Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 5. března 2014

Dance Legend White Noise - neotřelý krasavec :)

Dobré ráno všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala pískový lak v nesmrtelné bíločerné kombinaci od značky Dance Legend :)


   Já a černobílá kombinace. To je láska na celý život (a přiznám se, že od té doby, co jsem se dozvěděla, že má oblíbená herečka Nataša Gollová měla černobílé duo taky nejradši, tak tuplovaná :). Proto jsem už dlouho chtěla černobílý lak. Tedy takový, kdy bílá je základní tekutinou a černé miniglittry jí jen dozdobují :) Prvním lakem byl Four Seasons 96, který se podle fotky na internetu tvářil jako bílý s černými tečkami. Swatche k němu bohužel nebyly a taky to taj dopadlo - absolutně nebílý lak, navíc pěkně smradlavý s ošklivým složením. Ten mě docela odradil od hledání vysněného bíločerného laku.
   Až, když Lenka objednávala laky od Dance Legend a já se jí ptala, jaké si brala, tak jsem uviděla tenhle. No, koukala jsem jak vyvoraná myš, že se našel lak podle mých představ. Ale nakonec ne tak úplně...



   Tak především je lak pískový. A já bych radši krémový se třpytkama, ale budiž :) 
   Problém je ovšem v aplikaci. Lak má naprosto obrovský huňatý štěteček. Nemám nijak zvlášť malé nehty, ale vážně se mi s ním špatně pracovalo a musela jsem ho hodně otírat.
   Dalším problémem je, že se ty malé černé potvůrky usazují na dně. A jakmile lak dlouho stojí, tak jich na štěteček moc nedostanete. Tedy ze začátku, jakmile začnete štětečkem v lahvičce při nanášení hýbat, ty černé glittry se dostanou nahoru a ve finále jsem měla první ruku téměř bílou a druhou pořádně kropenatou.
   Pokud překonáte toto úskalí, budiž vám odměnou, že stačí 1 silnější vrstva a máte hotovo. Navíc na bílý lak dobře schne, i když je pravda, že nejdéle ze všech pískových laků, co mám.
   A přišlo mi, že se na konci lakování trochu táhl, jako by rychle houstl.



   Výdrž u mě byla 3 dny, pak se začal loupat na palcích. 
   Ještě něco k barvě. Ta bílá neobsahuje jen černé minihexagony, ale také stříbrné třpytky, které překvapivě zůstávají na nehtech, i když se lak oloupe.
   Odlakování mi přišlo u pořádně zaschlého laku krapet horší než u GS STARS. Když jsem ho na jednom prstu odlakovala ještě ne pořádně zaschlý, šel dolů zase lépe jak GS :)

Vpravo je dno, takže hezky vidíte, jak se to na něm glittrama hemží :)






  Co říct závěrem? Lak mám půjčený a o jeho koupi neuvažuji. Jednak mi hrozně vadí ten štěteček, jednak nerovnoměrné rozložení glittrů a relativně vysoká cena (9 dolarů a k tomu pošta 10 dolarů, konkrétně tady). Ale jinak se mi moc líbí :)

Co vám? A jaká je vaše nejoblíbenější kombinace 2 barev? .)

Mějte se hezky :)

32 komentářů:

  1. Tak tenhle se mi zrovna až tak nelíbí, no. :) Asi to není moje barevná kombinace nebo co. :)
    Svou barevnou kombinaci asi ani nevím, jen... tohle ona není. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, takhle mi meho sadroveho mazla zkritizovat :-)

    By sis na aplikaci Zvykla :-) a ja zase ze stetecku mela radost :-)

    Souhlasim, ze ponekud zlo je dostat na nehty pozadovane mnoztvi cernych glitriku :-) ale da se to vytrenovat.

    Opravdu zajimava je ale konzistence laku... Vetsinou se setkavame bud s gelovou konzistenci, viz z levnejsich treba essence a z drazsich opi. Nebo "klasicka" viz gabrielly stars enamel, rimmrl space dust, nebo manhattan sugar. Ale tenhle lak tak nejak schne a lehce i vypada jako sadra :-)

    Coz uprimne nesedne kazdemu, ale ja mam aspon radost, ze mam opravdu bily lak :-)

    Si to mela pretrit top coatem :-) To je teprve radost pohledet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezvykla, vím co píšu :) Mám na to moc úké nehty :)
      Jj taky mi připomíná sádru nebo omítku :)
      A čtvrtý dne jsem byla v práci a tam žádný lak nevydrží a lakovat ho znova (protože půlku nehtu jen tak nedolakuješ), se mi nechtělo :)

      Vymazat
  3. Take se mi libi, ale mas na nej krasne nehty, na jinych by se mi asi tolik nelibil ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí, ty glitry tu bílou krásně ozvláštnily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi přijde jak omítka :D Možná s tím topem by vypadal líp, takhle je takový moc matný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ani nebyl moc hrubej na povrhu, takže by 2 vrstvy top coatu možná stačily, ale nechci ho lakovat znova, protože mě trochu vytáčel :D

      Vymazat
  6. wow, tak tenhle lak vypadá fakt božsky!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle lak je fakt luxusní! Nádherná kombinace. Ale pískové moc nemusím, být krémový, tak neváhám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti pískovým lakům nic nemám, ale tenhel by byl zrovna hezčí jako nepískový, to souhlasím :)

      Vymazat
  8. Já nevím ale asi se mi nelíbí, promiň Leni, že ho kritizuji :D Já v něm vidím nudle s mákem (díky těm černým glitrům) :DDD A jak už bylo psáno výše, tak se mi též zamlouvají Nikolčiny nehty :)

    OdpovědětVymazat
  9. :-D Prej nudle s mákem :-D Ty si vtipálek, ty já si představuju v takové... nude barvě jako těstoviny, lehce do žluta :-D S tmavšími modrými hexagonkami :-D A náhodou, na nudle s mákem mi nesahej :-D Ty já velmi ráda :-D

    Však já nic neříkám, stačí, že ho pěkně zkritizovala Niki :-D

    Ostatně, vždy je to o preferencích a o tom, co každému vyhovuje a tak to přeci má být :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi už žádnej lak nepůjčíš, viď :D
      A nudle s mákem bych si dala :D

      Vymazat
    2. No jasne, uplne si ted rvu vlasy za to, ze jsem ti ho pujcila a rikam si, proc ja se s tebou vubec bavim :-D

      Vzdyt je to jen lak a krasa je v tom, ze kazdy mame jine nazory a kazdemu sedi neco jineho :-)
      Nebudu prece hystercit a hazet na tebe spinu kvuli tomu, ze ti nevyhovuje stetecek u meho laku :-) dulezite je, ze vyhovuje moji malickosti, ja si zase uplne nerozumim s ruby wing, ale to neznamena, ze je nekupuju :-)

      Jooo, nudle si musim odpustit, tyden jsem si lecila problemy s nadymanim.

      Vymazat
  10. Je to jak plísen,říkala jsem to i Lence :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plíseň je hnusnější :D A je jedno, jestli je to Botrytis cinerea, Plasmodiophora brassicae nebo Aspergillus :D

      Vymazat
    2. :D zavři ten googl sim tě :D :D

      Vymazat
    3. To není google, to je minulý smestr předmět Ochrana rostlin :)

      Vymazat
  11. No je bezesporu hodně zajímavej, ale ani mně se nelíbí. :) Zato jak říkáš, kdyby to bylo v klasický lesklý variantě, tak to už by byla asi jiná.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten je moc pěkný. Přirovnala bych ho k čestvě napadanému sněhu, které posypaly saze :D Ne sranda. Já jsem se teď dala na bílé odstíny laku a tenhle je moc zajímavý. Podobný jsem ještě neviděla. Ale pravda je, že kdyby byl lesklý je o hodně hezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se s ním zase vypabaví popepřený sníh (ale nevím, kdo by pepřil sníh :D).
      Bílé laky a jim podobné se mi líbí, bohužel mají obvykle nejhorší vlastnosti :(

      Vymazat
  13. Mně se to asi moc nelíbí. Kdyby byl jako v lahvičce, tak má šanci mě uhranout, ale ta "omítka"... kolik že tahle sranda stojí? :-D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D No za tu cenu bych čekala rozhodně lepší lakování, ten štěteček je peklo :D Mně ten omítkový vzhled nevadí, ale jako krémový by byl prostě hezčí :)

      Vymazat
    2. Ja furt nechapu, co ti vadi na stetecku :-) vzdyt je uzsi nez na lacich od misshy.

      S takovou zadnej Lumosek nebude :-) mam strach, ze zkritizujes vsechny :-) pritom mne se s nim dela paradne.

      Vymazat
    3. Tak tobě třeba jo, ale na mých úzkých nehtech mi fakt nevyhovoval. A Lumos jsou top coaty, takže tam mi případné přetažení nevadí. A můj Missha lak má hodně tenký a plochý štěteček :)

      Vymazat
  14. Niky mám takový tip pro tebe :)
    Kup si krásný bílý lak na nehty a pořiď si černé třpytky na nehty, nasyp je do laku a máš vysněný lak :)
    Nebo si kup bílý lak a k tomu lak na nehty od Essence 101 dalmatins je to lak s průhlednou tekutinou a s černými a bílými třpytkami něco jako měla Maybelline kolekci Polka Dots :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, přesně tohle plánuji :) Chci si namíchat pár vlastních laků a podobný bude mezi nima (čekala jsem, až mi dorazí tipy, protože jeden bílý lak na to použiji). Polka Dots mám, ale chci vyloženě mini pidi glittry, jako jsou tady, ale nemůžu je sehnat. Musím zajet do prodejny modeláže nehtů, aby mi tam kdyžtak poradili a ukázali to osobně :)
      Každopádně moc děkuju za tipy :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)