Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 15. března 2014

Zoya Reece - růžovozelená krasavice :)

Ahoj všichni :)

   Ve středu nebyl lak na nehty a abych vás o něj neochudila, dáme si dnes jeden, co říkáte?


   Zoya Reece je velmi slušivý lak. Základní tekutina je růžovofialová a obsahuje zelenozlatý shimmer, který je v lahvičce zelenější a nehtech o něco víc zlatý :) Myslím si, že díky studené barvě základní tekutiny a tomu teplému shimmeru bude slušet všem rukám :) Klasické teplé růžové laky se zlatým shimmerem mi jinak nejdou k pleti.





   Na sluníčku jeho krása tolik nevynikne, studená růžová se změní na teplou a shimmer není tolik viditelný. Ale pořád je to kráska :)





Nahoře na slunci, dole v polostínu.

   A co o ní ještě říct? Lakovala se moc hezky, má sice trochu tekutější konzistenci, ale nezatéká nikam pod kůžičku nebo tam, kam nemá. Kryje ve 2 středně silných vrstvách a schne docela dost rychle. Bohužel bez podlaku a nadlaku vydrží 2 dny, pak se začala loupat na palcích, takže příště podlak a nadlak a můžu si tuhle krásku užívat déle :)
   Dostupnost a vyšší cena z ní dělají spíše sběratelský kousek pro fajnšmekry :) Však víte, jakou mám slabost pro Zoyu :)
   Na ebay vás nejlevněji vyjde na 300 Kč tady. Obsah je 15 ml.

Jak se vám líbí? Viděli jste někdy růžovou ze zelenavým shimmerem?

Hezký zbytek víkendu :)

37 komentářů:

  1. Zoya je mým dlouhodobým snem, tak snad taky budu jednou nějakou vlastnit :)
    Reece je krásná barvička, nicméně bych si ji sama asi nevybrala.. přeci jen je to růžovka:) Nicméně podobný lak jsem ještě neviděla, ten zelenkavý shimmer ji dodává na originalitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad nimi slintala dlouho , takže jsme teď ráda, že mám čtyři :)

      Vymazat
  2. Nad laky Zoya se pravidelně rozplývám, jsou nádherné a brala bych je všechny :D
    Tenhle je dokonalý, ten shimmer ho posouvá do lakovacího nebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! A ty jejich flakónky, dokonalost :)

      Vymazat
  3. Máš tie najkrásnejšie nechty, aké som kedy videla..:) A lak je samozrejme tiež veľmi pekný..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Ájo, to mě těší :)) Děkuju moc za krásný kompliment <3

      Vymazat
  4. Tak ta je ovšem výstavní, ten krásný jarně romantický odstín!
    Nicméně za tu cenu si asi vystačím s těmi méně krásnými, ač je to smutné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Chce to číhat a jakmile se objeví ve výprodejích, hned ji vzít :)

      Vymazat
  5. Je nádherný! Moc se mi líbí jaké hází odlesky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna farba. Ako začína byť krajšie počasie, tak akosi mením tmavšie laky za takéto svetlejšie. Určite zaujímavý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám :) Hodně tmavé laky na sobě na jaře a létě nesnesu, v zimě je miluju :))

      Vymazat
  7. tak ten je naprosto božský! až mě mrzí, že mám gelové nehty :/ :D

    OdpovědětVymazat
  8. Je moc hezký a tobě moc sluší - An. to vystihla dobře - jarně romantický odstín :) Ale myslím, že na mě by tak hezky nevypadal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně - růžová a zelenkavá jsou na jaro ideál :)

      Vymazat
  9. Moc pěkný kousek, takový bych hned nosila.. Sluší Ti! :)

    OdpovědětVymazat
  10. No tak to je nádherná barvička :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krása a krása, prostě slintám :) vybrala jsi hezký odstín :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jo tak toto jo :)
    Za tu cenu by to mohl být docela slušný a vkusný dárek .. žádný obyč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky říkám :) Že lakomaniačku potěšíš lakem a pokud je hezký a ona sam by si ho nikdy za tu cenu nekoupila, tak potěší dvojnásobně :)

      Vymazat
  13. Ach! Kde ty na ty laky pořád chodíš? Moje znalosti končí u běžných drogérkových a parfumérkových značek a tady vidím každej tejden něco mnohem lepšího:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Nepovím, výrobní tajemství blogu :D

      Vymazat
    2. http://cdn.alltheragefaces.com/img/faces/large/annoyed-im-watching-u-l.png

      Vymazat
  14. To je nejkrásnější lak, který jsem kdy viděla a na Tvých nehtech opravdu vynikne :) Luxus :)

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu mimořádně krásnej kousek ! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hodně zvláštní odstín, ale fakt se mi líbí :), je to taková podzimní růžová :D.

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný odstín! V miniatuře mi přišel divný, ale takhle už jej jenom obdivuji :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak nadherné ruce! Krásná barva a chápu, že jsi nemohla odolat pokušení.

    OdpovědětVymazat
  19. milujem takéto dúhové laky :) mám presne takýto mix zlato-ružovej od Kiko :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc všem děkuji za komentáře <3 Jsem ráda, že sdílíte mé nadšení z této krásky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti sluší :), u sebe bych se ale bála toho zlatého shimmeru.

    OdpovědětVymazat
  22. Nehtíky vypadají krásně, ten povrch je super! Obdivuju, že si dokážeš drápky takhle dokonale nalakovat, to se mi nikdy nedařilo, tak nevím, jestli je to Tvou extrémní šikovností nebo kvalitním lakem, hádám, že zapotřebí je oboje. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, tak tohle je poslední kapka. Už jsem si jistá. Potřebuji Zoyu. Aspoň jednu. Nejlépe tuhle. Tečka:o))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)