Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 31. března 2014

Srovnání CC krémů: Gabriella Salvete vs. GOSH

Dobré ráno :)

    Po mánii BB krémů tu máme boom CC krémů, které ovládnou letošní jaro a léto. Já jsem zatím vyzkoušela dva, tak se na ně mrkneme, co říkáte?


GOSH CC Cream

   Tenhle krém se v ČR sehnat nedá a recenze je užitečná spíš pro slovenské čtenářky. Mně ho přivezla Suzi, když tu byla v listopadu.



   Balení se mi moc líbí, vypadá jako obal nějakého profi líčidla :) Bohužel mám s ním jeden problém - na matném černém obalu jsou hned vidět otisky prstů a to pak vypadám jak čuně největší.
   Krém mám v odstínu Ivory, což je druhý nejsvětlejší a sedne mi naprosto dokonale. Má slabý žlutý podtón a je světlý tak akorát. Odstín Porcelain, ten úplně nejsvětlejší, je skoro až bílý a na mě by byl dokonce až moc.
   Tohle CC je spíše tekutější konzistence a stačí ho tak použít jen velmi malé množství. Dokonale se roztírá, nedělá vůbec žádné mapy a jiné barevné nerovnosti. S pletí splyne dokonale a vypadá velmi přirozeně. Není plně krycí, pleť spíš sjednotí a zamaskuje drobné nedostatky. Osobně mám tenhle efekt radši než masku. Navíc jsem stejně zvyklá používat korektor.
    I rozjasňující efekt krému je viditelný, pleť vypadá odpočatě a zářící zdravím. Nevšimla jsem si žádného ucpávání pórů, naopak je pleť krásně hydratovaná, hladká, vypnutá a jakoby pevnější. Prostě jak z reklamy :)
   Mně vydrží celý den, večer mám rozhodně co odličovat. Samozřejmě hned po aplikaci ho přepudruji a přes den bych mohla trochu i nos a bradu, ale ten lesk nevypadá nijak hrozně, naopak je docela přirozený :)

    Krém má SPF 10, obsah je 30 ml a cena 10 - 12,50 €.

Bez parabenů, ale se silikony.

Gabriella Salvete CC Cream Sun Beige

    Tenhle CC je jiný než ten od GOSH, ale přijde mi stejně dobrý :)


   Balení se opět moc povedlo :) Hezké, elegantní. Do té doby, než si ho zamažete prsty jako předchozího krasavce :) Naštěstí to jde mýdlem docela dobře umýt.

   Odstínu Sun Beige (druhý ze tří) jsem se začátku obávala. Na mě je docela tmavý a oranžový (a nevidím v něm ani žlutý ani růžový podtón, všechny 3 odstíny jsou prostě oranžové). Ale když jsem ho dala na obličej, zjistila jsem, že se dá docela slušně rozetřít. A hlavně je tahle dvojka světlejší než jednička, jak jsme to tak s holkama porovnávaly na setkání.

   Tenhle krém je hutnější než předchozí a tím pádem i rychleji ubývá, protože ho pak spotřebuji víc. Ale ta hutnost jinak není na překážku, roztírá se moc dobře, nežmolkuje a nedělá barevné nerovnosti.
   Hydratace mi přijde ještě lepší než u GOSH číči. V tomto směru bych ho doporučila spíše normální až suché pleti, pro mastnou pleť určitě nebude. A i vyhlazující a zpevňující efekt mi přijde o malinko lepší než u GOSH. To je způsobeno kyselinou hyaluronovou, která je v krému zastoupena ve třech různých derivátech. Každý z nich hydratuje jednu vrstvu pokožky a ve finále jsou hydratované všechny. Prostě pohádka, navíc dobře fungující :)
   Pigmentovaný je o něco míň, je to vážně spíš sjednocující krém a i ta tmavší barva se ztratí. O přirozenou pigmentaci se postará látka chromocare, který rozptyluje světlo a pleť rozjasňuje, pigmentuje a zakrývá drobné nedostatky. I na setkání nám bylo řečeno, že tento produkt je víc pečující než maskující. A s tím souhlasím :) 
   Výdrž není vůbec špatná. Ale řekla bych, že vydrží o hodinku dvě méně než GOSH a díky tomu, že je krém mastnější se musí častěji přepudrovat. Opět platí, že ten lesk vypadá přirozeně a docela i hezky :) Stejně jako bratranec obstojně rozjasňuje a pleť opravdu zkrášluje.

   SPF má vyšší, je to 30. Balení 30 ml seženete za 170 Kč v drogeriích Rossmann a Teta.

Bez parabenů a se silikony. Plus patří kyselině hyaluronové, mandlovému oleji a dalším rostlinným výtažkům.


   Nakonec přidávám i porovnání odstínů s jinými produkty.

Zleva doprava - Missha Perfect Cover č. 21, GOSH CC Cream 02 Ivory, Gabriella Salvete CC Cream 02 Sun Beige,
Gabriella Salvete Long Lasting Make-up 3in1 02 Cream

   Verdikt? Mně přijdou oba dobré, dokonce lepší jak to BB od Misshy :) Ale každý se hodí pro někoho jiného.


   A na závěr líčení s oběma produkty :)

GOSH CC Cream

Gabriella Salvete CC Cream

Co vy CC? A co používáte na sjednocení pleti?

Mějte se hezky :))


31 komentářů:

  1. Mě zaujal CC cream od Gosh vzhledem k tomu, že mám mastnější pleť, tak by byl pro mě vhodnější variantou.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, docela se mi líbí oba, ale stejně mě trochu děsí odstín GS, byť píšeš, že se rozetře.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálne používam CC krém od GOSH v rovnakom odtieni ako ty a je úplne super. Dokonca mám pocit, že ako ho používam, tak sa mi aj vylepšila pleť. Úplne sa stotožňujem s tvojou recenziou. Keď ho miniem, tak určite kupujem ďalšie balenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky plánuji koupi dalšího na zimu :) Jestli mi ho jedna dobrý duše koupí a zašle :D
      A ten od GS na léto, kvůli tomu vysokému faktoru :)

      Vymazat
  4. Hm, takže tohle asi potřebuju.. a to jsem si myslela, že chci jen řasenku, ale jak to tak čtu, tak se asi neobejdu ani bez nového CC. :)) Navíc jsem se tiše zaradovala, když jsem si přečetla, že je vhodný i na suchou pleť. A děsně se mi na tobě líbí ( oba, jak GS tak i Gosh ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zlato :)
      Mně přijde na suchou pleť vážně úžasný, navíc mi přijde, ža ta hydratace přetrvává i po odlíčení :) Až je oba dodělám, kupuju znovu. Navíc ten GS se SPF 30 mi přijde fajn k moři na léto, kdy člověk chce vypadat aspoň nějak k světu, ale nechce si dávat klasický makeup :)

      Vymazat
  5. Docela mě ten CC od Gabriely láká, až bude nějaká akce, tak asi neodolám :D Na léto bude dle mého ideální, člověk nepotřebuje extra velké krytí, ale nějakou tu výživu a především UV ochranu pleti.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čteš mi myšlenky Radu. Je to takový super letní balzám na tvářičku :))

      Vymazat
  6. Hmmm mne sa moc nezdalo, ze by Gosh kryl ani ze by nejak vyrazne rozziaril plet. Ako nebol spatny, ale na zadok som si z neho nesadla. Ocenujem najma dostupnost svetlych odtienov..ja som skusala Porcelain a bol supe :)

    Peacock & Pineapples
    Recenze Gosh CC Cream

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě přišlo, že s ostatními makeupy je vážně rozjasňující a pleť po něm nevypadá jak zapláclá tunou něčeho :)

      Vymazat
  7. Skvělé porovnání! Já mám od Misshy nejoblíbenější Signature Real, ten miluju:) Jinak by mě hodně lákala ta Gabriela Salvete, ale mám dvě obavy - že na mě bude tmavý a že na mě nebude dost krycí:) Někdy mi přijde, že ty věci určené na suchou pleť často nejsou tak krycí, jenže já třeba většinou sice nepotřebuju zakrýt pupínky (které většinou lidé se suchou pletí tolik nemají), ale potřebuju zakrýt různé prosvítající žilky a tak, jelikož mám hodně průsvitnou pleť...
    Zatím jsem žádné CC nezkoušela a dost dlouho už toužím vyzkoušet od Max Factor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!
      Viď? Mně taky přijde, že ty na mastnou pleť jsou hodně krycí a ty na suchou ne, jako by to nepotřebovala...
      Ten od Max Factor mě taky lákala, přišel mi i slušně krycí, ale zkoušela jsem jen tester :/

      Vymazat
  8. Mám suchou pleť, tak budu přemýšlet o tom GS.Na léto by mohl být fajn :-) Jinak ti to opět sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. A na léto bude určitě lepší :)

      Vymazat
  9. Co ti budu povídat - no prostě ti to mooooc sluší na obou fotkách. Je radost na tebe koukat :-)
    Měj se krásně!

    PS: Missha 21 je nej! Pro mne ideál na zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :)
      Mně ta 21 právě mco nesedla, jak je růžová a přijde mi, že dělá trochu masku a blbě se roztírá :(

      Vymazat
  10. Copak to máš za rtěnku na druhé fotografii? Má krásný odstín :) Jinak pěkná recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je to Barry M Vintage Rose, ale už se nedělá :(

      Vymazat
  11. S CCčkem od GS jsem taky spokojená, byť mám pleť mastnější, a když se hlídám a do obličeje si moc nešmatlám, udrží se na mně v podstatě po většinu dne. S tím odstínem mám nakonec trochu problém, chci si to ověřit na detailnějších fotkách, ale i přes fajné rozetření mi dělá obličej o něco tmavší než bych potřebovala a taky (a to bude spíš ta potíž) v něm nacházím mírný růžový podtón - tím ti neoponuju, jen to tak na mě vyznívá, protože si drobátko připadám jako spařené prasátko, ale fakt jen trochu - nic, kvůli čemu bych ho odvrhla do kouta a pohřbila. Myslím, že až teď na jaře a v létě trošku ztmavnu, tak to bude akorát.
    A Gosh CC by mě tím pádem docela zajímal :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, s tím růžovooranžovým podtónem mám problém i já, ale málokdy v drogérce najdu něco žlutavého a světlého....

      Vymazat
  12. já jsem s CC krémem docela spokojená, akorat mi nesedl odstín (to jsem ale tušila), ale v létě bude akorát :) a akorát se po něm lehce lesknu, ale s tím si poradí pudr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky nesedne úplně top, chtělo by to žlutý podtón a světlejší, ale pořád se dá rozetřít víc jak ten makeup 3in1, u toho to fakt nejde ./

      Vymazat
    2. je pravda, že rozetřít se dá pěkně a celkový finish pak nevypadá vůbec špatně :)

      Vymazat
  13. Ty jo, vypadá to na tobě skvěle, dokonce bych řekla, že ti to udělalo přirozenější pleť než mě. Jsem asi nějaká divná :). Od Goshe by se mi asi hodil na zimu, barva vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  14. bohužel ten CC od GS je na mě moc tmavý, což mě mrzí :(..a škoda, že ten GOSH se nedá sehnat u nás, ach jo, můj hon na dobrý BB/CC stále není v dohledu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma barvama je to fakt smůla no... Nivea, GS i L´Oréal mají CC tmavý. Možná byhc zkusila mrknou na ten Max Factor :)

      Vymazat
    2. kouknu na něj :)..jinak jsem googlila a našla jsem stránku gosh, teda doufám, že nekecám, ale zkus se mrknout :)

      http://www.goshcosmetics.cz/make-upy/730-cc-cream.html

      Vymazat
    3. Jéé, tak oni už ho mají :) Na tenhle eshop jsem koukala už několikrát dřív, ale neměli ho, jen BB. Ale ta cena je dost přestřelená, když normálně bez akce stojí 337 Kč.

      Vymazat
    4. A koukám, že můj odstín mají, ale ten světloučký Porcelain ne. Celkově má tenhle eshop jaksi poloviční sortiment :D

      Vymazat
  15. Jestli GS nebo Gosh, krásná jsi pořád stejně!:o)) A děkuji za bezvadnou recenzi!!:o)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)