Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 26. května 2014

Jak dopadl můj návrat k Alverde po 5 letech?

   Když mi bylo tak 17-18 let, milovala jsem Alverde. V dm jsem kvůli této značce byla snad každý týden :) Jenže časem jsem zjistila, že jsou některé věci celkem na nic a některé méně účinné než např. chemická kosmetika s rostlinnými výtažky. A taky mi vadila přemíra alkoholu, která v alverdích výrobcích panuje. Tak jsem na milé Alverde zanevřela a teď se k němu vrátila po přečtení knížky Ve rtěnce je olovo a taky díky eM, která ho čas od času zmíní na blogu :)

  Za posledních 10 měsíců jsem si od Alverde koupila tělové máslo, oční krém, kondicionér a sprchový gel. A jak se mi tyto výrobky zalíbily?


Tělové máslo s melounem

   Jednalo se o limitku, ale myslím, že rozdíl je u těchto krémů vážně jen v parfemaci. Měla jsem už dřív verzi s makadamiovým oříškem a až na vůni jsem nepocítila žádný rozdíl.
  Konzistencí je to vážně krém, opravdu hutný. A i přes to se celkem dobře roztírá a není ho potřeba tolik, jako třeba u obyčejné Nivey.


   Vůně je klasicky melounová, trochu alverďácká. Přijde mi, že vůni výrobků této značky poznáte bezpečně :D Nevím proč, ale má vždy v sobě něco typického, i když se složení liší.
  Hydratace je skvělá a vydrží dlouho. Trochu déle se vstřebává, ale není to nic hrozného. Pokožku vyživí a řekla bych, že i trošku zpevňuje, ale kdo ví, jestli se mi to nezdálo. Navíc se dá aplikovat i po holení nebo epilaci, protože nijak nepálí. Ani ekzém si na něj nestěžoval :) Rozhodně plánuji nákup dalšího másla v jiné parfemaci. Třeba bude v létě zase nějaká prima limitka :)
   200 ml seženete okolo 100 Kč.



Oční sérum s kustovnicí 

  Kupovala jsem ho na doporučení eM. Měl by pleť okolo očí zpevnit, vyhladit vrásky a samozřejmě hydratovat. Je určen pro pleť 30+ (moje oční okolí vypadá tak na 40+, bohužel).

   Hned musím říct, že jsem byla ráda, že okolo očí neštípe. To je věc, s kterou mám velký problém a okolo očí snesu asi tak 10 - 15% všech krémů. Konzistencí je opravdu jak sérum, takové to řídké, mazlavé, dobře roztírající se cosi :) Bohužel zpevnění okolí ani mírného vyhlazení vrásek jsem si nevšimla, ani nějak prosvětleného okolí. Myslím, že na ty moje očiska stejně zabere jen chemie nebo plastika. 


   Za to krásně hydratuje a to na dlouho. Oblast okolo očí navíc krásně osvěží na několik hodin. Doporučila bych ho těm, co hledají osvěžující gelkrém s hydratačními vlastnostmi. Starším ročníkům doporučuji zabrousit někam jinam.
   A pokud vás zajímá jeho vůně - typická Alverde :D Pokud jste měli jejich krém na ruce s brusinkami, tak jste doma. Voní totiž úplně stejně, přestože brusinky v něm nenajdete.
   Cena okolo 90 - 100 Kč za 10 ml. Na složení mrkněte k eM, protože já svojí krabičku už dávno vyhodila a na samotné tubě není.


Sprchový gel s levandulí


   Jedná se zase o limitku, konkrétně z tohoto jara. Byl to můj vůbec první sprchový gel od Alverde a musím říct, že mě nadchnul!

   Vůně není sice typická levandule, je šmrnclá trochu citrusy a sladkým exotickým ovocem, ale navadí mi to. Měl by tam být levandulový a pomerančový olej, ale vážně v tom cítím něco víc a pomeranč to není. Docela mi vadí, že ve složení je uvedeno pouze Parfum a ne třeba Lavandula angustifolia Oil nebo něco takovýho. Každopádně vůně se mi hrozně líbí, je neuvěřitelně návyková. Nechápu, proč není ve stálém sortimentu.


   Gel pění tak nějak středně (spíš hodně velkých bublin než krémový pěna), a to díky kokosovému sulfátu. Četla jsem různé články a půlka byla o tom, že kokosový sulfát vysušuje a irituje pokožku stejně jako sulfát sodný a v další půlce jsem se mohla dočíst, že je absolutně neškodný. Tak si vyberte :)
  Gel rozhodně pokožku nevysušuje, nezanechává svědivý pocit, ale hydratace jsem si taky nevšimla.
   Tím, že krásně voní a nevysušuje si mě dostal, dokoupila jsem ještě jedno balení. Ve výprodeji mě jeden gel přišel na 40 Kč, normálně stojí 70 Kč (250 ml). Pokud se mi u Alverde zalíbí ještě nějaké vůně, jdu do dalšího exempláře :)



Kondicionér pro křehké a lámající se vlasy s avokádem a hroznovým olejem


   Kúry a kondicionéry od Alverde jsem už nějaké měla (s růží, meruňkami a ještě něco zeleného, nevzpomínám si). Výsledek byl u všech stejný - vlasy to moc neuhladilo, nevyživilo a celkově na mě přípravky působily průměrně. Takže jsem byla překvapená z toho, co s mými vlasy udělal tenhle avokádový koktejl...
   Asi by se slušelo říct, jaké mám vlastně vlasy. No, úplně na hov... Vážně :D U pokožky se dost mastí, okolo čela taky. Navíc jich nemám hodně a jakmile splihnou, mám objem tak... 3cm3. A konečky se mi hrozně cuchají, lámou, třepí. Chce to tedy umývat vlasy šamponem bez silikonů a do délek dát něco pěkně vyživujícího.


   Konzistence je hustá, ale roztírá se dobře, takže ho ani nespotřebujete tolik. Vůně... prostě alverdí, co víc k tomu dodat :D Neumím jí rozebrat, nějaká ovocněbylinná. Víc po mým nosu nechtějte :)
   Během aplikace jsou vlasy krásně uhlazené, hladké. A to i po opláchnutí. Dokonce i po vysušení. A to tak moc, že to vypadá, že máte vlasy týden nemytý a totálně umaštěný. Wtf? Tak já si jdu umýt hlavu, dám kondiš a ve finále to vypadá ještě hůř než před mytím. Pecka :D
   Tak jsem to zkusila obráceně - nejdřív kondicionér, který jsem nechala působit o pár minut déle, pak opláchnutí a umytí šampónem. Vida to už šlo. Vlasy byly lesklé, pevné a musím říct, že po jednom balení se i méně lámaly a cuchaly. A to se mi hodně líbí. Kdybych tu neměla spoustu nových masek a kondicionéru, tak si ho koupím znovu. I přes nutnost obráceného postupu.
   Cena tuším 60 - 70 Kč za 200 ml.



Takže jak dopadl návrat? Chvalitebně :D 3 ze 4 výrobků si ráda koupím znovu, po očním krému mrknu jinde :)

Co vám vyhovuje od Alverde? Nebo jejich výrobky nepoužíváte? :)

Mějte seee :))

30 komentářů:

  1. já od Alverde nemám nic, nějak mě tahle značka neláká. jediné, co jsem opravdu chtěla, byla Vánoční limitka tří tělových másel. ale tu jsem za boha nikde sehnat nemohla :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám alverde docela ráda, stejně na dobré i špatné věci asi člověk narazí všude. :) Ale neměla jsem téměř nic, co by byla hrůza hrůz (až na mycí gel pro citlivou pleť, ten mi ucpával póry...) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dost nevyhovoval ten brusinkový krém na ruce, měl v sobě tolik alkoholu, že mi po něm studily ruce :D A rtěnky a lesky na rty taky nic moc, stejně jako jejich tónovací krém a korektor.
      Naopak měsíčkový balzám na rty mám moc ráda :)

      Vymazat
    2. Rtěnky jsou sušší, to je pravda... Zbytek jsem nezkoušela, tak nevím... Ale zase stíny mi přišly docela fajn, stejně tak tvářenky. :)A měsíčkový krém na ruce mám dokonce ráda moc. :)

      Vymazat
  3. Tak zkušenost mám jen s melounovým máslem a avokádovou řadou na vlasy. Máslo mi přijde ze všech od Alverde nejhorší. Před nějakou dobou jsem psala článek, kde jsem složení těchhle másel rozebírala a limitky vycházejí co do složení dost stejně, makadamové je podstatně kvalitnější a jakoby "voskovější". Avokádovou řadu moc nemusím, přijde mi, že vlasy umatlá a splihne. Za sebe můžu doporučit hydratační řadu s růží. Od nich vůbec cokoli s růží je docela fajn, a tím, že se jedná skoro ve všech případech o hydratační kosmetiku, obsahují podstatně méně alkoholu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla jen s růží masku a kondicionér a to mi s vlasy právě nic neudělalo a cuchaly se úplně stejně jak bez nich... Ale je fakt, že kamarádka si tu jejich odličovací řadu s růží chválila, tak to třeba nebude tak marný jako věco na vlasy :)

      Vymazat
  4. Já mam taky docela a vůbec jsem netušila, že i v nich se nachází alkohol atd..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě je ho tam docela dost, bývá obvykle mezi prvníma 5 složkama :/

      Vymazat
  5. Já mám od Alverde ten gel na obočí který je fajn a pak limitku kde byl sprcháč, tělový krém a krém na ruce s vůní mandlí myslím.
    Sprcháč mě nezaujal protože smrděl ale krém na ruce jsem si totálně zamilovala :) .. U Tebe mě hodně zaujalo to tělové máslo a ten sprchový gel musel být úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se moc líbilo, co jednou napsala INF – že Alverde je něco jako přírodní Balea. Takže sice se tam dají najít poklady, ale hodně věcí je naprd (pro mě třeba právě tenhle oční krém, odličovací "pěna"...). Z toho, co jsem zatím zkusila, nejvíc miluju jejich rtěnku z řady Smoothing v odstínu Funky Mauve, ta je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na tu jsem se pořád nedostala :D Jinak za mě byly propadáky všelijaký krémy na ruce a obličej, rtěnky a lesky, to byl děs běs.

      Vymazat
  7. Od téhle značky přemýšlím, že bych si něco pořídila :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já miluji jejich tělová másla, nejlepší vůní pro mě byl pomeranč a bezinky, to sem myslela, že sním :D Na vlasy jsem nic nezkoušela, moje vlasy nesnesou nic přírodního :/ Na pleť jsem měla čístící pěnu, byla fajn :) Z dekorativky miluju jejich čtveřice očních stínů. Je to první paletka, kterou jsem vypotřebovala a teď mám už 3. Víc mě ani neláká. Přírodní to ve výsledku ani moc neni...

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám alverde celkem ráda, z těch výrobků, co popisuješ, jsem neměla jen ten kondicionér. Ta másla mám fakt ráda, krémy na oči taky, jediné, co mi moc nevyhovuje, je mycí gel s mořskou řasou nebo s čím. A smooth rtěnka je geniální!

    OdpovědětVymazat
  10. Docela mě zaujalo oční sérum, taky bych potřebovala kolem očí drobet přežehlit B), ale když nemá žádný efekt, tak se asi porozhlédnu u jiné značky. Od Alverde okukuju oční stíny, ale vždycky mě odradí složení, mám totiž nějak zafixované, že přírodní dekorativka nebude držet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okolo očí mám hluboké vrásky, ale přijde mi, že ani ty jemné, nové vůbec nezměnil :(
      A mně jejich stíny držely, sice jsou takové sušší, ale lepší jak Essence... A dobře se používají na mokro, to jsou pak skvělé :)

      Vymazat
  11. Od Alverde mám len jeden rúž z limitky Black & Red a ten je celkom fajn. Inak nemám od nich odskúšané nič a táto kozmetika ma ani nejak neláka. Sestra od nich používala tekuté čierne linky a tie dosť chválila.

    OdpovědětVymazat
  12. musím zkusit to tělové máslo :) po značce Alverde už dlouho pokukuji, ale zatím jsem ještě nic nezkoušela ...

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju jejich šampóny, poměr cena/výkon je luxusní.. a jejich pleťová voda mi dost spolehlivě likviduje pupence.. jen mě štvou s těma limitkama, protože si o nich většinou přečtu, chci je a neseženu je :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem u vás koukala, ale stejně mě víc zaujal ten chemický miraclean :D

      Vymazat
  14. Dobrej tip na oční krém, super. mám totiž stejnej problém - ze všeho mě pálí kukadla... mám teď jeden od Baley a je super, jen se bojím, že jeho účinky nebudou nijak zázračné. Ale neštípe a hydratuje :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Musím súhlasiť, tiež nechápem prečo neni ten levandulový sprcháč v stálom sortimente! Voní totiž úžasne!! Navnadila si ma na to očné sérum, určite ho pohladám. Inak ja som do značky Alverde zamilovaná, všetko čo som od nich dosial mala mi nijako neuškodilo a chcem ešte poskúša mooooc vecí od nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ty vůně ze stálýho sortmentu rozhodně nejsou tak wow :/ Škoda, třeba se s ním ještě jednou vrátí.

      Vymazat
  17. Z téhle kosmetiky mám na základě blogů docela negativní dojem. Chtěla bych zkusit nějaký šampon, ale mám pocit, že si na ně hodně lidí stěžuje a málokomu sednou. V obchodě mě pořád lákají ty krásný obaly, ale nakonec si nic nekoupím radši. Ani dekorativka mě kromě barvy na obočí neláká. I když lesky měli docela dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampony jsem měla asi tři - kofeinový, růžový/ nebo ibiškový, netuším a ještě březový snad. A všechny mi totálně vysušily vlasy, takže do těch už nejde :)
      Jinak za sebe můžu doporučit meruňkový peeling, měsíčkový balzám a kompaktní pudr (pokud nemáš opravdu hodně mastnou pleť :)

      Vymazat
    2. Dneska jsem si narychlo před pohovorem koupila tělové máslo s makadamovým oříškem a bambuckým máslem. Překvapila mě konzistence, že není vůbec jak tělový másla od Lidla třeba, tohle je takový nepoddajný, takže se ho nabere jen troška (tak akorát). A hlavně není vůbec mastný, přitom je na velmi suchou pokožku.

      Jak jsem zvyklá na velké balení meruňkového peelingu od Freemana, tak mi přišlo tohle strašně malý, jak jsem na něj koukala už dávno. :D

      Vymazat
  18. Alverde si kúpim, len ak dostanem vážne dobér odporučenie od niekoho.
    Takto som skúsila telové maslo, a aj napriek jeho hutnej konzistencii a ťažšej rozotierateľnosti som si ho kúpila druhýkrát.
    Sprchový gel levanduľový aj telové mlieko tejto vône boli ok, ale že by som si ich kúpila aj druhý raz, to nie. Mala som aj lepšie.

    OdpovědětVymazat
  19. ten levanduľový sprcháč ma zaujal, hodil by sa k môjmu levanduľovému šampónu :-) ja som mala od Alverde len krém na ruky a také to malé marhuľové masielko na ruky a nechty. krém veľmi neobstál, za to masielko hej

    OdpovědětVymazat
  20. Alverde mám moc ráda. První věc od nich bylo právě tohle melounové máslo v cestovním balení. Letošní limitku možná ještě někde mají, je to vůně lesního ovoce, nejprv jsem se jí bála, ale nakonec jsem vcelku spokojená. Pak jsem měla balzám na rty, mandarinkovo vanilkový, který už jsem v drogérii neviděla. Docela nedávno jsem přešla na jejich šampón a kondicionér. Používám šampón na objem - oliva a henna a kondicionér citrón a meruňka. S oběma jsem spokojená, kondiš navíc nádherně voní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)