Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 4. dubna 2014

Že výrazné oční linky a rty nejdou dohromady?

Hezký pátek všem :)

  Už tolikrát jsem četla, že výrazná barva rtěnky/ lesku a oční linky nejdou dohromady. Že člověk vypadá tak trochu jako veselá děva... A myslím si, že to není pravda :) Stačí jemná linka, přirozené vystínování očí, trochu tvářenky a nějaká pěkná barvička na rty a hned člověk vypadá jak holywoodská star :)


   Přijde mi, že se spousta žen výrazných rtů bojí. A myslím si, že je to obrovská škoda, protože některým ženám výrazná rtěnka náramně sluší.
   A taky mi přijde, že některé dělají častou chybu - zvýrazní rty a nic jiného. Jenže výrazné rt\ s nenamalovanýma očima vypadají zvláštně - asi jako byste si opálili bradu a nic víc :) Chce to řasenku a min. 2 přirozené stíny (obzvláště u spadlých víček). Jsem toho názoru, že pokud něco zvýrazním, tak musím zvýraznit (jemně!) i to ostatní, abych stále zachovala barevné poměry mezi částmi obličeje. A nebojím se ani kombinace jemných linek a výrazných rtů a do klidně i přes den.
   Pokud nejste zvyklé líčit se výrazně, doporučuji pro začátek jemnou linku v hnědé barvě a nějaký dobře pigmentovaný lesk namísto rtěnky. Já použila lesk od SpaRitual v odstínu Instinctual, který je krásně pigmentovaný, jemný, ne moc lesklý, hydratační, ale trochu leze do vrásek okolo rtů. A je vhodný pro vegany a bez chemie :)



   Líčení je naprosto jednoduché a zvládne ho i takový trdlo jako já - CC cream, korektory, pudr, vystínováné obočí. Oči jsou udělané velmi jednoduše, vzala jsem stín Bow z paletky Sleek Oh So Special a dala ho na horní víčko k řasám, do vnitřního koutku a pod obočí. Pak jsem vzala ne moc pigmentovaný Boxed ze stejné paletky a dala do ohybu oka a vnějšího koutku. Poté jsem se pokusila udělat linku tekutými linkami Yves Rocher, které docela na oku pálí (i když mě pálí snad všechny tekuté linky) a přes den se mažou, takže bych je spíš nedoporučila. Vše zakončeno řasenkou.
   A pak jsem jen už aplikovala výše zmíněný ultrapigmentovaný lesk (který je spíš jak tekutá rtěnka, protože se zas tolik neleskne) a na závěr tvářenku, kterou volím podle intenzity líčení očí a rtů. Hotovo :)

Použité produkty
GOSH CC Cream Ivory
Catrice Camouflage Cream Ivory
Garnier Roll On Concealer Light
Yves Rocher sypký pudr
Catrice set na úpravu obočí
Yves Rocher tvářenka Teint clair rosé
Sleek Oh So Special
Yves Rocher tekuté oční linky
Gabriella Salvete Xpress Volume & Curl Mascara
SpaRitual lesk na rty Instinctual









Co vy a výrazné rty v kombinaci s linkami? Bojíte, nebojíte? :)

Hezký zbytek dne <3

25 komentářů:

  1. Nebojím se vlka nic. Tuhle kombinaci výrazných linek a rudé rtěnky mám hrozně ráda. A výrazná rtěnka je můj kamarád i bez výrazných očí, je to totiž jednodušší se nalíčit stylem - napatlu na sebe rtěnku, a na oči prdnu řasenku, než něco vymýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mi se tahle kombinace až tak výrazná nezdá :-) nedala bych si výraznou rtěnku k hodně barevnému líčení nebo k hodně tmavým kouřovkám, ale jen k zvýrazneným očím linkama, proč ne? :-) A tobě tohle líčení hodně sluší.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak výrazný jsme to zas dělat nechtěla, protože červený a tmavě růžový rtěnky tu mám pořád, tak jsem chtěla ukízat nositelnější variantu na den i pro strašpytly :) Jsem to zase asi blbě vysvětlila :D

      Vymazat
  3. Me prijde, ze slusi jak komu. Ja bych rekla, ze jsem typ, ktery si muze dovolit vyrazny oci i rty a nevypadam jak deva:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě :) Někomu tohle líčení sedne a na někom vypadán dost řvavě :)

      Vymazat
  4. Máš strašně krásný rty a líčení se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nebojím a nejraději kombinuji linky, dva stíny a výraznou rtěnku. To je moje nejoblíbenější líčení. Tobě to taaaak sluší! Krásná!
    HeZký víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to spíš romanticky než výrazně, tak decentně, takže klidně na každodenní nošení!

    OdpovědětVymazat
  7. Mi se to líbí :) A tobě to velice sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí moc a nepřijde mi to až tak výazné. Tmavé kouřovky a výrazné rty ano a v 99% případů to nefunguje (ne kvůli líčení samotnému, ale kvůli lidem, kteří to neumí nosit :)), ale na Tvoje líčení se kouká moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsme to právě zkusit v té jemnější formě pro ty, co se bojí i zabarveného lesku :))
      A souhlas, kouřovky a rudá rtěnka sluší málokomu. A děkuju!

      Vymazat
  9. Myslím, že tobě sluší všechno :)

    OdpovědětVymazat
  10. myslim, ze to bolo myslene tak, ze vyrazne licenie oci by nemali byt zaroven s vyrazne nalicenymi perami. Ale linka a vyrazne pery to je predsa klasika k malym ciernym, nie? Uplne v pohode....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. súhlasím, nikde som nečítala, že linky a výrazné pery nejdú dokopy... to je najkrasickejšia klasika

      Vymazat
    2. Nevím, občas jsem v diskuzích četla, že si některé slečny myslí, že k výraznům rtům by měla být jen řasenka a nic jiného. Dokonce ani tvářenka.

      Vymazat
  11. já si nemůžu pomoct, ale myslím si, že ti sluší prostě všechno :))

    OdpovědětVymazat
  12. Já myslím, že linky a výrazné rty jsou docela klasika. :)
    Jinak k výrazným rtům si aspon vystínovat oko musím, byť většinou tělově a hnědě, protože bez toho si připadám velmi divně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale čatso vídávám slečny, které si dají makeup, pudr, řasenku a rtěnku a to je vše a to mi přijde právě divný :)

      Vymazat
  13. To je nádherná barvička :)! Hrozně se těším na léto, až vytáhnu korálovou a hot pink a nebudu chtít nosit žádnou jinou :D! A také ti musím moc pochválit design, opravdu se povedl :)!

    OdpovědětVymazat
  14. Ty oči se mi nezdají moc výrazné, právě se k výrazné rtěnce krásně hodí! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  15. Pod pojmem "výrazné oči" si představím něco jiného - kouřovky nebo nějaké extra barevné stíny. Linky mi přijdou jemné, krásné a v kombinaci s rtěnkou, kterou jsi vybrala, mi to přijde naprosto fajn a líbí se mi to :)

    Já teda v poslední době nosím BBčko, řasenku, rtěnku a tvářenku - oči bych si klidně namalovala dřív, ale ráno většinou nestíhám, protože si ráda přispím, a vím, že udělat si pěkné rovné linky, které by na obou očích vypadaly alespoň trochu stejně, je pro mě problém i třeba v šest hodin večer, tak to radši nepokouším :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nejsou výrzané, kouřovky s linkami jsou výraznější určitě :) Ale znám holky, co nosí rtěnku fakt jen s řasenkou nebo linky a světlou rtěnku, málokdy potkám přes den někoho s obojím :)
      :D :D No já mám problém je udělat i v odpoledne, kdy mám na ně klidně hodinu, takže se o to ráno nepokouším stejně jako ty. Obdivuji holky, co linky vyšvihnou během minutky :)

      Vymazat
  16. Taky na mě působí divně výrazná rtěnka + jen řasenka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)