Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 14. dubna 2014

Srovnání nadlaků - NYC, Sally Hansen, Color Club

Hezké pondělí všem :)

   Byly doby, kdy jsem na rychleschnoucí nadlaky kašlala a místo nich používala obyčejný průhledný lak. Kde jsou ty doby! :) Za poslední 2 roky jsem zkusila top coaty od 3 různých značek. A co na ně říkám?


   Na nadlaky jsem náročná. Sice ne tolik jako na podlaky, ale jsem. Kvalitním nadlakem myslím ten, který nehoustne, dobře se nanáší, nedělá bublinky, nerozpíjí lak, rychle schne a prodlužuje výdrž laku. A nestojí majlant.

Color Club Vivid Top Coat

  Toto byl můj první sušící top coat a dostala jsem ho od Soni. Obecně je mezi blogerkami chválený, ale v některých směrech mám k němu výhrady.


    Ze začátku je dost tekutý, ale od poslední třetiny nepěkně zhoustne a nedá se s ním pracovat. Se štětečkem se lakuje moc dobře a je vhodný i na menší nehty. Jako jediný ze štětečků je kulatý, ne placatý.
   Vivid TC sice slibuje oživení barvy laku, ale musím říct, že jsem to u žádného odstínu laku nepozorovala a řadím ho jednoduše mezi rychlosušící nadlaky, ne nějaké oživovače barvy.
    Problémem, který mi u něho nejvíc vadí, je jeho schopnost rozpouštět barevné laky pod ním. Na nail art je naprosto nevhodný, protože ho akorát zkazí. U pár laků (hlavně červené a růžové odstíny) má tendenci vytvářet holá místa a třeba takový lak od Lancome (korálový) zbavil tak 50% pigmentů. Takže ve finále musíte trochu počkat než samotný barevný lak zaschne a pak dát Vivid.
   Schnutí je perfektní, během minutky do hloubky prosuší i bílé laky. S tímhle top coatem nebude vědět, co jsou to otlačeniny od polštáře nebo prostěradla, protože vysuší lak na povrchu i pod ním :) Výdrž laku prodlužuje tak o den - dva.
   Cena je 149 Kč za 15 ml produktu. K zakoupení je zde.


NYC Turbo Dry Top Coat

   Po Vividu jsem chtěla zkusit něco jiného a protože jsem na Turbo Dry četla chválu, tak jsem ho vzala. A během roku koupila ještě dvakrát :)


   NYC TDTC má podobnou konzistenci jako Vivid TC, možná jen trochu tekutější. Ze začátku je fajn, ale pravidelně poslední třetina laku houstne a je naprosto nepoužitelná. Na druhou stranu mě to moc nemrzí, protože stojí 90 Kč a dá se sehnat i o dvacku levněji.
   Štěteček má ze všech třech nadlaků nejširší, ale pracuje se s ním dobře a nešvary v podobě top coatu všude okolo, popř. nehezký problém, kdy máte nadlak jen někde a u okrajů chybí, vás nečeká. Líbí se mi, že nedělá bublinky a nerozpouští žádný lak, takže je vhodný i na nail art.
   Schnutí je perfektní, stejně jako Vivid prosuší lak i do hloubky, nejen na okraji. A stejně jako on schne do vysokého lesku :) Výdrž laku prodlužuje i o 2 dny.
   Laku je ve flakónku 9, 7 ml a seženete ho v každé drogérii Rossmann.


Sally Hansen Insta - Dri Top Coat


   Tento nadlak mám sice jen 5 týdnů, ale musím říct, že už teď s jistotou mohu říci, že je nejhorší, bohužel.



   Insta Dri je ze všech nadlaků nejtekutější a pokud ho dá člověk hodně, tak nehezky zatéká pod kůžičku. Dalším problém je fakt, že občas dělá bublinky. Ne hodně malých, ale spíše velké a je jich málo. Bohužel tím, jak jsou velké, tak jsou schopné udělat do laku díru, takže je vidět až na nehet. A to u světlých laků vypadá hodně blbě.
   U nešvarů nekončíme - rozpíjí některé růžové a červené laky. Ne tolik jako Vivid od CC, ale na nail art je nevhodný i za předpokladu, že dodržíte návod z flakónku počkat 2 minuty po nanesení barevného laku a až poté aplikovat nadlak (to je doporučováno i u NYC a rozhodně to není potřeba).
    Bohužel ani jeho sušicí schopnosti nejsou závratně dobré. Ze všech třech podlaků schne nejdéle.
   Problémem č. 5 je jeho schopnost snižovat výdrž laku. Lak, který by mi vydržel třeba 3-4 dny bez nadlaku, se hned druhý den loupe.
   A máme tu poslední chuťovku - lak s ním jde nejhůř odlakovat. Normálně mi vystačí jeden tampónkem s odlakovačem na 5 - 6 nehtů. Se Sally Hansen musím namáčet už po dvou prstech, takže spotřeba odlakovače a tampónků roste min. dvojnásobně. A to se vyplatí!
   Suma sumárum, tohle je naprosto hrozný nadlak a ne, nemyslím si, že mám vadný kus, problémy s výdrží a schnutím jsem četla i u jiných blogerek.
    Seženete v drogériích za 99 Kč. Těch 13, 3 ml tam klidně nechte :)


   Na závěr tu mám společnou fotografii štětečků...


   Podle složení se mi nejvíce líbí Sally Hansen. Stejně jako Turbo Dry obsahuje rostlinné výtažky, na rozdíl od něj je však bez parabenů.
   Co se týče účinků jasně vítězí Turbo Dry Top Coat od NYC, který si kupuji opakovaně :)

Co vy a rychleschnoucí top coaty? Používáte? A jaký máte nejraději? :)

Hezký zbytek dne :)

43 komentářů:

  1. Já nepoužívám vyloženě rychleschnoucí, ale spíše topcoaty s gelovým efektem. Teď jsem nově pořídila Catrice Gel Like, ale dost si mě nalákala na NYC. Jinak na Sally Hansen jsem slyšela také spíše negativní ohlasy.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zkušenost s NYC a Sally Hansen. NYC mám už snad čtvrté nebo páté balení, je vážně skvělý a SH mám cca 2 měsíce a nevím čím to je, ale mně nedělá ani jedno z toho, co popisuješ :D Nějak mezi ním a NYC nevidím moc rozdíl, jsem spokojená s oběma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé, to přece není možný, abych měla vždycky vadný kus :D

      Vymazat
    2. Niki, já souhlasím s Lynn... žádný bublinky, stačí ho trošička, rychle schne. A výdrž prodlužuje. Co se nail artu týče.... tam když první vrstvou akorát rychle přejedeš štětečkem... tak to nerozpiješ. Když jedeš štětečkem pomalu, tak je to tragédie.. na druhou stranu.. to dělá každý druhý top coat.
      Já si zkrátka na Sally Hansen nemůžu stěžovat... za 100kč kvalitní top coat z drogerie.

      Vymazat
    3. Holt každé vyhovuje něco jiného. A když tam ty bublinky jsou, tak tam jsou a když nail atrt přetřu jedním tahem (rychlým :) a hned se mi růžový lak rozpije a jiné ne, tak snad vidím, co vidím :)
      O výdrži si přečti třeba i u Arvonky http://arvonka-nails.blogspot.cz/2014/03/farebne-neonove.html
      Každý to vidí jinak, nevylučuji, že mám třeba blbý kousek nebo jsem vážně náročná, ale asi není nutný tu psát, že to jsme vlastně úplně divná a nemám pravdu ;)

      Vymazat
    4. Vzdyt to preci nikdo nepise.at to ctu po xkrate, tak tam nikde nic o divnosti nevidim.

      Co se ruzovych a cervenych laku tyce...tam ma pravda spatnou zkusenost, u china glaze sangrii mi dela lak na spickach nehtu nevzhledne osklive matne pruhy (radoby francie). A 100% to dela ten top coat, protoze u ostatnich pohoda.

      Jen jsem rekla, ze ja s nim mam opacne zkusenosti.

      Vymazat
  3. Já se Sally nemám problém, pracuje se mi s ním dobře, používám ho i na razítka, člověk musí vychytat pohyb nanášení aby se mu zdobení razítek neporušilo a schne mi dobře. NYC není špatný ale na první místo bych u sebe zařadila Sally :D holt každému vyhovuje něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pohyb mám vychytaný taky, ale ty dobře pigmentovaný červený mu dělají fakt problém :(

      Vymazat
  4. Kde sháníte ten topcoat od NYC, prolezla jsem už asi 5 Rossmannů v Praze a všude je beznadějně vyprodaný.
    Markéta P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On bývá beznadějně vyprodaný, když mají na celý sortiment NYC 25% slevu, ale jinak se dá sehnat :) Občas... :D

      Vymazat
    2. Tak jsem dnes zjistila hodně špatnou zprávu. Turbo dry topcoat od NYC je tak moc vyprodaný proto, že se přestal vyrábět. Takže už ho asi neseženeme :(
      Markéta P.

      Vymazat
    3. To snad ne!!! Achjo proč to nedali nějak vědět dřív, bych si nakoupila zásoby :((

      Vymazat
  5. tak ja najčastejšie používam NYC, už mám asi 5 fľaštičku :D a mam aj seche vite, ale ten používam málo, najčastejšie cez glitrové...ale šetrím si ho hlavne :D...iné nadlaky som ani neskúšala...vyhovuje mi NYC...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nepoužívám rychleschnoucí ale prostě nějaké průhledné. Nejvíce mi vyhovovaly od Miss Sporty, v tomhle má opravdu povedenou řadu :) Ale asi si příště, až vyplácám těch deset různých co mám, koupím Sally Hansen :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je taková škoda s tím SH.. hrozně mě lákal, ale asi si teda nechám zajít chuť..uvidíme. U NYC mě hrozně štve právě to šílený houstnutí, ale asi je to u mě nejčastěji kupovaný tc. Nešťastná jsem z toho nadlaku od Flormaru. Je úplně jedno, kdy ho nanesu, stejně mám ráno otlačeniny. To se mi ještě nikdy s žádným jiným nestalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže Flormar ne? Hm... ta SH taky dělá otlačeniny, obzvláště když dám víc vrtsve laku pod ní :(
      To houstnutí je blbý, člověk pak vyhodí třetinu laku :(

      Vymazat
    2. Souhlas ten Flormar je nějakej špatnej, už jsem ho zkoušela asi 3 krát a nic moc

      Vymazat
  8. o SH jsem zatím nečetla nic dobrého, čekala jsem od takové značky víc. zaujal mě ten NYC. já osobně používám Color Club, ale klasický nadlak, ne rychleschnoucí, má vonět údajně jako Daisy od M. Jacobse, tu mám a fakt teda ne-e :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty voňavý TC? Ty jsem chtěla zkusit a zrovna tu Daisy. Hmm tak nic :D
      Taky jsem si myslela, že SH bdue lepší... budu vážně ráda, až ji spotřebuji :D

      Vymazat
  9. Tak zaprvé Ti vytknu, že jsi mě skutečně vylekala, když jsem si přečetla Hezkou středu :D :D Super článek, já používám Top sealer od Essence a s tím jsem moc spokojená, rychle laky vytvrdí, občas teda něco rozpije, když se dá na hodně mokrý lak a schne do vysokého lesku. Zatim jsem jiný nezkoušela, protože se většinou bojím kupovat věci "naslepo". Ale teď jsi mě nalomila na ten od NYC :) Tak hezké pondělí!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra :D Ten příspěvek měl být na minulou středu, ale nakonec jsem dala něco jiného a nestačila to opravit. Děkuji, už je to opraveno :)
      Ten top sealer měla kamarádka a říkala, že dělá bublinky, ale to jsem četla i o tom NYC a mám za sebou 3 balení a žádná bublinka se nekonala, tak kdo ví :)
      Hezké pondělí! :D

      Vymazat
  10. aj ja mám NYC a som sním spokojná používam ho už dlho a mám minimálne 5 flaštičku :D avšak mne niektoré laky pri nailarte rozpíja ale aj tak ho milujem za jeho rýchle uschnutie! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě vůbec, ani červené, ani pigmentovanou neonku Zoyu Ali :) Ale schnutí je vážně prima :))

      Vymazat
  11. Nejraději mám NYC a tvá recenze je naprosto trefná! Vyzkoušeny všechny.

    OdpovědětVymazat
  12. Sakra, kdys to tak ctu, tak jsem jediná divná komu SH vyhovuje :D ne pockat, myslim, že Labradoore taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, počkej ještě Lence :)
      Já ti nevím, půlka lidí říká, že ne, další půlka že jo, asi je to dost individuální, ale znovu si ho nekoupím, docela vyhozená stovka :/

      Vymazat
    2. ANo určitě je to individuální jinak NYC u nás taky momentálně nedostupný

      Vymazat
  13. Já mám top coat od Gabriella Salvette a není špatný, jenom mám někdy pocit, že když s ním lakuji nehty, musím s ním ten nehet přejet vícekrát... Nevím, jak to vysvětlit. Ale výdrž je fajn, nebublinkovatí... Ale zatím jsem jiný neměla, takže nemůžu srovnávat :) V týdnu musím zajít do drogérky, takže asi vyzkouším ten od NYC :) A chtěla jsem se zeptat, base coat máš jaké značky? :) Díky moc za odpověď a přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem četla chválu, hlavně prý prodlouží výdrž laku i na týden :)
      Base coaty mám 4 - Essence base seale je hrozný, prodlužuje dobu schnutí a dělá bublinky, ten nedoporučuji. Proti obarvení nehty, jejich vybělení (ale nevybělí následky všech barevných laků, jako prevence je super) mám ráda vyhlazující péči od Yves Rocher, i kdžy je dražší. OPI Nail Envy prolužuje výdrž laku a krásně zpevňuje, ale vůbec nezabrání obarvení nehtů, tak ho dávám jen pod světlé laky. A poslední mám GS Diamond Force, který sice déle schne, ale jinak je super :)) Klidně bych do něho šla :)

      Vymazat
    2. Jop, to je pravda - výdrž s ním je skoro až perfektní. Ale já nemám s čím srovnávat, tak třeba bude ten od NYC lepší :))

      Ok, díky moc za odpověď, asi zkusím ten od Gábiny :)

      Vymazat
  14. Nadlak, ako taký, som ešte nikdy nemala. Ako vrchnú vrstvu používam klasický priesvitný lak od Rimmelu, ale chcela by som vyskúšať lak presne určený na to, aby bol nalakovaný na záver manikúry. Chcela som si zaobstarať SH, lebo som čítala aj celkom dobré recenzie a bola som dosť nahlodaná ho kúpiť. No a teraz neviem. Asi vyskúšam pre začiatok ten NYC a SH ešte premyslím ak bude nejaká akcia.

    OdpovědětVymazat
  15. S tou Sally mě to nepotěšilo, měla jsem ji v plánu vyzkoušet, ale teď nevím... Kdyby mi nesedla, tak co potom s takovým množstvím laku, žejo :) Vytvrzovače od Four Seasons se zbavuju doteď...
    Já používám turbolak od NYC a nemám mu moc co vytknout (ale nelíbí se mi to množství parabenů ve složení). Rychle zaschnutému laku už jsem přivykla natolik, že pokud mi NYC dojde a v odchodech je vyprodaný, prostě nelakuji :) Raději oželím barevné nehty než čekat kdovíjak dlouho až zaschne obyčejný lak :)

    Jinak nedávno mě zaujal sušič od Miss Sporty, až mi dojde NYC, asi ho prubnu.
    http://www.miss-sporty.cz/files/obrazky/produkty/produkty-475.png

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten MS vidím poprvý a... sakra si mě nalákala :D Jestli ho uvidím, tak ho asi na zkoušku beru ;)

      Vymazat
    2. Ten MS mám taky a u mě zklamal :D

      Vymazat
  16. Určitě doporučuji vyzkoušet Seche Vite, rychle schne, neničí nail art a prodlužuje výdrž laků, jen tak u jednoho z dvaceti sežere špičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nenažranost Seche jsem četla hodně ohlasů... Ale nestojí zas tolik, 160 Kč není žádná hrůza za 14 ml a stejně ho chci zkusit, protože pro spoustu lidí zůstává prostě top top coat :)

      Vymazat
    2. V Seche Vite je toluen, mám malý od Soničky je fajn, sice smrdí o něco více než normální TC co mám, ale kvůli toluenu do velkýho nejdu

      Vymazat
  17. Vivid som neskúšala, no so zvyšnými dvomi s tebou úplne súhlasím. Insta Dri sa mi podarilo minúť až polovicu, a to len preto, že som doma iný nadlak nemala, keďže Turbo Dry už dlho neviem zohnať. Teraz používam nejaký Gel Shine od Catrice, ten mi najprv robil bublinky, ale už to prešlo a aj keď neschne úplne najrýchlejšie, tak je fajn a aspoň neskracuje životnosť manikúry. Lebo lakovať si nechty každý deň, to sa dokonca ani mne nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mě to nebaví :D Zas tolik času na to nemám :D

      Vymazat
  18. I really enjoy your blog, its so fantastic and cool :)
    YOU CAN WIN AN AMAZING CORSET WITH TIES AT THE BACK!!
    COME TO PARTICIPATE DARLING :)
    http://www.peaceinmyshoes.com/2014/04/corset-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. Asi musím opět do drogerie - schnutí laků mě trápí obecně, nevím co s laky moje nehty dělají, ale je to hrůza... Takže stále zkouším různé kombinace nadlaků a podlaků a top coaty s názvy jako Quick dry apod. ale stejně je to mizérie. Tak zkusím ten NYC, třeba to zabere... Děkuju za srovnání. Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Přeposílám mamce, sice už jsem jí ukazovala, který si má koupit (NYC), ale pořád to nějak ignoruje a odlévá mi moje nadlaky :-P :)))
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)