Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 30. dubna 2014

Veganský set laků a lesku na rty od SpaRitual

Ahoj :)

   Dnes tu mám pro vás recenzi a swatche sady 2 laků a lesku od veganské značky SpaRitual :)


   Na začátek musím říct, že minilesk není z této sady Infinitely Loving, ale je ze sady Instinctual. Vyměnila jsem si ho :)

   Sada obsahuje 2 laky, jeden z nich (v této sadě mléčně růžový Idyllic) je ze stálé nabídky. Druhý (růžový Infinitely Loving) se samostatně neprodává a byl vytvořen speciálně pro tuto sadu, aby zdárně sekundoval bráškovi Idyllic. Lesk na rty je rovněž v odstínu vytvořeném pro tuto sadu a samostatně ho neseženete, což je škoda, protože je parádní.

Idyllic 

   Kdysi jsem nosívala mléčně růžový lak od Maybelline z řady Mini Colorama v odstínu Ballerina. Milovala jsem, jak dokázal vyšperkovat ruce a vypadat přirozeně. Bohužel se přestal dělat a dlouho jsem mu nemohla najít podobný - Miss Sporty byl moc bílý a pigmentovaný, Flormar zase pruhoval. A do rukou se mi dostal Idyllic, který se Ballerině v mnohém podobá.


   Lak se dobře nanáší, konzistenci má skvělou. SpaRitual laky mají užší a kratší štětečky, které mi moc vyhovují, protože se s nimi dá krásně vykreslit oblouček i u menších nehtů. Lak jsem na sobě měla dvakrát a vždy jsem nanesla 2 silnější vrstvy a později  přetřela 1 vrstvou sušícího top coatu (na fotkách jsou nehty bez TC), protože Idyllic schne docela dlouho a hlavně mu déle trvá být suchý i pod povrchem (bez TC i 2 hodiny). Oceňuji na něm, že vypadá vážně přirozeně a nedělá velké nánosy barev a nepruhuje :) Odlakovávala jsem ho po 3,5 dnech s jemně ošoupanými špičkami na palcích.



Infinitely Loving

   Krásný název, krásná barva :) Je to růžové želíčko plné zlatožlutých malinkých šupinek. Ty se objevují a mizí podle toho, jak hýbete s prsty, takže docela legrace. Hrozně dlouho jsem přemýšlela, jaký lak mi připomíná... A pak mi to došlo - Julie G My Private Palace! Vážně, jsou stejné, jen SpaRitual je růžový a Julie G jakoby bílý :) 

2 vrstvy

   Infinitely Loving moc nekryje a i ve 3 vrstvách vám budou prosvítat konečky prstů. To by se sice dalo vyřešit, kdyby se dala 1 vrstva přes 2 vrstvy plně krycího laku, ale přijde mi to zase škoda, protože pak ztratí na efektu a kráse. Přeci jenom laky s glittry vypadají lépe ve více vrstvách.
   Lakoval se snad ještě lépe jak Idyllic, je o malinko vodovější. Překvapila mě rychlost, s jakou schne. Poprvé něco překonalo pískové laky! Během 10 minut máte suché všechny 3 vrstvy a to i když pod ně dáte podlak. Bravo! Výdrž je parádní, bez podlaku 5 dní, s ním 3,5 dne (tady je vidět, jak mouhou BC a TC ovlivňovat výdrž laku). 

3 vrstvy

3 vrstvy



   A protože mě zaujala jeho podoba s Julie G, zkusila jsem je dát dohromady v jednoduchém nail artu :)



Instinctual lesk na rty

   Jak říkám, v sadě IL je lesk jiný, světlejší, ale věřím, že mají podobné vlastnosti :)


   Lesk je perfektně pigmentovaný, klidně bych ho označila jako liquid lipstick :) Vůně se mi ze začátku zdála silná, ovocná, ale po aplikaci na rty se rychle ztratí a nijak mě neobtěžuje. Lesk lepí opravdu minimálně, což o něj oceňuji obzvláště teď, kdy venku pěkně fouká ;) Protože nesnáším mít vlasy nalepený na puse, brr. Lesk skvěle hydratuje a nedělají se pod ním šupinky, jak se občas stává u některých lesků. Složení je skvělé, mile mě překvapilo, jak moc je přírodní :) 
   Jednu chybičku ovšem lesk má - rozpíjí se okolo pusy a bez konturky nevypadá moc dobře (a je to první výrobek, u kterého mám s tímto problém). Na druhou stranu, na rozdíl od přírodních lesků, jako je Alverde, zůstane na celé ploše rtů aspoň několik hodin :)
   Líčení s ním jste mohli vidět tady.


ricinový olej, kakaové máslo, sezamový olej, pryšcový vosk, bambucké maslo, olivový olej,
vitamin E, mateřídouškový olej, rozmarýnový olej, citrónový olej, vanilkový olej

Sadu koupíte na eshopu SpaRitual tady nebo na pobočce v Brně. Cena je 566 Kč + poštovné.

Jak vás laky nebo lesk zaujaly? Dáváte přednost veganské kosmetice nebo to neřešíte?

Hezký zbytek dne :)

Za poskytnutí sady pro recenzi děkuji zastoupení firmy SpaRitual.

22 komentářů:

  1. Krásné duo tedy vlastně trio. Mléčňák je úžasný, Infinitely Loving samozřejmě také a moc mu to sluší společně s JulieG. Lesk má krásnou barvu sluší Ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky sú obidva veľmi krásne a moc ti svedčia! No a o lesku ani nehovorím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Súhlasím s babami vyššie. :-) Dala si tu veľmi pekný, decentný nail art, A máš pekné pery. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  4. Tak kombinace se zlatým je nádherná :) JInak o téhle značce jsem zatím jen četla, mají obrovský výběr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pořád přicházejí s něčím novým, jsem z toho vždycky paf :D

      Vymazat
  5. Idyllic sa mi páči a dokonca aj lesk na pery, nepriek tomu, že lesky na pery nepoužívam, ale tento má veľmi peknú farbu :) Ja vždy preferujem prírodnú kozmetiku, ale priveľmi nekladiem dôraz na to, či je veganská, alebo nie.
    A pri lakoch na nechty ako jediných zatiaľ neriešim, či sú "prírodné" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc na lesky nejsem, mám ráda jen tenhle a růžový od Catrice, protože jsou dobře pigmentované :)
      U laků je těžký najít nějaký fakt přírodní, jsou sice na vodní bázi, ale vůbec to nedrží... Ale vždycky jsem si myslela, že laky musí být jen chemie + rostlinné výtažky a byla jsem překvapená, že pro třpytky se používá squalen, látka ze šupin žraloků. A SpaRitual má právě slídu (mica). :)

      Vymazat
  6. Celá sada vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. lesk je krásny ! :) no ale tie nechty, nestíham to obdivovať :) krásny nailarrt :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiši ten lak Infinitely Loving je úžasnej! A s tou zlatou ještě navíc... Nemám slov - jednoduché, krásné, efektivní! :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc se mi líbí hlavně ten tělový :)

    OdpovědětVymazat
  10. Oba laky jsou na Tvých nehtech nádherné, nail art se mi líbí také :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný odstíny. :) Nezkoušela jsi přetřít Infinitely Loving přes ten Idyllic ? Docela by mě zajímalo, jak spolu vypadají. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pokaždé obdivuji Tvé nehty, máš je fakt krásné. První lak se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Idyllic je krásný. Už delší dobu mi vrtá v hlavě, jestli mám takový nějaký jemný lak, protože ten bych si byla snad i ochotná nalakovat a nemohla jsem na nic přijít (zvednout zadek z gauče a jít se podívat do šuplíku bylo moc náročné :D). No ale teď si mi připomněla tu Ballerinu od Maybelline, tu myslím mám :) To budu muset dneska omrknout :) Tak díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  14. Můžu se zeptat, jaký je rozdíl mezi veganskou a neveganskou značkou? já chodím s nehty k http://www.nehty-ilona.cz/gelove-nehty-brno, kde jsem se ptal a moc se jí to nezdálo? Nejde pouze o nějaký marketing? Nebo jsem to špatně pochopil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) Veganská značka není testovaná na zvířatech a neobsahuje žádné složky zvířecího původu, jako je např. lanolin z ovčí vlny, včelí vosk, třpytky ze squalenu (z kůže žraloků), mateří kašičku, mléko a další. Marketingový tah to určitě není, spíš je tato kosmetika volbou pro ty, kteří nechtějí jakkoli ublížit zvířatům, ať už tím, že jsou vegetariáni/ vegani nebo používáním animal friendly kosmetiky :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)