Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 26. března 2014

Essie We Can Do It Pink!, Topless & Barefoot, Cascade Cool

Dobré ráno :)

   Dnes tu mám pro vás swatche hned 3 laků Essie ve velmi dívčích tónech :) Smetanový We Can Do It Pink!, béžový Topless & Barefoot a barbie růžovou Cascade Cool :)


   Na začátek bych vám ráda řekla jednu věc - s laky Essie mám velký problém a tím je špatná konzistence a pigmentace. U většiny se mi stává, že se barva po nehtu nerozlije rovnoměrně a zanechá hodně holých míst, obzvláště v dolní části nehtu u obloučku. A přesně na tohle jsem minulý týden dostala tip od mistryně republiky v manikúře za rok 2006 Veroniky Mořkovské. Ta mi doporučila nanášet lak tímto způsobem - musíte na nehet štěteček položit celý a ne lakovat štětečkem v ostrém úhlu, pouze jeho špičkou (raději přikládám ilustraci, kterou jsem vám nakreslila). Musím říct, že to funguje a hned byla holá místa u obloučku pryč :) Takže to je jen tip pro ty, co mají podobný problém.



Essie We Can Do It Pink!

   Tento lak jsem si vybrala, když jsem nemohla sehnat odstín Topless & Barefoot a doufala, že bude podobný. We Can Do It Pink! je ve skutečnosti mnohem světlejší, je jako smetana s kapkou béžové a růžové. Moc se mi líbí a ráda ho používám jako podklad pro nail art (brzy nějaký uvidíte :).
   Problémy dělá ale velké. Je docela hustý a po nehtu se nerozlije rovnoměrně, takže máte na něm brázdy a hrbolky. A s tím je spojené i krytí - hrozně pruhuje a musíte dát 3 vrstvy i s výše zmíněným trikem. V jedné vrstvě schne docela rychle, ale ve 3 mu to trvá dlouho a bez sušicího nadlaku se neobejdete. Ze všech 6 Essie laků, které mám, je tento na lakování nejhorší. A paradoxně se mi jeho barva líbí nejvíce.





Essie Topless & Barefoot

   Tenhle dlouho chtěný odstín se mi podařilo získat ve výprodeji u Labradoory. Je totiž velmi podobný Essence Iced Latté, jehož novou "vylepšenou" verzi si odmítám koupit, protože by to bylo vyhozených 40 Kč. A protože mi starý dobrý Essence dochází, chtěla jsem Topless & Barefoot :)
   Barva na fotografiích moc neodpovídá, ve skutečnosti je studenější a má výraznější růžový podtón, ale absolutně jsem ho fotoaparátem nedokázala zachytit a mohla jsem nastavení měnit, jak jen jsem chtěla a stejně to nebylo ono. A ani s bleskem to nebylo wow. Na fotografiích ve stínu se tváří relativně dobře, na sluníčku není tak béžový jako na fotkách. Nejvíce odpovídá tady.
   Lakuje se lépe než předchozí lak, není tolik hustý a žvýkačkovitý, ale i tak se nelakuje nejlépe, nemá dokonale hladkou konzistenci. Na menších nehtech stačí 2 vrstvy, pokud máte větší nehty nebo nejste v lakování tolik zručné, počítejte se třemi. Schne lépe než We Can Do It Pink!, ale stejně si vypomáhám top coatem.





Essie Cascade Cool

   Představuji vám naprosto dokonalou barbie růžovou, tu nejdokonalejší, kterou mám :) Cascade Cool je perfektní krémová růžová se studeným podtónem. Tuhle žvýkačkovou růžovou miluji, vypadá nádherně na jaře i v létě k opáleným rukám.
   Lakuje se ze všech 3 laků nejlépe, má o něco vodovější konzistenci, tak odpadají ty nepříjemné brázdy v laku. Ale krytí není nic moc. Ve 2 vrstvách by se asi nosit dal, ale to jen pokud nejste náročné. Já náročná jsem a chci dokonale sytou barvu, takže jsem dala 3 vrstvy. Schne ze všech nejlépe.





   Všechny tyhle Essie laky (kupovány tady) mají velmi slabé, kratší štětečky, s kterými dobře nalakujete menší nehty, ale vzhledem ke konzistenci laků vám to může být na škodu u větších nehtů, na které budete muset dávat o 1 vrstvu navíc. Je to samozřejmě na preferencích, ale osobně nemám hodně široké štětečky ráda, špatně se mi s nimi vykresluje oblouček. A u těchto laků je pruhující problém o konzistenci, ne štětečku. Zkusila jsem totiž vzít čistý štěteček z Rimmel laku (hodně široký) a stejně to krytí nebylo nic moc. Štětečkem to prostě není a basta :)
   Všechny 3 laky vydrží bez podlaku a nadlaku okolo 3 dnů, s nimi asi 4 dny.

Nevím, jak vás, ale mě Essie zklamaly. Tyhle krémovky prostě nekryjí tak, jak bych si přála a jejich konzistence také není nejlepší. U laků s cenou min. 150 Kč bych čekala lepší výsledky.

Co vy a Essie? A který z těchto třech odstínů vás zaujal nejvíc? :)

Mějte se hezky!

29 komentářů:

  1. Jaké krásné nehty a barvy, problém s krytím mámi u Essie Turqoise and Caicos :( trochu dělá neplechu i ten od Tebe ale ještě to ujde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. St. Lucia Lilac mě taky zlobí :( Osobně moc nechápu, co na těch Essie lidi mají (kromě krásných barev).

      Vymazat
  2. od Essie žádný lak nemám, ale ta růžová vypadá krásně. a díky za lakovací tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou krásné :-) A ty nehty závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé to je dobrý - zrovna minulý týden mi jako sám od sebe (hmm to jsem dobrá :D) napadl ten trik od mistryně republiky v manikúře (vůbec jsem nevěděla, že nějaký takový titul je :D)... Ale je mi to teda k prdu :D Zrovna včera jsem lakovala taky Essie, sice jsem si vystačila s dvěma vrstvama, ale to krytí je fakt hrozný. A že mám tenké štětečky ráda, tak ty jejich jsou tenké až moc bych řekla.

    A musím ti pochválit ty fotky, máš to fakt moc pěkně nafocený a na první pohled jsem ty tvé nehty ani nepoznala :) Líbí se mi všechny, nejvíc asi růžový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, mě by to nikdy nenapadlo :D Když jsem tam viděla to holý místo, tak jsem tam špičkou ťupala ten lak, abych doplnila tu nesrovnalost :D
      A děkuju :) Musela jsem nehty zkrátit, tak proto jsou ais k nepoznání :)

      Vymazat
  5. Ze si tedy jejich laky vsichni tak chvali, ani ja s nima nemam dobre zkusenosti, ale krasne jsou!<3<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko, taky to moc nechápu. Přitom se zeptám holek, co je mají a ty z nich nejsou zrovna nadšené. Ale barvy mají krásné, to bezpochyby :)

      Vymazat
  6. Tak Essie se u mě zatím žádný nezabydlel, ale snad jednou.. tomu zklamání rozumím, člověk je dychtivý, těší se a má hlavně nějaký očekávání, že jo.. Ale odstíny jsou nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj.. ale vypadá to, že třpytkaté a shimmer laky kryjí lépe, jen tyhle krémovky jsou asi naprd.

      Vymazat
  7. já měla essie jen z instylu a to ten Turqoise and Caicos a Lilacism a oba kryly špatně a musela jsem dávat 4 vrstvy, vůbec nevím, co kromě barev na těch lacích je. OPI je naprosto jiná liga kvality

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zklamaly... obzvláště, když se dají sehnat kvalitnější a levnější laky. Na druhou stranu dupe We Can Do It Pink! neznám.

      Vymazat
  8. Všechny barvičky jsou parádní, i když je zrovna neopěvuješ, mě Essie laky hrozně lákají, alespoň na zkoušku si musím jeden pořídit:D A super tip na lakování:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě nikdy nelákaly, hlavně kvůli flakónkům, které se mi vůbec nelíbí :D Ale barvy jsou vážně krásné a jeden na zkoušku neuškodí. Laků není nikdy dost ;)

      Vymazat
  9. S týmito lakmi skúsenosti nemám, ale odtiene sú to krásne. Po zime, kedy som nosila skôr tmavé odtiene, ma teraz s prichádzajúcim slniečkom lákajú práve takéto jemné nechtíky.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš hrozně krásnou tvar nehtů a mám takovej dojem, že ty si můžeš nehty nalakovat jakoukoli barvou a budu nad tím vzdychat :)) Nejvíce se mi líbí druhá a třetí barva, i když takovou růžovou mám doma (už vím, jakou barvu dám příští týden :)))

    Akorát já mám s lakování hroznej problém... Dávám bezbarvý lak jako podklad, na to dvě vrstvy laku a snad pokaždé se mi stane, že i když tu první nechám zaschnout třeba hodinu a teprve potom nalakuju druhou vrstvu, stejně se mi stane, že se druhej den ráno probudím a mám na laku obtisknuté záhyby deky... Používám top coat o GS. Jediný laky, se kterýma nemá problém, jsou pískáče od GS a jsem už z toho trochu zoufalá...

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "krásnou tvar nehtů" - ach ten češtin :D
      Celkově ten komentář je na vysoké češtinářské úrovni, za což se omlouvám - dneska nejsem zrovna ve formě...

      Vymazat
    2. Moc děkuju, Kájo, ty jsi úplně zlatá :))
      A je to klasický průhledný lak? Já bych zkusila nějaký vyloženě base coat, ty tolik neprodlužují dobu schnutí a ze sušících top coatů mám nejraději NYC Turbo Dry, ten schne velmi rychle a je lepší i než některé dražší TC :)
      P. S. To nevadí, já jsem taky češtinář jak poleno :D

      Vymazat
    3. Zlatá, stříbrná - to je jedno, já si na ty drahý kovy moc nepotrpím :)) Kecám, diamant bych neodmítla! A nemáš vůbec zač!
      Klasickej průhlednej lak, no. Ale je pravda, že už si hooodně dlouho říkám, že když mám Top Coat, že by to chtělo i Base Coat. No, jenže vzpomenout si na to v drogerce je prostě nemožný. Co na tom, že si vzpomenu, že hrozně moc "potřebuju" novej lak nebo rtěnku, že jo :)) Ale zítra dělám nájezd na Rossmanna, tak snad si vzpomenu! Musím!! :)

      Vymazat
  11. Teda, tak teď jsi mě nalákala na všechny - opět. Když na těch Tvých nehtech prostě vypadá všechno parádně, ty moje paličky, achjo... Ale Topless & Barefoot u mě vede, asi do něj zainvestuji, podobné odstíny nosím nejradši a tenhle nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, další lichotnice :)) Prý paličky... máš normální prsty a nehty, paličky jsem viděla jednou a to bylo vážně něco jiného :))

      Vymazat
  12. Tak tento článek mi teda přišel více než vhod - myslím tím ten tip na správné lakování krémových laků :) Koupila jsem totiž po dlouhém (krátkém) odolování mint lak Rimmel z kolekce Rita Ora. Byla jsem na něj úplně šíííleně natěšená a nemohla se dočkat lakování, ovšem neskutečně špatně se lakoval, přesně jak píšeš: pruhoval, divně se rozlil po nehtu, nerovnoměrně kryl... a těžko se to opravovalo i druhou vrstvou :( Jak jsem na něj těšila, tak jsem z něj byla zklamaná a těžko bych se předsvědčovala ho vůbec znovu použít :D Ale tento tip určitě vyzkouším jak na něj, tak i na jiné krémové laky, na které jsem zanevřela přesně ze stejného důvodu :D
    Jinak Essie taky moc nemusím, měla jsem dva laky, oba taky spíše krémové a dost pruhovaly a celkově ani moc nevydržely... za tu cenu a to opěvování jsem čekala víc...
    PS: akorát jsem dolakovala 102 od GS, která je skoro stejná barbie/žvýkačková jako poslední Essie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přece je ta 102 podobná! Labradoorka mi to nechtěla věřit :)
      Fakt ten tip funguje, sama jsem čučela jak puk :) A nejen u světlých laků, i u tmavých to vypadá hned líp :)
      I když jsou takové laky, že jim ani tohle nepomůže :(

      Vymazat
  13. Na Essie toto citam vsade...inak super rada urcite to vyskusam ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Och och Topless ten chci uz dlouho:) A taky chci mit tak pekne nehty, to mam ale asi smulu:-D

    OdpovědětVymazat
  15. Barvičky jsou nádherné :) Konečně vím, jak si lakovat nehty, díky za tip! Ty je máš tedy jako od profesionála.
    No, Essie mám jeden z výprodeje a po přečtení složení z něj už moc nadšená nejsem :/

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou fakt krásné barvičky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)