Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 19. března 2014

Jarní růžičkový nail art

Hezkou středu všem :)

   Vypadá to, že se zima jen tak nevrátí, takže se na výsluní dere jaro a s ním i jarní barvy. Mezi takové určitě patří i zelená a růžová, jejichž kombinace vypadá dokonale snad na všem. Třeba i na nehtech :)


   Tenhle nail art je víc než rok starý (takže, prosím, omluvte provedení a fotky :) - dělala jsem ho speciálně pro Sonidlo, ale její blog už není veřejný, tak jsem si říkala, že si nehty publikuji u sebe :) Kvůli nálepkám na nehty od Catrice mám totiž zlámané nehty, nemůžu fotit nové swatche laků a nechtěla jsem vám sem dávat jen jeden lak od Essie nebo 2 od Camaieu.




   Tento nail art inspirovaný mojí blůzou (ta látka na fotkách) je úplně jednoduchý - na nehty jsem nanesla Mini Colorama Green Park a na každý nehet pak udělala velký puntík Essence Show Your Feet v odstínu Flamingo Rose. Tmavším zeleným lakem (Essence Walk In A Park), jsem pak nakreslila pár lístečků okolo. Když lak zaschl, vzala jsem si tmavě růžovou Gabriellu Salvete 115 a do puntíků a okolo nich kreslila pár čar. Stejně jsem to udělala s bílým lakem. Tenkrát jsem měla jako top coat Vivid TC od Color Club, který rozpíjí laky, tak jsem ho nedala, abych si neponičila manikúru. Jsem si ale jistá, že s nadlakem by nail art vypadal lépe.


   Myslím, že je na těchto prehistorických fotkách vidět, že tehdy jsem se moc o kůžičku a tvar nehtů nestarala. Aspoň mi budete věřit, že jsem všeho dosáhla intenzivní péčí o své ruce :)

Jak se vám ty fosilní růžičky líbí? A jaká je váš nejoblíbenější jarní nail art?

Mějte se hezky :)


45 komentářů:

  1. Krásný design a souhlas s tou kůžičkou jde to krásně vidět. A mohu to posoudit u sebe, co se o ní více starám, tak vypadá rozhodně lépe. Tak přeji krásné jarní dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, člověk pak má i hezčí tvar nehtového lůžka :))
      Moc děkuju a tobě a Barneymu přeji krásné chvilky na zahradě ;)

      Vymazat
  2. Krásný nail art. Na jaro jak stvořený, určitě ho vyzkouším, ale pochybuji, že se mi povede tak jako tobě.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to je roztomilé, povedlo se ti , poslední dobou sice nemám ráda vzory ,ale k nějaké příležitosti proč ne vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak krásné! Připomíná mi to vzorek na talířích, které jsem v dětství díky těm květům milovala. Nikol, je někde k nalezení článek o tvé péči o nehty a ruce? A jestli ne, neuvažuješ o něm? Krásné jaro přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu jeden, ovšem poněkud staršího data, bude to chtít update (http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/04/ma-pece-o-nehty.html).
      Změnila jsme podlak a nadlak. Pod tmavé laky dávám vyhlazující a bělicí kúru od Yves Rocher (vyhlazuje rýhy an nehtech a viditelně je bělí), pod světlé OPI Nail Envy Original, který krásně nehty zpevní a to rychle. Ale obsahuje formaldehyd a neochrání nehet před zabarvením.
      Jako nadlak mi nejvíce vyhovuje NYC Turbo Dry, teď zkouším Sally Hansen Insta-Dri, ale mám ho jen krátce, tak nemůžu posoudit.
      Krém na ruce a odlakovač se nemění, stejně jako ty uvedené nástroje :)

      Vymazat
  5. Hm, tak tohle mi k jaru sedí, růžová se zelenou. K tomu něco jednoduchého na sebe....hmmm...:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám na jaro nejradši růžovozelenou kombinaci (nejlépe šmrnclou světle žlutou :). I když je pravda, že tuhle kombinaci mám ráda po celý rok :D

      Vymazat
  6. A já si říkala, že už jsem to přeci sakra někde viděla, když jsem zahlédla jen obrázek :D Je to moc hezké, něco takového jsem měla asi v plánu si na nehtech udělat, ale dopadlo to úplně jinak - prostě antitalent :D A teď, když vidím ten tvůj krásný výtvor, tak je mi hanba to moje dávat na blog :D :D Já prostě neumím improvizovat, jak nemám přesný návod, tak nevytvořím nic a i s tím návodem to není žádná sláva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem se ti postarala o deja vu :D
      Nevěřím :D Někdo, kdo si tak precizně lakuje nehty a tohle by nesvedl? :)

      Vymazat
  7. U nás dnes prší a veľmi fúka. Jar si dala asi pauzu, ale keď som otvorila tento článok, tak sa aspoň trošku vrátila :) Nechtíky sú krásne a fajn inšpirácia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady v Praze už taky pár dní fouká a moc nesvíít sluníčko :( Ale zítra má být 20°C, nechápu :D
      A ďakujem :)

      Vymazat
  8. Jee to je nádhera, zbožňujem všetko kvetinkové a obdivujem každého, kto sa pokúsi o nejaký nail art, ja som na lakovanie a hlavne odlakovávanie strašne lenivá. A zrejme som slepá, lebo ako sa dívam, tak sa dívam, na kožičke nič zlé nevidím, jednoducho krásne nechty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) No, však já taky nejsem velký talent, tohle svedu jen na levé ruce (na pravé jsem měla jeden taupe lak, zajímavá kombinace :D).
      Co se týká kůžičky, je trochu přerostlejší než teď :)

      Vymazat
  9. To je nedherne, takovehle nail arty miluju<3

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásný, jsi moc šikovná, já bych to měla celý rozpatlaný. Já mám na jaro ráda motýlky, kytičky, pastelové barvy, puntíky a proužky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proužky a puntíky mám na léto, ale kytičky a motýlky na jaro, to souhlasím :) A hlavně pastelové barvy, jak říkáš :)

      Vymazat
  11. Uz som to niekde videla, je to velmi pekne :) sama by som to nedokazala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No buď si je pamatuješ z blogu Sonidla anebo je dělala jedna slečna (jméno blogu si nevybavím, přestala na něj přispívat), ale až měsíc nebo dva po mně :)

      Vymazat
    2. Takze je jasne ze slecna bola velmi originalna :)

      Vymazat
  12. To je nádhera!!! Opravdu tě obdivuju, že jsi na to měla tu trpělivost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, nezdá se to, ale byla to rychlovka :) Magnetické laky mi trvají podstatně déle :D

      Vymazat
  13. Wow.. úplne nádherné, si veľmi šikovná ! <33

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je nádherné! Taky bych chtěla umět si takhle hezky kreslit na nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si jistá, že to zvládneš ještě líp :)) Přeci jenom jsou víc jak rok staré :)

      Vymazat
  15. Miluju kombinaci zelené a růžové, a to ve všech odstínech! Dokonce i pokoj mám tak laděný.... :) Jsou to nádherné a pozitivní barvy.

    Nehty jsou krásné, pamatuju si je u Sonidla. :) Tyjo... nezveřejňovala je ona někdy chvíli po tvém založení blogu? Možná jsme teď zpětně zjistila, jak jsem se dostala k tvému blogu... :)) Nebo neměla nějaký článek, kde doporučovala blogerky a nezmínila tě v něm? :)

    Použitá kombinace ve mě evokovala nail arty inspirované Arizona Green Tea Cherry Blossom. Ten obal je neskutečně povedenej. :) A ty tenisky.... mmmm... :)
    http://4-ps.googleusercontent.com/x/www.trendhunter.com/cdn.trendhunterstatic.com/thumbs/xarizona-tea-nails.jpeg.pagespeed.ic.Q-CtzsvFv3.jpg
    http://img0.etsystatic.com/012/0/8118178/il_fullxfull.463174326_nvb6.jpg?ref=l2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj dávala je tam někdy v květnu a já mám blog od půlky března :)
      Ten pokoj ti teda závidím, to musí být relaxace :)
      A taky mi to připomíná Arizona čaj :D Dokonce jsem si tu lahev kvůli tomu koupila, že je taky zkusím :D Ale nemám tu správnou zelenou na podklad :/

      Vymazat
    2. Vážně?? :) Jako takhle...naživo jsem ho nikdy neviděla, takže nějakej ten ,,medián" :D co jsem si vytvořila z obrázků na Googlu nemusí být uplně nejpřesnější, ale z mojí sbírky se mi k tomu nejvíc blíží Golden Rose Rich Color 44. Ale opět - jeho swatche na Googlu jsou taky co fotka, to jinej odstín... :)

      Vymazat
  16. Ty růžičky jsou nádherný! kůžičku máš na fotkách krásnou!

    OdpovědětVymazat
  17. tak to je nádhera, nemůžu uvěřit, že je to namalované, já myslela, že nálepky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen to ne! Nálepky teď po zkušenosti s Catrice nechci ani vidět :D

      Vymazat
  18. to je nádhera :)) růžičky jsem ještě nezkoušela, ale nevím jestli bych to vůbec zvládla :D

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to krásně, na jaro ideální manikúra :) Já jsem pokusy o nail art vzdala, na tohle jsem nešika...

    OdpovědětVymazat
  20. No ale to je velice krásňučké! :-o
    Supr povedený nápad! Obdivně hvízdám a uznale pokyvuju hlavou! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  21. Tedy to musela být piplačka, ale je to moc krásné :) Já to říkám stále, starat se o ty ruce, hydratovat mazat ou jéé je to po čase znát :) Já bych zrovna taky teď tak lakovala ale mám zlámané nehty od blbých šanonů, tak musím chvilku počkat :/

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné, mít víc času, tak ti to vychválím do nebes.

    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  23. to vypadá prostě úžasně... už několikrát jsem se nad tímhle nail artem pozastavovala, že bych to vyzkoušela, ale nikdy jsem nějak nenašla odvahu :-)

    OdpovědětVymazat
  24. krásné :) a takový tvar nehtů a kůžičku bych chtěla...mám s tím strašný problém, ta kůže mi hrozně rychle roste a moc si ji neumím upravovat :(

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné, takhle pěkně by se mi to nikdy nepovedlo :). A jde vidět krásně, jak si nehty za ten rok zvelebila :).
    Musím si taky udělat čas a pořádnou tvořící náladu a nalakovat nehty nějak nápaditě, ale poslední dobou lakuju jen jednou barvou, nerazítkovala jsem ani nepamatuju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)