Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 16. dubna 2014

2x neonový nail art se SpaRitual Firefly

Hezkou středu všem :)

   Jakmile se oteplí, přesedám na pastelové nebo zářivé barvy. A za poslední rok jsem taky propadla neonkám. Začalo to nevinně s Color Club Peace Out Purple, rozjelo se to se Zoya Ali a skončilo u krásně svítivé žlutozelené barvy se jménem Firefly (světluška) od veganské značky SpaRitual.


   Pomineme - li fakt, že na nail art jsem neskutečně levá, tak tu máme 2 nail arty dělané jak na léto nebo jaro :) A snad poslouží jako inspirace šikovnějším jedincům :)

   SpaRitual Firefly je krásný lak, ale co jsem ho tak zkoušela na celou plochu nehtu, budete pod něj muset dát bílý lak, abyste měli zářivou žlutou a ne zelenou. Ostatně vidíte, že na světlém podkladu je žlutý a na tmavém zelenkavý.

   Na první nail art jsem použila 3 vrstvy Essie We Can Do It Pink. Na okrajích nehtů jsem udělala oblouček fialovorůžovou neonkou Color Club Peace Out Purple, následovala Zoya Ali a pak Firefly. Ali jako jediná neodpovídá na fotografiích reálu, ve skutečnosti je růžovější, křiklavější a rozhodně ne do oranžova. Zakončeno NYC Turbo Dry. Na levou ruku jsem zkusila Sally Hansen Insta - Dri, ale Zoyu Ali nepěkně rozpustil :(





Přičemž začátky vypadaly snad lépe než výsledek :D

   Zkusila jsem i další variaci - s khaki barvou. Mně se tahle neonově žlutá prostě nejvíce líbí s šedou, béžovou a khaki :) Spodní lak je Camaieu Kaki 096. Bohužel tady se mi nějak povedlo udělat puntíky moc vystouplé a evokuje to ve mně kůži ropuchy :D Na druhou stranu já ropušky ráda (a ne, vážně je s Francouzem nejíme :)

Zdroj






   Zkusila jsem to přetřít top coatem, ale neúprosná Sally všechno zničila a vypadalo to hrozně :(

  Provedení nic moc, jsem prostě patlal, ale jako inspirace postačí :) Nebojte, příště si dáme zase normální lakování :D

Co vy a neonky? Jak se vám Firefly líbí?

Mějte se hezky :))

31 komentářů:

  1. No taky se mi začínají neonky líbit a to jsem byla jejich odpůrcem. A můžeš za to ty se Zoya Ali :D Nail art se ti náhodou povedl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som Ti tie nechty uverila. Sú krásne. :-) Pekný nápad.
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi hlavně to světlé! Je to veselé a milé! Skvěle zpracované a provedené.
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné - to na tom světlém podkladu, už dlouho hledám ten správný bílý lak a možná půjdu poprvé do Essie, je to super
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si koupila bílý lak od GS a musím říct že bíla je fakt bíla :D jinak dost velký problém..většina je mléčná a nekryje :)

      Vymazat
    2. Péťo, pozor. Essie We Can Do It Pink není bílý, ale smetanovobéžový s růžovým podtónem :) Je to vidět i an té fotce, kde je flakónek, že víčko je bílé, ale lak ne :)
      Více kdyžtak tady http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2014/03/essie-we-can-do-it-pink-topless.html

      Vymazat
    3. Díky, zvažuji teď tu GS nebo od Rimmel - v obou případech si to budu nechat dovézt, prootže v Německu se prostě bílý lak nevede (kromě Essie snad) ..ještě na Flormal bych mohla juknout

      Vymazat
  5. Pch, já bych nezvládla ani tohle, tak se neshazuj. ;)
    Jinak úplně nejvíc se mi líbí jen světlé nehty s růžovo-puntíkovaným obloučkem. :))

    OdpovědětVymazat
  6. náhodou, máš můj obdiv, já jsem nešika největší :D..a moc se mi líbí ty světlé s různými barvami puntíčků, ty jsou krásné a taky asi seberu odvahu a vyzkouším :) !

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkné nehty, opravdu povedené, hlavně ty poslední zelené jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se ropuška líbí :)

      Vymazat
  8. něco takového podobného si chci vyrobit na velikonoce :):D ale ještě jsem se nerozhodla pro barvy, asi bílá, žlutá zelená

    OdpovědětVymazat
  9. Mi se nejvíc líbí jenom ten světlý základ a jeden oblouček puntíků :) A neonky jednou za čas beru – tak 3x za léto je nahodím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Božííííí, obzlášť ta druhá kombinace se mi hrozně moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. První nailart je úžasný :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, to je božíííí! <3 Oboje!! Dej na něco puntíčky, ideálně barevné, a jsem tvoje :D Mně se to líbí moc a moc, nic patlalovskýho na tom nevidím:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ty moje puntíky jsou takový nestejně velký, ne hezky kulatý, divně vystouplý :D Prostě nechápu, jak to někdo dokáže udělat precizně :(

      Vymazat
    2. Však to je právě hezký, že jsou různě velký, ne? S tou vystouplostí si taky lámu hlavu, ale pokud to dobře zaschne, tak to nevidím jako problém ani v téhle tvojí podobě :) A jinak si myslím, že je to spíš o pigmentaci laku, tzn. čím sytější a kryvější, tím menší množství barvy potřebuješ na puntík. Což si myslím, že zrovna u té zeleno-žluté bude problém, protože je dost světlá... ne?
      Verunka

      Vymazat
    3. Jojo je málo pigmentovaný, musí se dát právě na světlý podklad, takže je to způsobeno tím, jak říkáš, že jsem automaticky dávala víc laku na ten tmavý podklad :)

      Vymazat
  13. Ty různobarevné puntíky na tom bílém základu jsou nádherné. Moc mne tyhle jarní barvy baví.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  14. ten první nailart fakt nemá chybu a moc se mi líbí :) asi něco podobného vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta zelená barvička je naprosto perfektní!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Světlé nehty s barevnými puntíky jsou krásné, i ta začáteční varianta jen s růžovou vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mně se to líbí velmi, ačkoliv khaki barvu jinak moc ráda nemám :). Neonky také s teplejším počasím vytahuji, ale abych byla upřímná s mou bělobou to velký hit není :D, takže nejvíc se mi líbí, když jsem alespoň trošku opálená od moře. Podobnou zářivě žlutou od Flormaru, ale v podstatě pod všechny neonky dávám bílou, mnohem víc pak září. A musím pochválit fotky, nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tahle khaki taky překvapivě líbí, nemá v sobě ten šedý podtón a je takový živější než jiné :)
      Je pravda, že neonky třeba na takovýcgh typech jako je Kim Kardashian nebo Zoe Saldana vypadají krásně, ale tak nám zase víc sluší červená ;)
      Svítivě žlutý Flormar má kamarádka a říkala, že jí kryje ve 2 vrstvách bez bílého podkladu, tak si ho chci zkusit koupit a porovnat :)
      A děkuju moc :))

      Vymazat
  18. Vypadá to skvěle! :) Více se mi líbí ty barevnější nehty, ale nevím jestli bych měla sílu na tolik teček :D Zelené nevypadají špatně, ale udělala bych je třeba v červeno růžové kombinaci :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jů, to je roztomílé! O chlup více se mi líbí ta barevná varianta. A obdivuju, jak máš ty tečky krásně pravidelné:)

    OdpovědětVymazat
  20. nádherný blog! moc se mi líbí tvoje příspěvky :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ta bílo-barevná kombinace je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  22. Moc všem děkuji za krásné komentáře, jsem ráda, že se vám inspirace líbila :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)