Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 12. března 2014

První narozeniny blogu Mademoiselle M!

Krásnou středu všem :)

   Je mi velkým potěšením vám oznámit, že můj blog slaví krásné první narozeniny :)

Tématicky jsem upekla canneles místo nějakých cupcakes nebo dortu :)

   Přesně před rokem jsem napsala svůj první, úvodní článek. Blog jsem zakládala s cílem vytvořit kvalitní stránky s kosmetickými recenzemi, swatchi laků na nehty, tipy na dobré výrobky a odrazení od těch špatných (prvním impulsem k založení blogu byly nové laky Essence Colour & Go, které jsem si přivezla z Německa a zatímco tady ještě nebyly, já už věděla, že jsou na nic a nikomu jsem to nemohla sdělit :D).
   Musím říct, že mě samotnou překvapilo, že stále bloguji a stále mě to baví (a asi víc než na začátku). Jsem ten typ člověka, co u ničeho dlouho nevydrží a máloco dotáhne do konce. Takže, kdybych někdy náhodou sekla s blogem, víte předem důvod :)

   Ze začátku jsem chtěla přispívat každý den, pak každý druhý den a dnes jsou pravidelné články v pondělí (recenze/tip), středu (laky na nehty/péče o nehty), pátek (obvykle větší články osobnějšího rázu/videa) a občas ještě v sobotu večer.
   Co jsem vůbec neměla v plánu, bylo točení videí nebo focení outfitů. Na videa nejsem dobrá a je to vidět. Ostatně i v anketě si vedla nejhůře. Ale někteří z vás je mají rádi, tak je občas natočím :)
   Outfity jsem neplánovala ze dvou důvodů - nemám postavu modelky jako jiné blogerky a nedržím se trendů slepě jako ovce. Nenosím parky, wellingtonky, beanie ani velký ocvočkovaný kabelky. Nehodlám být dalším klonem :) A z toho důvodu mě překvapují krásné komentáře, které u mých outfitových článků zanecháváte :)
   Zároveň také občas píši o cestování nebo jídle. Ani tato témata nebyla původně v plánu, a přesto sklízí velký úspěch a máte je rádi.


   Co jsem rozhodně dodržela, bylo předsevzetí nebrat každou nabídku na spolupráci jako jiné blogerky. Nechci být ta prodejná, o které si jiné blogerky špitají, že vezme všechno. Beru jen takové nabídky, které mě zajímají a sama bych si daný výrobek koupila. Snad vám tedy nevadí, že se to zde nehemží sponzorovanými články :)
   Dřív jsem téma spolupráce hodně řešila a mrzelo mě, že blogerky, co vezmou každý výrobek zdarma (přestože by si ho samy ani nekoupily) a napíší o něm 2 malé nicneříkající odstavečky, popř. píší na dané téma jen proto, aby se zúčastnily s tím související soutěže, mají daleko více čtenářů než blogerky, co si na recenzi dají záležet. Dneska už se to snažím házet na hlavu, protože s tím stejně nic neudělám a maximálně si v soukromí postěžuji. Mimochodem Francouz tyhle prodejné blogerky trefně pojmenoval - shitty bloggers :)
   Jedné nabídky si však cením víc než kterékoli jiné - pozvání na představení novinek mé oblíbené značky Gabriella Salvete. Za tuto příležitost jsem opravdu ráda :)

   Ráda bych se také vyjádřila k setkání s ostatními blogerkami. Díky blogu jsem jich osobně poznala hodně - Péťu, Martinku, Verunku (se kterou se vídám nejčastěji), můj idol mezi nehtoblogerkami Sonidlo, Suzi, Lenku, Lucku, Verču, AlčuŠkodulku, Kristine, Kristýnu, Mínu, Vienettku. Ráda bych se ještě viděla s mojí milou S., Hankou, Arvonkou, An, eM, Labradoorou a naživo bych chtěla potkat úžasnou Inu T. nebo Simču.
   V tomto ohledu mě trochu mrzí, že čtenářky neblogerky mají docela mizivé šance poznat ty, jejichž články čtou denně a blog v tomto případě hraje velmi důležitou roli prostředníka.



   Během roku jsem měnila i vzhled blogu, ale vždy jsem ho ladila do své oblíbené a uklidňující fialové. Nikdy mi žádná stížnost na design blogu nepřišla, tak snad se vám momentální podoba líbí. I když vím, že mě jednou v noci zase chytne rapl a možná to tu zase předělám :)





   Asi bych se mohla vyjádřit k počtu čtenářů na blogu :) Jsou blogerky, které po roce blogování mají 1000 odběratelů přes GFC a jsou jiné, které mají po dvou letech 50 čtenářů. Myslím, že jsem tak nějak průměr, není to nic wow, ale zároveň vůbec nic špatného a já děkuji každému, kdo mě čte a není přes GFC přihlášený jen kvůli soutěžím (kterých jsem uspořádala celkem 5 - 3 ze svých peněz na blogu, jednu ze svého na Facebooku a jednu z poloviny sponzorovanou taktéž na blogu, celkem bylo 7 vítězek a je divné, že si Random vždy vybral Češky...).
   Jinak na You Tube je vás 105, na Bloglovinu 134 a na Facebooku, kam dávám daleko více informací a tipů, je vás 135.
    A teď pár statistik pro zajímavost :) Všechny statistiky jsou k večeru 11. 3. 2014.







   A samozřejmě nebude chybět ani narozeninová soutěž, kterou spustím v pátek ráno a bude pouze pro čtenáře, kteří blog pravidelně čtou a komentují :) Tradičně budeme soutěžit o výrobky, které u nás neseženete :)

   Opravdu na konec jen malou připomínku - jsem hrozně nervózní, když na blog napíše komentář čtenář - muž, stejně tak, jako když se přihlásí k odběru na You Tube nebo si mě přidá do kruhů. Ostatní blogerky, taky vás to tolik znervózňuje a uvádí do rozpaků? :D Nebo v tom neděláte rozdíly?

Pokud se chcete k blogu vyjádřit, diskuze je vaše :)

Ještě jednou vám všem děkuji za to, že na blog chodíte, komentujete články nebo sdílíte <3 <3 <3

89 komentářů:

  1. Gratuluji k jednomu roku, jen tak dál! Povaha jsem stejná jako ty, také často nedotáhnu věci do konce, takže doufám, že se toho výročí taky dočkám!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Míšo :) Doufám, že se těch výročích dočkáš ještě hodně, myslím, že by to hodně čtenářů mrzelo, kdyby ne .)

      Vymazat
  2. Ahoj Nikolko, moc gratuluji k 1 výročí, tvůj blog patri k mým oblíbeným <3 sleduji té od začátku, kdyz ho Sonička zmínila u sebe na blogu. Jako lakomaniak hltam tvé nehtove články ale ráda se juknu i na něco jiného. Zustan pořád takova ;) a snad se nám to povede se někdy někde setkat :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Jojo co byhc bez Sonidla dělala, zároveň i díky ní jsem blog založila :)

      Vymazat
  3. Krásné shrnutí. :) Taky jsem trochu úchyl na fialovou a nejen proto se mi tu moc líbí - je to tu krásně jemné, elegantní a cítím se tu fajn. Články mají myšlenku a ráda je vždy dočtu až do konce. Blogerek čtu hodně - u většiny si články vybírám podle názvu/obrázku/nálady, ale jsou i takové, jejichž články hltám úplně všechny od začátku až do konce. Mezi ty patří i Tvůj blog a já děkuji, že si můžu přečíst to, co mě zajímá. :)

    Hezký den plný sluníčka
    Runa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak právě teď mám naprosto sluníčkový dne, díky tomuto krásnému komentáře <3
      Moc moc a moc děkuji, Runo :))

      Vymazat
    2. Kéž by takové byly všechny dny! :))

      Vymazat
  4. Milá Nikolko, přeji Tobě a Tvému blogu vše NEJ!!! Jsem velký fanda, to víš, protože jsem v Tobě poznala skvělou ženskou (zatím jen virtuálně, ech) a Tvůj blog má opravdu šmrnc a styl a úroveň, skvěle píšeš, skvěle fotíš (a pečes - canneles vypadají božsky:-), skvěle vypadáš.... Ráda čtu všechno, i když nestíhám zanechat pár slov. Doufám, že Tě blog bude ještě dlouho bavit, moc by mi chyběl!!!!
    Gratuluju k moc pěkným číslům !-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, má milá, moc a moc děkuji <3 Haha úroveň, chtělo by to zakoupit novou doménu, ale bojím se, že si nebudu umět přesunout blog na ní a nakonec si ho nějak smažu :D A fotíš skvěle ty, tvoje fotka, i když je to swatch, je umělecký skvost, který já nikdy nedokážu vytvořit ;)

      Vymazat
    2. Ó Zlatíčko já děkuji převelice za Tvůj kompliment, zas bych Ti ho ale musela obratem vrátit !-)....To dáš tu doménu, ale upřímně, i já z toho mám strach a asi by mě jeblo něco vymazat, tolik práce sakryš :-D...Tak ať to dál tak fičí a přeju hlavně fajn čtenáře!!!

      Vymazat
    3. Právě, rok tvrdý dřiny a najendou máš prd :D

      Vymazat
  5. Gratuluji! Abych se přiznala, já jsem na Tebe narazila teprve nedávno, jelikož o Tobě psala S, takže nejsem až tak zběhlou čtenářkou :) Ale líbí se mi tady, a nejvíce mě samozřejmě baví články ze života!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cením si každého čtenáře :) Moc díky, Claire :))

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší Tvému blogu :) ! Přeju Ti ať tu jsi s námi dál a ať Tě blogování stále tak baví a ještě ať chodí stále více čtenářek, protože si to zasloužíš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší k blogonarozeninám! Za jeden rok jsou to skvělé výsledky, klobouk dolů... Jen tak dál a ať se daří :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší k narozeninám :) Bych neřekla, že je to teprve jeden rok :) Sleduju tě od začátku a samo mi nejvíc zajímají nehty :D Ale mám ráda právě třeba ty tvé outfity, pač jsou "nositelné" pro normálního člověka :D Zní to divně ta věta, snad si mě pochopila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hani :) Mně přijde, že už je to hrozně dlouho, co jsem začala psát blog a stejně se stále cítím jako mladý ucho :)

      Vymazat
  9. Gratuluji! Tvůj blog se mi moc líbí, design je pěkný, to se neboj. :) A teda mně se nestalo, že by mi blog odebíral chlap, takže nemůžu soudit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Brunwen :)) Neboj, ten chlap jednou přijde a taky tě rozhodí :D

      Vymazat
  10. Jeej super :) tak obrovska gratulacia :) hlavne nech ta neopusta inspiracia a chut dalej pisat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší a hlavně ještě hodně blogových let. Chodím na tvůj blog moc ráda a myslím si, že jsi aktuálně jedním z nejlepších rozrůstajících se blogů. Snad se někdy poštěstí a také se potkáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Stáňo, tebe bych taky ráda poznala :) Zase jsem na někoho zapomněla... A moc moc děkuji za přání :))

      Vymazat
  12. Gratuluji!!! Tvůj blog mám ráda a tebe také. Jsem moc potěšena, že jsem tě poznala osobně.
    Přeji mnoho energie, nápadů a zdrojů do dalších let blogerských!
    V hlasování chyběly outfity, které mám tak ráda! Líbí se mi tvůj styl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :) Outfity jsem tam zapomněla zařadit, ale vzhledem k tomu, že jich bylo tak málo (a ještě je), tak se mi úplně vytratily z hlavičky makovičky :/

      Vymazat
  13. Tiež sa pripájam ku gratuláciám a želám všetko najlepšie ku krásnym prvým narodeninám blogu. Dúfam, že ich bude oslavovať ešte veľa veľa :) Rovnako želám aj veľa inšpirácie do ďalšieho písania a nech sa ti v blogovaní darí aj naďalej, tak dobre, ako doteraz :)

    OdpovědětVymazat
  14. No jo, Ty jsi vlastně taky březňák. :))
    Tak gratuluji k úspěchům a jen tak dál, protože Tě čtu moc ráda. A zároveň věřím, že se určitě taky potkáme. Blogerek jsi potkala koukám už fůru, až je mi stydno, že se teprve chystám potkat první. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím proč, ale přijd emi, že spousta blogů vznikla v zimě :D
      Moc děkuji, snad to setkání někdy vyjde. První? Někde se začít musí, užijte si to holky :)

      Vymazat
  15. Já jsem třeba ráda, že jsi se rozhodla zveřejňovat outfity, jelikož je mám v poslední době nejraději. Hodně štěstí do dalších blogových let. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To abychom s mužem fotili častěji :) A moc děkuji :))

      Vymazat
  16. Tenhle "dortík" jsem měla v jednom malým obchůdku, který se jmenuje Preclík. Bylo to něc úžasnýho a měli to jen jednou... fňuk... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, na Facebook jsem dávala nedávno recept :)
      Tak jsem z Francouze vymámila to sladké tajemství receptu na canneles.
      Potřebujete:
      500 ml polotučného mléka
      2 celá vejce
      2 žloutky
      ½ lžičky vanilkové tresti
      3 lžíce rumu
      100 g mouky
      250 g moučkového cukru
      50 g másla
      Postup:
      Na sporáku ohřejete mléko s máslem a vanilkovým extraktem. V míse rozmíchejte vejce se žlutky a přisypte k nim cukr s moukou. Vše důkladně promíchejte. Přidejte svařenou směs mléka, másla a vanilky. Promíchejte a přidejte rum. Těsto dejte do lednice (uvádí se 24 – 48 hodin, ale přes noc stačí). Předehřejte si troubu min. na 250°C. Těsto nalijte do silikonové formy asi do ¾ výšky jedné formičky. Silikonovou formu dejte na plech a dejte do trouby na 5 minut. Pak stáhněte teplotu na 180°C a pečte další hodinu, dokud nejsou canneles na povrchu hnědé (zkaramelizované). Někdo je nechává déle, dokud nejsou tmavě hnědé, ale osobně mi moc nechutnají a mohou být uvnitř suché. Canneles by měly být uvnitř měkké, vypadající jako nedopečené a s bublinkami (na internetu najdete spoustu obrázků). Z formy je vyklopte na talíř ještě horké a papejte 
      Co se týká té formy, nedoporučuju žádnou na muffiny, jinak budou canneles moc tvrdé a suché. Nejlepší je si pořídit pravou formu. U nás v Čechách ji najdete třeba tady (http://www.fialapraha.cz/eshop/cukrarske_pomucky/07_2_formy_silikonove_na_peceni/formy_silikonflex_cast_2). Jedná se o typ zvaný Bordelais.

      Vymazat
  17. Niky, všechno nejlepší k prvním blogovým narozeninám a snad (né snad, ale určitě) bude narozenin ještě hodně :) na tvůj blog chodím moc ráda, je tu příjemná atmosféra, víš o čem píšeš a i na videa se moc ráda divám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Alčo :) Snad se v pátek nebo sobotu uvidíme na tom veletrhu :) A díky za ty videa :) Přiznám se, že mám hrozný problém se na ně dívat, tak jsem ráda, že je tu i někdo, kdo s tím problém nemá :D

      Vymazat
  18. všechno nejlepší k prvním narozeninám! doufám, že jich blog oslaví ještě hodně :) mně čekají za pár měsíců, strašně to letí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)) Souhlasím, letí to hrozně :))

      Vymazat
  19. Všechno nejlepší krásná slečno!! Přeji Ti, ať Tě blogování dál baví a přináší Ti potěšení!! Je mi tu u Tebe vždycky moc dobře! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, ty lichotnice jedna!
      Mně je vždycky dobře u srdíčka, když mi tu zanecháš nějaký hezký komentář <3

      Vymazat
  20. Tvůj blog mám moc ráda a přeju ti, aby jsi měla spoustu nových čtenářek a aby tě blog i nadále bavil ! Já ještě čtenáře muže nemám a asi bych i za nějakého byla ráda. Myslím si, že muži dokáží výrazně ocenit ženskou krásnu a pochvala od nich vždycky potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Mně přijde, že muži krásu umí ocenit vnitřně, ale nemají potřebu o tom mluvit nebo psát (kromě básníků :)).

      Vymazat
  21. Všechno nejlepší k narozenináám :-)) Mám tvůj blog ráda a co se týče změn designu, tak tenhle design je úplně super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Ferrino :) A díky za ten design, jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  22. Moc moc moc gratuluji! Všechny čísla si zasloužíš, jsi skvělá osůbka! :* A opravdu doufám, že Tě jen tak nenapadne s blogem seknout! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi úžasně milá, Klári <3 Děkuju moc a budu se snažit s tím neseknout :D

      Vymazat
  23. Všechno nej blogu a Tobě, ať tě blog dále baví a máš z něj a ze čtenářů radost!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Radost mám, hlavně z komentářů, ty mě na blogování baví asi nejvíc (hned po setkání :).

      Vymazat
  24. prajem ti úspešný začiatok druhého roku.nech je ešte bohatší ako ten prvý.rada ťa čítam.

    OdpovědětVymazat
  25. Všechno nejlepší k blogonarozeninám! Co se týče těch outfitů, moc je nevyhledávám, ale když už, raději se kouknu na něco netypického než na stopatnáctou variaci na to samé, takže za mě plus ;) (a to nemluvím o tom, jak ti to pokaždé sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A za tu poslední větu se červenám tak, že nepotřebuji ani tvářenku :))

      Vymazat
  26. Krásné blogonarozeniny a doufám, že budou ještě další a další! Už se těším na drbárnu naživo!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky a strašně moc :D

      Vymazat
    2. Jo, já taky :-P Doufám, že nám (mně) to vyjde ;-)
      Verunka

      Vymazat
    3. Doufám, že to vyjde všem třem :))

      Vymazat
  27. Jééé, to už je to rok? :) Odvedla jsi (a stále samozřejmě odvádíš) perfektní práci - mám ráda tvoje názory, kvalitní fotky, promakané recenze, nádherné swatche, zážitky, outfity, ... :) Slintám téměř nad každým lakem co zveřejníš - máš opravdu vkus. :) Jen ty P2 mě vždycky dokáží rozčílit! :D Jak sakra tak nádherný laky sem nemůže DMko distribuovat?!

    Mám pár blogerek, u kterých nevynechám článek, a jakmile něco zveřejní, hned čtu - jsi jednou z nich. :) Jen tak dál! Přeji ať tě blog baví, spokojené čtenáře, kteří se budou rádi vracet a celkově všechno, co si přeješ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červenám se a hrozně moc, tolik chvály si snad ani nezasloužím :)) Moc děkuju <3
      Souhlasím, český dm mě s jejich s-he místo p2 pěkně štve! Teď jsem byla zase v Německu a zase si posteskla :((

      Vymazat
  28. Hrozně, hrozně, hrozně moc gratuluju k 1. narozeninám blogu a doufám, že těch oslav ještě "pár" zažijeme! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Kájo :) Sama jsem zvědavá, kolikrát tu ještě budu slavit narozky s blogem :)

      Vymazat
  29. Vše NEJ blogu k prvním narozeninám :) Ať se Ti dál daří, máš moc pěkný blog.

    Čtu všechny články, jsou perfektní a nejvíc mě zajímá lakování nehtů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za podporu tady i na Facebooku :))

      Vymazat
  30. Moc moc gratuluju ke krásnému výročí! Všechna čísla si zasloužíš! Máš moc fajn blog a vždycky si tady dobře počtu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi :)) A zasloužím? Nevím, si říkám, že jsou občas nějak moc vysoká :D

      Vymazat
  31. Všechno nejlepší k prvním narozeninám! :) Tvůj blog jsem začala sledovat a pokaždé jsem si říkala, jak je možné, že je někdo tak krásný...a pak jsem tě viděla naživo a ty taková jsi i ve skutečnosti! A ještě ke všemu hrozně sympatická. Ráda jsem tě poznala a snad se brzy zas uvidíme :). Jo, a postavu máš krásnou, tak jaképak copak s outfitama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mi nedělej, Kristýn :D Vždycky, když nějaká krasavice říká, že jsem hezká, tak si myslím, že si ze mě utahuje :D
      Snad, dopíšu bakalářku, vytáhneme Verunky na kafe a pořádná drbárna :) Jen snad zase nesklouzneme k těm nechutnostem jak minule :D

      Vymazat
  32. Moc gratuluji :)! Nemůžu uvěřit tomu, že už je to rok!

    OdpovědětVymazat
  33. Nikyyy, všechno nejlepší tobě i blogu! ;-) Ať vám to jde pořád tak skvěle, ať ti laky utěšeně přibývají do krabic a čtenáři na blogu jakbysmet :) Hlavně si dělej věci po svým a nenech si do toho moc kecat:) A spolupráce vybírej s rozvahou... @->--
    (Jo a úplně se červenám, že tady mám tolik prostoru - jako fakt tolik?? Se mi ani nechce věřit... ale každopádně mě to těší a hřeje :-* Kafíčko dáme co nevidět!)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo nekecat, to se snadno řekne, u mě hůř provede, protože sama vlastně nevím, jakým směrem by se měl blog ubírat :)
      Nad každou spoluprací dlouho uvažuji a vždy zvažuji, jestli je výhodná a zajímavá i pro čtenáře :)
      Moment, klidně ti dám v článku víc prostoru :D
      Yeah, kafíčko musí být <3

      Vymazat
  34. Svet se toci tim spravnym smerem - jeden z mych nejoblibenejsich blogu slavi prvni narozeniny a ma setsakramenstky naslapnuto! :) Preju blogu mnoho uspechu, spoustu milych ctenarek, i nadale onu ctivou, vtipnou a zajimavou formu a hlavne aby tu byl s nami jeste hoooodne dlouho! :)
    Happy Birthday, Mademoiselleeem :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, nejdřív dostanu ejdno krásný přání a pak mi tu přistane další :)) Děkuju moc, milá Labradooro <3 <3

      Vymazat
  35. Gratulujem :) Super zhrnutie, prečítala som ho na jeden krát :) normálne ako som ho začala čítať tak ma to zaujalo že som sa od toho neodtrhla :) chválim a to sa netýka len tohto článku ale väčšiny, aj keď veľa nekomentujem, čítam a rada sledujem tvoj blog, len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Lenka :) Si vždycky říkám, kdo to tu čte, když moc nekomentujete a teď koukám, že čtete opravdu dost, což mě hrozně těší :)) Takže ještě jednou moc děkuji <3

      Vymazat
  36. Velká gratulace k 1. narozeninám a spoustu spokojených čtenářů do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  37. Wow, to to letí:) Ani bych neřekla, že už je to tak dlouho. Doufám a přeji Ti, ať takových let bude víc. Hlavně kvůli tomu, že Tvůj blog čtu moc ráda kdekoliv a kdykoliv:) To spolu musíme zaručeně oslavit.

    P.S. : Já má tvoje videa ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdekoliv je u tebe trefný :) Samozřejmě, dopíšu dneska bakalářku a pak jsem jen tvoje :D
      P. S. Ještě abys neměla, když si mě na ně lákala :D

      Vymazat
  38. Úžasné výsledky. Moc gratuluji k prvním narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  39. Síce s dvojdňovým oneskorením, ale predsa len prajem tebe aj tvojmu blogu všetko len to najlepšie :) A dúfam, že jedna z mojich obľúbených blogeriek tu vydrží čo najdlhšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A, samozrejme, trojdňové omeškanie, len neviem rátať :D

      Vymazat
  40. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám blogu :). Ať tě pořád tak baví a dělá ti jen radost ;-).
    Strašně to letí, jako by to bylo včera, co dávala Sonidlo na svůj blog tvoje nehtíky :).
    Jinak videa se mi líbí, aspoň tě člověk virtuálně pozná blíž. A třeba to o sbírce laků jsem viděla několikrát a litovala, že nemluvíš o všech lacích, jak se to hezky poslouchalo, ale chápu, bylo by to na dlouho :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to zase přijde hrozně dávno :D A nemůžu uvěřit, že je to teprve rok :)
      Jéé vážně? Hmm to bych třeba mohla ukázat vždycky laky od nějaký značky na jedno video :D

      Vymazat
    2. Super nápad :), aspoň vždy i porovnám, které mám taky a které ne a pokochám se tvými :). I jsem tyhle videa měla ráda od Sonidla.

      Vymazat
  41. Přeji blogu všechno nejlepší a tobě, aby tě to pořád bavilo, naplňovalo a hlavně abys vydržela ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)