Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 23. dubna 2014

OPI Mariah Carey Pure 18K Gold & Silver Top Coat - lak který prostě musíte mít!

Tramtadadá!

   Je mi ctí vám představit naprosto dokonalý lak - efektový nadlak nadupaný cennými kovy z kolekce Mariah Carey pro OPI.


   Tenhle lak jsem dostala k narozeninám od mojí sestřičky, které tímto ještě moc děkuji a zdravím ;)
   Jak asi víte, na vrcholu mého pomyslného seznamu přání je OPI Man With The Golden Gun z bondovské limitky Skyfall 007. Tento krasavec obsahuje zlaté plíšky z 18ti karátového zlata. A je pekelně drahý. S poštou vás vyjde min. na 1100 Kč. Pro studentská konta docela smrtící rána. 
   Naštěstí OPI vyslyšel prosby dam a slečen, které zrovna tolik nemají (nebo mají, ale bylo by jim líto dát tolik za lak) anebo upřednostňují stříbrnou barvu, a vymyslel (nebo vymyslela, protože je z kolekce od Mariah Carey) stříbrnou variantu padoucha se zlatou zbraní. A za poloviční cenu.

   Lak jsem nanesla přes 5 různých laků a někdy vám ukážu i další varianty, protože mě napadá třeba tmavě hnědá, šedá nebo fialová. Ale to byste si urolovali kolečka na myších, takže příště ;)

   Původně jsem si podle swatchů na internetu myslela, že se jedná o zlatostříbrné částečky v čiré tekutiny. A když jsem lak zkusila nanést na bílý Max Factor Snow White, tak jsem zjistila, že tekutina laku není čirá, ale spíše lehce okrová. Takže na světlé laky moc použitelný není.

1 silná vrstva přes Max Factor Snow White

1 silná vrstva přes Max Factor Snow White

   Lak sám o sobě se nanáší moc dobře, částeček je v něm tak akorát. Plíšky jsou větší i hodně malé, ty malinké na sluníčku hází až duhové odlesky a vypadají prostě dokonale. Neschne do vysokého lesku a ani povrch není stoprocentně hladký. Ovšem s jednou vrstvou top coatu je hladký dokonale. Ten doporučuji i pro lepší schnutí, OPI prodlužuje dobu schnutí a u bílého laku ta doba byla až nesnesitelně dlouhá.

1 vrstva OPI přes Barry M Racing Green

1 vrstva OPI přes Barry M Racing Green

   Všimla jsem si, že při pomalejší aplikaci může některé laky rozpouštět (konkrétně Barry M Racing Green a Color Club Hey Gorgeous!). Pokud ho budete chtít využít pro nail art, chce na to pamatovat :)
   Výdrž prodlužuje o 1 - 2 dny podle toho, jaký lak pod něj použijete.

1 vrstva OPI přes Catrice Black To The Routes

1 vrstva OPI přes Catrice Black To The Routes

1 vrstva OPI přes Color Club Hey Gorgeous!

1 vrstva OPI přes Color Club Hey Gorgeous!

1 vrstva OPI přes Essie Bobbing For Baubles

1 vrstva OPI přes Essie Bobbing For Baubles

   A pokud vás zajímá, jestli tam Au a Ag jsou, tak vám nedám zřetelnou odpověď. Složení na krabičce a flakónku se totiž neshodují :D


Nahoře složení z flakónku, dole z krabičky.

   Je asi jasné, že jsem z laku naprosto nadšená a pokud jsem si myslela, že ukojí mou touhu po Man With The Golden Gun, tak jsem se mýlila - potřebuji ho taky :D Protože tohle je laková dokonalost na entou :)

   Na ebay ho seženete i s poštou za necelých 600 Kč. Objem je 15 ml.


Jak se vám líbí? Šly byste do něj i přes tu cenu? A s v jaké kombinaci se vám líbí nejvíce? U mě vítězí tmavě modrá krémovka Essie Bobbing For Baubles a tmavě čerevný foil Hey Gorgeous od Color Club :)

Hezký zbytek dne <3

24 komentářů:

  1. Och ty mi furt musíš dělat chutě :D včera na FB ten Spaitual a ted thoto opičáka :D je dokonalý ale myslím že zlatý z Bond kolekce bude ještě suprovější, takže tě chápu, že i ten musíš mít :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj a co teorve jejich kombinace dohromady :D

      Vymazat
  2. Achjo, ten je fakt krásný! Přiznám se ale, že jako pro nelakovacího nadšence je to pro mě za lak asi zbytečně moc.... :) Ale j fakt krásný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no... škoda, že se nedělá v levnější variantě bez zlata a stříbra :)

      Vymazat
  3. Krása, až mi sánka padla od údivu. Tento lak som ešte nevidela a ani som o ňom vlastne nevedela. Len tie ceny, juj, to ma odrádza :(

    OdpovědětVymazat
  4. Máš čím dál hezčí fotky :) Lak se mi moc líbí, hlavně přes ty tmavší laky, i ten červený je vlastně moc hezký :) Za tuhle cenu bych si jej nekoupila, i když je to krasavec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, člověk se musí posouvat dál a dál :) Přes ten červený vypadá trochu jako koberec, trochu vánočně a trochu nebelvírsky dohromady :D

      Vymazat
  5. ♥♥♥ zamilovala jsem se. To je vážně nádhernej láček a všechny kombinace se mi líbí. Myslim, že bych do něj i zainvestovala vzhledem k tomu, že ho považuju opravdu za velký skvost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) Navíc když tě omrzí, tak ho můžeš prodat. Laky nejsou zas tak špatná investice :D

      Vymazat
  6. :O :O pane bože ten je krásny !!!!! :) najlepšia kombinácia to je podľa mňa s Barry M Racing Green :) aj keď sa mi neskutočne páčia všetky kombinácie :)))))) s fialovým podkladom by to vyzeralo podľa mňa ešte lepšie, takže určite čakám aj takú fotku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a určitě budou (jen nevím kdy :))

      Vymazat
  7. Úžasné fotky! Za tu cenu bych do něj asi nešla, ale je vážně dokonalej!!♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, krása, krása!

    Na té modré se mi líbí nejvíce :) Ale i ostatní jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný nadlak, jen trochu z mé cenové kategorie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě normálně taky... ještě, že mám hodnou sestřičku, ale na zlaťocha si budu muset asi dlouho šetřit :D

      Vymazat
  10. Vypadá to hodně dobře! A to nemám třpyt na (svých) nehtech ráda. (jen teda moc nevidím rozdíl oproti nadlaku bez stříbra :)

    Zajímalo by mě, jak kryje ten černý lak od Catrice. Kolik je potřeba vrstev? Mám ho v hledáčku, ale jiný tmavý Catrice lak přestává být průhledným až po třech vrstvách, takže mám pak na nehtech úplný nános a navíc to dlouho schne. Tím pádem nevím, jestli ten černý vůbec pořizovat, další lak, co by mě rozčiloval, nepotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obvykle s Catrice s krytím nemám problém i u světlých laků, ale tenhle černý moc pigmentovaný není :/ Chce to aspoň 2 silný vrstvy nebo 3 slabší, nic moc :( A černý od Rimmel hrozně rychle houstne :(

      Vymazat
    2. Takže Catrice škrtám a po černém laku se pohlédnu jinde. Ten můj tmavý je odstín Hugo Moss (zbožňuju ten název :), ale už se nevyrábí. Žádná hitparáda to ale není, lakování je za trest a ani barva mi tolik nesedí (na nohy je moc tmavý a na ruce moc zelený), ale znáš to, nešlo mu odolat :D

      Vymazat
  11. asi začínám šetřit :D článek jsem prohlížela v mobilu, ale musela jsem si udělat čas, abych se na fotky ještě jednou podívala na počítači a stálo to fakt za to :) tak nádherný efekt jsem dlouho neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  12. ....přemýšlela jsem dlouho, jak zareagovat na tenhle skvost, protože ta slova, co mě napadala nejsou hodna dámy a musela bych je aspoň "vyhvězdičkovat" :D Tak jedno (prezentovatelné) slovo za všechny "WOOOW!!!"
    Ti teda pěkně dík, o tomhle laku jsem slyšela, ale nikdy jsem ho v akci neviděla, tudíž mi byl dost šumák. Až do teď. Bože, to je dokonalost sama, nejen lak, ale i Tvoje nehty a Tvoje fotky. Vypadá nádherně přes Hey Gorgeous, ale i na Snow White se mi moc líbí... takový decentní a elegantní. Myslím, že tohohle opičáka nutně potřebuju :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Bohužel no... je tak ktásný, že ho potřebuješ :D

      Vymazat
  13. Tak já nakonec okomentuji až teď, i přes to, že se k článku vracím asi tak po páté :-D

    Já jsem díky němu, jak již víš... daný lak zakoupila též... Ale zatímco na lahvičce mám stejné složení, tak na krabičce mám jiné než ty :-D
    Mám tam navíc informaci, že to CI 77000 je aluminiu powder.... ale jaksi mi tam informace o zlatě a stříbře chybí úplně :-D takže já si jdu dohledávat, co ty CI znamenají :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Uhmmm.... co na něj říct? Jakože, bílý zlato mám obecně radši než žlutý. Což ale asi neplatí o tomhle laku. Vypadá to neobvykle s každou tvojí barvičkou, jen nevím, zda by se mi to chtělo nosit... hmm. Ta žlutá zlatá je pro mě asi v tomhle případě lákavější. Ne teda ta cena, tos mi docela vyrazila dech. Nevím, proč jsem si myslela, že je za ten žlutý zlatý cena mezi 500-600...? Takový dojem zhruba jsem si odnesla z Interbeauty.
    No, nicméně... co by mě nadchlo úplně nejvíc a zatím to asi nikdo nevymyslel: typ Man With the Golden Gun ALE ty částečky aby byly sytě červený, skoro až rudý. A lesklý, samozřejmě. Prostě rudé zlato. To bych byla blahem bez sebe. Ale co jsem si dělala research, tak asi nic takovýho neexistuje :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)