popisovali řasenku... Alberto, jak držel ten kartáček.... :-D To do smrti nezapomenu.

      Vymazat
    2. To jsem chtěla dodat, že muselo bejt zajímavý slyšet muže, jak se baví o kosmetice. :))

      Vymazat
  20. Nádherný článek, musela to být (dle tvého popisu) úžasná akce! :)
    ema.antosova

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkný článek! Taky bych se na takovou akci jednou ráda podívala =)
    Martulinka09

    OdpovědětVymazat
  22. Určitě jste si to pěkně užili. :) CC Cream i řasenka vypadají náramně. Produkty Gabriella Salvete patří odpradávna mezi mé nej. Sleduji zde i na FB. hezkakytka

    OdpovědětVymazat
  23. to vypadá krásně, takové setkání musí být hrozně fajn, jednou bych se taky na takové podívala - hlavně kvůli vám holkám, poznat vás i osobně :) řasenka mě zaujala, takový typ kartáčku používám na spodní řasy, tak by se mi šikla :D a na CC jsem zvědavá, hlavně na odstíny, známe ten boj o světlé...
    jinak facebook GS sleduji a tebe přes GFC pod tímhle profilem
    kukucicka

    OdpovědětVymazat
  24. Kdyby to byly jen pozvánky na Giveway, ale poslední dobou je to samá nabídka na půjčky a prodloužení... ehm... no řas rozhodně ne... ;) A proto mám dva maily, jeden pracovně-studovně seriózní a jeden tenhle: ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě :D Enlargement mě už vážně nebaví, leze to do spamu i příchozích zpráv :D

      Vymazat
  25. Jéé, ta akce vypadá super, Králíčku:D
    Podmínky splňuju obě, tak snad se zadaří...

    vav.ran

    OdpovědětVymazat
  26. Moc hezký článek. Z novinek mě nejvíce zaujal právě CC cream a pak ten make-up. Jelikož nepatřím mezi bledule, tak věřím, že mi odstínově bude sedět.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělé počteníčko... :) Musím říct, že jsem článek ze setkání četla i u jiných blogerek, ale u Tebe jsem opravdu dočetla až nakonec a článek mě bavil :)

    cute.petty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pro mě velká pochvala, moc děkuju, Péťo :)

      Vymazat
  28. rada by som sa niekedy zúčastnila podobnej akcie :) musí to byť veľmi poučné a zaujímavé :) a to jedlo hmmmm :)
    nikky33

    OdpovědětVymazat
  29. Čiči krím! :-D A vůbec celý článek... super! Trošku jsem se cítila, že jsem tam byla skoro taky. :-)
    Gabriellu i Tebe sleduju už dlouho.
    Ilka01

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilko :) Snažila jsem se setkání popsat co nejvěrněji, abych vám ho přiblížila aspoň takto :) A prostě jsem to nedokázala odbýt pár malými odstavečky :)

      Vymazat
  30. páni, doufám, že Gabriella bude takové akce pořádat častěji, protože bych se jednou ráda zúčastnila a poznala vás všechny, úžasné blogerky :) řasenka a CC se mi moc zamlouvají, takže pokud se mi nepoštěstí, nejspíš si je koupím sama :)
    barka.v

    OdpovědětVymazat
  31. Skvělý článek :)
    Facebook GS - like, tebe také sleduji :)
    katamoravcova

    OdpovědětVymazat
  32. Krasna party, me osobne laka čiči krem 😉

    OdpovědětVymazat
  33. Na FB jsem dala like už dávno :)
    Ten CC cream mě docela zaujal, pro mě tady spíš na léto, kdy mám hezčí pleť a taky až se trošku opálím, ale pokud je pečující a vyhlazující, mohl by trošku zmírnit první vrásky na čele.
    a.stromsikova

    OdpovědětVymazat
  34. 1. splněno
    2. splněno
    3. lada.tomanova
    :)

    OdpovědětVymazat
  35. splnené
    splnené
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Týjo, tak hodně na mě zapůsobilo, že tam byli i tací Italové! Muselo to být hodně zajímavé!
    Jinak tedy vše splňuji :-)
    Shimka

    OdpovědětVymazat
  37. Úžasné setkání! Proč mne nikdo nikam nezve? Co nedělám? Asi tu kosmetiku budu muset víc propagovat :-)
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. 1. hotovo :)
    2. hotovo :)
    3. kika.holinska

    OdpovědětVymazat
  39. beruska95@email.cz (tenhle email najde každej kdekoliv, ale je to dobrej nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  40. Moc hezký článek a ten CC cream mě vážně zaujal! :)
    Na Facebook GS jsem dala like už dávno a tebe také sleduji. :)
    luciie.tuckova

    OdpovědětVymazat
  41. Už jsem viděla fotky u Petry Lovelyhair i Skodulky, hezké fotky.. Ty obaly mají fakt hezký design, takový stylový.. Ráda bych se také účastnila soutěže:)
    Sleduji, sleduji..
    Email napíšu klidně celý, protože jen info, je trošku divné:)) info@ilovemakeup.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Info vypadá náhodou stylově :D Ty obaly se mi taky moc líbí :)

      Vymazat
  42. 1. hotovo :)
    2. hotovo :)
    lucia.orviska

    OdpovědětVymazat
  43. Vsechno splneno, rada bych otestovala novinky :))

    cosmodivka...

    OdpovědětVymazat
  44. Skvěle napsaný,ráda otestuju ;)
    Pokud ti nabídnou víc možností spolupráce,tak se toho chytni ;) Skvělá příležitost :)
    lucitka.sim@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, určitě bych hrozně ráda, ale na mě to nezáleží :) Zatím budu do smrti vděčná za tuto zkušenost :)

      Vymazat
  45. Sleduji a lajkuji dávno;-)
    petulka.setinova

    OdpovědětVymazat
  46. Hrozně ti tuhle zkušenost závidím - GS je moje oblíbená značka kosmetiky (nejenom kvůli lakům, pro které mám extra giga slabost :)) Líbí se mi, že to setkání pojali jinak, než jak jsme všichni "zvyklí" a doufám, že se poté podělíš o odkaz na reklamu, Králíčku :))

    Jinak, sleduju všude, kde se dá, a určitě bych novinky chtěla vyzkoušet :)
    kaca.vyslouzilova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, i já jsme byla šťastná, že mi v emailu přistála pozvánka zrovna od nich :) Vždyť jsou společně s Catrice mojí nejmilejší drogérkovou kosmetikou :)
      A neboj, Králíček obvykle nezapomíná :D

      Vymazat
  47. Tmavá kryje lépe... Haha, aha. Hurá do solárka, Sněhurky. :)
    zuzlik.zuzla (seznamák)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Zuzi, vystihla si to skvěle :D Tak já si jdu koupit permanentku :D

      Vymazat
  48. Hmm, CC bych ráda vyzkoušela, tak se ráda zúčastním.. :)
    pavla.lehnertova

    OdpovědětVymazat
  49. Vypadá to skvěle, určitě to bylo moc fajn :)
    meimei

    OdpovědětVymazat
  50. To CCčko má naozaj krásny obal...:)
    Gersiova.Adka (ďžímejl)

    OdpovědětVymazat
  51. Zaujalo mě to natolik, že v případě že nevyhraju si to do drogerky půjdu koupit :)

    imiiskd

    OdpovědětVymazat
  52. Řasenky od GS mám obecně ráda, tak jsem zvědavá i na tuhle :-))
    signora.lulu

    OdpovědětVymazat
  53. Cc cream vypadá skvěle..a myslím, že si ho koupím..:D Mo se těším na další GS novinky!!
    m.JUPIK

    OdpovědětVymazat
  54. Budeš mediální hvězda!!! :)
    SunnyBall

    OdpovědětVymazat
  55. řasenka, juch! už jsem jich vyzkoušela hafo a pořád žádný favorit, tak že by další test?
    tefka

    OdpovědětVymazat
  56. Gabriellu Salvete mám lajklou asi rok
    Tvůj blog jsem objevila nedavno
    lady.eees

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)