Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 6. dubna 2014

Rtěnkový TAG s bonusy :)

Dobré ráno :)

   Už je to déle, co mě má milá eM nominovala na rtěnkový tag (její si můžete přečíst tady). Tak jsem konečně dofotila vše potřebné a můžu vám ho publikovat :)


1. Kolik rtěnek vlastníš? 

   Jsem barvičkofil a sysel v jednom, takže klasických rtěnek mám 36, 2 barevné balzámy v tužce, 1 tekutou rtěnku (Max Factor Lipfinity). Lesků mám 19, ale používám je málokdy a spíš jen v létě.



2. Jaká byla tvoje úplně první rtěnka?

   No, jako první jsem měla malé vzorky z Avonu od tety :) Ale první rtěnka, kterou jsem si koupila, byla korálová Miss Sporty, která mi děsně neslušela :D Bylo mi 14 let.

3. Jaká je tvoje oblíbená značka rtěnek?

   Úplně nejvíc?? Asi Catrice. Jejich rtěnky mají úžasné odstíny, jsou dobře pigmentované, hydratují rty, dlouho vydrží a mají kvalitní obaly :)) Navíc miluji i jejich tónované balzámy v tužkách Pure Shine.

4. Jaká je tvoje nejoblíbenější rtěnka? Jakou nosíš nejvíc?

   Asi to není jen jedna, ale pár oblíbenkyň mám. Je to Catrice Matt-erial Girl, Catrice balzám My Cherry Berry, Essence All About Cupcake (vlastnosti hrozný, ale barva krásná) a Barry M Vintage Pink.

zleva doprava - Catrice My Cherry Berry. Essence All About Cupcake, Catrice Matt-erial Gitl Barry M Vintage Pink

nahoře vlevo Barry M Vintage Pink, nahoře vpravo Catrice Matt-erial Girl
dole vlevo Essence All About Cupcake, dole vpravo Catrice My Cherry Berry

5. Jaký druh máš nejradši (konzistence)?

   Mám ráda hutné rtěnky, co jsou dobře pigmentované a na rtech drží, ale nejen na povrchu, ale také se částečně vpíjí do rtů a zároveň je hydratují. Mám zkušenosti, že lehké rtěnky (Rimmel Kate Matte, Color Whispers) prostě nehydratují, vysušují a není mi příjemné, jak zůstávají na rtech a vůbec se do nich ani trochu nevpijí.

6. Jaký druh obvykle nevyhledáváš?

   To jsem vlastně popsala už v předchozí otázce :) Rtěnky, co zůstanou na povrchu rtů a pod nimi kůže nepěkně rozpraská. A z barev jsou to rtěnky se shimmerem, fialové a oranžové. Vypadám v nich jak debílek.

7. Která rtěnka je tvá nejnovější?

   p2 Madison Square, kterou jsem vám ukazovala ve videu. Mimochodem, během focení pro tento článek chudinka upadla na zem, vypadla celá z obalu a ještě se jí ulomila špička. Takže, prosím, věnujte minutu ticha této krásce, která málem zahynula při psaní tohoto článku :)

p2 Madison Square

8. Kolik rtěnek máš momentálně ve své kabelce?

   Žádnou :D Až ráno (nebo v noci) se rozhodnu, kterou rtěnku a kabelku si ten den vezmu. Jednoduše si dám ráno rtěnku a dám jí do kabelky, kterou si beru. Žádnou jinou tam nemám :)

9. Jak skladuješ své rtěnky?

   Jsou pěkně postavené v krabičce z Ikey, která je překvapivě oranžová, ale větší v jiné barvě v sadě nebyla :) Dlouhé tenké rtěnky, balzámy a lesky mám v taštičce od Yves Rocher.



10. Jaké rtěnky si plánuješ pořídit?

   Hrozně mě láká Longlasting od Dermacol v čísle 12, na kterou mě nalákala autorka blogu Za kosmetikou :) A z první pořádný výplaty si koupím rtěnku Chanel. Ne, že by byly extra dlouho držící, ale prostě musím mít rtěnku Chanel, toť vše :)

11. Kupuješ si odlišné odstíny nebo spíše podobné? Jaké odstíny preferuješ?

   Docela inklinuji k růžovým, tmavě starorůžovým, červeným a nude se studeným podtónem. Vyhýbám se hnědým, oranžovým, korálovým, baby růžovým a některým fialovým rtěnkám :) 

12. Mění se tvá rtěnková paleta s ročními obdobími nebo spíše s příležitostí?

   Co to je za otázku? :D Mění se pořád! V zimě sice nosím tmavší rtěnky (červené, růžové, vínové), ale klidně si na večer udělám kouřovky a k nim nude rtěnku. Stejně tak v létě nosím světlé rtěnky a rtěnky výrazně růžové, ale večer si klidně vezmu tmavě červenou rtěnku. Jsem neposeda, ve všem a nevydržím u něčeho déle :) Měnit potřebuju pořád :)

13. Ladíš makeup s rtěnkou? Tzn. jemnější líčení očí - výrazná rtěnka a naopak. Případně ladíš rtěnky i s outfitem či laky na nehty?

   Kdo mě zná, ví, že já ladím všechno, občas si s tím připadám až trapná. Boty s kabelkou, lak na nehty se rtěnkou, sluneční brýle s oblečením. Vždy se snažím o naprostou harmonii, aby byla síla ve vesmíru vyvážená. I mistr Yoda to věděl :P


14. Používáš rtěnky denně nebo jen na speciální příležitosti?

   Denně! Mám docela světlé rty s nevýraznými konturami, takže rtěnka je pro mě nezbytnost :) Ostatně proto jich mám taky tolik, že :)

15. Jakou rtěnku používáš nejméně?

   Těch je. Jsem rozmarná ženská, něco se mi líbí, koupím si to a pak to nenosím. Jsou to trička, rtěnky, laky, bižuterie. Jsem děsná, fakt že jo.
   Moc nenosím třeba rtěnku NYC Berry Rich, která je růžovější než Barry M Vintage Pink a tolik mi nesedí. Navíc se mi nelíbí ty jejich obaly. Často nesahám ani po Catrice Lovely Lilac, což je fialová rtěnka, kterou jsem kupovala za 5 Kč, tak mě to moc nemrzí. Absolutně mi nesluší a dělá žluté zuby.

NYC Berry Rich

16. Máš nějakou vysněnou rtěnku, kterou by sis jednou chtěla koupit?

   Jj, ten Chanel :)

Bonusová otázka č. 1: Kolik jsi nejvíc utratila za rtěnku?

   Lipfinity od Max Factor mě stála 399 Kč. A pak jedna úžasná od Mary Kay za 350 Kč :)

Obě mám hrozně dlouho a Max Factorku ani nepoužívám, ale mám jí pouze ze sentimentality - měla jsem jí totiž na maturáku :)


Bonusová otázka č. 2: Které obaly rtěnek se ti líbí nejvíce?

   Elegantní černé a bytelné od GOSH a Barry M. Sladce luxusní mi přijde od Avonu z nějaké růžové limitky :)

zleva doprava: GOSH, Avon, Barry M

Bonusová otázka č. 3: Je nějaká rtěnka, kterou sis koupila víckrát?

    Překvapivě ano. Jedná se rtěnku z Avonu v odstínu Pout. Vlastnosti má průměrné, ale ta krásná meruňková je dokonalá. Předchozí balení jsem sdělala celé.

Avon Pout

Bonusová otázka č. 4: Jakou nejbláznivější rtěnku vlastníš?

   Magic Touch od Barry M. V tubě je jedovatě zelená a na rtech výrazně růžová, průsvitná. Hodně zajímavá, dokonce i svými vlastnostmi. Někdy jí miluji, jindy nenávidím. Největší držák ze všech rtěnek, co mám!

Barry M Touch Of Magic

Barry M Touch Of Magic

Jestli někoho nominuji? Mám pocit, že tenhle tag dělaly už všechny blogerky. Ale jinak by mě zajímala Sabča, Suzi a Soňa.

A kolik máte rtěnek vy? A které nejradši? Přijímám všechny typy, do oranžové krabičky se ještě min. 4 vejdou :))

36 komentářů:

  1. Ta Touch of Magic mě hooooooooodně zaujala ! Sakra ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný tag! :) já mám ve své sbírce rtěnek cca 30 a mezi mé nejoblíbenější patří Ruby Red - Collection 2000, Rimmel - 130 Love me a s těch novějších od Essence Wear Berries a All you need is red, NYC - Blue Rose. Díky tobě mám zálusk na rtěnku od Catrice - Matt-erial Girl ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Blue Rose je bezochyby zajímavá, ale ten modrý shimmer by mi určitě neseděl :(
      Love Me je krásná, už jsem na ní koukala dřív, ale u nás byla hned vyprodaná a nové odstíny snad nikdy nedoplnili :((

      Vymazat
  3. To je snad poprvé co vidim zelenou rtěnku :-O a ta barva na rtech, krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja som taký trošku maniak na rúže :D Tento tag mám rada a je fajn, že si ho urobila aj ty.

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, taky už pěkně rozšiřuju sbírku... :) Ta zelená je vážně boží. :)
    Jinak mám moc ráda červenou od MUFE (odstín 42, asi...:D) a vůbec, mám ráda většinu, co jsem si koupila... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to ta červená z Ladyboxu? Tu jsem obdivovala u Škodulky, vážně povedená :)

      Vymazat
  6. Zelená rtěnka? No ty kks to vidím poprvé :D Taky mám pěknou sbírku rtěnek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Až škoda že má člověk jen jedny rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč!! A říkám si to i u rukou, chtěla bych být chobotnička :)

      Vymazat
  8. Tédy to je rtěnek, všechny co jsi nám ukazovala v líčeních či v rezenci se mi na Tobě barevně moc líbily a je fakt, že Ti hodně sluší výrazné rtěnky viz. foto a vzadu za tebou tuším Pražský hrad a brýle na očích. Jen pozor aby si s rtěnkami neskončila na stejném počtu jako s laky na nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani :) No budu se muset krotit :D

      Vymazat
  9. odtieň POUT z Avonu som si aj ja objednala už druhý krát ;) a ešte LATTE. To sú moje Avonovské stálice :) tá zelená je bombová! Keď pôjdem najbližšie do UK, tak si ju musím kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelenou rtěnku seženeš i na šminkách :) http://mojesminky.cz/rtenky/241-touch-of-magic.html
      Ale jsme z ní rozpačitá, hrozně drží, občas leze do vrásek (někdy vůbec, nechápu) a je problematická při nanášení, protože vlastně není ze začátku vidět a pak má člověk trochu růžové, tam kde nechce a nejde to dolů ani olejem :D

      Vymazat
    2. tam ani nejde o to, aký má efekt a ako sa nosí, ale proste zelený rúž! Ten vo svojej zbierke strašne chcem :D už sa teším ako to vybalím na nejakej párty a všetci vygúlia oči :)

      Vymazat
  10. Moc pěkný tag! Ta zelená mě dostala!

    OdpovědětVymazat
  11. Tý jo, ta kulatá krabička je super na skladování! Bezva tip, sama mám chudinky poházené v plastovém hranatém košíku, kde se přehrabuju a přehrabuju a nic nenajdu :-( Ta zelená rtěnka, to byl ještě za totáče takový hit z Polska, zabarvila se na každém jinak podle prokrvení jeho rtů? Také takto funguje?
    Jinak bezva sbírka, mám skoro tytéž odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt?? To nevím, na to jsem asi moc mladá :D Mělo by to fungovat podle pH rtů a je voděodolná :)

      Vymazat
  12. A já si myslela, že ta poslední bude fakt zelená! :))) Jinak krásné rtěnky, u tebe bych si určitě nějaké vybrala! Já mám doma asi jenom pět rtěnek, všechny z Avonu, protože mi vyhovují a v drogerce si věčně nemůžu vybrat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zelenou mají taky, jen tmavší :) http://mojesminky.cz/rtenky/419-green.html
      Mně přijde, že ty od Avonu na rtech moc nevydrží a ani extra nehydratují, ale mají krásné barvy :)

      Vymazat
  13. Avon Pout si opakovaně kupuje moje maminka, má jí moc ráda a já jí taky momentálně vlastním, je skvělá a velmi mě překvapila ta zelená se svou barvou, mám teď úplně chuť jít nakupovat rtěnky, mám jich asi deset a to je fakt málo :( :D!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta poslední mě dostala, super článek :-) Mohu vyzvídat? Ta boží Barry M Vintage Pink, kde se dá sehnat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :(( Ta už se bohužel nevyrábí. Nechápu proč, ptají se mě na ní kamarádky, spolužačky i čtenářky. A jí podobná není ./

      Vymazat
    2. :( Aha, tak to je opravdu škoda, protože je to moc povedený odstín. Já právě od dob, co mě zajímají rtěnky a jiná dívčí kosmetika právě něco v podobném odstínu sháním. Jenže třeba v Avonu měli podobné odstíny, ale jak to přišlo, tak to vypadalo úplně jinak než v tom katalogu. Vždy jsem jí nějak takhle měla v představách a říkala si, že bych jí konečně vážně našla?!?.. Sakra, zase nic :(

      Vymazat
    3. Já dřív měla podobnou polomatnou z Oriflame, milovala jsme jí a oni jí zrušili.
      Nejvíce podobná té Barry M je NYC Berry Rich Red, i když ta je světlejší a růžovější. Tady je srovnání (https://plus.google.com/u/0/photos/109236351226585322381/albums/5999246978049548097/5999246984020380786?pid=5999246984020380786&oid=109236351226585322381)
      Barry M Vintage Pink je úplně vpravo a NYC clevo od ní. Sice ta fotka moc neodpovídá, ale je vidět, že Barry M je studenější, má jemný hnědavý podtón, kdežto NYC nevypadá tak přirozeně, je růžovější.
      A Rimmel Vintage Pink je zase víc do fialova.

      Vymazat
  15. Tiez som ruzomaniak ;) mam ich okolo 20 :) waw ta zelena od Barry M nikdy som nic podobne nevidela :) moj oblubeny ruz je duo ruz od Max Factor :)

    OdpovědětVymazat
  16. Paráda, tohle mě baví, hodně fotek, barviček a rtěnky mě baví.Začaly mě bavit, když jsem musela přestat používat řasenku :-) Budu muset zkusit nějakou od Catrice, jak tak koukám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, určitě zkus :) Mají spoustu barev a dokonalé vlastnosti :)

      Vymazat
  17. ta poslední Barry M nemá chybu :)) a hodně se mi zalíbila Catrice - my cherry berry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My Cherry Berry doporučuju všemi deseti :) Miluji její přirozen ou barvu, dokonalou hydrataci a jemnou vanilkoovu vůni :) Jen škoda, že nápis na obale se hned ošoupe :/

      Vymazat
  18. no tak ta zelená je pecka! jinak všechny jsou krásné, ale nejvíc mě zaujala Matt-erial Girl :)

    OdpovědětVymazat
  19. Touch of Magic je parádní! Taky jsem velký rtěnkofil, rtěnky jsou kromě tvářenky v podstatě jediné něco barevnější, co když si na obličej dám, nevypadám jako blbec. A jsem úchylná na oranžové odstíny:-) Stejně jako Ty je rtěnka, kterou jsem si koupila znovu, od Avonu, naprosto nepopsatelný odstín, jejich rtěnky mám ráda, a poslední dobou nedám ani ránu bez oranžového Lip Butteru od Astoru, narozdíl od Tebe jsem v tomhle strašná, v kosmetické taštičce, kterou s sebou nosím, mám klidně pěr rtěnek, které různě obměňuji, jen Lip Butter zůstává.

    OdpovědětVymazat
  20. já jsem teď z používání rtěnek nějak vypadla, ale mám v plánu se k tomu co nejrychleji vrátit :) nejraději mám asi Essence Barely There, Rimmel Vintage Pink & One of a Kind a momentálně si dost ujíždím na Caresse od Lorealu ale bohužel si nepamatuju jejich odstíny :D hodně jsi mě nalákala na tu Berry Rich od NYC, akorát že od NYC mi rtěnky moc sympatické nejsou (hlavně tím balením a made in china) ale ta barva je moc hezká a plánuju si koupit Astor Lipcolor Butter - Unguility Pleasure, Essence Coral Calling & Natural Beauty a mám objednanou MUA matte - Wild Berry.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)