Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 3. května 2014

Dubnové novinky a předpověď blogu na květen

   Přiznám se, že se mi do točení videí poslední dobou nechce. Takže tu mám pro vás dubnové novinky na fotografiích, jejichž velkou část můžete vidět i na Facebooku :)

   Na stránkách F&F jsem si vyhlédla asi tak půlku věcí z aktuální kolekce. Jako vždy, celou tu půlku jsem v obchodech nenašla... Takže, i když jsem šla pro šaty na státnice a bílé kalhoty, odnesla jsem si plavky na dovolenou. Stejně jsem nějaký potřebovala :) Horní díl 299 Kč, dolní 229 Kč.


   Jak je vidět, chytla mě neonmánie. Neonový top coat z Claire´s za 99 Kč tak byl jakousi nutností.


   Rozhodla jsem se pro návrat k Alverde, které jsem na střední hojně používala. Ze sprcháče z limitky jsem nadšená a ještě jsem si koupila druhé balení. Kondicionér mě naopak hrozně zklamal - dřív jsem po maskách a kondicionérech Alverde měla krásně vzdušné vlasy. Po tomto s avokádem jsou příšerně mastné...

Kondicionér 70 Kč, sprchový gel ve slevě 40 Kč.

   Úlovky z rakovnického Rossmanna. NYC Turbo Dry byl snad nejprodávanější výrobek značky NYC a vypadá to, že se už nebude vyrábět. Vzala jsem si jedno balení, ale bojím se, že bude mé poslední...
   Zjistila jsem, že mi zoufale chybí světle až středně růžová rtěnka. Tak jsem koupila krásnou Catrice Gel Shine Colour v odstínu Don´t Pink And Drive. Zatím jsem na výsost spokojená. Cena 104 Kč.
   Odlakovač od Rival de Loop jsem vzala ze zvědavosti a z rozbití pocitu příšerného stereotypu mého života... Stejně jako vatu vyrobenou pouze z bavlny.
    A mašličkové černé náušničky na zvednutí nálady :)


   Bourjois lak byl v Ženě a život, jen ne v Praze. Přivezla mi ho Klárka a já jí na oplátku koupila krém Yves Rocher, co byl pouze v Praze. Zatím se mi lak zdá docela hustý a má příšerně široký štěteček, malíčky budu mít upatlaný jak děcko...


Nášnice z F&F jsem tam za tu cenu nemohla nechat. A k námořnickému looku budou perfektní!

    Novou řasenku jsme potřebovala a bílý obal limitky GS byl tak neskutečně líbivý, že nešlo říct ne. Stejně jako laku True Love, který jste mohli vidět společně s Passione tady.


   Navázala jsem spolupráci s firmou Unilever, která zastupuje třeba Dove, Radox, Signal, Toni&Guy. Jako pozornost na uvítanou jsem dostala několik výrobků. Takže ještě jednou moc děkuji!


   Abych toho neměla málo (haha :D), tak jsem dostala na tiskovce Dove balíček s produkty. Nechávám si jen ty na fotce, zbytek už mám a poputuje k některé z vás, protože mít kosmetiku ve 3 skříních, pod postelí a u okna mě začíná děsit... Na černé krabičce trůní zrcátko :)


   Z balíčku od Avonu, který jsem dostala na jejich party jsem si nechala růžový lesk v odstínu Pink Watermelon a fixační sprej na makeup, který jsem zkusila jen jednou a zdálo se mi, že děsně lepí, tak uvidíme...


   V dubnu jsem měla narozeniny, takže bylo i několik dárků. Vyberu jen pár, jinak bychom tu byli do zítra :) Ostatně laky Illamasqua jste viděli dřív, deodoranty asi nejsou nic zajímavýho a lístek na koncert Dannyho Elfmana a Tima Burtona už nemám :) Ostatně ani tulipány od muže :)

Černé lakové lodičky z Marks&Spencer za 699 Kč jsem dostala od přítelových rodičů.

Sada náušnic z Avonu je pro změnu od mých rodičů. Cenu netuším :)

Maska Amie, Color Club The Uptown a stříbrnozlatý OPI byly společně s bonboniérou dárky od sestřičky.

Báze Artdeco a veverka z Camaieu. Z báze jsem nadšená, na rozdíl od Catrice a e.l.f vážně drží.

Vymazlený balíček laskomin z Marks&Spencer od kamarádky Zdeňky.

   A dostala jsem i překrásné velikonoční přání od Suzi :)


   A ani v tomto měsíci nechyběla blogerská setkání - zašla jsem na kafe s překrásnou Labradoorou, na pivko se Sabčou a Verunkou a poznala několik blogerek na party s Avonem.

Kvíz: Přiřaď správně nohy k blogerkám :D 

   Ale úplně největší novinkou je dokončení bakalářské práce :D Kdo si tím prošel, ví, jaký je to těžký úděl. A tím se vlastně dostáváme k i předpovědí blogu na následující týdny - zpočátku zataženo, později ubývání článků. Státnice jsou státnice a náš obor (jako jediný!) nemá možnost opakovat zkoušky v září, ale až příští rok a já to chci mít z krku. Zkusím připravit nějaké články dopředu, ale nezaručuji, že je všechny stihnu a poslední týden v květnu očekávajte útlum v reakcích na komentáře a podobně. :)


A čímpak jste si udělali radost v dubnu vy? :)

Hezký zbytek víkendu :)

49 komentářů:

  1. Tak mě nejvíc zaujala maska Amie :) a plavky ty jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amie masku moc nedoporučuji, hrozně pálela a vysušila mi pleť :( Moc šetrná nebyla, škoda.

      Vymazat
  2. Přesně na ty plavky mám taky zálusk, jsou nádherné! Ještě se mi líbí od F&F podobné v růžové barvě (ale ty mi sestra zakázala, už tak nechápe mé nové růžové běžecké boty xD). Moc krásné věci sis pořídila. Hodně štěstí u státnic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běžecký boty? Jedině růžový! :D No já ty plavky původně nechtěla a jak jsme čekala ve frontě na kabinku na kalhoty, tak jsem je viděla na billboardu za pokladnou a bylo jasno :D
      A děkuju, snad to dáme všichni :)

      Vymazat
  3. Plavky jsou moc hezký a pistáciový Dove musim mít :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci jsi pořídila a ty plavky! To je jasné, že k nim musíš mít ladící lak! :) A gratuluji k dokončení bakalářky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ladím vše :) Ale je pravda, že mě ta podobnost laku a plavek trkla až při psaní článku :)

      Vymazat
  5. krásné plavky <3 též se mi stává, že si vyhlédnu na netu spoustu věcí z kolekce a v obchodech nic z toho nemaj,
    spíš se mi to děje s H&M :D a ta báze od Artdeco je vážně jedna z nejlepších :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí, tak v tom nejsem sama. Přítel si ze mě dělá srandu, prý si nemám už nic na netu vybírat, že jsem pak jen naštvaná, že to nemají :D

      Vymazat
  6. Ty plavky jsou krásné, taky jsem se na ně už koukala!! :)

    Asi nejvíc gratuluju k odevzdání bakalářky, je to strašná úleva :) Už pár roků mám školu za sebou a je to ta největší úleva vůbec :))

    Já teď řeším svatbu, protože se ani ne za dva měsíce vdávám, takže se vše točí kolem toho :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc gratuluji ke svatbě a snad se všechno povede a budeš na ní vzpomínat s láskou :))

      Vymazat
  7. Ty plavky jsou úžasné, na F&F stánkách mě hned zaujaly. A ten neonový topcoat od Claire´s vypadá báječně, ani se ti nedivím, že jsi mu neodolala.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nádhera, trochu závist :) ale největší gratulace k bakalářce ;) Věřím, že ta ti udělala radost ze všeho nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělala obrovskou, jen posudek oponentky už ne :D Drtivá většina našeho oboru má 3 za úplný zbytečnosti... no nic :D

      Vymazat
  9. Alverde sprcháč jsem na tvoje doporučení šla prozkoumat blíže, ale nakonec zůstal v regálu. Levanduli mám moc ráda, takže jsem se na tenhle sprcháč těšila, ale nějak jsem z lahvičky necítila ani lehký závan jakékoliv parfemace, natož levanduli...
    S tímhle kondicionérem jsem měla vlasy jakoby špatně vymyté a zatížené, štěstí, že jsem měla jen malé balení. Můžu ale doporučit třeba meruňkový nebo ibiškový, oba mi vyhovovaly. Naopak mandlovému radím vyhnout se obloukem, ten nedělal s vlasy vůbec nic, po nanesení se doslova vypařil...
    Turbolak od NYC končí? To abych začala hledat náhradu, bez vysoušeče odmítám lakovat! Je pravda, že poslední dobou byl všude vyprodaný...
    Králíček je rozkošný!
    K bakalářce gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je ta levandule hodně šmrnclá nějakým sladším ovocem, ale cítit tam při sprchování je. Nebo zkus levandulový sprcháč od Yves Rocher nebo Ryoru, ty jsou věrný levanduli opravdu hodně :)
      Meruňkový jsem právě měla a byla nadšená, ale avokádový mi dělá vlasy ještě mastnější než před umytím, děs :(
      Jedna čtenářkase ptala a prý Turbo Dry vážně končí. Snad udělají nějakou adekvátní náhradu :( TC mám hroznou spotřebu a kupovat nějaký za 300 Kč se mi rozhodně nechce :(
      A děkuji <3

      Vymazat
    2. Na Ryor jsem úplně zapomněla. Ten voní úžasně!
      Tyjo, to nepochopím... Proč u všech ďasů chtějí rušit produkt, který je funkční a ještě ke všemu oblíbený?! Nezbývá než doufat, že mi případně sedne sušič od Sally Hansen nebo Miss Sporty, stejně jsem je měla v plánu vykoušet.

      Vymazat
  10. Ten topcoat ti skvěle ladí k těm plavkám, to je super! :-) ty náušnice jsou krásný, a ještě za tu cenu... Fixační sprej momentálně také testuji a teda lepí celkem příšerně a mám pocit "zaplácaný" pleti.
    Dostala jsi krásné dárky, ty lodičky, ach.
    A gratuluji k dokončení bakalářky! Určitě to všechno s přehledem zvládneš! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky lepí? Hmm :( Zkoušela jsme ho fakt jednou a po tom ulepení jsem ani neměla náladu zkoušet znovu, to se přiznám :(
      Snad, moc děkuji Terezko :-)

      Vymazat
  11. taky jsem měla narozky, ale všem jsem zakázala kupovat mi kosmetiku, už se mi prostě nikam nevejde :D a stejně si ji nejlíp vyberu sama. tak jsem dostala kabelky, peněženku, obří Yankee Candle a různé drobnosti. jinak do F&F chodím strašně ráda nakupovat, navíc u nás v Tescu to asi moc nefrčí a tu moji pidi velikost mají vždycky u všeho, což se mi často nestává :D
    jo a ten sprej mi taky šíleně lepí, zatím jsem ho prubla jen jednou, tak uvidíme. a lesk v téhle barvě jsem ještě u nikoho neviděla, ten je krásný! já mám takový oranžovo-červený, křiklavá barva, ale kupodivu mi sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj všíchni měli ten Tangerine Gleam, viď? Stannah měla třeba žlutý lak a přišlo mi, že všichni ostatní béžový. Asi nějaký šotek :)

      Vymazat
    2. jo, taky jsem viděla samé béžové a jeden žlutý. a rtěnku jsem měla hnědou, skoro všichni taky, a Kristý z IYF takovou krásnou červenou. asi to dávali náhodně :)
      a jinak moc gratuluju k bakalářce a držím palce na státnice! určitě to zvládneš ;) já už je mám díky bohu za sebou, ale bojuju s diplomkou, ne a ne ji začít psát, ale musím do června odevzdat :( a ano, u nás to jde dělat dle libosti, což je možná škoda, kdybych bez ní nemohla státnicovat, tak bych se k tomu dokopala :(

      Vymazat
    3. Kristýn měla rtěnku fakt krásnou, ale hnědá... ta mi ensedne s oranžovou prostě nikdy :D
      Tak ty jsi aspoň bakalář, to se máš :) A neboj do diplomky se dokopeš, min. poslední týden to začne být horký :D

      Vymazat
  12. Gratuluji k odevzdání bakalářky a přeji pevné nervy u státnic. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k dokončení bak. práce! Jsi dobrá. Samé krásné věci. Ještě že jsem ti popřála dopředu :-)
    Ten kondicionér, co mastí bych ráda vyzkoušela, protože mám nyní suché nebo spíše lamavé vlasy po těch přírodních šamponech a tak.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přáním jsi byla zaručeně první ;)
      Přírodní šampóny? Ty mi většinou na hlavě taky nadělaly paseku - jak píšeš, suché a lámavé :( Nevím, jestli by na ně Alverde zabral, sice jsou po něm vlasy lesklé, uhlazené a jemné, ale hodně té mastnoty zůstává na povrchu. Škoda :(

      Vymazat
  14. NYC mě teď teda pěkně nakrklo...a já si posledně v drogérce říkala, že je to nějaké divné, když už tam nebyl. Achjo. Můj svět se zhroutil...:-D
    Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Přesně... jsem si říkala, jestli jen není vyprodaný kvůli těm 25% slevám a ono ne... :( A děkuju! snad mě nepřeceňujete a dám to :D

      Vymazat
  15. Gratulujem k bakalárke a držím palce pre skúškach, ja som síce nato ešte mladá ale presne viem o čom píšeš, pretože mamina mala pred pár týždňami štátnice a takisto odovzdávala bakalárku :DD ale si šikovná určite to zvládneš :-)))
    A plavky som videla v F&F, sú krásne ! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Katka :) A gratulujem maminke :)

      Vymazat
  16. Hm, a já jsem si pro ten Top Coat NYC ještě nestihla dojít, takže mám teďka už smůlu :/
    Plavky se mi hrozně líbí a stejně tak i nové modré náušnice,přesně můj styl. Gratuluju k bakalářce a přeji pevné nervy k učení na státnice. Mně stačí učit se na zkoušky, kdy se to snažím samozřejmě všechno odkládat co nejvíce to jde :)

    Co mě ale zaujalo z celého článku nejvíc byla takhle věta: "protože mít kosmetiku ve 3 skříních, pod postelí a u okna mě začíná děsit... " To jsem vykulila oči a málem spadla ze židle :D

    Jo a ještě něco - to velikonoční přání je prostě NÁDHERNÝ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda Turbo Dry, jsem tutan!

      Vymazat
    2. Že jo? Zuzka je hrozně šikovná, oproti ní nejsem ani schopná udělat stejně dlouhý stehy natož tohle :)
      Nj :D Skříňka v koupelně a 2/3 velký vestavěný skříně. Pod postelí mám část laků na nehty a trochu tělovky, pod oknem dost často nechávám odlakovač, deodorant a laky na nehty. Děsnej bordelář... a to nepočítám poličku na parfémy a tu okupovanou sprchu :D

      Vymazat
  17. Kvíz: na dvou hodinách Sabča, na šesti hodinách ty, na deseti hodinách Verunka :o))))))))

    Gratuluju k dokončené bakalářce a držím palce, pěsti a všechno ostatní, co se držet dá!!! To zvládneš! :o)

    Turbo dry končí?? Néééé!!! Proč to dělají.... fňuk... :o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enka vyhrává cenu Bystrého čtenáře! ;)
      Prý jo... kontakt na české zastoupení NYC jsem nějak nenašla, chtěla jsem se zeptat mailem.
      A děkujuuu :)

      Vymazat
  18. mě zaujalo to zrcátko! to je krásné :)
    a hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji k dokončené bakalářce a držím pěsti pro nastávající státnice!!! :)

    Nejvíc se mi líbí ten lak od OPI :) Kvíz si neodvažuji odhadnout, ale máte všechny hezké boty :)

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji k dopsání bakalářky a budu moc držet palce u státnic :) Ale ty to určitě zvládneš :))

    OdpovědětVymazat
  21. To je krásný článek, plný super barev a mňamek, videa mě baví, ale fotky taky !-)....Si říkám, jestli bych pro rozveselení neměla jít do nějaké neonky :-), když vidím ty barvičky, co jsi vybrala - působí tak pozitivně, jé a ty mńamky od Marksů - ten obchod miluju a teď vím, co si zas koupím až někdy vyrazím "do města"....a ty láčky také vypadají nádherně, zvlášť ten OPIčák :-D...
    A gratuluju k bakalářce!!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Jako první samozřejmě gratulace k bakalářce! ;) Budu držet palce na obhajobu a státnice!

    Moc se mi líbí ty plavky a tentokrát velmi lituju, že takové nemůžu mít :( Jsou nádherné!! Já si musím letos taky nějaké koupit, to bude boj...

    Když vidím ten balíček od Dove, tak je mi skoro líto, že jsem tu spolupráci odmítla :D Ne, dělám si srandu ;) Ale balíček je pěkně bohatý. Jsem zvědavá na ten lepší deodorant. Sice jsem začala používat deodoranty bez hliníku,ale myslím, že na léto si budu muset zas nějaký silnější pořídit.

    OdpovědětVymazat
  23. Ha ha, jsem se prvně nějak nepoznala na tý fotce :D
    Gratuluju k dopsání BP! A nákupy a dárečky komentovat nebudu, páč je toho tu moc, i když se mi líbí všecko, tak jenom podotknu, že závidím odstín lesku na rty od Avonu (mám jiný, nevím jaký, ale je do fialova a to mi moc nesluší; ale zase jsem ho ani neměla mít, takže si vlastně nestěžuju:) ) a žes mě nepotěšila zprávou o tc NYC - tyjo, to jako fakt nemůže nikdy zůstat jedinej funkční výrobek dlouhodobě na trhu?? To je opravdu k pláči...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialovej? No ten bych brala radši, těch růžových mám moc :D
      Jo je to hodně smutný, snad vyrukujou s adekvátní náhradou, protože lepší za tu cenu neznám :((

      Vymazat
    2. Oukej, tak si je doneseme a uvidíme :)
      Verunka

      Vymazat
  24. Tie plavky vyzerajú neskutočne skvelé :D a ten lak sa k ním dokonalé hodí :P a blahoželám k dopísaniu bakalárky :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)