Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 3. března 2014

Jak mě Amie Morning Clear zklamal...

Ahoj všem :)

   Dnes je pondělí a s ním tradiční recenze. Pro tu dnešní jsem si vybrala čisticí krém na obličej od Amie.


   Tohle léto jsem hledala nějaký čisticí krém na obličej, který by zbytečně nevysušoval. Abyste mi rozuměli, v létě si nejraději čistím obličej vodou a nějaký gelem, protože to přináší lepší osvěžení než nějaká pleťová voda nebo micelárka :)
   A volba padla na Amie. Tahle značka mě lákala už dlouho a něco jsem od nich mermomocí chtěla zkusit. Ale přiznám se, že nejvíc mě zlákal obal. Miluji kombinaci růžové, zelené a bílé :)

   Byla jsem trochu líná, takže tu máte vyfocený popis v angličtině a jeden převzatý ze šminek :) Přepisovat se mi to nechtělo :)


Popis

je výjimečný čistící a mycí krém, který neobsahuje mýdlo a odstraňuje veškeré nečistoty, kožní maz a zbytky líčidel
zanechává pleť krásně jemnou a osvěženou
květy černého bezu a hlohu očišťují, uvolňují a napomáhají předcházet vytváření pupínků
přirozené hydratační účinky cukrového javoru zajišťují, že pleť není šupinkovatá a vysušená
pomerančový květ a malina vypíná a osvěžuje pleť
pomáhá udržovat póry čisté
dermatologicky testováno
má vyvážené pH
vhodné pro vegany a vegetariány

   Popis určitě nelže v tom, že se jedná o krém. Je opravdu hutný a mazlavý. Navíc je perfektně našlehaný se spoustou bublinek, což je viditelné i v tubě. Barva je světloučce růžová a voní velmi zvláštně. Něco mezi pomerančem, malinami a květinami. Na parfemaci jsem si dlouho zvykala, tyhle zvláštní sladkokyselé vůně nejsou mými favority.


   Krém jsem nanášela na vlhkou pleť pouze ráno. Večer jsem odličovala micelárkou, a poté už jen lehce opláchla vodou. Je to výživný krém a rozhodně u něj nečekejte pěnu. Té se totiž opravdu nedočkáte :)
   Morning Clear jde i přes svoji mazlavost a mastnotu dobře smýt vlažnou nebo studenou vodou. Pleť zanechává dokonale jemnou, vyživenou, ale na první pohled čistou. Ovšem opravdu jen na první pohled...
   Asi tak po 2 týdnech, kdy jsem z něj byla nadšená, jsem si všimla, že se mi dělají pupínky víc než obvykle. Ale ne ty malé, relativně neškodné. Ale ty tvrdé hnusné hluboko usazené boláky, které si na svém stanovišti hoví víc jak týden. Dělaly se hlavně na T-zóně, na tvářích, které mám sušší, moc ne.
   Nejdřív jsem vše přisuzovala přímořskému sluníčku a vysokým teplotám na dovolené. Jenže i na konci září (6 týdnů po dovolené) pupínky neustupovaly. A někdy v říjnu mě napadlo, že by to mohl být Amie anebo norkový krém, který jsem začala používat asi týden nebo dva před Morning Clear. Nejdřív jsem vynechala norkový krém a to asi na měsíc. Akné se nezlepšilo a v tuto dobu jsem nedělala ani líčící články, protože upravovat fotky se mi moc nechce, ale ani nechci, abyste se tu dívali, jak mi z čela trčí sopka :)
   Pak jsem zkusila vynechat Amie. A za 2 týdny byl klid. Od té doby jsem si Morning Clear na obličej nedala a s akné mám problémy jen minimální, navíc pouze v podobě těch malých pupínků. Krém od té doby používám jen na čistění suchého dekoltu popř. na holení nohou (nějak se to zužitkovat musí no) a tam mi neplechu nedělá. Proto jsem usoudila, že je vhodný na pouze velmi suchou pleť, ne na normální a smíšenou.

   Přemýšlela jsem, co by za těmi nehezkými účinky mohlo stát. A napadl mě asi jen vosk, který může ucpávat póry.

Přičemž by se měli v Amie naučit botanické názvy rostlin. Píše se Crataegus monogyna a ne C. monogina :D

  Co dodat závěrem? Krém bych vám doporučila jen, pokud máte suchou pleť. Pak byste jeho vyživující účinky mohly ocenit. Pokud máte normální nebo smíšenou pleť, vyhněte se mu velkým obloukem.

   150 ml koupíte tady za 149 Kč.

Pokud by vás zajímaly recenze na další výrobky Amie, mrkněte ke Stáně sem, sem a tady.

   Nakonec bych jen ráda zmínila, že na tomto výrobku se skvěle ukazuje, že recenze po krátkodobém používání jsou na nic. Nejdřív bych krém vychválila, ale po několika měsících pokusů jsem z něj zklamaná a o koupi dalšího balení rozhodně neuvažuji (to bych musela být asi na hlavu :).

Co vy a značka Amie? Máte od nich něco a jak jste spokojené?

Přeji úspěšný start do nového týdne :)

18 komentářů:

  1. Taky ho mám a stejný problém, usuzuji to také tomu vosku ;) Tak ho používám na ruce a tělo, přeci jen hydratuje krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky? Hmm kdyby tam ten vosk nebyl, tak ho vychválím do nebes :D Jj je to zajímavý sprchový krém s 0% vysoušením pleti :D

      Vymazat
  2. Značku neznám. Hezký článek. Přesně popisuje, proč se obávám změny kosmetiky, i když tak ráda zkouším nové věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já si vždycky říkám, že najdu ještě větší zázrak než mám :D

      Vymazat
  3. tak já nevím... mám za sebou spotřebované celé balení a naopak mám pleť velmi mastnou a musím říct, že mi vyhovoval naprosto dokonale! nic lepšího jsem na pleti do té doby neměla. naopak se mi pleť po používání mycího krému hodně zlepšila a celkově se zklidnila. mám za sebou i další tři produkty od Amie a všechny byly naprostou láskou od začátku až do konce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé pleti vyhovuje něco jiného :) Ale je zvláštní, že ti zrovna sedl na mastnou pleť, když na mastných místech mi dělal šílenou neplechu :( Možná si ji tím krémem víc hydratovala a ona neměla tendenci se mastit.
      Nevím, přitom problém se zanášením pórů nemám, nevadí mí silikony ani rostlinné výtažky :( Záhada roku, chce to Sherlocka :D

      Vymazat
  4. Já jsem si ho chtěla koupit, ale nečtu na něj dobré recenze... Tak to nebudu pokoušet. Otázka teď je, čím se teda mýt a čistit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ještě nezjistila :D Ale budu muset brzo, léto se blíží a já nemám pořádný čisticí gel, nééé :D

      Vymazat
  5. Značku neznam, ale aspoň vím čemu se vyvarovat:)

    OdpovědětVymazat
  6. hmm... tak sice s ním přímo zkušenost nemám, ale vzhledem k tomu, že taky občas na ty podkožáky trpím (ale vždycky jenom po použití nevhodné kosmetiky), tak budu vždycky ve složení koukat na vosk. sice u každého to může být něčím jiným, ale radši nebudu riskovat...
    jinak máš pravdu s těma unáhlenýma recenzema, já se taky snažím být minimálně za půlkou. ale třeba u některé dekorativky píšu i rychleji, tam se to zas tak nemění. kromě MU teda, ty testuju do dna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj dekorativka jde zhodnotit trochu rychleji, stejně tak jako tělová kosmetika (vyjma věcí proti celulitidě nebo striím). Ale s pleťovkou je to horší.
      No mně z toho složneí napadá jen vosk a ještě k tomu to není přírodní vosk, ale syntetický, takž asi žádná mňamka :/

      Vymazat
  7. Sopky ja nerada:))) Hm, tak skoda, i kdyz kazdemu sedi neco jineho, asi nevyzkousim, moc me to nelaka.. Nikdy se mi nestalo, ze bych po pecujici kosmetice mela zhorsenou plet, ale je fakt, ze ja nic moc nepouzivam, odlicim se, namazu niveou a jdu spat, strasne sexy no:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Taky občas mažu Niveou :)
      A obvykle se mi spíš pleť vysuší, než že bych měla zanesené póry. Proto mě to docela překvapilo.

      Vymazat
  8. Suchou pleť sice celkem mám, ale letos tak moc nevymrzla, tak vlastně ani ne. To je logické, vím. :))
    Nicméně asi to pokoušet nebudu. :) Děkuji za varování.

    OdpovědětVymazat
  9. Zklamání měsíce, toto :( S Amie už otálím strašně dlouho, pořád jsem něco chtěla zkusit a možná nakonec zkusím, ale tohleto to tedy nebude. Ještě mám v živé paměti tu paseku, co mi na obličej udělalo jedno BBčko a tohle by bylo jen násilné repete, ne ne, dkěuji, nechci. Chválím za poctivost při dlouhodobém používání! Ta péče to pro věrohodnost a platnost recenze fakt potřebuje. Mělo by si to uvědomit víc holek... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě taky, Veru :( Jednak jsme čekala přírodnější složení, jednak jinou vůni a rozhodně jiné účinky :( A myslím, že pokud tohle udělal mé odolné pleti, tak té tvojí by zavařil ještě víc :(
      Ha, o dlouhodobém a poctivém testování mi ještě povídej :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)