Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 2. května 2014

Outfit: Pastelově do lázní + výsledky poslední giveaway

   Máme tu víkend a to je vždy čas něco podniknout. Nedávno mě nalákala Bebe na jednodenní výlet do lázní, takže jsme minulou neděli jeli. A v čem se promenádovat po kolonádě? Přeci v jednoduchém romantickém outfitu! :)


   Nevím, jak vy, ale když se řeknou lázně, vybaví se mi začátek 20. století, světlé barvy, krajky a paraplíčka. A tím jsem se inspirovala i ve svém outfitu. 
  Počasí se nám sice moc nepovedlo, takže jsou fotky docela tmavé (a vypadám tam jak černoška), ale výlet jsme si užili i tak. Nasosali jsme trochu minerálních pramenů v Karlových Varech a Františkových Lázních (odkud jsou také fotografie) a spravili si chuť lázeňskými oplatkami :)






triko - C&A
sukně - Orsay
boty - Camaieu
taška - H&M
náhrdelník s veverkou - Bijou Brigitte




A ještě jedna z Varů :)

   Věřím, že na spoustu z vás to bude asi moc sladké a růžové, ale cítím se v tom dobře, jak panenka :) A cítila bych se ještě lépe, kdyby se to triko pořád neshrnovalo...

   A teď výsledky giveaway. Zúčastnilo se vás 63 a vyhrává poloviční komentář č. 32. Gratuluji a vy ostatní nesmutněte, protože v pondělí bude další soutěž ;)


Co vy a lázeňská města? Jezdíte tam občas? A komu (ne)chutnají tamější prameny? :))

Mějte se hezky a užijte si víkend <3

29 komentářů:

  1. Na fotkách ti to moc sluší :) ta sukně je boží.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, moc ti to sluší, já miluju tyhle sukně do pasu :)
    Jinak gratuluji vítězce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za výhru.
    Moc ti to sluší. Do lázní se jezdím podívat ráda a lázeňský oplatky bych mohla jíst pořád.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Františkovy Lázně, moje rodné město. Jako malá jsem byla schopná některé ty prameny pít, třeba Pramen Stanislav, který máš na jedné z fotek, nebo Kostelní. Dneska by mě to ani nenapadlo, br :D. Ve Varech vyvěrají ale jetště větší hnusy. Outfit podle mě úplně supr, sladší je, ale decentně. A veverčí přívěsek je úplně boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Standa byl dobrý, ale František... brr :D Má v sobě moc síry, takže smrdí (a řekla bych, že i chutná) jako pukavci :D A hlavně měl takovou zdravou hnědou barvu. Přiznám se, že jsem si dala jeden lok a vylila ho do trávy... Standy jsme si dala dva džbánečky :) Ale i tak závidím, Fr. Lázně jsou krásné město a ta možnost mít teplé oplatky a zapít je Standou je k nezaplacení :)

      Vymazat
  5. Teda moc ti to sekne a gratuluji k výhře ♥

    OdpovědětVymazat
  6. moc ti to sluší! já do lázní jezdím ráda a často, do Varů teda jenom na festival, ale každý rok jezdíme na dovolenou do Janských, do Velkých Losin (tam je pořádně "vajíčková" voda!) a do Piešťan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji tě, že jezdíš do Varu na fesťák, mě by z té hromady lidí asi kleplo :D

      Vymazat
    2. zásadně s lístkama koupenýma dopředu přes net a spíme mimo Vary, tchánova rodina bydlí kousek od Varů, takže máme komfort u babči :D jednou jsem tam byla ve stanovém městečku, to bylo ještě na střední myslím, no nikdy víc, jsem rozmazlená a chci svoje pohodlí :D

      Vymazat
  7. Moc Ti to sluší. A nemůžu si pomoct, ale čím víc Tvých fotek vidím, tím víc mám pocit, že už jsem Tě někdy potkala nebo mi prostě jen někoho moc připomínáš :-))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Tak třeba se někdy potkáme naživo a pak uvidíš, jestli jsi mě vážně před tím viděla nebo mi tu běhá dvojče :)

      Vymazat
  8. moc ti to sluší, outfit je krásný, hlavně ta sukně :-)
    a gratuluji vítězce! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám moc ráda tyhle jednoduché outfity, kdy je pěkná a zajímavá sukně doplněná jen jednoduchým topem. Akorát ty boty nejsou úplně můj šálek čaje, asi bych si místo nich vzala balerínky ve stejné barvě nebo nějaké lodičky na klínku. Navíc bych v páskových sandálkách ještě zmrzla.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Balerínky mám bohužel jen černý, tmavě modrý a stříbrný :( A zima mi ani nebyla, v Praze chodím už normálně v sandálkách (pokud není 10°C jako má být zítra brr).

      Vymazat
  10. Veľmi pekný outfit, podľa mňa vôbec nepôsobí príliš sladko, skôr tak nežne a príjemne :)

    OdpovědětVymazat
  11. You are SO beautiful! <3 And I love that squirrel necklace btw. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Danke schön Alexa <3 <3 Du bist sehr freundlich :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéééé, ty jsi byla ve Varech, já tady bydlím! :)) Ale přiznám se, že když tady žiju odjakživa, tak mě ani neláká jít ven do starší části města na kolonádu nebo k Vřídlu a k pramenům. Je tam mooc lidí, hlavně ruských turistů a pomalu se česky nedomluvíš. A o fesťáku je to tady taky něco. Ale aspoň jednou za rok ty Vary žijou :D A jinak ti musím pochválit outfit a všechno, strašně moc ti to sluší :) Určitě jsi tady vynikala mezi všema! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti Rusové byli strašní a ještě víc ty zmalovaný převoněný Rusky :D Proto se mi víc líbilo v těch Františkových Lázní, tam byl větší klid. Ale Vřídlo je lepší jak František ;) Moc děkuji za pochvalu :))

      Vymazat
  14. na tých fotkách vyzeráš ako z nejakého filmu :O krásne sú tie fotky ale najviac sa mi páči tá sukňa a kabelka :) veľmi ti to sekne :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Opět ti to moc sluší, jen jestli ti nebyla zima ? :-D Já bydlím kousek od Varů a tak jsem na prameny zvyklá, takže oproti mému manžílkovi, který je z Kladna, mohu vypít každý, okolo kterého projdu a nemusím hledat wc s bolavým břichem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsme ještě svetřík, protože na západě bylo o 4°C míň jak v Praze :D To říkám, počasí se fakt nevyvedlo a teď nebudu mít zase čas jít něco nafotit, tak jsem se zakousla do oplatky, aby mi nechrastily zuby a šlo se :D
      Jinak miluji Vincentku, kdežto přítel tomu říká fuj water :D
      Manželovi to nezávidím, si chudák řekne, že jde udělat něco pro své zdraví a nakonec skončí na wc.

      Vymazat
  16. Ve Varech žiju a poslední dobou na ty kolonády musim častěji než by se mi líbilo :D (Studuju střední se zaměřením na cestovní ruch, takže jsem o Varech psala seminárku a hrozilo, že bych to musela i průvodcovat).
    A jinak..pokud lázeňský oplatky, tak jedině ty teplý a čerstvý, to je nejlepší věc :) A prameny pít odmítám :D
    Ta sukně je moc pěkná, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  17. Výborný, líbí moc.
    A s odkazem na zajocha (pardon, králíčka...) jen podotknu, že ti musím něco ukázat. Se ti bude líbit. Možná.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)