Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 10. března 2014

Tipy na 2 výrazné matné rtěnky

Pěkné pondělí všem :)

   Pokud jste příznivkyněmi matných výrazných rtěnek jako já, jistě víte, že jich moc na trhu není. A pokud jsou, tak polovina z nich disponuje ne zrovna hezkými vlastnostmi. A proto vám dnes přináším tip na 2 rtěnky, které jsou rozhodně víc než dobré :)


e.l.f. Matte Lip Color Rich Red

   Od elfu jsem zkusila spoustu věcí a jen s jednou jsem spokojená - s těmito matnými rtěnkami (holt to není tak super kosmetika, jak se dřív na blozích psalo).


   Mám její sestru Tea Rose, na kterou jsem psala recenzi 2 týdny po založení blogu, takže podle toho taky vypadá. Nic se na ní nezměnilo, rtěnku mám stále velmi ráda. Ale obě krásky z dnešního článku jí šlapou na paty :)
   K Rich Red jsem si hledala cestu trochu déle. Ze začátku se mi zdála moc křiklavá, původně jsem ji objednávala s tím, že mi přijde matná tlumená červená a dorazila docela výrazná barva s garnátovým podtónem. Minulý a tento rok jsem jí nakonec podlehla a je mým častým společníkem.





   Balení je pro rtěnku netypické, je dlouhé a úzké, stejně tak jako samotná rtěnka. Osobně mi to nevadí, s malou plochou rtěnky se rty lépe vykreslí. Raději však rtěnku moc nevysouvám, aby se mi nezlomila. Z obalu nápis rychle zmizel, ale jinak balení nemá žádný jiný neduh a na to, že se jedná o lehký plast, mi ještě neprasklo.
   Rtěnka je úžasně pigmentovaná a hutná, takže na rtech vydrží i 5 - 6 hodin (s pitím a jídlem). Je docela voskovitá, malinko lepí a nevoní hezky vanilkově jako její sestra, ale cítím z ní modelínu, což může být pro někoho překážkou. Rty nevysušuje a rozhodně tolik nezvýrazňuje suché rty jako matné rtěnky od Rimmelu.
   Na fotkách se možná zdá trochu lesklá, ale je to způsobeno tím, že jsem stála u okna a svítilo sluníčko :)

   Zajímá-li vás složení, tady ho máte. Osobně mě překvapil silikon hned na prvním místě.

Dimethicone, Polysynlane, Mineral Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Polyethylene, Cerifera (Carnauba)Wax. Silica, Mica, Methylparaben, Tocopherol Acetate (VE), Retinyl Palmitate (VA), Magnesium Ascorbyl Phosphate (VC), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491 CI 77492 CI 77499), Blue 1 Lake(CI 42090), Red No.6 Lake (CI 15850), Red No.27 Lake (CI 45410)

   Nevýhodou může být pro někoho cena - 97 Kč za 1,8 g mi nepřijde moc, na to jak skvělou rtěnku dostanete. Bohužel si k ní musíte připočítat poštovné (80 Kč). Doporučuji vzít matných rtěnek víc nebo se domluvit s kamarádkami, protože v sortimentu e.l.f. kosmetiky mi nepřijde nic jiného tak extrémně wow, abyste to museli mít.

Pokud chodíte na swing do tančírny na Národní třídě v Praze, tak tuhle matnou rtěnku obzvláště oceníte :)


A ještě jedna swingová :)

Catrice Ultimate Colour Matt-erial Girl

   Tuhle krásku mám 2 měsíce a přitom jí ubylo víc než jiných rtěnek, které mám déle. A má to svůj důvod :)


   Já a růžovovínové rtěnky. To je nikdynekončící lovestory. Mohla bych jich mít milion a je mi jedno, že jsou si odstíny často nápadně podobné :) Takže, když jsem viděla tuhle rtěnku, navíc s označením matt, bylo jasné, že ji musím mít :) Navíc je od Catrice a jejich rtěnky mám čím dál tím raději.





   Tahle růžovka je možná o kapku tmavší než na fotkách, ale dost záleží na daném světle. Tahle rtěnka je totiž hodně proměnlivá :) Pigmentace je oproti předchozí rtěnce o něco slabší, ale při 2 vrstvách vám poskytne dokonale sytou barvu.
   Je méně hutnější než e.l.f., konzistencí je něco mezi ní a rtěnkami Rimmel, které jsou hodně lehké a na rtech zanechávají slabou vrstvu.
   Také je matnější než Rich Red, ale nezvýrazňuje šupinky a vrásky tolik jako Rimmel rtěnky.
   Vůně je sladká ovocná, ale není protivná a nijak mě neobtěžuje. V krku mě z ní rozhodně neškrábe :)
   Výdrž je slušná, řekla bych okolo 4-5 hodin s jídlem a pitím (pokud se tedy nezakousnete do obřího burgeru).

  A abych vás neochudila o složení, tady ho máte.

COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, NEOPENTYL GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, OCTYLDODECANOL, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OZOKERITE, DIISOSTEARYL MALATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, METHOXY PEG-17/METHOXY PEG-11/HDI CROSSPOLYMER, DIPHENYLSILOXY PHENYL TRIMETHICONE, ISONONYL ISONONANOATE, DIMETHICONE/PHENYL VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, STEARALKONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, AROMA (FLAVOR)
MAY CONTAIN:
CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 15985 (YELLOW 6 LAKE), CI 42090 (BLUE 1), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 

   3,8 g rtěnky v krásném bytelném balení koupíte za 104 Kč ve vybraných drogériích Rossmann.




Obě rtěnky vám mohu s klidným svědomím doporučit, sama je mám opravdu ráda :)

Co vy a výrazné rtěnky? Preferujete matné nebo lesklé? A pokud nějaké skvělé matné rtěnky znáte, hoďte info do komentářů :)

Mějte se hezky :)

40 komentářů:

  1. Já mám čím dál raději ten krásný matný finiš, hlavně u téhle Catrice. I když obecně mám ráda rtěnky maximálně tak krémové, na lesk mě moc neužije. Každopádně jsou obě moc krásné! Od elfu jsem měla matnou Praline, ale byla na mě moc hnědá, tak putovala k mamince. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já leskovala dřív a teď moc lesky nepužívám a docela se mi tu válí, což je škoda :((

      Vymazat
  2. Já dávám přednost matnějším rtěnkám, ale ani ty lesklé mi nevadí. Ta růžová od Catrice je boží! takovou barvu sháním už dlouho!

    OdpovědětVymazat
  3. Rtenky jsou krasny, ale dostala jsi me hlavne ty :D Jsi nadherna zena! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, já se úplně červenám! Ty nestydo ;) :D

      Vymazat
  4. Juuuj, tá od Catrice vyzerá neskutočne! Si ma práve dosť namotala na ňu :D
    Inak, si veľmi krásna ♥
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou naprosto famózní odstíny! Strašně ti sluší. :) I když na tvých dokonalých rtech by takhle dobře vypadala snad kterákoli barva. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ta Catrice teda nemá chybu! to je přesně odstín, který jsem si v poslední době hodně oblíbila :)) a teď až půjdu okolo stojanu, tak mě to bude hrozně lákat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jí budeš muset hodit do košíku :)) Já mám tenhle odstín ráda asi už od svých 14 let, což už je poněkud dlouho :D

      Vymazat
  7. Ty jsi tak krásná :-). Myslím, že tvé rty by prodaly jakoukoli rtěnku :-D. Líbí se mi obě rtěnky, sama nejvíc ujíždím na červených, ale s oranžovým podtónem a stále jsem nenašla tu pravou, vždycky mi přijde, že ten podtón je zkrátka studený :-D. Ale tahle růžová od Catrice mě zaujala, takovou ještě nemám :-D.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná jsi! Na všech fotkách! Tu červenou potřebuji!
    Ta tančírna mne zaujala. Kdy jdeme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, s tebou by to bylo něco :) Hele teď je jeden večer 21.3., ale to nemůžu, takže dfalší by měla být asi v dubnu :)

      Vymazat
  9. Tobě sluší obě dvě a mě se moc líbí :D Sakra chci je! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Musím ocenit naprosto dokonale nalíčené rty. Myslím, že musím navštívit Rossmann drogerii!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta Catrice je naprosto úžasná, tu chci! :)) Ale sluší ti obě!

    OdpovědětVymazat
  12. Nenapíšu Ti nic nového, ale napsat to musím - moc hezké rtěnky na nádherných rtech! Navíc úžasně vyfocené, jako z reklamy, bravo:o)))

    OdpovědětVymazat
  13. Obě ti ohromně sluší :)! Já mám radši lesk jak matt :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Mockrát vám všem děkuji za krásné komentáře :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tú Catrice som ti už obdivovala, žiaľ ja som na ňu v drogerke nenatrafila:/.....to, že sú fotky krásne už myslím nemusím spomínať:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je škoda, v prodeji by normálně měla být :( Já zas nemůžu najít tu novou Kiss Kiss Hibiscus, u nás prostě na ní není v tom stojanu místo :D

      Vymazat
  16. Jsou krásné obě, více se mi asi líbí ten druhý odstín, no fakt nádhera, ale na těch tvých rtech je krásná snad každá rtěnka, máš opravdu velice pěkné rty! A líbí se mi, jak máš rtěnku nádherně nanesenou, to se moc často na takových detailních fotkách nevidí, super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Pochvala od makeup mistryně potěšila ;)

      Vymazat
  17. Jé ta Catrice je nádherná..pro tu si snad půjdu :) Jejich rtěnky miluju, ale teď mám novou Milani rtěnku a je taky skvělá ;) K červeným rtěnkám jsem se zatím nedostala..snad časem...
    Moc pěkně nafoceno;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Milani mrknu v pátek na veletrhu, mají moc hezké odstíny. Jen s emi moc nelíbí to balení, přiznávám se :D
      A děkuji, Moni :))

      Vymazat
  18. ta Catrice je nádherná a strašně ti sluší! taky mám radši matné rtěnky, občas si dám lesk, ale spíš z důvodu, abych vypotřebovala ty zásobičky, co mám doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :ú Natálko, taky leskuju spíš jen z toho důvodu, abych vypotřebovala zásoby z dob leskových :D

      Vymazat
  19. Barvičky se mi líběj, i když úplně za srdce mě nechytaj. Ale ty tvoje rty... to je něco, z čeho si pokaždý zaručeně sednu na zadek (a je jedno, že zrovna sedím nebo ležím). Dokonalý, úplně jak z reklamních fotek! "Možná se tak narodila... možná je to..." - no žádná maybellinka, ale prostě Nikča <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááách, Veru, to mi nedělej nebo zpychnu :D No vidíš, a přitom bez rtěnky tak dokonalý nejsou, protože na spodním rtu jsem jako malá měla něstovici a mám tam světlý místo, který vypadá hloupě, jako neostrá kontura, tak to doháním rtěnkou :D

      Vymazat
  20. ta Catrice mě chytla za srdce :) u E.lf. se kouknu na odstíny :) matné rtěnky jsem ještě nezkoušela, ale chystám se na to)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se mi líbí obě dvě, ale unesla bych asi častěji tu od Catrice,docela jsi mě navnadila, protože až nyní po třicítce jsem sebrala odvahu a snesu sytější odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí obě dvě, ale unesla bych asi častěji tu od Catrice,docela jsi mě navnadila, protože až nyní po třicítce jsem sebrala odvahu a snesu sytější odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ta Catrice je dokonalá, mrknu v drogérce, snad ji mají :) Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  24. Dneska jsem si konečně koupila tu rtěnku od Catrice Matt-erial Girl, protože jsem jí právě viděla na tvém blogu a úplně jsem se do ní zamilovala! na tvých rtech vypadá báječně! bohužel mě trošku zklamal odstín, protože je tmavší, než jsem čekala, ale i tak je barvička krásná! Máš pravdu, že je proměnlivá, na světle vypadá jinak, než třeba ve stínu či tmavší místnosti. Snad najdu ještě o trošku světlejší odstín, nějakou matnou starorůžovou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad. Mně taky někdy zdá tmavá a někdy normální :D Škoda, že těch matných rtěnek není víc :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)