Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 25. dubna 2014

Žena se železnou maskou - cool plátýnková maska od Misshy


   Bylo nebylo... V jednom království žil mladík, který byl sice hezký, ale měl tak dehydrovanou pleť, že byla celá vrásčitá, suchá, mdlá a ještě k tomu plná beďáků. A protože to byl Francouz a chtěl vypadat dobře a nesnesl pomyšlení, že ho někdo bude vídat takto ohyzdného, nechal si udělat skvělou železnou masku. Bohužel až příliš pozdě zjistil, že maska rezne a nevypadá moc trés chic. Proklínal svoji chamtivost a den, kdy se rozhodl pro levnější železo a ne zlato. Nakonec mu nezbylo nic jiného než se zavřít ve sklepení, kde shnil, protože se mu obličej pod maskou zapařoval a vyrojila se mu na něm plíseň. Vdechl spory plísně a umřel na zápal plic. Chudák.

   Ovšem dobrá zpráva pro vás, mé milé čtenářky, je, že tento osud vás potkat nemůže :) V dnešní moderní době můžete železnou masku nahradit hydratační plátýnkovou maskou od Misshy :)


   Původně jsem si myslela, že je to klasická maska. Takže, když jsem vytáhla textilní masku nacucanou hydratačním roztokem, docela jsem koukala :) A na výsledky ještě víc...

   Prvním plusem téhle masky je zábavnost. Byla to moje první maska tohoto typu a vážně jsem se s ní vyřádila. Jednak si můžete zahrát na zmíněného muže se železnou maskou...

A nezapomeňte u toho vypadat děsně sexy...

   ...anebo si zahrajte na Vřískot a postrašte svoje neposedné ratolesti. Úspěch zaručen!


Hlavně si hrajte rychle, maska má tendenci se odchlipovat.

   Takže zábavnost masky hodnotím na jedničku. A účinky? Jsou skvělé! Roztok, v kterém se maska nachází, je gelové konzistence, mléčně zabarvený a trochu lepí. Vůně je moc příjemná, jemně květinová, sladká a nijak mě neobtěžovala. Masku jsem měla na obličeji cca 15 minut, během kterých mě nijak neštípala. Ze začátku příjemně chladila a byla osvěžující, ke konci mi připadalo, že trochu hřeje. Když jsem si koupila druhé balení, tak maska celou dobu pleť osvěžovala a hřejivý pocit se nedostavil, tak nevím :) 
   Každopádně doporučuji s ní ležet, po chvíli se jakoby odlepuje a člověk si jí musí potom stále urovnávat do požadovaného tvaru.

Jinak se omlouvám za kvalitu fotek, ale venku byla bouřka a první balení masky jsem zapomněla nafotit a další jsem neměla.

   Pleť byla po použitá vážně hydratovaná. Bylo z ní cítit, jak je nasycená, neskutečně vláčná a jemná. Sice trochu lepila, ale zbytky masky jsem setřela tampónkem s vodou a pak bylo vše ok. Hydratace vydržela tak 2 dny bych řekla. Během nich se navíc rychleji uzdravily pupínky ve fázi něco mezi pupínkem a stroupkem (a teď to zní vážně fuj :D). Prostě zarudnutí bylo méně viditelné a rychleji pryč.
   Pokud však čekáte třeba nějaký liftingový efekt, tak to maska neumí. Ale hydrataci ano a tu zvládá nejlépe ze všech hydratačních a vyživujících masek, co jsem kdy zkoušela.
   Docela se mi líbí i složení (mořská voda, arganový olej, výtažek ze šruchy zelné, bambucké máslo). Naopak 2 parabeny a alkoholy na prvních místech výrobku spíše ubližují.


   Mínusem může být vyšší cena - 68 Kč za balení a použít ji můžete jednou. Seženete v prodejnách v Praze a Brně nebo na eshopu Missha.

   Za sebe říkám ano a brzy si dojdu pro třetí balení. Sice je zvláštní hodnotit masku po 2 použitích, ale občas není zbytí a nějakých negativních dopadů po jejím použití jsem si vážně nevšimla :) A pokud by se mi na obličeji přeci jen něco objevilo, tak mám v kapse plán B...


Co vy a plátýnkové masky nebo masky od Misshy? 

Hezký víkend <3



10 komentářů:

  1. Pěkná recenze. :))
    O takové masce budu asi též přemýšlet. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem zkoušela jednu do Misshy a nic moc :( nic mi to totiž neudělalo :D ale ráda bych zkusila ještě nějakou :) a klidně by ta maska mohla být menší, dalo mi docela zabrat ji hezky naaranžovat na obličej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky přišla velká, přitom Asiatky jsou spíš drobnější.... lezlo mit to docela do vlasů, takže z toho měly potěšení i ony :D

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem tyto masky, které jsem si dovezla z Japonska. Dokonce jsem to nafotila, ale neměla jsem odvahu to zveřejnit a hlavně mi to nešlo takto vtipně okomentovat. Připadala jsem si jako z Mlčení jehňátek. Manžel říkal, ať to na blog raději nedávám, že vypadám strašidelně. Tobě to ale sluší i se strašidelnou maskou.
    Krásný víkend, Nikol!

    OdpovědětVymazat
  4. :D :D :D No, přítel tenhle článek neviděl a ani mě neviděl v té masce, naštěstí :) Mlčení jehňátek? Vida, ta maska je vážně variabilní :D
    Tobě taky hezký víkend a užijte si ho ;)

    OdpovědětVymazat
  5. měla jsem stejnou, jen od jiné značky a je úžasný, že stačí jen nasadit, ale zas se každý hned lekne :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Je to vážně jako horor :D Takovou masku jsem ještě nezkoušela, ale vypadá to hezky jednoduše :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se tak pobavila u těch srovnávacích fotek. I když musím říct, že podívat se do zrcadla a mít tuhle masku asi se leknu sama sebe :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Plátýnkové masky neznám, ale náramně jsem se bavila :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Ha ha ha, ty jsi trdlo! :D :D :D Ty výrazy... no nemůžu z tebe :D :))) Ale supr, pobavila jsi mě, což jsem po dnešku zatraceně potřebovala. Masku neznám, vlastně žádnou plátýnkovou, ale pro tu legraci s nimi se možná hecnu a nějakou zkusím... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)