Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 24. března 2014

Jarní líčení inspirované makronkami

Krásné pondělí všem :)

   Nevím, jak vás, ale mě plná krabice makronek vždycky inspiruje k něčemu - namalovat obraz, vytvořit líčení anebo ji celou sníst na posezení :) A dneska vám ukážu líčení, i když je pravda, že nakonec bylo trochu jiné, než jsem původně zamýšlela :)


   Protože růžová a zelená v makronkách vypadají trochu jinak. Jenže líčení v těchto barvách už tu mám, tak jsem zvolila tmavší odstíny, ale stále jsem chtěla zůstat u romantického sladkého looku :)


   Začala jsem tradičně - CC krém, korektor, pudr a tmavší pudr na hrany čelistí a čela. Na oči jsem dala pouze tmavě zelenošedou glittrovou tužku od Avonu. Vím, že spousta lidí na Avon nadává a já mu taky neholduji, ale jejich automatické tužky jsou geniální :) Dlouho vydrží, nemažou se, jsou krásně měkké a pigmentované.
   Pak jsem vykreslila obočí, dala tvářenku ve světle růžové barvě, řasenku (tu vždy dávám po aplikaci všech pudrových výrobků, aby prach z nich nenapadal na mokrou barvu z řasenky) a na rty aplikovala matnou růžovou rtěnku od Catrice, kterou jsem vám vychvalovala tady :)
   Na nehty jsem dala Yves Rocher Rayon vert.



Zleva doprava - Yves Rocher tvářenka Teint clair rosé,
Avon Glimmerstick tužka na oči Emerald Glow, Catrice rtěnka Matt-erial Girl







   Líčení je jednoduché, nic světoborného, ale je dobře nositelné i přes den :) Fotky se bohužel moc nepovedly, ale snad je na nich něco vidět :)

Použité produkty
GOSH CC Cream Ivory
Catrice Camouflage Cream Ivory
Garnier Roll On Concealer Light
Yves Rocher sypký pudr
Gabriella Salvete Pressed Power 01
Yves Rocher tvářenka Teint clair rosé
Catrice set na úpravu obočí
Avon Glimmerstick Emerald Glow
Max Factor řasenka Clump Defy 
Catrice rtěnka Matt-erial Girl


   A co se vlastně stalo s makronkama? Jejich osud byl zpečetěn, bohužel :D


Jak se vám líčení líbí? A schválně, je tu někdo, komu NEchutnají makronky? :)

Mějte se krásně a úspěšný start do nového týdne :)

36 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No, roztomilejší než jsem původně zamýšlela :D

      Vymazat
  2. Parádní líčení, jednoduché a přitom krásné :) A udělala jsi mi neskutečnou chuť na makronky! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, promiň :( Ale snad tě potěší, sama sobě jsem jí udělala taky a žádný macaroons tu nemáme :D

      Vymazat
  3. Dala bych si. Kde se u nás dá sehnat slušná makronka? :D
    Líčení samozřejmě krásné, ale Tobě to vždycky sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že šikovná pekařka jako ty by je zvládla sama :) Mrkni ke Koko na video, před Vánocemi jedno dělala. Protože makronky v obchdoech jsou dost předražený kor u nás. Tahle krabice ve Francii stojí 15 €, tady dáš za 4 makronky v Paulu 125 Kč, dřív 99 kč.
      A děkuji :)

      Vymazat
  4. Krásné líčení! Ty makronky by asi líčení a focení nepřežily. To jsi měla silnou vůli. Mému muži makronky nějak nechutnají, ale kupuje mi je, takže ideální stav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla, ale po focení jsme jich snědla asi 6 :D
      Ony mu nechutnají? Nechápu, tohle bych společně s čokoládou mohla jíst pořád :) Na druhou stranu má tu výhodu, že aspoň neztloustne ;)

      Vymazat
  5. Tohle je super ! Hrozně pěkný odstíny barev, který dohromady vytvářejí krásnou a příjemnou kombinaci. :) Makronky jsem ještě nejedla, takže nevím, ale vypadají k sežrání :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Romčo :) K sežrání jsou až moc. Často je sním tak rychle, že si pak nepamatuju, jestli jsem nějaké makronky vůbec měla :)

      Vymazat
  6. makronky jsem objevila nedávno a vypadá to na silný a trvalý vztah :) líčení se ti dost povedlo, zelenou já můžu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, toho se totiž člověk nemůže ani přejíst :) Díky, Arwen :) Zelenou mám na očích ráda, ale jen pár odstínů mi relativně sluší :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné líčení! Sluší Ti to :). Makronky jsem ještě neměla, ale hrozně ráda bych je zkusila.
    Nemyslím si, že se fotky nepovedly, spíš naopak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ony nejsou mco ostré :D Ale moc moc děkuju <3

      Vymazat
  8. Moc se mi líbí ta rtěnka! A makaronky jsem nikdy nejedla, takže nevím :-), ale jsem vděčný strávník, takže sním skoro všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, určitě by ti chutnaly, jestli jsi na sladké :))
      A rtěnku doporučuji, je skvělá :)

      Vymazat
  9. Krásné svěží líčení :) Ta rtěnka..áách. Já teda makronky miluju vždycky když jsme v Praze tak si je koupím, ale naštěstí i v Brně už se dají sehnat..když jdu na zastávku na šalinu máme tam malou pekárničku/kavárnu a mají je tam :D A musím se pochlubit, že jsem je i pekla a byly výborné..jen je to teda pracné..:D
    A pro tu rtěnku už musím jít, ale teď jsem asi až moc nakupovala! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ta rtěnka je prostě úžasná, hrozně moc ti sluší! Škoda, že mám Catrice z ruky, jinak bych pro ni hnedka letěla. I když, ono je to možná lepší :))
    A jinak k makronkám, poslušně hlásím, že já jsem ještě žádnou neměla! Takže nemůžu soudit...

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  11. Já se přidávám k těm, kdo makronky nemají rádi. Fakt mi nechutnají :-D ale těm jejich sladkým barvám bych taky nemohla odolat. Na tvém looku se mi nejvíc líbí ty zelené nehtíky, podobnou barvu mám teď na rukou taky.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké :) Moc se mi líbí ta rtěnka, ale myslím, že už jsem Ti ji jednou chválila? Ale nejsem si úplně jistá... :) Každopádně teď jsem si koupila podobný odstín - zkusila jsem ty nové od Essence...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  13. na mě jsou moc sladké :D líčení mi ale nijak přeslazené nepřijde :) (jen bych byla příště radši, kdyby byla první fotka = ta co se mi objeví v bloggeru, trochu víc z dálky, takhle mě docela děsila, až jsem článek několikrát přejela a vůbec neotevřela O:):D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Ups, zkusím se nad tím příště zamysler :D Mně přišlo, že když dám fotku z dálky, tak nikdo na tý miniatuře nic neuvidí :D

      Vymazat
  14. Krásné líčení a moc Ti to sluší. Asi jsem divná ale vůbec jsem Makronky nikdy nechutnala.

    OdpovědětVymazat
  15. Veľmi pekné obočie máš :) líčenie ti pristane :) a teraz som dostala chuť na sladké :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, snažím sa :)
      Já na sladký nemám ani pomyšlení během svýho ovocnězeleninovýho detoxu, za to bych si dala jakoukoli normální tuhou stravu :D

      Vymazat
  16. krásné, jednoduché a svěží :) a makronky miluju, úplně jsem na ně dostala chuť...

    OdpovědětVymazat
  17. No jo no, je to těžký, aby ti něco neslušelo, když máš tvář jak panenka :-) Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  18. Mňam! :) Přijde mi, že makronky jsou hrozně fotogenické :D a ty taky samozřejmě. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak já se přiznám, že nevím, jak chutnají makronky, ještě jsem je nejedla a myslela jsem, že budu jediná, kupodivu je nás víc. Ale - na tomto líčení jsem si "pochutnala" i bez makronek, je to mooooc krásná kombinace a hrozně moc Ti sluší:o))) Určitě to taky vyzkouším. Díky za nápad a inspiraci a přeji krásný den!:o))

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné líčení, jednoduché a přitom kouzelné:)
    Makronky jsem ještě nikdy neměla :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Slaďounké - jak líčení tak dobrůtka, bezva nápad! Makronky mám moc ráda, je to super lahůdka a moc mile mě překvapilo, že nemusí být vůbec suché ani tvrdé. Moje kamarádka se specializuje na jejich pečení a je vážně přebornice, ráda jí dělám ochutnavače. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takovou kamarádku ti úpřímně závidím a post ochutnavače taky! Můj "tchán" byl na kurzu dělání makronek, ale ještě je nezkoušel. A to jsem se těšila, jak mi přiveze celou krabici domácích macaroons :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)