Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 7. května 2014

Lesk a bída laků Illamasqua Radium a Load

   Že by mě nějak brala značka Illamasqua se říct nedá. Odstíny tvářenek, laků a rtěnek jsou sice luxusní, ale cena a obal mě vždy odrazovaly od koupě. Na konci zimy se mi podařilo ulovit 2 laky v blogsale, které jsem pak dostala k narozeninám. A jaké jsou?


   O slabé výdrži laků Illamasqua jsem četla, když byly v nějaké krabičce krásy. Všichni na ně nadávali, že drží sotva den. Jenže jsem nedůvěřivý Tomáš, tak jsem si to chtěla ověřit. Vykzoušela jsem si to u následujících laků a jo, je to pravda. Bez podlaku a nadlaku se loupou hned druhý den a s nimi po 2 dnech. Na to, že stojí 15 liber, velká bída...
   Ovšem líbí se mi dvojité víčko, které mám jen u laku od Lancome a L'Oréal. Myslím, že takto mají laky menší šanci na vyschnutí.


Radium

   Podobnou shrekovskou zelenou jsem chtěla hrozně dlouho, ale bylo mi jasné, že mi slušet nebude. Touha byla silnější, tak se ke mně dostala i tak :) 
   Radium je svěží žlutozelená barvička s studeným středně zeleným shimmerem, který je na nehtech téměř neviditelný. Když jsem ho odlakovávala, stáhla jsem první vrstvu top coatu a část laku a pod ním se viditelně culil shimmer. Jinak je to spíš strašpytel a schovává se.




   Štěteček je středně silný a krásně se s ním pracuje. Dalo by se říct i s konzistencí laku - v první vrstvě. Při druhé vrstvě začne lak zlobit, dělat díry nebo nánosy a nedařilo se mi udělat dokonale hladký povrch jako u první vrstvy. Plusem je, že nikam nestéká a můžete lak nanést i dost blízko ke kůžičce (pokud to umíte, protože já rozhodně ne... :). 
   Kryje ve 2 silnějších vrstvách, 3 slabší ani nedávejte, jinak budete mít z nehtů bambulky jak rosničky...
   Problémem je schnutí - ty 2 vrstvy schnou pekelně dlouho. Vážně dlouho... Po víc jak 12 hodinách, kdy se vám lak zdá dokonale suchý, si jdete lehnout a ráno otlačeniny od prostěradla. Nedá se říct, že bych tyhle podpásovky milovala.



Load

   Další dokonale jarní odstín, studená světle žlutá bez shimmeru, na tom není s vlastnostmi o nic lépe. Je vodovější než Radium, ale nikam nestéká. Nedělá nánosy, ale potřebujete ke krytí 3 silnější vrstvy. A ty zase schnou hrozně... Ráno jsem nalakovala, přes den to uschlo, ve 3 ráno jsem si šla lehnout a ráno (ehm spíš dopoledne, přiznávám se) jsem měla 3 nehty s věrným vzorem povlečení... A výdrž se mi zdála ještě mizernější než u Radium, 2 dny nedal ani s top coatem.





   Co říct závěrem? Laky Illamasqua jsou pro mě velkým zklamáním. Chtěla jsem si ještě koupit pár laků z této kolekce, ale raději sáhnu po Flormaru, který podobná laky dělá. A umí je lépe.

Laky seženete tady za cenu £ 14,50. Vlastně jen Radium, Load už v nabídce není.

Co vy a Illamasqua? Lákají vás výrobky této značky? Nebo investujete radši do něčeho jiného?

Mějte se hezky :)

50 komentářů:

  1. Illamasqua mě vůbec neláká, barevně se mi více líbí ta světlounká. A Flormar polka dost jsem ještě neměla, ale jinak za sebe ho mám ráda až na některé vyjímky :D viz zelenáč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty polka viděla u Romči právě. A Flormary bych byla spokojená, kdyby měly hezčí flakónky :D

      Vymazat
  2. tie odtiene sú krásne, ale keď som si to dočítala do konca tak naozaj by som tie laky ani zadarmo nechcela.. nenávidím dlhé schnútie a to celodenné :O za mňa určite nie .. flormar laky sú krásne, mám síce len jeden ale aj doňho som zaľúbená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, u Flormaru se dají sehnat překrásný odstíny :))

      Vymazat
  3. Tyto laky mne neoslovily vůbec. Tyto barvy dělají jakoby umělé nehty, no tvé krásné nehty vypadají po aplikaci těchto laků jako umělé, což se mi nelíbí. Jinak perfektní nalakování! Jak ty to děláš?!
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím, že ten zelený dělá vážně tlustou vrstvu + je tam top coat, který normálně nedávám.
      Chceš to vědět, Marti? To je trénink. A pokud nemám nalakováno precizně, neváhám to znovu odlakovat a nalakovat. Perfekcionista se nezapře.

      Vymazat
    2. ja som taká rada, že to nie len ja som taká - že pokiaľ to nie je dokonalé tak to ide stále dole odlakovačom :) potešila si ma teraz !! :)

      Vymazat
    3. Jéé, ty mě taky Niky :)) Jsem se bála, jestli to už nepřeháním :)

      Vymazat
  4. Ta žluťounká je krásná, ale za tu cenu a při těch vlastnostech... To si radši pořídím něco jinýho. Ale ta barva je fakt pěkná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vědět to, tak jsem radši za 150 Kč vzala Nubar Yellow Primrose, ale tak zkusila jsem zase něco nového :)

      Vymazat
  5. Taky me nenadchly, ale mas nadherny nehty!

    OdpovědětVymazat
  6. no to je bída, bída... jak mi lak neuschne do tří minut, tak jsem naštvaná, tohle by mě asi vytočilo hodně :D nic od téhle značky nemám a ani mě nic neláká a teď teda vím, že laky rozhodně ne-e...

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa veci od Illamasqua tak strasne designovo (a myslienkovo) pacia, ze by som im bola schopna odpustit ked nepracuju ako maju :D Cenu by som prezila, akurat ma stve ich vysoke postovne (a laky tusim ani postou neposielaju) a ze teraz zdrazili ruze o 2 libry ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám, Zoye bych odpustila všechno :D
      S těmi laky jsem někde četla, že je zakázáno to posílat z Británie, ale nevím, odkud posílá Illamasqua. Každopádně docela debilní neřízení...

      Vymazat
    2. To už (asi) neplatí. LoveLula (britský e-shop) má na stránkách vyloženě napsáno, že laky může posílat jen do těchto zemí: ... Česká republika. Já si od nich objednala jeden box, ve kterém mi došel i lak. A prodávají i Zoyu. :)

      Vymazat
  8. Tak aspoň některé z nás ušetří...mě teda Illamasqua nijak neoslovila. Flormar laky jsem ještě nezkoušela, ale asi ani teď v dohledné době nevyzkouším, mám takové pravidlo, že dokud nespotřebuji nějaký lak, nemůžu si koupit nový. Až na výjimky samozřejmě. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super pravidlo, ale mám toho tolik, že bych nic nespotřebovala a nic si nekoupila :D Ale už se taky snažím krotit :)

      Vymazat
  9. Tak za tú cenu by som čakala inú pecku. Toto ma dosť sklamalo. A z duše neznášam keď lak schne pol dňa. To aby si bral človek pomaly dovolenku keď si chce nalakovať nechty a aj tak má ráno otlačené ryhy od vankúša a pod. Ale raz sa mi stalo, že som sa ráno zobudila a mala som otlačené palce. Proste urobila sa mi tam nejaká vzorka od vankúša a ráno som nemala čas to opravovať, tak že kašlem na to, snáď si nikto nevšimne. No a všimli si a vypytovali sa, že ako som to urobila, čím..., že parádna vzorka :D Čiže "vankúšová manikúra" mala úspech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolenou, to sedí... člověk pak chodí a vypadá divně, když na nic nesahá a pokud ano, tak dosti zvláštním způsobem:D
      :D :D Vida, tak příště otlačit na všech nehtech. Stejně texturovaný laky vypadají podobně ;)

      Vymazat
  10. Máš nádherné nehty! A laky vypadají moc hezky.. Teď jsem si akorát koupila svůj první Illamasqua lak u Vienettky když pořádala blogsale.. Je třpytkatý, tak třeba bude držet o něco lépe, jinak ale za tu cenu by člověk čekal super výdrž :/ to je celkem na nic..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ten třpytivý snad nebude tak dlouho schnout a kdyžtak na něm ty otlaky nebudou tak viditelný :)
      Ta cena ne vždy odpovídá kvalitě... když si vezmu, že lak Lancome, co mám, je absolutně nejhorší ze všech :/

      Vymazat
    2. Já myslím, že s dobrým nadlakem se dá i z levných vytřískat slušná výdrž a když ne, tak to za pár korun tolik člověka nenaštve.

      Vymazat
    3. Právě :) Ale u dražších laků... aspoň ale člověk zkouší pořád něco novýho :)

      Vymazat
  11. V poslední době mi přibylo nějak podezřele moc laků, jednak je to tedy asi absťák z devítiměsíčního nelakování, ale jako druhotnou příčinu silně podezírám tvůj blog :D :D A díky tvému Facebooku jsem objevila výprodej u Vienettky a samozřejmě jsem neodolala a objednala Essie Bermuda Shorts :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Promiň (ale aspoň v tom nejsme samy :). Ten bermuda Shorts je překrásný. Že zdravím prcka ;)

      Vymazat
  12. Zelená je krásná, žlutá se mi až tak nelíbí, ale to ničemu nevadí. :) Za tu cenu bych byla asi docela naštvaná, stačilo mi, co dělal ten z Ladyboxu, ne že by se ošoupávaly konce nehtů, druhý den se mi odštípla většina barvy z prostřed nehtu, to mě vážně docela překvapilo. Takže nikdy víc. :)

    OdpovědětVymazat
  13. tahle maska mě nikdy nijak nezajímala. mám rudý odstín právě z Ladyboxu, a snad jsem ho ještě ani nezkoušela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, červený nezkoušet, akorát si vytvoříte mylný předsudek :) Koukněte k Míně na starý blog, illích laků tam má fůru a co si tak vybavuju, většinou s nimi byla spokojená.
      Verunka

      Vymazat
  14. Teda, to teda koukám.. předtím jsem moc těmto lakům nevěnovala pozornost, ale ted mě teda nemile překvapily.. Barvičky jsou to ukázkové, to ano.. hlavně ten žlutobílý je nádherný, ale ty vlastnosti za to opravdu nestojí..

    OdpovědětVymazat
  15. ten zelený lak je úžasnýýý <3

    OdpovědětVymazat
  16. Niki, cena laků je taková proto, že minimální hodinová mzda je v UK 6,31Liber na hodinu... to znameá, že oni si na něj vydělají za nějaký dvě a půl hodiny, kdežto my na ni děláme celej den...
    Sama bych to nevěděla, kdybych je nekupovala a kamarádky se na to neptala. Protože mne zajímalo, proč mají tak vysoké ceny.
    Nepomůže ani fakt, že z UK je nějakým záhadným způsobem problém laky a parfémy posílat, snad prý podléhají silnějším paragrafům, protoo i cena pošty mimo UK je u laků tak vysoká, tj. 13Liber.

    Co se výdrže týče, já mám zatím vyzkoušené odstíny tři... a to ten můj fialovej (nevzpomenu si na název, ty možná ano), pak Omen a Geist a teda... u fialového ano, bez top coatu a podkladu dva dny... s podkladem 3,5 dne s podkladem a top coatem 5dní.
    Omen jsem zatím zkoušela jen s podkladem a 4 dny bez problému. Geisth tu mám spíš jen na ozdobu :-)

    Co se konzistence týče, tak fialový byl tekutější, zbylé dva jsou hustší.

    A jejich kolekce pískových laků mi zatím drží stejně dobře jako od Gábiny :-)

    Tak třeba jen špatný vzorky? :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je docela hovadina... Barry M jsou taky britský a tolik rozhodně nestojí ;) Navíc Illamasqua je původně španělská značka.
      No špatný vzorky... to yb se na ně nestěžovaly všechny, co je měly v boxech ;)

      Vymazat
  17. Srovnavas trabant s mercedesem...

    Barry m je stejns drogerka jako treba sleek nebo mua za par kacek... Bezne dostupna, obycejna znacka.
    A kdyz ses u tech barry m, ty mi treba nedrzi vubec.

    A tezko to muze byt hovadina, si to prvne zjistim, nez kritizuju, mela bys to obcas selat taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys napsala, že je to kvůli platům v UK, proto srovnávám s britskou značkou. Illamasqua se dá v kamenných obchodech v Británii sehnat taky.
      A propo, to to všechny blogerky můžeme zabalit, když tu srovnáváme něco levnýho s něčím drahým. Taky bych mohla fotit jen jen swatche a na celý recenze se vykašlat, když se to v USA nenosí, že?

      Vymazat
  18. Tuto značku znám, ale žádný výrobek nevlastním a jak tak čtu tvoji recenzi, asi mě to ani nemrzí :) Oba dva odstíny se mi líbí,i když na nošené toho zeleného bych neměla asi "koule", jak se tak říká :)) Za ty peníze, co bych za ty laky dala, si radši koupím pár jiných laků, u kterých vím, že vydrží. A i kdyby vydržely třeba jenom dva tři dny, tak mi to nebude vadit jako u těchto.

    A ještě jedna věc, budu se opakovat, ale máš opět krásně nalakované nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 Ta zelená je sice výraznější, ale člověk pak hezky zapadne do jarní přírody :D

      Vymazat
  19. Nikolko, to mě moc mrzí, že jste si takhle nesedly :( Mrzí mě to kvůli tobě i kvůli značce. Já si dál stojím za tím, že za ty peníze se tyhle laky vyplatí. Trochu se obávám, že to neschnutí a nevýdrž je u těch tvých jednoduše daný jejich barvou. Světlounký pastelový laky dost často těmihle nešvary trpí (já osobně jsem teda ještě nenarazila na bezproblémovou pastelku) a ten zelenej... ten se tam nutně asi zařadí taky. Od Illy mám doma laky celkem 4, což není mnoho ALE tři z nich jsou bezvadný a ač kupovaný v illa-slevách, klidně bych za ně dala full-price. A ten čtvrtý? Jo, to je ten červený Throb z Ladyboxu. Poté, co je všichni pohanili, jsem ho odkoupila od Kristý, abych se přesvědčila sama, jak to s ním je. No, ano, ten stojí za starou bačkoru. Ale jinak... ráda ti je i půjčím, ať si je ozkoušíš (mám Obsess, Smash, Baptiste) a posoudíš tak z většího vzorku barev :) Jo a vlastně jsem ještě měla půjčený od Mínušky Raindrops a ten byl taky bezkonkurenční. Takže skóre 4:1, přičemž ten jeden je profláklý propadák, to už jde, ne? ;)
    Škoda těch britských restrikcí na dopravu laků (a dalšího) mimo Ostrovy, to by se nakupovalo jedna radost :(
    Btw, ten světle žlutý je barva typu tohle-si-dobrovolně-nikdy-na-nehty-nedám :-))) Radši ani nebudu říkat, co mi to připomíná, nerada bych někoho pohoršila 8-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, taky jsem si říkala, že to bude jako s Essie - krémovky naprd a glittrový a shimmer super. Měla jsme dřív světle žlutý Yellow Mellow od Essence a ten tohle vůbec nedělal, do hodinky byl suchý a držel :( No zelenáčovi to stejně odpustím, protože ta barva je super. Ale vzhledem k ceně mě zklamaly :/
      Tak já ti jdu písnout, at mi řekneš, co ti ta žlutá připomíná, protože já v tom vidím jen vanilku :D

      Vymazat
  20. já jsem zatím lakovala pouze dva laky od Illamasqui, přestože doma jich mám mnohem více. Jeden z těch laků byl i tady mnohokrát zmiňovaný Throb z Ladyboxu a já proti tomu červenáči nemůžu říct půl slova! Bezvadně se lakuje, fantasticky kryje a výdrž je taky dobrá. Přesně si to už napamatuju, ale 4 dny se mnou dal v dobrém stavu každopádně. Laky Illamasqua bych tak celkově nezatracovala. Třeba se u tebe jen bohužel sešlo více faktorů, které životnost laků zkracují. A co jedněm drží na nehtech týden, může jiným slézt z nehtů ještě v den lakování. :-( Jejich cena závrátná je, bohužel. Člověk tam podle mě z části platí hlavně tu značku. To je to stejné jako s hadry od Adidas, Nike a podobně. Je to šité otřesně, nevydrží to, ale protože jsou na tom tři proužky, stojí to 2000kč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, Jituš. Proto je tu tolik blogů, aby si mohly holky udělat obraz. Mně jen vydrží déle i laky za 1/4 ceny... A značka? Ta vždycky cenu nadzvihne a mrzí mě, že jí odpovídá cena, ne kvalitě.

      Vymazat
    2. Mám to s Throbem jako Jitka a to mi rukama prošel dvakrát, jednou jsem ho kupovala normálně z Illa., podruhé z LB a vždycky super krytí, lakování, výdrž.. By mě zajímalo co s tím ty ženský dělaly:-D

      Vymazat
    3. To nevím, ale u mě byly problémy s podlakem i bez něj, tak možná má Illamasqua vadný kusy anebo to nesedne hodně lidem jako třeba China Glaze... :(

      Vymazat
    4. To je možný, akorát jsem si o sobě myslela, že jsem v lacích hroznej šťoura a jak má lak sebemenší chybku, tak letí z domu, takže mě překvapuje, když jsem já s něčím spokojená a holky, co běžně lakujou šiťácký Essence, tak Throbem pohrdly..:-D

      Vymazat
    5. Dejni, je mi to záhada, já ho taky pochválit nemůžu a to přitom jinak Illa laky jo, jo, jo! Nechápu, co je na něm tak špatně, taky se mi začal po dvou dnech loupat a navíc mi docela zabarvil nehty. :-(
      Verunka

      Vymazat
    6. Throb som mala požičaný, bol tiež zo záhadnej krabice, výdrž bola 4 dni na kompletku, 1 deň len lak samotný, lesk bol biedny, krytie v jednej vrstve, inak krásna farba a lakovanie jedna báseň. nevyskúšala som všetky varianty lakovania, ani záťaže, len takú bežnú z domácnosti. všetko je to ale veľmi individuálne a jeden môže byť na prd, druhý je úžasný, jeden drží a jeden je mizerný.

      Vymazat
  21. Ahoj
    Prosím mohla bys mi sem dat nejaky odkaz na ty laky flormar, ktere se podobají te kolekci od ilamasqua? Jak pises v závěru článku, děkuji

    Jinak s laky ilamasqua jsem spokojena, nemam jich, pravda, tolik, ale několik odstínů jsem zkusila, a se všemi spokojenost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se dohodla s Verunkou, že mi nějaké půjčí, ale tyhle 2 jsou zklamáním...
      Kolekce se jmenuje Black Dot nail Polish. Swatche všech dohromady jsem nenašla, ale u nás se stejně prodávají snad jen 3 odstíny. Víc tady na ebay http://www.ebay.com/itm/like/331070185337?lpid=82&item=331070185337&lgeo=1&vectorid=229466
      Od Illamsqua jsme chtěla původně ten světle modrý, tak mrknu k Flormaru. Ale ostatní odstíny stejné nejsou.

      Vymazat
  22. Barvy se mi nelíbí,jako jo na někom jiným,ale na mojich rukou by vypadaly děsně :) Co se týká laku,vypada to že máš obří vrstvu na těch nehtech,hmmm a asi bych zešílela,kdyby mi neschl. Já totiž do 30 minut po nalakování vždy musím něco dělat :D
    Jestli máš zrovna špatný kusy to nevím,ale je to možný,jelikož se to stává ,že kvalita a krycí schopnost je kus os kusu jiná,ale spíš u levnějších značek,u tak drahé značky by mi to vadilo moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)