Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 8. března 2014

Únorové novinky

Hezkou sobotu všem :)

   Protože jsem nemocná a neschopná mluvit jako normální člověk a ne Rákosníček, nemám dnes pro vás video, ale pouze klasický článek o tom, co nového mi přistálo ve doma :)


   Na votočvohoz jsem ukořistila 3 Zoyi a 2 laky Illamasqua. Ty 2 poslední dostanu k narozkám, Zoya laky jsem si platila ze svého a už se spolu mazlíme :)

Zleva doprava - Zoya Apple, Zoya Reece, Zoya Carly, Illamasqua Radium, Illamasqua Load

    V Globusu jsem si koupila opěvovaný šampón od Bione a jsem s ním moc spokojená. Což nemohu moc říct o bio krému na ruce značky Alvian, taktéž z Globusu. Je docela řídký, moc nehydratuje a po rozetření zvláštně voní.
   Legendární dvoufázový odličovač Yves Rocher byl k nákupu nad 89 Kč v kamenných prodejnách zdarma. My jsme ho dostali k šamponu, co používá Francouz :)


   Do Rossmanna jsem šla původně pro NYC Turbo Dry, ale ten byl díky 25% slevě v Praze naprosto vyprodaný. Tak jsem si vzala můj oblíbený odlakovač (po Novém roce je dražší o 8 Kč, stojí už 43 Kč), rtěnku Catrice ve výprodeji za 50 Kč (nádherný odstín Play The Plum) a glittry od Essence na míchání laků v odstínu Broadway Starlet za 30 Kč.


   Na doporučení mé sestry jsem si pořídila kartáč s nylonem a kančími štětinami (kupovala jsem ho tady). Musím říct, že díky prasečím štětinám si mé vlasy chrochtají blahem. Bez bolesti dokáže rozčesat i ten největší uzel a navíc velmi rychle :) Jo a designově se mi líbí víc jak nějaký ošklivý plastový Tangel Teezer :)


   V Kauflandu jsem neodolala akční ceně na meruňkový peeling od Freemana za 20 Kč. Jeden balíček mi vystačil na 4 použití (i s dekoltem), je krásně jemný a zároveň účinný. Uvažuji o plném balení, neboť mi přijde lepší než meruňkový peeling od Alverde.


   Ani tento měsíc nechyběly dárky od blogerek :)
   Ze setkání s úžasnou Škodulkou jsem si odnesla pudr Maybelline Fit Me!, který je příjemný, jemně namletý a pleť zmatní na dlouho :) V obalu vypadá tmavší, na pleti je ok :) A k němu matný lak z limitky Vintage Leather v odstínu 212.



   Od Sabči jsem dostala vymazlený balíček :) Lak Nubar (odstín Electric Touch), trochu kokosové péče s exotickou vůni od Saloos (je k sežrání!), lak Golden Rose v krásné vínovofialové barvě, prstýnek, který jsem si hned zamilovala, vzoreček Aloe vera gelu a spirálky na obočí.


   A ani Lenka si nedala říct a něco mi poslala :) Nádherné nové laky Catrice (Berry Potter &Plumbledore a Glitterazzi), lepidlo na fólie a sladkou růžovou fólii k tomu. Juch :)


   Verunky pořádaly oslavu svých druhých blogonarozenin a všem, kteří přišli, daly i dárečky :) Ručně vyráběný vanilkový balzám, vzorek vůně Balmain Extactic a bižuterii :)



   Taky mi přišla výhra z giveaway od Simči. Šampon, krém a čisticí gel od značky Physiogel :) Jsem na ně hodně zvědavá a až dodělám šampon a odličovače pleti, vrhám se na ně :)


   Díky pozvání na představení novinek Gabriella Salvete mám také možnost zkusit nový CC cream (zatím jsem z něj docela nadšená), řasenku, korektor a makeup 3in1.




   A taky jsem konečně využila dárkového kupónu do H&M od sestry k Vánocům. Koupila jsem si tmavě modré sako zlevněné z 899 Kč na 200 Kč. Byla to poslední 34 a čekala na mě :)) Vidět jste ho mohli tady a tu.


   A k němu jsem přihodila žluté netopýří triko. Zkusila jsem si ho jen tak ze srandy (na žlutou moc nejsem a myslela jsem si, že mi ani nesluší) a nakonec jsem si ho zamilovala. Cena 249 Kč.

Tohle léto na mě nepoletí chlapi, ale mušky. Jupí :D

Myslím, že je to všechno a na nic jsem nezapomněla :)

Čím jste si udělali radost v únoru vy? A co se vám z mých novinek zamlouvá nejvíce?

Hezký zbytek víkendu!

23 komentářů:

  1. Ty mě tak štveš s těma lakama (Zoya) :DDD Jinak novinky jsou parádní takové další Vánoce až bych řekla :) Brzy se uzdrav na mě přišly taky nějaký mutace tak to zkouším podchytit, abych byla do příští soboty OK až si pojedu pro štěndo. Ale nadruhou stranu oželím laky a radší budu mít toho pejska :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten hřeben vypadá fakt krásně a máš pravdu, že je mnohem hezčí než tangle teezer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě :) Já jako člověk zatížený na retro věci nemám tyhla celoplastový moderně vyhlížející věci ráda :)

      Vymazat
  3. Laky vypadají super! moc se mi líbí ta bižuterie :) mně udělal radost můj nový hořčicový kabátek na jaro a kraťasy s kytičkami, které jsem ulovila na votoči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bižu se holkám povedla, je skvělá :))
      Jéé kytičkový kraťásky <3 Závist :))

      Vymazat
  4. Prasečí štětiny mají dodat vlasům lesk :) I když píšou,že ten co sis koupila je na prodloužený vlasy? TT používam jen na mokrý,abych je rozčesala ;) A mimo to ,ostatní věci jsou taky skvělý .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, češe dobře a prodloužený vlasy nemám, nemohu soudit :)) Ale Balmain má jen jeden typ kančáku a to je tenhle.

      Vymazat
  5. Krasne novinky, to sako je uzasne, dobre padnouci cerne sako mam na wishlistu uz dlouho:-) Jinak taky mam kartac s kancimi stetinami, mas pravdu ze hezky cese, ale bohuzel se do nej hodne chyta prach, takze ve finale vypada o dost hur nez Tangle Teezer, protoze ten se strasne snadno myje a udrzuje cisty, tot moje zkusenost bohuzel;(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to máme stejnou zkušenost, taky mám v kartáču hodně prachu a musím ho často vysávat nebo mýt :( Ale zase mi vyčeše prach z vlasů a cumlíky, z kterých se mi pak dělají uzly na vlasech :)
      Jinak sako je tmavě modré, asi to z fotky nejde tolik poznat. Černé na mém wishlistu zůstává. Jendo se mi líbilo v F&F, ale v obchodech jsem ho neviděla, jen na stránkách a od té doby mě žádné jiné neuchvátilo :/

      Vymazat
    2. Ja jsem si toho pak vsimla, ze jsem to v clanku prehledla, ale i tak je bozi!! ;)

      Vymazat
  6. Teda, to je věcí!! :) Hlavně ty Zoya laky, ty jsou!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné věci :) a to žluté tričko je boží :))) úplně z něj cítím jaro/léto :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tak na mě působí :) Budu jak žluťásek :D

      Vymazat
  8. Krásné věci. Bione sampon mám taky, akorát jiny.

    OdpovědětVymazat
  9. Tričko je krásné :)
    laky taky a taky je to můj oblíbený odlakovač :)

    OdpovědětVymazat
  10. No teda ty laky ♥ To triko se mi strašně líbí, moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  11. Ani nevím, co pochválit dřív, tričko má úžasnou barvu, laky jsou super, bižu se fakt povedla a kartáč si asi taky pořídím:o))) Perfektní inspirace, já fakt miluju tyhle dlouhý články!!:o))))

    OdpovědětVymazat
  12. Moc všem děkuji za komentáře :))

    OdpovědětVymazat
  13. Super nákupy :). Já mám kančí kartáč zatím jen pár měsíců a po koupi jsem si hned říkala, proč jsem si ho nekoupila mnohem dřív :D. Škoda, že ho nemůžu přímo porovnat s Tangle teezrem, měla jsem cestovní verzi, ale asi jsem ho někde ztratila. Ale co si pamatuju, tak jsem z něj tak nadšená nebyla. Mě se vlasy dost cuchají a teď je mám hodně dlouhé a s kančím jsou bezbolestně rozčesané.
    Zoya Carly se mi líbí už nějakej ten pátek, těším se až ji nalakuješ, na tvých nehtech bude vypadat nádherně :).
    Nákup saka byl teda skvělý kauf :). Taky bych si chtěla nějaké koupit, ale zatím jsem nenarazila na to pravé. Před týdnem jsem si koupila svoje první tričko havraního střihu - delší s šedomodročernými pruhy v C&A za 199, taky jsem ho zkusila, jak ty, spíše ze zvědavosti a je moc fajn. Hlavně dost pohodlné na dlouhé cesty vlakem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím sakem mám taky problém, hlavně s černým :( Obvykle si něco vyhlédnu na netu a v obchodech to není. na to jsem fakt expert :D
      A přesně tak, nechápu, jak jsme mohla žít bez kančáku :D Jsem si mohla ušetřit spoustu bolesti a vlasů, protože mně se taky hrozně cuchají vlasy :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)