Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 18. dubna 2014

Blogerská party s Avonem + soutěž o jarní novinky od Avonu - UKONČENO

Ahoj :)

   Jak už víte z facebooku, byla jsem toto úterý na akci, kterou pořádal Avon a blogerky.cz. A jaká byla?


   Nejdřív se rozhodila návnada mezi větší ryby a měla jsem jít původně jako Klárky doprovod, ale trochu návnady ještě zbylo a dokonce i pro takovou čudlu, jakým je můj blog. Takže jsem šla jako doprovod Škodulky a zároveň mi dělala garde Verunka :)

   Celá akce se konala v prostorách hotelu Fusion blízko Jindřišské ulice v centru Prahy. Interiéry byly jak jinak než krásné, hezky laděné do fialova, žluta a bíla :) Na uvítanou jsme dostali tekuté bublinky a chvilku čekali, než vše začne. Mezitím jsme se vrhli na občerstvení, které vypadalo jako vždy lákavě a božsky :)




Za foto děkuji Škodulce!

   Původně jsem si myslela, že to bude spíš večírek od organizátorů Blogerky roku a Avon bude doplněk, ale opak byl pravdou. Nejdřív nám ředitelka Avonu řekla něco málo o nich, o tom, že jsou třetí největší firmou na trhu a že jsou velice hrdí na svoji růžovou kampaň proti rakovině prsu, kterou zaznamenala jistě každá z vás díky pochodům, které každý rok pořádají. 
   Jarní novinky (luxusní bronzer, laky s gelovým finishem, antiage krém a další) nám pak představila Iva Pazderková alias Blbá blondýna, která svým osobitým humorem okomentovala všechno a všechny :) Obzvláště při nanášení bronzeru mi připomněla jisté video... ehm :D
   Iva se pak s všemi ochotně vyfotila a opět hýřila vtipy. Mezitím šminkomág Pavel Bauer předvedl přirozené líčení zapadající do letošního trendu jara - nahého makeupu s důrazem na projasnění pleti.

Za foto děkuji Škodulce!




   Pak promluvila za jedna z organizátorek Blogerky roku a na pódium si přizvala i Lucku, která odpověděla na několik jejích otázek. A pak začala volná zábava - druhé kolo občerstvení a klábosení a klábosení a zase klábosení. Moc ráda jsem osobně poznala Stáňu, Lenku, Lucku a Natálku, které jsou všechny moc milé. A samozřejmě potkala staré známé :)

Lucka, Iva a moje maličkost
Za foto děkuji Škodulce!

S Klárkou <3
Za foto děkuji Škodulce!

   Mimochodem, kdyby vás zajímalo, co jsem měla na sobě, tak je je to tunika a legíny z F&F (tuniku najdete teď v obchodech), lodičky Marks & Spencer a náušnice Camaieu (stejně nejsou potvory vidět).


   Po chvíli jsme sešlost rozpustili. Na cestě domů jsme každá dostaly dárečky, ale protože je všechny nevyužiji, řekla jsem si, že bych jimi mohla někomu z vás udělat radost. Takže je tu giveaway :)

Soutěžíme o luxusní bronzer (bronzery vůbec nepoužívám), lak na nehty s gelovým finishem v béžovém odstínu Barely There (mám na chlup stejné 2 :) a rtěnku z řady Ultra Colour Absolute.


Podmínky jsou jednoduché:

1. Sledovat mě přes GFC (a prosím, nepřihlašujte se, pokud se po soutěži hned odhlásíte, o takové "čtenáře" nestojím).
2. Napsat do komentáře svůj email nebo část emailu před zavináčem.

Soutěžíme do 1. 5. a v pátečním příspěvku vyhlásím vítěze :)
Soutěž platí pro obyvatele ČR a SR. Vítěze vybere random.

Hezký víkend :) A buďte blooond :D

78 komentářů:

  1. Teda Tobě to slušelo, muselo to být skvělé :)
    Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasne to muselo byt, moc me mrzi, ze jsem nemohla dorazit. Ale mam alespon neco z fotek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá krásně, moc ti to slušelo :-P
    magicalbeauty11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Prý čudla :-D to ty rozhodně nejsi!!!
    Moc ti to slušelo!
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Musela to byt parada:)
    Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju a mail je sherbatsky@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už blond byla, vrátila jsem se k brunet (= k přirozenosti) !-D....nebudu Ti lézt do soutěže, i když bronzer nově používám !-), ale zase jsem si hezky početla u Tebe....já myslím, že máš našlápnuto být velká ryba Zlatíčko :-D. A nemůžu to nenapsat: Puntíky Ti sluší..... a vůbec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha já jednou tu blond taky zkoušela a byla jsem v ní jak mrtvola :D
      Tyjo, to musím ještě hodně papkat, abych byla velryba ;) Moc děkuju, já se nejdřív bála, jestli na mě nejsou moc velký :)

      Vymazat
  8. Holky vám to tak slušelo! Fakt kočky, to se musí nechat ;) crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako Caroline :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krása! Určitě to byla super party! :) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Iva je skvělá, miluju její video o kuřecí polévce a popis prohlídky na gynekologii :D.
    Jinak ti to Nikolko moc sluší a přeji ti ještě mnohem víc takových akcí a hlavně spoustu čtenářů na tvém blogu :)

    A já se musím přidat do soutěže, už jenom kvůli té barvě laku, kvůli které lítám jak zběsilá po drogérkách, jen abych zjistila, že žádné "nude" odstíny nikde nemají. Tenhle mi padl do oka :)). Sleduji tě, čtu tě od úplného začátku co bloguješ a fandím ti :).
    carameels@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju, jak jde z do fitka a potká toho Roma :D :D
      Taky jsem si říkala, přijde mi jak Rimmel Bare Necessities, který se nedělá a miluji ho. Podobný má jen Astor a laky prý nemají nic moc... To na Avon si ani moc nemůžu stěžovat, sice vydrží tak 2 - 3 dny, ale vůbec nemění konzistenci a dobře se lakují :)
      A moc moc děkuju, Ájo <3

      Vymazat
  12. Sleduju už dlouho..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Všem vám to moc slušelo!
    Sleduji Tě už dlouho :). Email: frambuesa.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ty seš teda taky čudla :-D. Náhodou myslím že jsi byla pozvána právem ! A jsi hrozně milá, jsem ráda že jsem tě mohla poznat ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni a musím ti to oplatit stejně, jsi hrozně sympatická a snad ještě někdy pokecáme, aspoň na chvilku ;)

      Vymazat
  16. na takú akciu by som išla :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  17. pěkné fotky, musela to být skvělá akce! :)
    sleduji tě už dlouho, tvé články mě moc baví :))
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Na ty laky jsem strašně zvědavá! Vůbec jsem o tom nevěděla, to zas dostane peněženka záhul. Jinak podle fotek a ohlasu krásné a super setkání :) Slušelo vám to holky :))

    anisek.nailblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)) Z těch laků mě zaujal jeden modrozelený se shimmerem, tak si ho asi objednám, vypadal super :)

      Vymazat
  20. Krásné fotky!
    patrichka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. sledujem ako mona recenzie :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ten lak vypadá fakt pěkně.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Musela to byť super akcia :)
    Od AVON-u mám niekoľko obľúbených vecí, tak sa rada zapájam.
    Sledujem cez GFC ako Janka a môj mail je sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ten lak by se mi líbil :)
    Sleduji jako Micha(e)la.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Moc ti to na akci slušelo, ta tunika je krásná. Jsem docela i zvědavá na ty nové produkty od Avonu, ten bronzer vypadá hezky.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. ta tunika vypadá fakt kouzelně...a myslím, že i celá akce musela být super :-)
    beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Moc Ti to slušelo, stejně pořád nevěřím, že jsi Češka, jsi Francouzka zrovna jako přítel a akorát to na nás hraješ:D

    kissabeeblog (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Míšo, ty jsi jak spolužačky ze střední, ty mi to taky říkaly :D Nevím, jak to dělám :) Ale francouzsky moc neumím :D

      Vymazat
    2. Ále, to je určitě falešná skromnost, že bys neumněla dobře, to Ti nevěřím:-) A ta Francie z Tebe prostě nějak sálá, já si nemůžu pomoct:D

      Vymazat
  28. sledujem ako veronika.zorska
    veronika.zorska_centrum.sk :)

    OdpovědětVymazat
  29. theia.gab@seznam.cz
    (sleduju už déle)

    OdpovědětVymazat
  30. Krásná :-) Sleduji jako Evelinsbook, email je to samé a pak @gmail.com ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Nádhera. Na to se nedá říct nic jiného. Moc ti to slušelo.
    eliska.pejcharova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  32. A to já na bronzery zase jsem. :) Plusové body za skvělý úvod s čudlou! ;)
    ven.kric@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Pěkné, slušelo ti to :) To jsi si asi musela pořádně užít.
    lady.eees

    OdpovědětVymazat
  34. tak já ti nevím a zvažuji, jestli se přihlásit, nebo ne :-D
    Ale prý zkusit se má vše a třeba by ten bronzer byl fajn :-)

    ehm, ehm, email není potřeba :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Moc pěkná akce a vybrala jsi pěkný outfit. :)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, tuniku jsem ještě narychlo kupovala v pondělí :)

      Vymazat
  36. Teda, moc ti to sluší :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Moc se mi líbí termín šminkomág :-D Budu se opět opakovat, ale moc ti to sluší :-) Mám svou avonlady a objednávám už spoustu let, ale ten lak jsem ještě neviděla.
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Jéj to vyzerá krásne a máš krásne záhlavie blogu ! :)
    malatinova.katarina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Super, musela to být moc dobrá akce a avoňácký novinky vypadají pěkně :-)
    f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Slušelo vám to :)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  41. moc pěkné fotky i povídání :)

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. bodkovaná tunika je krásna, veľmi ti pasujú bodky :)
    na tie gelové laky od avonu som zvedavá, vyzerajú celkom lákavo :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Moc děkuju, žes mě vzala s sebou, Nikolko! :-*
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji jako Lucie Blitzen
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Já sama jsem Avon Lady a musím říct, že pokud něco Avon opravdu umí, tak je to pořádání akcí - pro veřejnost nebo třeba jenom pro nás Avon Ladies. Ivu Pazderkovou jsem na živo taky zažila a je fakt skvělá, takže věřím, že jste si to moc užily :)

    kaca.vyslouzilova

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji jako Guf1994
    liverpooolskafanynka@seznam.cz
    Avon mám moc ráda.Vždycky se těším na nový katalog! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak to taky zkusím. Bronzer vypadá luxusně, na nehtech nosím jenom nude laky a na rtech se naopak umím vyřádit. Balíček pro mě jak ušitý! A jinak, kouzelná tunika, zapomněla jsem se na ni ale samozřejně mrknout v FandF. Sleduji jako Sára Musilová, taky na bloglovinu jako Brundiedoll.
    brundiedoll@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. sledujem ako siu peackapples :)
    mail najdes v pripade potreby tu: Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  49. musím se přidat k ostatním a říct ti jak ti to moc slušelo, no fákt. :) Máš hezky udělaný vlasy. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji :)
    safrova.j@gmail.com
    A musím říct, že jsi vypadala opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)