Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 21. dubna 2014

Gabriella Salvete Infinite Definition Mascara aneb Když bouchnou saze

Dobré ráno :)

   Dnes tu mám pro vás recenzi nejnovější řasenky od Gabrielly Salvete, kterou jsem od nich dostala jako dárek na únorovém představení novinek. Takže už nastal její čas, tedy čas na recenzi :)


   Oficiální popis si můžete přečíst na stránkách GS. Já ještě dodám, že řasenka má obsahovat extra černé pigmenty, vosk z rýžových otrub a syntetický včelí vosk pro pružnost a hustotu řas a oplývá hight tech kartáčkem, který obalí každou řasu jedním tahem.


   Začneme pěkně obalem - úzký, elegantní, luxusně vyhlížející, ale jsou na něm brzy vidět kdejaký šmouhy od makeupu nebo pudru a řasenka se musí častěji umývat (nečistoty jdou dolů micelárkou i mýdlem). Nápis se z ní nijak neloupe a vypadá pořád fit :)
   Kartáček je velmi úzký a spirálovitý. Po prvním šoku, že někdo zapomněl přidat štětiny, jsem se oklepala a zjistila, že mi kartáček připomíná řasenku Revelation od Oriflame, kterou jsem kdysi měla a nebyla vůbec špatná. 


   A teď budu trochu zlá. Tedy ne trochu, ale asi hodně. Kartáček nabírá obrovské kvantum barvy. Nevím, jestli je to kartáčkem nebo tvarem hrdla řasenky. Každopádně mi to dost vadí. Barvy je dost mezi štětinkami i na konci spirálky. Je jasné, že takto získáte hodně slepené řasy, obzvláště pokud je máte tak husté jako já (tedy relativně husté, mohlo by to být i lepší :).

Řasy mám dlouhé, ale poslední polovina je téměř bílá, proto vypadají bez řasenky tak krátké :)

   Zkoušela jsem samozřejmě otřít řasenku ze všech stran o hrdlo řasenky, ale i tak jsem měla řasy docela slepené, i když posun k lepšímu byl znatelný.
   Ovšem je tu problém č. 2. Už na začátku řasenka hrudkovala a ty malé hrudky hned opadávaly pod oči. A asi je vám jasné, že, čím je řasenka starší, tím je to drolení horší. A to je nešvar i Infinite Definition. A bohužel velký problém pro nositelku kontaktních čoček jako jsem já. Ty pigmenty padají i do očí a moc příjemné to není. Navíc padají velmi rychle, už hodinu po nanesení řasenky mám pod očima saze. Večer to vypadá, jak když bouchnou kamna.


   Každopádně řasenka prodlužuje a obarvuje řasy skvěle. Je černočerná, což se mi dost líbí. A taky jde velmi dobře odlíčit. Myslím si, že jsem se ještě nesetkala s řasenkou, která by byla tak šetrná k řasám během odlíčení.


   Bohužel jsem z řasenky zklamaná a o koupi nové neuvažuji. Hrudkující náplň, která řasy slepuje bohužel není nic pro mě a já zůstávám věrná milované Diamante.
   Řasenka má 7 ml a zakoupíte ji v drogeriích Teta a Rossmann za 179,90 Kč.

Co vy a Infinite Definiton? Zkoušely jste? A kterou řasenku používáte nejraději? :)

Mějte seee :)

19 komentářů:

  1. Řasenky od Gabrielly patří mezi mé nejoblíbenější, ale tento kousek se jím očividně nepovedl - určitě zkoušet nebudu, zůstanu věrná Diamante.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti nedivím, Diamante je za tu cenu klasa :)

      Vymazat
  2. od Gabriella Salvette jsem ještě žádnou řasenku nezkoušela, ale chystám se na tu Diamante :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už podle názvu článku jsem si říkala, že budou kousky řasenky odpadávat a to já nesnáším. Jsem v práci 12 hodin a potřebuju aby mi řasenka vydržela a nedrolila se. Od GS mám Gioia Volume a ta mi to dělá taky. Sice nenanáší takový množství, ale drolí se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( Zkoušele jsem od nich ještě tu d´Amore a Volume&Curl a všechny byly v pohodě, jen tahle se drobí. A Gioiu teda zkoušet taky nebudu :)

      Vymazat
  4. Nemám rada takéto mini kefky a celkovo ma špirálka neoslovila. Tvoja recenzia ma len utvrdila v tom, že keď budem potrebovať novú špirálu, radšej kúpim nejakú inú.

    OdpovědětVymazat
  5. Zatiaľ som neskúšala od GS žiadnu riasenku, ale zvažovala som medzi touto a Diamante. Ďakujem za recenziu, kúpim si Diamante a snáď nebudem ľutovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad, na Diamante nemůžu říct ani jedno křivý slovo :)

      Vymazat
  6. já jsem od nich žádnou neměla, mám ráda takové ty mega tlusté kartáčky, co mají Colossalky, takže mě tahle ani neláká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty tlusťochy nemůžu, mám nějak malý oči, takže se s nima nedostanu to vnějšího koutku :(

      Vymazat
  7. Mě teda tahle vůbec neláká, právě kvůli kartáčku... :-/

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Ta mini od Oriflame bývala super, ale teď jsem už nějaký ten pátek věrna jejímu pravému opaku - Bad Gal od Benefitu :) Jen se mi poslední dobou taky docela brzo maže pod oko a dost mě to irituje, budu se muset poohlídnout po něčem jiném :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne! I Benefit se maže? Hmm za tu cenu bych čekala min, aspoň to nemazání...

      Vymazat
    2. Maže :-/ Ve srovnání třeba s klasickou Collosalkou fakt moc. Coll mi drží na oku jak přibitá, ale zas mi neudělá ani z poloviny tak hezký řasy... Benefit mi dělá řasy nádherný, ale vůbec nevydrží. Chjo.

      Vymazat
  9. mě naštěstí neopadává a drží celý den, ale to slepování :( já bych z té náplně udělala snad další 3 řasenky :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, zkoušela jsem a jsem na tom velmi podobně jako ty - líbí se mi jak jsou řasy ohebné, nelámu se, dobře se odličuje, ale na mé husté řasy to není - dělá pavoučí nožičky, a to můžu otírat jak chci, všechno je marné. Pro mě to prostě není. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně... řekla bych, že na ne moc hustý řasy, který potřebujou prodloužit, by byla fajn, ale zase ty hrudky a opadávání... :( škoda.

      Vymazat
    2. No mně už teď maluje hezky, ale stálo mě to 2 měsíce vztekání. A černo mám po dlouhém dni ve škole pod očima také... škoda, myslím si, že to uzavřenější hrdlo by to vyřešilo. :(
      Verunka

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)