Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 9. dubna 2014

Gabriella Salvete Sugar Enamel - Passione, True Love

Hezkou středu všem :)

   Minulý týden se v drogeriích objevily nové laky Sugar od Gabrielly Salvete. A jaké jsou? To si dneska povíme :)


   O těchto lacích jsem věděla už od setkání se zástupci GS v únoru. Věděla jsem, že nové odstíny STARS nebudou a budou nové řady laků. Věděla jsem, že bude 6 odstínů Sugar Enamel, ale vůbec jsem nevěděla, jak budou vypadat :) Tipovala jsem, že budou obsahovat kaviár, něco jako je Barry M White Sequin. Takže, když jsem viděla, že se jedná o barevné laky s bílými glittry jásala jsem - všude jsou totiž černé nebo černobílé, ale bílé v barevné tekutině jsem ještě neviděla :)

Passione

   Tento červený odstín jsem dostala od milého zastoupení GS i úžasným lízátkem (už jsem ho zbaštila, já mlsná!). Takže ještě jednou moc děkuji <3


   Passione je světle červená s jemným růžovooranžovým podtónem. Hodně mi připomíná Orly Unlawful. Glittry, které obsahuje, naštěstí nejsou moc velké, takže se lak dobře nanáší. Má skvělou konzistenci, ostatně jako všechny lak od Gábi. Sugar laky mají středně široký štěteček, docela plochý a moc dobře se s ním pracuje na malých i velkých nehtech.
   Pigmentace mě hodně překvapila, myslela jsem si, že laky nebudou moc krycí, aby glittry vynikly, ale opak je pravdou. 2 slabší vrstvy kryjí dokonale. Ovšem ta pigmentace je i trochu na škodu - opravdu nehezky barví nehty na velice přirozenou oranžovou :D Jupí!




   Schnutí není zrovna nejlepší, pískové laky to prostě nejsou a chvilku jim to trvá. Lak mi bez podlaku a nadlaku vydržel krásný 3,5 dne, na konci čtvrtého jsem měla odštípnutý palec a trochu ošoupané špičky. Slušná výdrž :)

   Po úplném zaschnutí jsem si vzala odličovací tampónek s trochou odlakovače a stáhla lak z horních glittrů, aby vynikly. Nakonec jsem ho přelakovala nadlakem. Takto se mi lak líbí mnohem víc :)




Přičemž je ideální k námořníckému stylu na letošní sezónu :)

True Love

   Tento odstín se mi na promo fotkách líbil ze všech nejvíc, takže jsem si ho ve středu běžela koupit i s řasenkou Diamante, která je v novém obale součásti kolekce, ale na rozdíl od laků je limitovaná.


   True Love je malinovka jak vyšitá, hodně mi připomíná GS 115, ale ta je o trochu tmavší. Lakovala se mi hůř než Passione, ale to není vina laku, ale mojí nešikovnosti - s těmito vínovorůžovými a červenorůžovými odstíny mám hrozný problém. Asi nějaký blok nebo co, ale nikdy je hezky nenalakuji :/
   Pigmentovaná je stejně dobře jako předchozí kráska, ale méně zabarvuje nehty. Schnutí se mi zdálo trochu lepší a výdrž neposoudím, po celých 2 dnech šel dolů bez jakýchkoli defektů.




   A stejně jako s Passione jsem zkusila trik s odlakovačem a nadlakem :)




   Kdyby vás zajímal povrch laku, tak je trošku hrubší kvůli glittrům, ale silonky si s nimi neroztrhnete :) Laky jsem odlakovávala jako STARS - nastříhám si tampónek na malé kousky, na každý dám odlakovač, přiložím na nehet, počkám 1 - 2 min. a jednoduše stáhnu. Je to rozhodně šetrnější než tampónkem 10 minut šmrdlat sem a tam :)
  
   A co na Sugar Enamel říkám já? Myslím, že se jedná o zajímavé laky, které v drogériích zatím neseženete. Zároveň si však troufám tvrdit, že slaďouši jsou spíše pro lakové fajnšmekry než pro normální zákaznice, a úspěchu STARS nedosáhnou.

Co vy a Sugar Enamel? Líbí/ nelíbí?

Hezký zbytek dne :))



52 komentářů:

  1. Jsou krásné, ale odolávám jim. :) I když ten druhý odstín by se i vážně hodil k jednomu tričku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, proto jsme ho brala :D Jsem an tuhle barvu jaksi zatížená :D

      Vymazat
  2. Já si koupila jen True Love, líbí se mi nejvíce z těch 6 odstínů a zatím jsem ho lakovala jen na typ. A i na Tvých nehtech se mi líbí více než červený slaďouš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten trik s odlakovačem dostal lak na vyšší úroveň, po úpravě se mi líbí moc! Jenže nyní mám stop stav na laky! Rtěnky to jo, ty bych nějaké nové třeba od Catrice ráda zkusila.
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S laky si taky musím dát stopku, mámtoho tu hrozně moc nevyzkoušenýho, hanba mi :D Ale rtěnek není nikdy dost!

      Vymazat
  4. Zrovna jsem se chtěla zeptat na to odlakovávání, šmrdlání nesnáším a nikdy mi to nejde, tak až zkusím ty laky od Tebe, tak pak použiju tenhle trik:) Jinak tyhle cukrové se mi moc líbí, na Tvých nehtech vypadají překrásně!

    OdpovědětVymazat
  5. I ja jsem od zastoupeni GS jeden lak dostala, ten ruzovy svetly :-) Je sice krasny, ale prace s nim a i vydrz je celkem hrozna, 2. den uz byl na nehtech osklivy a popraskany. No jo, na laky piskove uz asi zadne mit nebudou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten první vydržel krásný dlouho a ten druhý bych řekla, že taky, kdybych ho neodlakovala. Ale na ten světle růžový jsem četla názory, že je špatně pigmentovaný :(
      A souhlasím, STARS prostě vedou :) Ale třeba je něco překoná :)

      Vymazat
  6. Jé, ta malinovka mě dostává! Ale pomilionté si můžu stěžovat, že s mými malými nehty by to tak krásně nevypadalo, takže asi zůstanu ve stádiu tiché závisti:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále... mám kamarádky s malými nehty a jak krásně vypadají :) Kolikrát lepší než přerostlý široký drápy ;)

      Vymazat
  7. Mám doma malinovku, zatím jsem nelakovala:) Ale moc se na ní těším. Ten trik s odlakovačem laku taky ještě o fous pomohl, jen se bojím, že se svou šikovností si odlakuju rovnou celý nehet. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ten lak necháš zaschnout několik hodin a tím tampónkem tam budeš šmrdlat jen trochu, tak ne :)

      Vymazat
  8. Moc se mi nelíbí, asi si žádný nekoupím. Zajímavé mi přijdou až po triku s odlakovačem, to vypadají fakt hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že kdyby udělali jeden top coat s bílými glittry, tak by to vyšlo nakonec lépe :D

      Vymazat
  9. Jéé to je krásný! A tvůj trik je super, je to o dost hezčí! Zatím nemám, ale asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na nehty jsem si schopná naplácat cokoli a to i barvy, které jinak fakt nemusím, třeba hnědou. (S úlety stylu zářivě růžová, černá nebo modrá nemám už vůbec problém.) Ale tady mě napadlo jako první jenom jedno: kýč jak prase. :-) Pardon, nelíbí, nechci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to nevadí :) Každý to vidí jinak :)

      Vymazat
  11. super, na ten malinovkový si brousím zuby, ale ještě musím počkat, jestli mi ho náhodou drahý nekoupí k narozkám, když jsem se mu nenápadně zmiňovala..:D ale bojím se, že to bylo moc nenápadné.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Chlapům nestačí zmíńka, musíš to na ně na férovku vybalit :D

      Vymazat
    2. já vím, už mi to i on sám říkal..:D ale takhle já to nechci, to si ho radši koupím sama..:)

      Vymazat
    3. Mně je to taky blbý... taky si radši kupuju věci sama, než si o ně okatě říkat, ale vždycky čtu a slyším thole a je pravda, že občas jsem zkusila něco naznačit a v 90% to jaksi nevyšlo :D

      Vymazat
    4. Mám nejúžasnějšího muže na světě, opravdu mé nenápadné zmínky pochopil a k narozeninám mě obdaroval hned dvěma nejhezčími krasavci <3 :)

      Vymazat
  12. já mám ten první a vypadá o dost jinak, nez na tvých fotkách, mám ho zrovna na nehtech a vypadá hezky. Ty glitry jsou spíš jako puntíky a jako kýč mi to nepřijde, je to celkem roztomilý

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to jsou krásný novinky! Nejvíc se mi líbí po Tvém zásahu odlakovačem, to je bomba:o)) A fotka s bonbony a lízátkem? Naprosto super!:o)) Krásný den, beruško:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuju <3 Tvoje komentáře jsou vždycky pohlazení po duši .)

      Vymazat
  14. Já už jsem je v drogerii viděla zhruba před týdnem, možná je to ještě dýl, to tedy koukám, že je taky u nás jednou něco brzo :D. Ale nějak jsem jim zvládla odolat :).

    OdpovědětVymazat
  15. Asi jo, asi je to kýč, ale takovej... hezkej :) Je to zas něco jinýho, líbí se mi to moc. A jak píšou všichni přede mnou - po tom Tvém poloodlakování vypadají ještě mnohem líp, obzvlášť ten malinový. Roztomilé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky říkám, je to něco jiného, co v drogérce není :) Líbí se mi, že GS se snaží přijít stále s něčím novým .)

      Vymazat
  16. Určite vyzerajú zaujímavo :) a ako sa poznám, aspoň jednému neodolám, teda ak sa budú dať u nás kúpiť. Síce som ich ešte neskúšala, no aj tak sa stotožňujem s tvojím názorom a tiež si myslím, že na úspechy pieskových lakov nenadviažu.

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé, ty máš tak krásné nehty, že to všechno vypadá moc hezky! Líbí se mi oba. Já se dneska zrovna chystám nalakovat zase ten červený. Díky za tip z odlakovačem, zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  18. jejda, ty vypadají krásně, určitě to musím vyzkoušet :-) a děkuji za tip se stažením laku z horních glitrů :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se teda líbí a docela dost, ale ještě jsem je u nás neviděla..:D A taky bych si je zatím kupovat neměla, po veletrhu bych ráda nějakou dobu laky nekupovala :D A líbí se mi s tou odlakovanou vrstvičkou..:) Určitě to pak vyzkouším..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veletrh? To je hrozná věc, člověk aby pak chodil pěšky a nekupoval lítačku :D

      Vymazat
  20. No já pořád nevím, pořád na to koukám u Tebe, jinde. Fakt nevím, jestli se mi to líbí nebo ne :D Ale musím Ti pochválit nehty, máš moc krásný a budu se opakovat a píšou to všichni, ale ten trik tomu opravdu dodá minimálně tři levely a takovej jinej šmrnc. To už se mi to i docela líbí :D Ale Tobě na těch nehtech sluší prostě všeckoo :))

    OdpovědětVymazat
  21. Musím ho mít prostě musím :D :D Co mi to děláš :D

    OdpovědětVymazat
  22. Právě včera jsem poprvé lakovala Passione, protože se mi líbil nejvíc (dost tomu napomohla právě tvoje fotka na FB) a musím říct, že se mi efekt líbí. Možná si časem pořídím další odstín, ten malinový se mi totiž taky dost zamlouvá. No uvidíme...:D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  23. ten červený je úplně dokonalý! <3 musím ho mít za každou cenu! :D :)

    OdpovědětVymazat
  24. tak já pořád nevím, jestli se mi líbí a nebo ne ... koukala jsem na ně v drogerii asi 5 minut a vůbec jsem se nemohla rozhoupat...ale odstín Passione se mi líbil nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já na ně koukala včera v drogérii a nějak jsem se nemohla rozhodnou, jestli si nějaký koupím, jestli se mi vlastně líbí nebo ne. Ale teď, když vidím ten True Love, tak ten se mi na nehtech líbí moc a půjdu si pro něj.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  26. Ten červený je opravdu nádherný!:)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se líbí moc :-) koupila jsem si zatím jeden ten světlejší fialový, název nevím. Toužím ještě po tom malinovém :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Oba jsou na Tvých nehtech krásné :) Po použití odlakovače a nadlaku jsou ještě zajímavější.

    Malinový budu potřebovat ;) :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty jo, to je zvláštní, jaký rozdíl je to s tím nadlakem. A máš úplnou pravdu, kdyby udělali takový top coat, bylo by to lepší. Jako...líbí se mi, ale ne tolik, abych si je šla pořídit. Jinak opět skvěle udělaný článek:)

    OdpovědětVymazat
  30. hezký článek, ale tyhle lakymě nechávají klidnou.. ale na tvých nehtech jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  31. já ti na těch svých 6 kousků denně koukám ale nějak stále nevím :-D Každopádně tyhle mi připomínají muchomůrku :-)

    Ale krásné jako vždy :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Musím se přiznat, že tyhle laky mě moc nezaujaly. Což je možná dobře, protože už jsem utratila majlant na pískáčích od GS, tak aspoň teďka ušetřím :)) Ale abych jim zase až tak nekřivdila, líbí se mi v té tvojí druhé verzi - když jsi to trochu stáhla tím odlakovačem. Ale pořád to podle mě není nic spešl - přijde mi to jako barevný lak přelakovaný třeba stříbrnými třpytkami. Takže za mě asi tentokrát ne a spíš si zajdu pro řasenku :))

    Opět se mi moc líbí, jak máš nehty krásné nafocené - i sebekrásnější lak může zabít špatné nalakování (mám na mysli takové to "lak všude okolo, jenom ne na samotném nehtu".

    OdpovědětVymazat
  33. Mně se tato kolekce moc líbí, přijde mi roztomilá :).
    Pořídila jsem si ten malinový, a na nehtech vypadá moc pěkně, akorát se těm puntíkům při odlakování z nehtů vůbec nechtělo, příště asi zkusím spíše tu tvojí metodu.
    Jinak to s tím stažením vrchní vrstvy laku z glitrů je skvělý nápad! Taky musím pochválit fotky a nehty, máš je krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)