Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 14. března 2014

Narozeninová soutěž o balíček ze zahraničí :)

Ahoj moji čtenáři :)

   Jak jsem slíbila, tak činím :) Máte možnost vyhrát balíček mých oblíbených produktů :)


O co soutěžíme? Tradičně o věci, které u nás neseženete (kromě fazolek a lesku :). Všechny věci mám sama vyzkoušené a můžu je jen doporučit :)

Toaletní voda s vůni jahod od Yves Rocher (20 ml)
Sprchový gel s vůní jahod od Yves Rocher (400 ml)
Lak na nehty Shimmering Purple z Camaieu (8 ml)
Lak na nehty Lovesome od p2 (11 ml)
Minibalení lesku na rty v odstínu Rose Vif od Yves Rocher (2,5 ml)
Krabička kyselých fazolek Jelly Belly (50 g)

A co musíte pro výhru udělat? 

   Jednoduše mi napište pod článek komentář a buďte mým čtenářem. Tím nemyslím čtenářem přes GFC, Facebook nebo Bloglovin, ale čtenářem se vším všudy - prostě čtete, komentujete a sdílíte :) Ráda bych narozeninový balíček dala někomu, kdo je tu jako doma :) Takže pokud komentujete jen GA a klasické články ne, nesplňujete podmínky :) Přeci jenom jsem dárky platila ze svého, tak si mohu diktovat pravidla :)

   A do komentáře napište co chcete, ale nezapomeňte na svůj email nebo část emailu před zavináčem. Je mi to jedno, ale s celým emailem bude předání výhry rychlejší. Ale taky vám možná nějaká blogerka pošle odkaz na svoji giveaway :D

   Výherce vyberu jednoduše - sestavím seznam z lidí splňujících podmínky, vytisknu, rozstříhám, zmačkám, hodím do klobouku a budu losovat :) Záznam vám natočím na video, abyste neřekli, že švindluju :D

Vítěze vyhlásím na Facebooku a samozřejmě na You Tube kanálu. A hodím odkaz do některého ze článků :)

Končíme ve 12 hod. 28. 3. 2014. Hodně štěstí!


62 komentářů:

  1. Pravidelnou čtenářkou už nějakou dobu jsem :))
    Soutěž je krásná :) !
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vune jahod, parada:)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten p2 lak, hmmm i to ostatní je krásné
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Najlepsie su tie fazulky :D to sa tak casto nevidi :) paci sa mi ze chces odmenit naozaj pravidelnych citatelov ;)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Čtu pravidelně a zodpovědně :-)

    souckova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, tvůj blog sleduji jen pár měsíců a moc jsem si ho oblíbila. Mám ráda články o lacích na nehty a ze života ;) beautypusinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. fazolkyyy <3 :D ty laky vypadají oba nádherně!
    littlegem.....

    OdpovědětVymazat
  8. Ááá, krásná giveaway! Miluju jahody! Máš tu někde recenzi na ty laky?

    stonava(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Voní vážně jako jahody, ne ty přeslazený chemický, ale ty jemně nakyslý ze zahrádky :))
      Lak Lovesome je tady http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/11/p2-sand-style-polish-lovesome.html
      Shimmering Purple už jsem zkoušela, má základní modrou jelly tekutinu, takže se hodí na tmavší laky. Oceňuju u něj prima štěteček a skvělou aplikaci. Stačí dát jedna vrstva (a ne jako u Barry M 2), má velkou koncentraci glittrů :)

      Vymazat
  9. Já už si budu moct brzy zase začít lakovat nehty a strašně se těším, už jsem pokukovala po nějakých nových barvičkách, takže tahle soutěž se mi moc líbí :) Jo a rozesmálo mě to s emailem a bloggerskými giveaway :D :D Jsem ráda, že jsem právě díky článku o fujtajblech v lacích na nehty Tvůj blog objevila:)
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě se to nikdy nestalo? :D Já už takový mail dostala, ale víc mě dostala zpráva na Facebooku, dej like mojí fotce :D

      Vymazat
    2. No právě, že stalo a když jsem poprvé zavítala k Tobě na blog, tak mě strašně dostalo to co máš napsané u komentářů, moc hezké! A na Facebooku mi teď nějaká slečna poslala fotku nějakého oblečení a prý co se k sobě víc hodí nebo tak něco, to mě trošku vyděsilo o co jako jde :D :D

      Vymazat
  10. Ctu nadsene jiz delsi dobu (a podezrivam Te, ze stojis za konstantnim zvetsovanim me zasoby laku!) Ceny jsou krasne, Shimmering Purple vypada neskutecne a Jelly Beans... Aaa!
    kissabeeblog(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Čtu tvůj blog, ale moc ho nekomentuju, ale to brzy napravím:).

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych tak chtěla zkusit ten lak P2! :) A ano, sleduju Tě. ;)
    karamba.lou(rybička)gmail.com
    (mimochodem, ani tak nejde o to, že blogerky něco posílají, ale pak se člověk diví, co mu chodí za spamy, tak kdepak asi zveřejnil mail... ;) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To právě taky... samý zvětšování a to jsem ženská a nic zvětšit nepotřebuju :D

      Vymazat
  13. Krásné dárečky jsi nám vybrala. Nějaký ten P2 lak toužím už dlouho vyzkoušet.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Čtu Tvůj blog často a ráda, ale moc nekomentuji :). Nejraději mám líčení a recenze na kosmetiku a laky na nehty
    frambuesa.a(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. No sleduji tě všude, ale sakra jakto, že tě ještě nesleduji na youtube :O nějak jsem o tom nevěděla. Až na ten lak od P2 nic neznám.
    lady.eees@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Do súťaže sa týmto nezapájam (som len tichý čitateľ), ale chcela som ti povedať, že sa mi naozaj páči tvoj spravodlivý prístup :-)
    Blahoželám k narodeninám a prajem ešte mnoho nápadov a inšpirácií pre nové príspevky.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Veru :))) Mě právě mrzí, když se někdo přihlásí jen kvůli soutěži a pak se zase odhlásí. Proč? Fakt na palici.

      Vymazat
  17. tak ja jsem čtenář krátce, zato pravidelný :) a ráda se nechávám inspirovat
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  18. sledujeem už dávno :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduju pravidelně :)
    Tenhle balíček se mi hrozně líbí, nemůžu vybrat jednu věc, kterou bych chtěla - chci prostě všechny! :D Laky všech barev a značek prostě miluju a to stejné můžu říct o sprcháčích Yves Rocher - naposledy jsem měla s vůní malin a k tomu i stejně voňavý tělový krém a myslela jsem, že radši obsah lahviček sním, než abych to patlala na sebe! :))

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. driecnaslecna@gmail.com
    sledujem ale nezdielam.mam na to dôvod.ale čítam ťa rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sdílení byl jen doplňek, spíš mi jde o komentáře, které mi vlastně ukazují, že článek čtete a zaujal vás ;)

      Vymazat
  21. Krásny balíček vždy som chcela vyskúšať jelly belly:)))


    petka.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tvůj blog sleduji už delší dobu a chodím tu pravidelně!
    Mimochodem balíček je skvělý obzvlášť ty 2 věci od YR ! :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moc krásný dárečky Nikolko láká mě ten lak Camaieu a vůně jahůdek :) Tak ještě jednou tvému blogu jen to nejlepší :)
    hancule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem taky pravidelnou čtenářkou, ale jen čtenářkou moc nekomentuji :-( tak nevím jestli mne zařadíš do soutěže..... Balíček skvělý, přeji mnoho spokojených čtenářek do dalších let :-)
    lucie.bartosova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Tak snad jsem ta pravidelná taky ;) Ty popisy vůně u YR mě hrozně moc nalákaly :)

    OdpovědětVymazat
  26. Čtu často, komentuji méně, ale přece :) A gratuluji k výročí :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Čtu každý článek (a že už pěkně dlouho :)) a sem tam i něco okomentuju, tak snad podmínky splňuji. :) Větu ,,do komentáře napište co chcete" si lze vyložit různě... navíc ceny jsou vybrala opravdu nádherný, takže kdybych napsala lak z Camaieu, začnu přemýšlet, jestli mě víc nelákají ty fazolky... nebo ne, P2 Lovesome (doteď si pamatuji název toho laku, slintala jsem nad ním celý článek), ale ta toaletka je taky sakra sympatická... a ani ten lesk by mě neurazil.... :D Takže odpovím tak, že chci SVĚTOVÝ MÍR. :))))
    A upřímně ti přeju minimálně takové čtenáře, jako jsem já... (hahaha, narcis :D)
    ven.kric[zavinac]gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů tak takový super čtenáře bych si nechala líbit :) A neboj, místo v losování máš jasný, tebe si pamatuju dost dobře :))

      Vymazat
  28. Moc gratuluji k prvním narozeninám, doufám, že jich budeš slavit ještě mnoho! :-) Přála bych si vyhrát hlavně kvůli tomu laku Camaieu, ten vypadá opravdu nádherně :-)
    viennettka(zavináč)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ach, ja bych si moc prala tu jahodovou fonafku:)) Nasla jsem si te teprve nedavno, snad to nevadi, ze to zkusim:)
    info@ilovemakeup.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já miluju kosmetiku jakoukoliv :-D Jsem tu krátce ale články se mi zatím líbí a mám prohlídlé i přečtené už skoro vše, co se laků na nehty týká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé blondýna jsem, ještě maila : kamala@seznam.cz :-D

      Vymazat
  31. Přečetla jsem tu úplně všechno, i když jsem na tvůj blog narazila teprve před pár týdny - nadchl mě :)
    Až ty jsi se pro mě stala tou pravou motivací a isnpirací více pečovat o své ruce - při práci u koní je velmi těžké mít hezké nehty, tak jsem to v minulosti často úplně vzdala.
    Ta toaletka by mohla být moc příjemná O:-)
    Moc zdravím :-*
    raketka.com na seznam.cz ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně jsou mojí nehty motivací a inspirací? Ooo jsem polichocena a ručky taky :)) Jj chápu, mně jako studentce zahradné architektury dá taky zabrat mí přes letní praxe hezké nehty, holt je to někdy boj :)) Moc děkuju a taky posílám letecký pozdrav :)

      Vymazat
  32. Tak já se snažím být aktivní, ale ne vždycky mám čas na komentáře. Ale tak snad mi to projde :D
    A řeknu ti, ty nás ale pěkně rozmazluješ :)
    anesagill@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, komentuješ, to mi naprosto stačí :)
      A já ráda rozmazluji, kohokoli :D

      Vymazat
  33. Sleduji už dlouho, mám ráda tvé články s laky na nehty a rtěnkami. Jsem také stejný závislák ohledně laků, akorát se teď začínám krotit - přes 90 laků je na mě moc :D (vím, pro tebe možná menší množství :D) Jinak se musím přiznat, že většinou sama od sebe nekomentuji, možná v tom bude problém.
    whitedog1@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  34. tak jsem se k tomu dostala až teď to tu pěkně pročíst...
    a že jsem dělala poslední dva dny nějaké velké nákupy, tak já bych chtěla bonbony :-D

    mikrosvetbyellen (makový závin:-D) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Yves Rocher miluji a jsem ráda, že tuto vášeň s někým sdílím. Většinou je lidi nenávidí. :-) Email případně na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já jsem taky hrozně ráda, že mám rocherovského parťáka :D

      Vymazat
  36. Tož tak já to zkusím taky :) Hrozně ráda bych ochutnala ty bonbony a jahůdková vůně mi taky láká :) No a laky - to je jasné :D Jen lesk oželím, na pusu si patlám maximálně jelení lůj :D A můj mail máš ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Bezva dárečky :) Yves Rocher je moje srdcovka! A vůně jahod také ;)

    yahoodkacz(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělý výběr dárečků :)!
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Jahody jsem dneska měla, zajímalo by mě, jak voní ten parfém... :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. ach jak mě moc láká ten lak z Camaieu :))

    OdpovědětVymazat
  41. No, tak nevím, jestli splňuji pravidla nebo ne, když tě "pouze" čtu a mám ráda :D Řadíš se mezi moje velmi oblíbené blogy, protože jsem nehty, péčí o ně a jejich lakováním tak trochu posedlá a u nás těch nehtových blogů zas tak moc není, proto jsem nadšená z každého, který objevím a tvůj mi zrovna učaroval extrémně :) Tak to zkusím :)

    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Teď jsem s hrůzou zjistila, že tě sleduju jen přes Bloglovin a ne i přes GFC, tak máš člena navíc :).
    Jsem pravidelný čtenář, jen jsem lajdák na komentáře a nekomentuji vše. Myslím ale, že když už komentuju, tak to jsou jedny z nejdelších komentářů :D.
    Vybrala si pěkné dárky do balíčku, nejvíc se mi líbí lak Camaieu a taky mě zajímá lak od P2. Nejen od tebe na ně slyším chválu a neměla jsem ještě tu čest s nima lakovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju Leni :)) Ale komentuješ, tebe si pamatuju, to je hlavní :))

      Vymazat
  43. Hmmm, tak to je hozená rukavice, tomu se nedá odolat:o))) Jsem moc ráda, že Tě blog pořád baví, protože si tu najdu přesně to, co mě baví - inspiraci, krásné fotky, outfity, recenze, laky... Díky a vše nejlepší!:o)) c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. tak to je snad první Giveaway s tolika produkty, kde mě baví a zajímají úplně všechny! :D snad projdu výběrem)
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) pokusím se být co nejméně přísná :D

      Vymazat
  45. Pravidelnou čitateľkou nie som ešte tak dlho, ale aj tak sa sem rada vraciam, lebo sa na nič nehráš, povieš svoj názor, tvoje články majú hlavu aj pätu, človek sa dozvie užitočné veci a ešte si aj sympatická. Giveaway ako taká je krásna a ak spĺňam podmienky, tak ma najviac oslovili laky na nechty :)
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. K blogonarozeninkám přeji hodně dalších úspěchů a spoustu fajn čtenářů! Jen tak dál! Tvůj blog je pestrý a super milý, čtu ho moc ráda, děláš ho originálním a hlavně svým, což je nejdůležitější. :) Sice se řadím spíš do skupiny čtenářů, která více čte, než komentuje, přesto bych ale ráda zkusila polechtat štístko. Na mou malou omluvu - s nadšením Tě sleduji samozřejmě hned na vícero místech. ;) Balíček je překrásný, perfektně barevně sladěný a cítím až sem tu jahůdkovou vůni, mňam. Přeji krásné slunné jarní dny! :) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)