Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 17. března 2014

Všechno nejlepší, ušáci!

Ahoj všem :)

   V březnu se to hemží samými pro mě důležitými daty - na začátku měsíce máme výročí s Francouzem, 12. 3. má výročí můj blog a 18. 3. slaví narozeniny moji králíci. A protože u vás mají ušaté články vždy úspěch, řekla jsem si, že to oslavíme všichni spolu na blogu, co vy na to? :)


   Poprvé jsem vám šedou samičku Fleur a divoce zbarveného samečka Dupíka ukázala v tomto článku. Vzhledem k tomu, že jsou dobře vychovaní, popřáli vám i šťastné a veselé Vánoce :) A aby se vám drobci ušatí připomněli, mají tu pro vás výběr těch nejlepších fotografií :)































   Asi je vám jasné, že nám dělají radost. Takže jsme jim odpustili i 2 překousané kabely u myší (no, už i já mám bezdrátovou :), u jednoho gamepadu, rozkousané tenisky, ožižlanou košili, stojan na věšení prádla, komodu, proutěný květináč a papíry do tiskárny.
  Jediný moment, kdy nás rozesmutnili byl začátek října, kdy Dupík onemocněl encefalitozoonózou a myslela jsem si, že to nepřežije, protože během jediného dne ochrnul od hlavy dolů a sotva dýchal a nejedl. Naštěstí díky intenzivní péči a včasné léčbě našeho veterináře (MVDr. František Svozil ze Stodůlek, doporučuji) se drobek uzdravil a já pevně doufám, že se svojí ségrou budou skotačit ještě hodně let :)
   Mimochodem samotnou mě překvapilo, že jim moc nechutná mrkev - sní jí, ale až když nemají nic jiného :D Mrkvová nať je na tom lépe, ovšem nejradši mají jitrocel a žebříček.

Stane se... 

46 komentářů:

  1. krásne sú.si priam hovoria o mazlenie.za chvilku porastie pupava-pampeliška,maju rady listy. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné králíčky! :) Můj Lojzík je už sedm let starý, letos jsme řešili močové kameny, nikomu bych to nepřála :/ ale vyhráli jsme a myslím, že tu s námi ještě dalších 7 let Lojzínek pobude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Močové kameny? Nezávidím, to musel být taky nepěkný zážitek :( Že Lojzíka zdravíme a posíláme pusu mezi ouška :)

      Vymazat
  3. Tak tí sú akí zlatí ♥♥♥ Chlpaté klbká malinké :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Jojo hlavně Fleur je koule :) Ale aspoň je víc prostoru na mazlení :)

      Vymazat
  4. Ta teniska teda dopadla:D Mě uprchlý potkan prožral krosnu, kabel od grilu a spoustu dalšího prevít, zajmavé že ten druhý si ničeho ani nevšimne :) Chlupáči vypadají nejlépe na zádech, může se jim drchlat pupek, to já ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D A přitom byla šikovně schovaná za dřevěným věšákem na prádlo a ten Fleurinku vůbec nezajímal :D
      Hel, my když jsme měli potkany dřív, tak nám taky párkrát utekly (nechápu :D) a nikdy nic nesežraly, což mě překvapilo vzhledem k tomu, jak byly nenažraní :D
      Jojo to já taky ráda, když se rozvalí a ukážou pupíček. Bohužel tohle ušatí moc nedělají.

      Vymazat
  5. Jsou kouzelní, vážně. :) Mně se ostatně líbí většina ušáků, až budu mít někdy v budoucnosti nějaký malý dům, bude jich s námi určitě bydlet celá tlupa. :)) Zatím nám stačí to naše skoro tříměsíční třeštidlo.
    Encefalky se docela bojím, je moc dobře, že už si Dupík zase vesele skáče. :)
    Posílám pozdrav i od Macinky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a taky jsem chtěla pogratulovat blogu, protože se narodil ve stejný den, jako já. ;)

      Vymazat
    2. Jé vážně? Tak to si tvoje narozky budu pamatovat :))
      A ušáci moc děkují a posílají leteckou pusu Macince <3

      Vymazat
  6. Čumáčci rozkošní, hneď by som sa s nimi pomaznala a hladkala ten mäkkučký kožuštek, ťuťu ňuňu, krásni sú :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak bych si je chtěla pochovat a pohladit! Jsou sladcí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že v dubnu nebude čas, jinak bych ti je ukázala :) (Ale musel by si přivézt nějakou potkanku na oplátku :D)

      Vymazat
  8. Tí sú neskutočne zlatučkí :) Neviem si vybrať, ktorý z nich je roztomilejší. A tiež želám králičkom krásne narodeniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušáčci děkují :) Jinak přítelovi přijde roztomilejší Fleur a mně zase Dupík :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  9. Vše nejlepší ušáčkům, jsou krásně zbarvení oba dva. Ať Vám dělají dlouho radost. A fotka s detailem na ocásek je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Hano :)) Jj Fleurinka na nás zadek vystrkuje podezřele často :D

      Vymazat
  10. Najkrajší sú :) Na všetkých fotkách sú úplne ňuňuňu, v reáli určite ešte viac! :)
    Veľa úspechov v blogovaní, a králičkom všetko najlepšie, veľa zdravia a lásky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou tak roztomilí:)! Všechno nejlepší k výročí blogu a k narozeninám králíků:).

    OdpovědětVymazat
  12. ááách :-) já se rozněžnila už včera, ale dneska jsem z nich celá na měkko <3

    KOUPÍM :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek! Přeji mazlíčkům všechno nejnejnej a ať jsou pořád tak krásně spokojení a "vymazlení"! :) My máma králíka Karlíka, zbarvením je trochu podobný Dupíkovi, je hnědý, ale bez bílých míst na čumáčku a na čele a tak trochu nám přerostl. :) Mrkvičku má rád, ale nejšťastnější je, jakmile má cokoli zeleného ke křoupání. Teď mu dáváme na okus i jabloňové větvičky, s těmi se parádně vyřádí a kůra zmizí raz dva. Co se týče těch kabelů, přišli jsme díky našemu frajerovi o nabíječku a od té doby si dávám pořád velký pozor. Slyšela jsem, že králíci jdou jen po černých kabelech, po bílých ne, u nás to zatím tak vychází, ale může to být jen náhoda. :) Ale co, stejně jsou to nejmilejší tvorečkové! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé králík Karlík je snem mojí ségry, to je prostě skvělý jméno pro ušáka :))
      Taky jim dáváme větvičky různých stromů a keřů, ale obvykle z toho oždibou ty listy a větvičku moc nechtějí :D
      Hmm to nevím, my máme jen šedé a černé kabely a překousali obojí :D A souhlas, jsou extrémně roztomilí a ňuňavý! Že zdravíme Karlíka ;)

      Vymazat
  14. Jsou strašně roztomilí :) O těch starostech s mazlíčkama mi povídej. Našeho Matýska (morče) jsme tahali dá se říct hrobníkovi z lopaty hned dvakrát. Dožil se na morče hezkých 6 let (zemřel přirozeně stářím, v klidu doma) a pořád na něj často vzpomínám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6 let? To není špatný věk :)) Určitě by ho nedosáhl bez vaší pomoci, ta je vždycky hrozně důležitá. Hlavně si všímat i těch drobných detailů, žere míň, moc nehopsá... :)
      A nedivím se ti, taky často vzpomínám na svýho želváka Ceasara nebo gekona Luciuse, ti mi chybí hodně. Stejn tak jako kocour Ríša, moji dva potkani...

      Vymazat
    2. U morčat si člověk musí všímat vlastně jenom těch detailů :) Ale já ho měla přečtenýho tak, že jsem to naštěstí poznala vždycky včas :)

      Vymazat
  15. Ťuťuťuuuuu! :-* Toliká nádherných foteček s roztomilučkýma plyšáčkama!!! :-* <3
    Málem jsem se tu teď rozplynula :-D <3 :-*
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  16. Dupik vypada jako muj prvni kralicek, byl se mnou po ZS a celou SS, byl uzasny..♡ Jsou krasni oba a jde videt, ze jsou spokojeni:)

    OdpovědětVymazat
  17. jaký sú fajnový huhňavý :) len sa s nimi pomazlit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Božínkuuu, to jsou zlatíčka !! :))) Video jsem si pouštěla ráno v práci a teď dala repete, protože to má tak úžasně uklidňující a až relaxační účinky. :D Takže ušáčkům všechno nejlepší, ať jim slouží zdravíčko, hodně mlsek a co nejmíň rozkousaných tenisek a kabelů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Škoda, že se mi je nikdy nepodařilo natočit, když se myjou, to je teprve relaxační účinka na entou :D
      Ušáčci děkuji za to zdraví a mlsky, já za boty a Francouz doufá, že další kabel neodejde do křemíkového nebe :D

      Vymazat
  19. Všechno nejlepší ušáčci!! Hlavně zdraví, protože milující paničku už máte (a páníčka taky, samozřejmě!)
    Uff, dalo mi práci napsat normální větu, moje první reakce byla: ťuti, ňuni, kuči, kuči, bíška chupatá, ušíčta heboučtá.. a tak podobně :o)) nemůžu si pomoct :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Enko, klidně bych tu první reakci ráda ušákům přečetla, měli by radost ;))

      Vymazat
  20. Tak gratuluji ke všem událostem :)
    Ti ušáčci jsou úžasní, miluju králíčky. Jednu slečnu máme doma a někdy je teda na zabití, když začne kousat věci, čůrat do deky a podobně, ale za nic bych ji nedala, je to mazel.
    Mohu se zeptat, odkud máte ten tunel na hraní?

    OdpovědětVymazat
  21. ti jsou tááák rozkošní :) my máme džungaráčka, ten už je sice důchodce, ale je aktivní jak blázen, pak líné obézní morče, kanárky, rybičky a nově šneka

    OdpovědětVymazat
  22. To jsou bobíšci :), jsi bezvadná králičí maminka a obzvlášť se mi líbí ta fotka, jak chováš Dupíka.
    Já měla jednou zakrslého králíka a podle tvaru uší se jmenoval originálně Beránek :D. Ale byl to nervák, pořád dupal a domáhal se pouštění a taky mi pořád ojížděl nohu :D. A taky nezapomenu, když u nás byli bratránci, jak jim překousnul kabel od bagru na ovládání. I tak jsem si s ním užila pěkný chvíle, jen škoda, že nebyl vůbec na mazlení.
    Chtěla bych opět potkany nebo zkusit činčilu, ale jak teď pořád pendluju kvůli škole, tak si je nemůžu pořídit. Hlavně na potkanku Ťapinku nikdy nezapomenu, v nejhorším období mýho života mi hodně pomohla a nelituju peněz, které jsem dala na její operaci nádoru, protože se mnou mohla být o půl roku déle a za to mi to stálo, škoda, že se potkani dožívají malého věku :(.
    Přeju ti, ať si nadále králíčky užíváte a ať jsou oba zdraví a dělají vám jen radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju, Lendo :) Mi ještě nikdo neřekla, že jsem bezvadnákráličí maminka a poslouchá (čte) se to teda moc hezky .))
      Potkánky jsem měla 2 - Merlina a Williama (každýmu mu říkal Vilík) a to byly úžasní mazlíci, hrozná škoda, že nežijí tak 10 let... Jen ke konci života měli oba velký problém se zadržení moči, tak už je člověk moc ven netahal :) Ale, když byli mladí, tak jsem si s nimi hrla hodně a všude .)
      A ušáci naštěstí obskakují jen sebe navzájem, mojí nohy ani bačkory ve tvaru králíka nee :D

      Vymazat
  23. Ta nemoc je hrozná =( Doufám, že nás to nikdy nepotká.... Jinak jsou úúžasnííí! Vy máte jen jednu klec? My, že budeme pořizovat další (taky ségru jen bude z jiného vrhu, ale rodiče stejní) a právě jsme přemýšleli, že vše musíme koupit 2x, aby si nepraly. Jinak nám zdevastovala jednu nabíječku, potah na sedačku normálně tam udělala díru a obložení sedačky (musela si nadzvednout potah a hlodat, ale je chytrá, že? =D věděla, že by jí panička zbila =D), pak mi vytrhala koberec v kuchyni z husté ovčí vlny, který stál 5 tisíc! a koberec v ložnici (jakoby to, co přesahuje na zeď), okousala každou nohu na každým stolku dva hryzance a šla od toho jen aby ukázala, že tady žije =D no a to je asi vše =D jsou prostě slaďouši ♥

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj jednu, oni se nijak neperou a čatso je pouštíme ven, tak ten prostor na běhání mají :)
      :D :D S tou pohovkou je to vtipný, my potah nemáme a hned by se na to přišlo, tak to naštěstí nezkoušeli :) Jen si občas hryznou do hrany sedačky, to je pak naprd...
      Ajaj... takže ovečky jí chutnají? :D
      Jsou to mazlíčci, tak ví, že jim člověk odpustí všechno, když jsou tak roztomilí :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)