Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 2. dubna 2014

p2 Sand Style Polish - Classy, Opulent, Precious

Hezkou středu všem :)

   Teď se to bude na blozích hemžit novými laky Sugar Enamel od Gabrielly Salvete, ale chci je pořádně ozkoušet, tak si ještě počkáte. Můj první swatch se můžete podívat tady.

   Co mám však dobře prozkoušené, jsou pískové laky p2. Dnes vám ukážu poslední 3 odstíny, které vlastním.


Classy

   Tento odstín mám nejdéle a lakovala jsem ho jako poslední, klasika :D Přitom je moc hezký, jedná se o černou tekutinu s azurovými, bronzovými a červenorůžovými třpytkami. Tenhle kousek byl trochu hustší než ostatní, ale možná je to jen vadným kusem. Ale nenanášel se nejhůř :) Stačí 2 slabé vrstvy, schne jako všechny laky p2 relativně velkou rychlostí (větší než GS STARS).







Obzvláště luxusně vypadá s nadlakem :)

S nadlakem


Opulent

   Podobně tmavý je i jeho bráška Opulent, který mi připomíná Total Eclipse od Rimmel. Základní tekutina je ale více šedočerná a obsahuje velké množství tyrkysových třpytek, které v lahvičce hází odlesky do fialova, růžova a zlata. Na nehtech je více zelenější než na fotkách.
   Lakoval se lépe, má o něco řidší konzistenci než Classy. Oba nezabarvují nehty, což je významné plus :)








Precious

   A to nejlepší nakonec - dokonalý zlatý pískový lak Precious. Miluji tu barvu jako nic jiného - je studená, slušivá. Navíc s ní vypadám jak drak Šmak politý zlatem :)
   Základní tekutina je zlatavá, stejně jako malé glittry, velké třpytky jsou stříbrné, podobně jako u GS STARS Sapphire, Lila nebo Mistero Grey.
   Nanášel se ze všech nejlépe, nikam nestékal a dobře se roztíral. Řekla bych, že společně s odstínem Seductive je nejlepším kouskem celé řady. Kdybych nemusela swatchovat jiné laky, nenosím nic jiného než tohohle miláššška :)







   Pro všechny 3 laky platí rychlé schnutí, výdrž bez podlaku okolo 3 - 4 dnů, skvělý středně široký štěteček a cena 1, 95 € v každé německé drogerii dm. Jen odstín Opulent se už nevyrábí, stejně jako Confidential a Seductive. Odstíny Lovesome, Precious a Classy jsou stále v prodeji.

Tak který se vám líbí ze všech nejvíc? Nebo pískovým lakům neholdujete? :)

Mějte se hezky :)


45 komentářů:

  1. Všechny ti moc sluší a ten zlatý je boží!
    Krásnou středu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásný, a máš je nádherně vyfocené, radost pohledět na takové fotky, spolu s dokonalým nalakováním. Kolikrát, když vidím na blozích ty nezačištěné nehty tak utíkám pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani :)
      Učený z nebe nespadl, ale pokud někdo neumí lakovat nehty a má třpytky nebo zbytky předchozího laku všude okolo, tak by si měl min. pořídit korekční pero. Protože mně s ena ta zapatlaniny taky nekouká moc dobře (a neříkám, že já taková nikdy nebyla :D)

      Vymazat
    2. To rozhodně Nikolko, ale určitě když už lakujeme delší dobu, tak se naše lakovací schopnosti určitě pomalu zlepšují, tedy aspon u mě :) si myslím

      A to záhlaví se mi asi více líbilo předchozí, ale změna je život já si zvyknu :D

      Vymazat
  3. Pískáče je můžu stále a pořád jich nemám dost :D Nejvíce se mi líbí ten zlatý, je to vážně krasavec.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Waw... tie laky sú krásne. Pieskové laky ma ešte stále držia a tieto majú úžasné farby. Viac sa mi to páči síce bez toho nadlaku, ale to je len detail. A aby som nezabudla, krásne nafotené fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Janka :)) Mně se pískáče taky ještě neomrzely ;)

      Vymazat
  5. Wow pecka! Vypadají nádherně :) !
    Musím pochválit nové "logo" blogu :)) vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsme ráda, že se líbí :) Jen jsem zvědavá, jak dlouho mě bude bavit :D

      Vymazat
  6. Nádherné sú! A s tým nadlakom - sánka dolu.

    OdpovědětVymazat
  7. Zlatý Precious je dokonalý a moc ti sluší! No a fotky jsou pecka! Fakt moc hezky nafocený je máš a krásně, precizně nalakovaný :) Víš, co mám na nehtech já? p2 Adorable ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, já ti pořád neodepsala, bídačka jsem :( Vůbec nestíhám. Jsem ráda, že si růžovýho pískáče vytáhla, bála jsem se, když si psala, že tě už moc neberou, že jsem někde udělala chybu :D
      A moc děkuju, ale na tvoje krásný fotky to ještě nemá ;)

      Vymazat
    2. No tak s tím si dovolím nesouhlasit, protože já s mýma fotkama pořád moc spokojená nejsem :D A pískáč je super, mám ho na nehtech od neděle a pravá ruka je netknutá (jen už ne tak hrubá) a na levé se mi akorát ošoupávají konečky. Takže výdrž výborná :)

      Vymazat
  8. Nádhera! Tohle jsou ty odstíny, které mi u nás v drogerii chybí a upřímně doufám, že se Gabriella inspiruju, ten první a dooooookonalý poslední bych brala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo vypadá to, že GS nový odstíny STARS neplánuje podle toho, co nám říkal ředitel na setkání. Že prý ty stojany nejsou nafukovací :D

      Vymazat
  9. ten zlatý je vážne krásny, hneď by som ho kúpila..škoda že do nemecka nechodím, alebo nie je to škoda (lebo potom by som asi odišla s plnou taškou lakov) :DDDD
    sa mi páči aj nový layout...veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Přesně to je můj případ, když tam dvakrát do roka jedeme - taška narvaná lakama (i pro kamarádky a vás) a pokladní na mě vždycky dlouho zírají a přemýšlí, jestli jsem normální :D
      A moc děkuju <3

      Vymazat
  10. nádhera, hlavně ten poslední. a máš to nádherně nalakované, tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Chce to cvičit, bývaly doby (a ne tak dávné), kdy jsem měla swatche vážně ošklivý.

      Vymazat
  11. Tak ten první a poslední mě dostal ! Škoda, že GS nepřišla taky s takovým zlatavým krasavcem, vyloženě by si to žádalo. :D
    A nové záhlaví je super, jsi šikulka. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Z toho prvého Classy som práve odpadla!!! Wau ♥♥♥
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  13. No tak ovšem s tím nadlakem.. to je nádhera! Vypadá to jako drahokamy :o) a ten zlatý je dokonalý.. elegantní.. a mám z něj chuť na šampáňo :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ten černý je bez pochyb nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ó, nad těmi tmavými má temná duše plesá! Až nějakého osvícence napadne dotáhnout nějaké černé pískové laky i k nám, tak je možná konečně vyzkouším :) Jen nevím, jestli se srovnám se třpytkami, stračí laky nenosím a pískáče bez třpytek zas vypadají jako špatně zaschlý zbublinkovatělý lak...

    Jinak párkrát jsem četla, že se někomu po pískových lacích lámaly nehty, jakou s nimi máš zkušenost ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme to četla, asi od 2 holčin. Mně se po pískových nebo glittrových lacích nehty nelámaly víc nikdy, spíš po nekvalitním odlakovači :) A pokud dáš pod ně pečující a zpevňující podlak, tak by neměl být žádný problém ;)

      Vymazat
  16. To jsou fešáci! :) Fakt krásní! :)

    OdpovědětVymazat
  17. todle mi nesmíš dělat, mám teď chuť odlakovat dnešního krasavce a užívat si dny s P2 :)
    a Classy s nadlakem? no to je prostě náááádhera :) asi to bude znít trochu úchylně, ale na tu fotku jsem čuměla asi 2 minuty :D

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné laky. Nemůžu si pomoct, ale bez povrchového krycího laku vypadají líp :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. můžu se zeptat, jaký jsi přesně použila nadlak? vypadá to krásně :)

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasné laky... Hlavně classy s nadlakem a ten zlatý... Nevím, jestli dneska usnu, škoda, že je nemají u nás...:o))

    OdpovědětVymazat
  22. Jo a na pískových lacích zbožňuju to rychlé schnutí, ale nenapadlo mě, že to může jít ještě rychleji než u GS, tak třeba se někdy nějakého P2 dočkám, abych to mohla testnout:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě přijde, že ty GS schnou rychle na povrchu, ale do hloubky moc ne. To p2 jsou na tom lépe :)

      Vymazat
  23. Zlatý je luxusní :) A černý se mi líbí také moc :)

    OdpovědětVymazat
  24. Mňam, to jsou barvičky! Musím teda říct, že na pískáčích se mi nadlak nikdy nelíbí, ale na tomhle černém je to super :)

    OdpovědětVymazat
  25. Za mna najlepsie s tym nadlakom....ale na tvojich nechtoch vlastne vsetko vyzera super...

    OdpovědětVymazat
  26. Tak ten Classy je moc pěkný a s tím top coatem je snad ještě hezčí. Jo a díky za upozornění na Sugar Enamel - koukala jsem se na odstíny a asi budu dva určitě chtít :D

    OdpovědětVymazat
  27. No tak Classy (ale i Opulent) je jak ztělesněná cesta do galaxie, nádhera! Jak nejsem příznivcem přelakování pískových laků top coatem, tak tady to budu asi uplatňovat, až se k němu dostanu :) A vůbec... já chci PéCvaj i u nás!! :) Jeden nádhernější lak než druhý, tahle značka to prostě umí:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PéCvaj :D :D :D Jo to já taky, s-he k životu vážně nepotřebuji ;)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)