Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 12. května 2014

Můj nejmilejší parfém

   Psát recenze na parfémy umí jen Verunky. Já ne. A přece vám chci něco napsat o svém nejmilejším parfému - Parisienne od Yves Saint Laurent.


   Pařížanku jsem dostala k narozeninám od Francouze. Byl to vůbec první dárek, který jsem od něj dostala (nepočítám-li květiny a krabici makronek :). Přivezl mi ji z Paříže z letiště a dal mi jí se slovy, že tím nechce dát najevo, že jsem jako Pařížanky. Protože ty jsou děsně nafoukaný a leckdy hloupý. Prostě mu hezky voněla :)

   Dostala jsem od něj ještě 2 parfémy a žádný z nich se mi nezalíbil tolik jako YSL P. Dokonce ani žádný, co jsem si sama kupovala. A neporazily ji ani parfémy Guerlain, ani mé jinak oblíbené Yves Rocher So Elixir a Miss Sixty Elixir (asi jsem nějak zatížená na elixíry :). Co dělá Parisienne tak dokonalou vůní? Jaká je ta záhadná Pařížanka?

  • Je hravá. Spontánní a mladá. Je to ten typ ženy, z které vyzařuje něco magického, co vás nutí se na ní dívat. Její smích a radost jsou prudce nakažlivé.
  • Umí být elegantní. Lodičky, kostýmek, šál - i to jí vystihuje. Má vysoké sebevědomí, ale není namyšlená. Chodí vzpřímená a plná sebedůvěry. Její krok je lehký. Vypadá, jako by skákala radostí a zároveň plula oblaky.
  • Dokáže svou krásu prodat. Ví, co je na ní hezké a sexy a dokáže to vyzdvihnout.
  • Je jako zahrada v rozkvětu. Na první pohled vás okouzlí a přesvědčí, že znáte její každičký kout. A přece vás dokáže vzápětí překvapit tajnými zákoutími nebo exotickými rostlinami. Je to prosluněná zahrada plná sladké vůně růží a bzučících včeliček.
  • Dokáže být tajemná. Usměje se na vás a vy nevíte, co tím myslí, co to znamená. Své myšlenky neodhaluje ani nejbližším.
  • Jen vzpomínka na ni vás naplní radostí, lehkostí a čistotou mysli. Je povznášející a dokáže vás přenést od všech starostí na ty nejvzdálenější kouty světa, kde není nic jiného než radost a láska.
  • Není ničeho, co by jí zkazilo náladu. Je stále stejná, svá a plná jen toho pozitivního.

Zdroj

   Co víc říct? Musíte si jí očichat sami. Možná vám ze začátku přijde tuctová, ale dejte jí čas. Jakmile vás polapí, tak už nepustí.


   Její vůně s vámi zůstane až do večera a nikdy se neomrzí. Jedná se o jedinou moji vůni, která ani po 3 letech nezměnila parfemaci nebo se nestala alkoholem čpícím cosi. Je dokonalá na běžné nošení i na večer, v zimě i v létě. Ovšem řekla bych, že jaro jí sluší nejvíce. Teplý květen a červen s večerní vůní akátů a vlahými deštíky je to pravé ořechové. Budete se s ní cítit žensky víc než s jakoukoli jinou vůní. Protože Parisienne z vás udělá přesně tu optimistickou a nekonvenční Pařížanku, která se skrývá v každé z nás :))


Jaká je vaše nejmilejší vůně? Dokáže se vám milý trefit do vkusu nebo raději vybíráte parfémy samy? :)

22 komentářů:

  1. Já ráda vůně střídám mám jich několik oblíbených třeba: Giorgio Armani Acqua di Gioia, Lancome Oui, Gucci Flora By Gucci, Lancome La Vie Est Belle a je jich daleko více. Ale až půjdu kolem parfumerie tak si Pařížanku půjdu oňuchat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milý se o nic takového, jako sám mi vybrat parfém, nepokouší. Asi už ho nepřesvědčím. :D
    Jinak jsi to ale popsala moc hezky, až jsem dostala chuť ji očichat. Jen tedy v článku lehce postrádám složení vůně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako kompozici nebo ingrediance? V ingrediencích jsou takový ty klasický věci jako alcohol, aqua, parfum... No a kompozici, když tu vypíšu (dá se sehnat na googlu během chvilky), tak to některým lidem (třeba ani mně) nic neřekne :)

      Vymazat
    2. Kompozici. Ono to řekne. :) Protože z toho se dá vyjít, třeba jen u charakteru vůně... Ale jak myslíš, no. :) Zase si bez toho můžu v hlavě tvořit ideální verzi této vůně. Schválně zkusím, zda se podobá tomu, co si představuji. ;) (Já vím, že google. Druhá věc je, že když čtu o něčem, nechci si jinde dohledávat další info. :))

      Vymazat
    3. (Tak jsem si to našla, a měla jsi pravdu, protože moc moudrá z toho nakonec taky nejsem, vyjma toho, že je to víceméně květinové a mohlo by mi to vonět, pokud na mě nebude moc těžká. Takže asi tak, beru zpět. :D A jsem zvědavá, až ji někdy očuchám! ;) )

      Vymazat
    4. To chápu, ale chtěla jsem udělat trochu jinačí recenzi, než jsou v tom růže, fialky a dřevo :D

      Vymazat
    5. Máš pravdu, tomu rozumím. :)

      Vymazat
  3. Popsala jsi to tak krásně, že mám chuť ji někdy brzy otestovat.. :o)) Já jsem teď zamilovaná do parfému Bandit a myslím, že nám ta láska vydrží dlouho.. :o))
    Hezký den Nikolko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, ten Bandit má hrozně zajímavý flakónek, takový retro :) Na mě ti působí jak vůně pro pány a dokonalý opak přezdobených ženských flakónků od Lolita Lempicka :) hezké pondělí i tobě, Enko :) A já jdu mrknout na tvůj tag ;)

      Vymazat
  4. Moje nejoblíbenější je momentálně parfémovaná voda ,,S.T. Dupont Passenger Cruise" je prostě božská! :) mimochodem, taky jsem jako první dárek dostala makronky :) Parisienne znám, je to krásná vůně.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, sice rikas, ze to popsat umi jen verunky, ale tenhle popis byl bozi a dokazala si to popsat paradne.

    Pochopila jsem to dobre, ze je tedy prevazne kvetinova?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, cítím v ní hodně růže a na konci nějaký dřevo, podle popisu santalový, ale v tom se vážně nevyznám :)

      Vymazat
  6. já si vůně vybírám pouze sama, a většinou se trefím do vkusu i příteli :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vůbec neznám :) Moje nejoblíbenější vůně je Chanel Chance, i když je teda mega silná. Ale poslední dobou si brosuím zuby na ty nové Michaela Korse... zvlášť ta žlutá mi hrozně voníííí :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty MK parfémy by mě docela zajímaly, ale stejně si myslím, že tam jde jen o to jméno :)

      Vymazat
  8. úžasný parfém :) už jen kvůli popisu a flakonu bych si jí koupila :))

    OdpovědětVymazat
  9. naozaj krasne si ju opisala :) mna tak neucarila vonala som ju viackrat lebo som o nej velakrat citala a berie sa za taku kultovu vonavku ale nie je to moj typ :( skoda!

    Ak budeš mať čas pozývam na giveaway o vlasový balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Sice nádherně napsaná,ale přsto jem nepoznala jaká asi vůně je...když na jaro,tak asi květinová? :) Protože kořeněná mi přijde spíš na zimu a pro starší dámy než jsi ty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako rozkvetlá zahrada, takže květinová s dřevitými tóny na konci, žádný tlamolep :)

      Vymazat
  11. Parisienne jsem měla vloni a byl úžasná! Letošní jaro nedám ránu bez svého Moschino Funny :)

    OdpovědětVymazat
  12. V pátek jsem ji byla vyzkoušet v parfumerii, je opravdu moc příjemná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě potěšilo, žes jí byla okouknout a očuchat :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)