Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 3. března 2014

Losování o náhradní výherkyni o novinky Gabriella Salvete

Hezkou neděli všem :)

   Nějak se mi neozvala první výherkyně Salvetovské soutěže, tak jsem znovu využila služeb pana Randoma a doufám, že se chlapík konečně trefil.




   Devátá je tedy Jana Holoubková a poprosím jí, aby mi co nejdříve napsala mail se svojí adresou na mademoiselleeem@email.cz

Ostatním přeji hezkou neděli :)

7 komentářů:

  1. Mně by to neuniklo! Gratuluji vítězce!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé děkuji moc, vůbec jsem to nečekala, už jsem se zapojila do tolika soutěží a pořád nic a teď se na mě usmálo štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poděkuj první vítězce :D No, mám vážně radost, že si balíček našel majitelku :)

      Vymazat
    2. To je fakt, děkuji, že se neozvala :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)