Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 7. března 2014

Outfit: Stará láska neplstnatí?

Dobré ráno všem :)

   Taky máte kousky oblečení, kterých se nechcete vzdát, přestože už dávno nejsou ve formě? Pro někoho to jsou staré džíny, oblíbené tričko a pro mě tento fialový kabát :)


   Tenhle kabát mám už 6 let. Nejenom, že už je hrozně zpltstnatělý a v čistírně mi původní knoflíky poškrábali tak, že jsem je musela vyměnit za jiné, ale také mě už trochu tlačí přes prsa s rošklebuje se. Bohužel marně léta vyhlížím jemu podobný a nedaří se :( Vypadá to, že si ho budu muset nechat ušít na zakázku.



   Nosím ho nejraději k šatům, protože se k nim nejlépe hodí délkou a střihem. Na menší pochůzky si k němu vezmu i legíny a delší top nebo svetr. Z lenosti jsem si k němu ale vzala klasický svetr, protože jsem věděla, že svůj zadek nijak nebudu odhalovat :) 
   Jo a vím, že nemám nohy na legíny nebo slimky, ale holt kvůli tomu na liposukci nepůjdu a myslím, že to není ještě tak hrozný :)





kabát - Orsay
legíny, punčochy - F&F
boty - Deichmann
kabelka - Camaieu
šála - F&F
svetr - nevím
přívěsek ve tvaru králíka - ebay
náušnice - dárek od Verunek



Líčení:
GOSH CC Cream Ivory
Yves Rocher sypký pudr
Garnier Roll On korektor Light
Catrice Camouflage Cream Ivory
Yves Rocher tvářenka Teint Clair Rose
GOSH quattro stíny Driftwood
Sleek Oh So Special
Gabriella Salvete řasenka Infinite Definition
Catrice set na úpravu obočí
Catrice rtěnka Ultimate Shine Play The Plum

   A kam jsem takto vyrazila? Na výstavu Foto ve věži, což je prodejní výstava světových fotografií ve věži žižkovského televizního vysílače (ceny fotografií v rámech jsou od 1500 - 30000 Kč). Výstava trvá od 1. 3. a do kdy, jsem nikde nenašla. Ale kdybyste jí nestihli, není to žádná škoda. Fotografií uvidíte cca 40 a ty, co jsou na plakátech, vůbec ne. Byli jsme docela zklamaní, já se těšila na Jacka Nicholsona a jeho Osvícení a Francouz zase na Belmonda a Marilyn Monroe. Vstup do věže je 150 Kč a výstava stojí 30 Kč. Osobně si myslím, že je to něco, bez čeho se obejdete. Mnohem zajímavější je pohled z věže na Prahu a židovský hřbitov pod přijímačem.



Ty obrovský mimina lezoucí nahoru mě trochu děsí :D


A jedna umělecká od Francouze :)

Byli jste někdy na žižkovském přijímači? A jak to máte se starým oblečením vy? :)

Mějte se hezky a užijte si víkend :)

   Od neděle do úterý budu v Berlíně. Články budou přednastavené a na komentáře odpovím až ve středu, tak se nelekejte, že nereaguji :)

38 komentářů:

  1. Kabát je moc pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si Berlín! Měj se tam parádně.
    Takže už mne ta výstava neláká... Málem jsem si takovou látku na kabát koupila, ale mně ta barva až tak nesluší. Je přesně pro tebe. Nakonec mám tu petrolejovou a z ní pelerínu a zimní sukni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No výstava byla vážně o ničem, bohužel. Kdyby nebyla v tak zajímavých prostorách, budu asi pěkně naštvaná :D
      Ty jsi aspoň šikovná a všechno si ušiješ, já měla problém něco ušít i na panenky :D

      Vymazat
  3. Co to kecáš, nohy máš hubený, takže ticho tam :)! Jinak kabát se mi moc líbí, hlavně ta barva, to u nás není moc k vidění, jen samé černé, béžové, maximálně vínové nebo červené...nic, co by se mi líbilo. Jinak si skoro myslím, že to ušití na zakázku by za to stálo, navíc by takový kabát mohl i déle vydržet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lichotnice jedna! ;)
      No právě a pokud ej nějaký barevný, obvykle to bývá trenčkot a ty se mi vůbec nelíbí :( Jinak tenhle kabát měli v takové světlé broskvové, ten byl taky hodně zajímavý :)
      Snad by i vydržel, myslím, že se v srpnu/září mrknu po švadleně, abych s tímhle starým už nedělala ostudu :D

      Vymazat
  4. No to máš hubené nožky! A ten kabát je moc pěkný ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy ste všichni na ty moje nějak hodný :D Anebo jste neviděli nohy Nicole z A Cup Of Style :D

      Vymazat
  5. Haha, ten, kdo vám řekl, že nemáte nohy na legíny nebo slimky by měl rozhodně a co nejrychleji navštívit očního lékaře nebo psychiatra :D Co já bych za takové nožky dala, ale to je bohužel s výškou 160cm a hruškoidním typem postavy pro mě poněkud nedostižné přání. Kabát je skvělý, já mám doma rifle HIS, které mají dost atypicky řešený střih, které jsou staré 9 let, ale jsou jako nové, protože jsem se do nich posledních 8 let, kdy jsem porodila dvě děti, nedostala, až teď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D A sakra, jdu si zavolat Bohnice a kontaktologa navštívím cestou :D
      Nemám nohy na tyhle úzký věci v tom smyslu, že moje nohy nejsou prostě párátka :) Na přední straně stehen mám svaly, na zadní celulitidu, na vnitřní straně kolek nějaký tuk a výrazný lýtka :) A ještě mám ty nohy do X a širokou pánev k tomu :D I když jsem dlouhodobě cvičila, tak jsem nohy nikdy nezhubla, to spíš břicho, prsa a paže.
      Vida, tak to máte vlastně skoro nové džíny :) Já se do svých starých kalhot moc nevejdu, bohužel :D

      Vymazat
  6. Krásný kabát, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sekne ti to a ten kabát je nádherný!! Včera jsem si v podobné barvě koupila triko ;)

    A užij si Berlín, trošku závidím! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle barva je totiž božská, to děsně cool lidí ví ;P

      Vymazat
  8. Tak to jsi trefila dokonale :-). Kabát má překrásnou barvu a ženský krásný střih - se nedivím že ho nosíš do zplstnatění (hustý slovo !-)....Já to mám s kabáty obdobně, tady se blbě kupujou...ale mám jeden skoro až na zem už osm let a tím že je v něm podstatný poměr kašmíru pořád vypadá jako nový (ale nesmíš se dívat na podšívku :-)....
    Jinak kabát Ti skvěle sluší, nohy máš moc pěkný, ale pro Tvůj pocit z nohou bych lépe viděla na nožkách vysoký kozačky, hned bys měla nohy do nebe, tydle botky Tě opticky zkracujou..ale to se mi to krásně kecá, že. Jsi kočka! Užij si víkend!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá eM, kdybys věděla tu krutou pravdu - já jsem krátkonožka od přírody :D Proto nosím boty aspoň s malým klínkem, jinak je to prostě bída :( A vysoký kozačky se mi nelíbí (nějak to ve mně evokuje gumáky :D).
      A souhlasím, kabáty se prostě špatně kupujou (stejně jako plavky a kalhoty :P)

      Vymazat
    2. Na nožky se vykašli :-), zase jsi tak krásně fotogenická, což obdivuju pokaždé, když jsem příjdu, že nějaké ty "nedostatky" mít musíš, jinak bys byla bohyně !-D....
      A jo, máš pravdu, vysoké kozačky až tak ne, to jsem napsala blbě, třeba mě to dost i evokuje ty jezdecké ke koňům, já osobně je nenosím, nosím do půli lýtek anebo jsem si dost oblíbila kotníkáče, a přece ten podpatek či klínek hned pomůže a udělá hezčí nožičky :-)
      A co třeba Martinka? ta umí šít kabáty, určitě by Ti nějaký ušila krásný na míru !-)
      Minule se mi všecky fotky nenačetly, ale francouzova umělecká je krásná.....A z těch mimin na vysílači mám závratě !-)

      Vymazat
    3. Už jsem se Martinky kdysi ptala, říkala, že umí šít jen na sebe (což jí nevěřím :D).
      Nejvyšší mám taky do půli lýtek a nejradši ty, co ukrývají celé kotníky, ale nepřesahují je :)

      Vymazat
  9. Zkus odžmolkovávač (na obalu je napsáno holící strojek na žmolky), mám s ním dobré zkušenosti. Koupila jsem si ho v Rossmannu asi za 70,- Kč, mají ho ve vstupní části.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Ivet vážně to funguje? Babička nějaký odžmolkovač kupovala (ale asi ne v Rossmannu) a říkala, že je to úplně k ničemu :( Tak až budu v Rossmannu, zeptám se a hážu do košíku :) Díky <3

      Vymazat
  10. Ahoj, Nielen farba, ale aj tvar, ktorý ma tvoj kabát sa mi veľmi páči. Ani ja by som sa toho nevedela tak jednoducho vzdať. A tiež by som ešte skúsila odžmolkovač, ako píše Ivet. Tiež mám dobrú skúsenosť :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy mě pokoušíte :) Mám chuť pro ten odžmolkovač hned zajít, když si ho tolik chválíte :))

      Vymazat
  11. Mně se moc líbí barva kabátu, je opravdu krásná! Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. Barva je nádherná, takový kabát bych brala hned! V posledních letech mají na výběr jen černé, béžové, červené a když se jó zadaří, dá se sehnat tmavě modrý. Nejspíš budu taky muset za švadlenou.
    A rtěnka je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Nebo ještě sytě růžové, ale zase neforemné slabé trenčkoty a ty se mi nelíbí. Nějaký hezký ženský střih, aby člověk pohledal :(

      Vymazat
  13. Krásně zkombinované barvy, ten kabát je dokonalý! Mám podobný, je sedm let starý, měl by letět do koše, ale já ho nedám :D
    Btw. Na některých fotkách mi strašně připomínáš Andreu Kerestešovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nedej ho! Milovanýho partnera, s kterým si 10 let, bys taky nevyhodila :D
      Jéé, vážně? To jsem polichocena, Andrea je kočka :)

      Vymazat
  14. Tahle barva ti moc sluší. Jojo a znám to, třeba na doma nosím mikinu, kterou jsem ještě nosila na základce a to je přes 15 let, rukávy má děravý ještě po Barušce, když byla štěndo a rvala mi je :D prostě taková vzpomínkový kus hadru i když je jen na doma :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé ten kabátek je úžasný, vůbec se Ti nedivím :)
    s oblečením to mám úplně stejně, vždycky si říkám že musím ty staré věci už vyhodit, ale prostě to nejde :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, člověk by i chtěl, ale nejde to :) I když je pravda, že mi to nejdřív začne řikat mamka, když se stydí za moje milované staré boty nebo tenhle kabát :D Já si to říkám, až když je opravdu nejhůř :)

      Vymazat
  16. Tuhle barvu mám taky strašně ráda, a kabát má krásný střih (který by mně neslušel... :D), já mám taky pár kousků, které asi nedám. Třeba svůj jarní kabátek, už není rozhodně po pěti letech v dobré kondici, ale je můj, a jo a jo! :)
    Užij si Berlín a pozdravuj tam zeď. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu, i Braniborskou bránu, jestli chceš :)

      Vymazat
  17. Kabátek je moc pěkný, toho bych se nevzdávala ani za nic =)

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi outfit a umis se fakt krasne nalicit. Ty mimina jsou fakt hrozne xD

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to sluší :). Kabátek má opravdu nádhernou barvu, vidět ho v obchodě, tak ho hned beru :).
    Už sis pořídila výše doporučovaný odžmolkovač? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Leni :D Jdu do Rossmanna pro NYC Turbo Dry a odžmolkovač a koupím si tvářenku, tužku na oči a barevný lak :D Je tohle normální?? Musím si to prostě napsat někam do mobilu, protože mi mozek neslouží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad příště to vyjde :). Moc dobře to znám :D. Teď se mi stává, že jdu pro thinner do DM a odejdu bez něj, ale jsem v tom nevinně, asi ho přestali v DM prodávat, prošla jsem jich víc a nikde ho nemají už :(.
      Jinak Rossmann má aplikaci do mobilu a mimo jiné si tam jde napsat i nákupní seznam a pak si ho odškrtat :).

      Vymazat
  21. No ro přestali! Já ten svůj někd eztratila, tak jdu do dm pro nový a nikde nic. A to prosím ve všech dm za posledních několik měsíců ://

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)