Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 14. května 2014

Maybelline Colorama Bleached Neons LE

   Neonky! Kdo sleduje můj Facebook ví, že jsem jim letos propadla. Sice stále nejsem fanouškem neonové středně zelené neb oranžové, ale s růžovou, fialovou a žlutou u mě pochodíte. Takže mi radost udělala Colorama, když přišla s kolekcí pastelových neonek Bleached Neons.
 

   Odnesla jsem si celkem 3 - světle zelenou 244, teplou růžovku 242 a meruňkovou 241 (nad kterou jsem dost váhala, protože mi bylo jasné, že mi prostě slušet nebude :D). Laky jsou limitka, tak jsem je chtěla nafotit co nejdříve a výdrž jsem neměla možnost posoudit. Jen zelený, který jsem lakovala v pátek večer, měl v neděli odpoledne odštípnutý roh na palci bez podlaku. Osobně mi Coloramy drží průměrně.

  Překvapilo mě, že tyhle laky mají širší a hustší štětečky než jiné, které od Coloramy v této novější verzi mám. Rozhodně se s nimi nepracovalo tak obtížně jako třeba se štětečkem od laků Rimmel.

Laky jsou totálně nevyfotitelné, ani zrcadlovka jim moc nepomohla, takže jsem fotky ještě doupravovala v počítači. Kdybych měla moc zelenou, modrou nebo červenou kůži, tak si toho, prosím, nevšímejte :) Myslím, že po úpravě odstíny laků dokonale odpovídají reálu, jen by  fotky mohly být ostřejší, potvory :)

244

   Krásná svěží zelená s jemným žlutým podtónem (na fotkách se trochu ztratil). Připomíná mi nějaký coctail z kiwi a ananasu (by se mohl jmenovat třeba Kiwi Colada :D). Jistojistě krásná barva k opáleným ručkám, na léto jak dělaná, ale nevypadá špatně ani na bledších rukách.
   Na některých nehtech stačily 2 vrstvy (hlavně tam, kde jsem měla Diamond Force od Gabriella Salvete jako podlak), na některých musíte dát 3, abyste neměly šmouhy. Co si ale budeme povídat, pastelové laky špatně kryjí a neonové taky, takže to ve finále není zas taková hrůza :)
    Schne velmi rychle a hlavně díky tomu, že je matný, což mě překvapilo.





241

   Absolutně nevyfotitelná barva. Vypadá přesně jako oranžový neonový křídy nebo fixy, s kterýma se píše na výlohy. Prostě oranžová neonová pastelka s jemným růžovým podtónem. Hodně mi připomíná Nubar Wildflower Blooming. Má nepříjemnou vlastnost, že z kůže vytáhne modrou barvu na povrch a při třetí vrstvě jsem myslela, že lakuju mrtvolu... Ale i tak se mi moc líbí.
  Lakovala se trošku hůř než zelená ségra. Je totiž o světlejší, musíte jí dát určitě 3 vrstvy a nedoporučuji silné, jinak vám sem tam udělá miniaturní pidibublinku (dokonale infantilní spojení :D). Navíc je trošku hustší a nedokáže vám udělat perfektně hladký povrch.
   Schne s lesklým finishem (vysoký lesk ovšem nečekejte) a díky tomu déle než předchozí odstín. Na první fotce je jeho přirozený vzhled, další fotky jsou s jednou vrstvou China Glaze Matte Magic, abyste měli možnost ho porovnat se zeleným odstínem. Navíc se mi ty matné varianty líbí víc jak lesklé :)






242

   Růžovooranžová, korálová neonka. Kryje ze všech nejlíp, mně stačily 2 vrstvy. Konzistence opět středně hustá, ale bojím se, že časem zhoustne... Přiznám se, že mě zaujala asi nejméně. Jednak mám podobné laky, jednak mi přišla nejméně neonová (i když na fotkách to nemusí vypadat).
   Schnutí stejné jako u 241, je to opět lesklý odstín, řekla bych nejlesklejší. Dokonce přemýšlím, jestli jsem nevyfasovala nějaký vadný zelený kus, jinak si nedokážu vysvětlit, proč zrovna ten je matný. První fotka bez nadlaku, další opět s matným nadlakem od Chiny.






   I přes menší problémy s lakováním jsem z kolekce nadšená, protože se jedná o odstíny, které horko těžko seženete a v drogérii jinak už vůbec ne. Velmi ráda si je vezmu na dovolenou, protože u moře skvěle vyniknou, i když se bojím, že jim celodenní koupání v oceánu asi nebude svědčit a rychle půjdou dolů.

V kolekci najdete ještě čtvrtý odstín - žvýkačkově růžovou 243, kterou jsem nebrala, protože mám podobný odstín od Color Clubu a zas tolik toho mít nemusím, že jo :)

Tuhle limitku seženete jen v drogeriích dm, kde na ni a ostatní laky Colorama probíhá akce 3 laky za 80 Kč. Normálně stojí 65 Kč jeden, takže se vyplatí se zásobit barvičkami na léto :)

Jak se vám limitka líbí? A který odstín vás nejvíce zaujal?

Hezký zbytek dne :))

70 komentářů:

  1. Jééé no ty mi dáváš :D Jsou parádní všechny 3. A zrovna mám dneska namířeno do DM. Tak že bych po půl roce přihodila k dudlíkům i nějaký ten lak? :D Na léto budou vážně super :) No a za ty peníze... není o čem přemýšlet :D Pokud tam na mě ovšem nějaký zbyde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej kompromis, mimču dudlíka, mamině laky. Se přece musíš odměňovat :)

      Vymazat
  2. Laky vypadají úžasně. Vůbec jsem tuto kolekci nezaznamenala, ale dnes pro ně pádím do DM. Takže moc díky za tip. Nejvíce se mi líbí ta meruňková a růžová, ale i zelený je moc povedený. To zase bude těžká volba :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Ten poslední růžový musím mít, to je přesně moje barva :) A měly by být i v Rossmannu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za připomínku, nebyla jsem si jistá, protože v letáku sice ten zelený odstín je, ale nevěděla jsem, jestli ho tam nešoupli jen tak :D Třeba ty Polka Dot a Brocades jsem viděla jen v dm :(

      Vymazat
    2. Mají je i v Rossmannu :) Dneska jsem si tam koupila ten zelený tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
    3. Tak to je super :) mají tam i tu akci 2+1 nebo jen tu akční cenu 39,90 Kč, nevíš? :)

      Vymazat
    4. Mají je za tu cenu 39,90 Kč. Už mám ten růžový a je krásný! :)

      Vymazat
  4. Koukala jsem na ně v drogerii, nebyla jsem si jistá, tak jsem je tam nechala...doufám, že je budou ještě mít :D Vypadají luxusně.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě nějak moc nenačutávají, právě proto, že by mi asi žádná barva neseděla, opálenou barvu nemám ani v létě a mám pocit, že by mi neslušely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně taky nesluší, ale když se mi líbí, tak to neřeším :) Je škoda, že tam nedali třeba i nějakou fialkovou :/

      Vymazat
  6. Vypadají parádně, ale je to opět hlavně díky tobě a tvé preciznosti. Už to dokonaleji ani nejde. Já bych brala ten korálový, možná by se hodil k těm mým dnešním DIY šatům :-)
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrvona tu na ně koukám, ty jsou vážně dokonalý :) A k nim ta 242, hmmm :)

      Vymazat
  7. Já neonkám taky propadla a kdo za to může? No to je jednoduchý Nikolka :D (na někoho se to svést musí) Fotečky jsou krásné a jsi šikulka, že si je nafotila tak rychle :) to u mě to bude bůhví kdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý, ja zas svádím na Soňu, že jsem propadla lakům :D
      No ty dva poslední jsem fotila v jeden den a ten korálový už pozdě odpoledne, tak fotky nejsou nic moc :/

      Vymazat
  8. V tej matnej verzii ma teda dostali, najmä prvé dva a fotky sú dokonalé, som si trošku zaslintala nad nimi :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si slintala nad těma rozmazanejma ošklivejma fotky? Ale fuj, Veru :D

      Vymazat
  9. Ty barvy vypadají nádherně a na tvojí ruce se mi ta meruňková líbí. Dokonce mi připadá hezká i ta zelená, ale to vím, že bych se v ní necítila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On mi totiž foťák dělá kůži vždycky červenější a oranžovější, normálně mám žlutý studený podtón ruky, tak to pak vypadá, že mi sluší a přitom nesluší :D
      Ta zelená je super, podle mě, když k ní člověk dá nějaký menší doplněk v té barvě (pokoušela jsem se najít sluneční brýle a jedny boty z F&F, ale bezúspěšně), tak to vypadá harmonicky a vůbec ne řvavě :)

      Vymazat
  10. ten zelený je nádherný, ááách, musím si ho koupit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné barvičky. :) Kupodivu se mi nejvíc líbí ta poslední, asi jsem zkrátka konzerva. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten merunkovy se mi hodne hodne libi! Kouknu po nem, takovy mi ve sbirce chybi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) A zase objednávat Nubar, když se jedná spíš o sezónní záležitost, to se mi nechtělo :)

      Vymazat
  13. Tyjo, ty jsou parádní! A já se do dm dostanu bůhví kdy :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem neodolala a pořídila jsem si odstíny 242, 243 a 244. 241 mě v lahvičce nezaujala a říkala jsem si, že by mi ani vůbec neslušela. Lakovala jsem zatím jen 242 a uschla mi spíše do matna. Úplně matné to nebylo, to ne, ale ani tak lesklé, jako na tvojí první fotce. Tak nevím... :-D A šokovala jsi mě cenou za jeden lak!? U nás v DM stojí jeden kousek 39,90Kč! Akce 2+1 také platí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že s tou matností to bude ještě vtipný :D
      Jj normálně stojí 64, 90 Kč, když není ta akce :/

      Vymazat
    2. 242 mám taky, ale čárkuje mi a je strašně hustý...tak doufám že to byl jeden vadný kousek a zkusím koupit ještě někde v jiné drogerce...protože ty barvy...áááách, nádhera

      Vymazat
  15. Páni nádherné laky musím na ně mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi zelený a meruňkový, ale bohužel Colorama je pro mé nehty peklo, nedrží mi vůbec a zařekla jsem se, že už nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se hned druhý ten loupal ten z kolekce Brocades a jinak mi vydrží tak průměrně 2-3 dny. Ale přijde mi, že ty starší MiniColoramy prostě držely líp :(

      Vymazat
  17. Na neónky moc nie som, ale tá posledná ružová ma celkom zaujala :) Len neviem, či budú aj u nás. Včera som bola v DM a nevšimla som si ich tam :(

    OdpovědětVymazat
  18. kdyby byla ta růžová více neonovější, byl by to můj ideální odstín. já všude narážím na takové ty studené neonky s podtónem do fialové, já bych ale ráda takovou tu žvýkačkovou neonovou :D zbytek odstínů vypadá taky hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super neonky má Color Club ;) Třeba Warhol, Youthquake, žvýkačkový je skvěle Yum Gum a tak :)

      Vymazat
  19. tak byla jsem z nich nadšená, než jsem zjistila, že jsi je matnými vykouzlila ty (kromě toho zeleného teda), protože matné se mi líbí mnohem víc, škoda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D No a tady slečna nad tebou v komentáři psala, že i ta 242 jí uschnula matná, tak jsem úplně vedle :D

      Vymazat
  20. Nevím zda je to upravou ,ale ty nehty vypadají až uměle...a který jsou matný a který ne,soudím podle komentářů :D Takže nevíme jak to tedy vlastně je :) 242 mám podobný odstín od miss sporty a ten drží jak čert se selly hansen nadlakem a podlakem od jordany,ale u mě je to vždy max dva dny ,dýl se nechytám. S nákupy ještě vyčkávám,pořád ještě čekám něco víc extra .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude spíš tím zmatněním, upravila jsem jen odstíny barev toho meruňkovýho a korálovýho :) A ony ty detailní fotky vždycky matou...
      No, to je záhada :D Já mám matný jen zelený, někdo i tu 242... by se ta kolekce měla jmenovat Neon Surprise :D

      Vymazat
    2. jaký to je odstím co máš od miss sporty?

      Vymazat
  21. Ty jsou kráááásnéé, hlavně ten meruňkový potřebuji :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny jsou krásné, ale ten oranžový mě dostal! :) překrásný! A máš to nádherně nafocené!

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezkej článek :-) máš ty nehty perfektně upravený, fakt se na ně moc hezky kouká:) Já mám doma právě 242, a pak u růžovku, kterou jsem ale ještě nezkoušela. Nicméně jsem z těch laků naprosto nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já to hodně dočišťuju štětečkem namočneým v odlakovači, abych ty hrany u lůžka měla jemnější a ne moc vystoupnutý, protože mě to pak irituje :D

      Vymazat
  24. Nie, nie, nie! Mám stopku na nákup ďalších lakov, v podobných odtieňoch mám aj zástupcov, ale na tvojich nechtíkoch sú tak prekrásne, že ak na ne natrafím, budem ich musieť vziať!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Sákra... a já myslela, že mě neonky už moc neberou. Omyl ! Tahle kolekce se mi líbí čím dál tím víc. Taky jsem v tomhle případě spíš za matnou. :) No minimálně ten meruňkovej musím mít ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten meruňkový je podle mě si nejzajímavější :)

      Vymazat
  26. Všechny vypadají skvěle, ale je to i perfektním nalakováním, mě se to takhle krásně pravidelně nikdy nepovede. Děsně přetahuju a vyrobit nějaký tvar zvlášť kolem nehtových lůžek je skutečný horor. B)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky kolikrát nejde :) Doporučuji koupit si malinký úzký zkosený štěteček, namočit do silného odlakovače a dočistit :) lepší jak korekčné pera nebo vatový tyčinky, popř. než lak úplně zachne ho trochu seříznutou špejlí zatlačit tam, kde má být :)

      Vymazat
  27. ten meruňkový je nádherný :)) asi je hodně oblíbený, protože u nás po něm nebyla ani stopa :D

    OdpovědětVymazat
  28. Ta meruňková je naprosto boží, mrknu na ni v drogérce...včera jsem dopotřebovala jeden lak, takže můžu. :-D Děkuji za článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. a okrem 4, čo sú u vás, sú ešte ďalšie tri odtiene, čo som videla na nete, ale do týchto končín zase nepríde komplet kolekcia. teda nie, že by mi to nejako vadilo, neónové mám 4 a okrem ružového ma nejako extra nedostali. pri týchto ma nemilo prekvapil matný a slabo lesklý vzhľad, neviem, či niečo málo žiarivé (aj keď sa tomu dá pomôcť, ale už to nie je ono) je to pravé na leto. vďaka, že si ich ukázala, keby mi chcelo náhodou v drogérke preskočiť a kúpiť si ich :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? jákdyž si zadala Colorama Bleached Neons tak mi to vyhodilo jen ty 3... to jdu googlit znovu :D
      Mně ta matnost nevadí, přijde mi, že to pak víc září než lesklý :D

      Vymazat
    2. možno sa mýlim, no ja som narazila na tieto http://www.musingsofamuse.com/2014/04/maybelline-bleached-neons-color-show-nail-polish-swatches-review.html

      Vymazat
  30. Já na ně včera koukala a v tom regále mne prostě moc nezaujaly.. neb zelenou nemusím, oranžový mám podobný.. jen o tom růžovém jsem přemýšlela.. Ale jak je vidím u tebe, tak mám nutně potřebu vlastnit všechny, sakra :D :D

    OdpovědětVymazat
  31. Včera som si to tu prečítala, pozrela som si fotky a hneď som išla do najbližšej Dm - ky..... Paráda, som spokojná!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Jééé, ty jsou luxusní, a na těch tvých nehtech ♥. Hned bych pro ně skočila, kdybych je měla na co lakovat :D. Všechny jsou super, hlavně ten matný efekt, naprosto boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuju <3 Tak zkus nějaký koupit do zásoby a až budou nehty, budou i barvičky ;)

      Vymazat
  33. Klasické neonky se mi moc nelíbí, ale tyhle jemnější jsou fakt pěkné, hlavně ten růžový.
    Btw. Máš je nalakované opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  34. Zaváhala jsem nad tím oranžovým v obchodě, ale nakonec vyhrál zdravý rozum, už jsem překročila svůj limit počtu laků ve sbírce. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jak mě neonky moc neberou, tyhle světle pastelové neonky nebo jak je nazvat jsou moc hezké. Hlavně ta zelená a na Tvých nehtech vypadají úchvatně! Jestli bude ještě v DM ta akce až půjdu kolem, tak na ně kouknu... Veronika

    OdpovědětVymazat
  36. Jak se Ti povedlo nalakovat tak krásně a hladce nehtíky:( já to mam celé hrudkovaté a flekaté:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že dělá takovou neplechu :/ Ona tomu pomohla i ta vrstva matnýho nadlaku, který to trochu spravila, tak to zkus a třeba to bude lepší :) A u růžovýho, na malíčku to taky nemám moc hezky nalakovaný ;)

      Vymazat
  37. Ta korálová :O A s matným nadlakem to vypadá úžasně... asi si taky budu muset nějaké koupit! :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  38. Hned jsem pro ně běžela do dmka. V regálu ale vypadají opravdu obyčejně, nikdy bych po nich nesáhla, kdybych tady neviděla tvoje swatche :D taky mám všechny tři :D oops

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oops :D To ale moje chyba není, to je krása těch laků :D Jj o tom meruňkovým jsem silně pochybovala, že bude neonový a nakonec šajnil ze všech nejvíc :)

      Vymazat
  39. Já mám zelený a růżový a chtěla bych ten tmavý korálový myslíš že ještě seženu?:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)