Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 19. května 2014

Scrub Pytlík a Freeman

   Nevím jak vy, ale občas se mi zalíbí nějaká značka natolik, že chci od nich zkusit všechno. I za cenu toho, že mi půlka věcí nevyhovuje. Tak třeba takový Freeman - jejich slavná modrá maska mě nenadchla, kondicionér taky ne. Ale nevzdávala jsem se a řekla, že třeba jednou najdu něco skvělého (protože složení Freemanových výrobků se mi hrozně líbí). Raději jsem kupovala pytlíčková balení (kterým prostě říkám Baggins, tedy Pytlík - fanoušek Tolkiena se nezapře), kdyby mi náhodou něco nesedlo.
   A přestože si nejsem jistá, jestli má cenu hodnotit výrobek podle 1-2 Pytlíků, tak vám napíšu aspoň nějaké dojmy a jestli mě tyhle balení přesvědčila ke koupi toho většího.

Krémový peeling s meruňkou

   Měla jsem ho 2 balení, jedno mi vystačilo na 3 použití, další dokonce na 4, takže hodnotím po 7 použití.



   Tenhle scrub dokonale voní! Vážně jako sladké meruňky nebo smetanovomeruňkové smoothie. Konzistencí je opravu hustý, krémový, trochu silikonový. Po pleti krásně klouže, takže ho není potřeba zas tolik. Na pleti neštípe, naopak je moc příjemný. Zrníček je v něm tak akorát a nejsou příliš ostrá/hrubá. Neměla jsem s ním problém ani v citlivějších partiích na tvářích.
   Spláchnutí bylo trochu horší díky své viskosní silikonové konzistenci. Pleť je po něm krásně jemná, vyživená. Projasnění jsem si taky všimla, ale vyčištění pórů nebo vypnutí rozhodně ne. Doporučila bych ho spíše normální až suché pleti, která se chce zbavit odumřelých buněk.


  Kdo se nevyzná ve složení, tak vypíchnu jen to nejlepší a nejhorší. Líbí se mi zrníčka z namletých ořechových skořápek, panthenol, meruňkový extrakt, olej z kůry pomerančů, grepový olej, levandulový olej, mátový olej, tea tree olej, fosfolipidy (látky pokožce vlastní), heřmánkový extrakt, výtažky ze švestky, mateřídouškový extrakt, vitamin E a A.
   Naopak by si mohli odpustit barviva, parabeny a silikon v první polovině složení.


Maska a peeling v jednom s cukrem a černým uhlím

   Meruňkový peeling sice pleť krásně zjemnil, ale chtěla jsem zkusit něco víc póry čisticího. Tak jsem sáhla po této černé masce, kterou jsem dřív u nás v Globusu neviděla.

 

   15 ml tedy stejně jako předchozí peeling, mi u tohoto výrobku vystačil stěží na jedno použití. To byla věc, která mě rozladila, protože normálně mi tyhle Bagginsové vystačí na 2 použití minimálně.
   Celé to černé cukrové bahníčko se aplikuje na obličej jako maska. Lépe se to řekne, hůře provede. Cukrové krystalky jsou docela velké a na pleti se moc neudrží. Rozetřít je je úkol hodný Herkula. Buď máte na obličeji místa bez masky nebo naopak máte na obličeji hotové krtince scrubu. Doporučuji někam si lehnout a moc se nehýbat, jinak máte pocukrovanou podlahu. Maska pěkně hřála, ale nevím, jak moc by to vyhovovalo hodně citlivé pleti. Je z ní cítit levandule a sladké ovoce.
   Po tom, co necháte masku působit (5-7 min. - psáno ve francouzském a anglickém návodu, ne v českém), začnete pleť masírovat zbylým scrubem. Ten je dost hrubý a občas jsem si myslela, že si snad rozedřu kůži. Výsledek však za to stojí - pleť je neskutečně jemná, prozářená, póry mnohem méně viditelné. Vysušení jsem si nevšimla, i když momentálně mám pleť spíše mastnější.


   Zase se trochu pošťouráme ve složení. Kaolin, banánový extrakt, výtažek z kokosu, zázvoru, papáji, guavy, citronové trávy, maranty třtinové, malin, santalového dřeva, chaluh, potočnice lékařské, tungovníku moluckého a levandulový olej jsou přesně tou vlastností, díky které si Freeman zasloužil moji pozornost - spousta blahodárných rostlinných výtažků.
   Cukr a uhlí v tom taky najdete, navíc tenhle peeling se obejde i bez silikonů a parabenů. A to se mi líbí hodně :)
   Jediné, co mi na tomto peelingu vadí, je vlastně jeho neekomičnost, že ho spotřebujete opravdu hodně. A taky ten opadávající cukr.


   Takže jaký hobit u mě nakonec zvítězil? Asi je to nerozhodně, protože oba něco viditelně dělají, čený možná víc :) Chcete-li pleť zbavit odumřelých kožních buněk bez zbytečného dráždění a nevadí vám parabeny nebo silikony, jděte do pana Meruňky :) Trápí-li vás spíše mastnější pleť bez jasu a milujete vše echt přírodní, zkuste černou masku. Pokud vám tedy nevadí větší částice v peelingu :)

Cena pytlíčků je od 20 do 40 Kč (největší nabídku mají v Globusech). Velká balení se pohybují cenově okolo 130 Kč.

Co vy a pytlíčková balení Freemanů? Jaké peelingy máte nejraději? Osobně si stejně nejraději něco umíchám doma :)

21 komentářů:

  1. Meruňkový peeling jsem měla v celém balení a vyhovoval mi. Nejdříve jsem z něj sice nadšená nebyla, protože mi přišel na mě moc jemný, ale nakonec jsem si ho oblíbila. Teď si dělám peeling domácí, ale myslím, že časem se k němu vrátím. Tu cukrovou masku-peeling jsem zatím neviděla, ale líbí se mi. Pokud na něj narazím, tak určitě zkusím alespoň menší pytlíčkové balení.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Ten meruňkový už jsem viděla, ten černý vidím poprvé. Ale vypadá dobře. Možná si ho pořídím, mám teď načaté asi 3 peelingy, ale ve všech už je jen po dně, tak se musím rozhodnout, abych si pak nekoupila první, co uvidím a nebyla zklamaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě... ale je pravda, že ani přečtená kladná recenze není zárukou :) Kolikrát jsem byla nespokojená s něčím hodně vychvalovaným.

      Vymazat
  3. Ten černý se mi líbí, jen jestli by mi to nesnědlo obličej. :) Budu se po něm muset mrknout. Někde. Někdy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jestli jsi extra citlivá sušenka, tak asi jo. Víš, jak jsou hobiti nenažraní.

      Vymazat
  4. Ten černý peeling mě tedy láká hodně. Je škoda, že jsem ho nikde u nás neviděla a taky by se mi líbilo, když by byl ve velké tubě a ne v Pytlících:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu černou věcičku jsem ještě neviděla, musím se dostat do Globusu a zkusit ji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam i jiný nový věci - třeba masku s obilím... docela jsem čučela, jak rozšířili sortiment :)

      Vymazat
  6. Černý bych si dala se šampaňským :-) Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, holky, vy máte s tím černým úmysly :D když stačí na dvě až tři použití, je to super, ale jednorázovaka za 40 kaček, když to nic moc neudělá... chmchm... Ale super recenze, to teda jo! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že jo... mě napadá, jestli je toho v tý tubě víc a v tom pytlíčku ho bylo jen málo, anebo nepomůže ani velký balení :D A přitom by byl jinak fajn...

      Vymazat
  8. Líbí se mi ten černý, podle toho, co píšeš, tak je to přesně to,co bych teďka potřebovala. Ale u nás v drogerce mají jenom tu modrou verzi.. Tak nevím, musím se po ní ještě podívat :)

    OdpovědětVymazat
  9. já si občas kupuji jahodovo-čokoládovou masku, na tuhle černou jsem ale ještě nikde nenarazila :)

    OdpovědětVymazat
  10. tu s černým uhlím všude sháním a nikde není :) ale jednou ji snad ukořistím, protože mě fakt docela láká :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí viděla jen v těch velkých Globusech :/ V Mělníku ji asi neseženeš :/

      Vymazat
  11. Černé uhlí mi nevyhovuje, je toho potřeba moc a hřeje to, to se mi nelíbí. I když ta barva, ta je fajn. Plné balení jsem kupovala za 100 kč v globusu. Naopak oranžový peeling je moje stálice, plné balení mi vydrželo na 8 (!) měsíců a fakt pecka. Ráda bych zkusila zlatou masku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pekné :) Chcela by som vyskúšať nejaké tiež :)

    OdpovědětVymazat
  13. já jsem od nich měla dva pytlíky a úplně mě nenadchly, dokonce jsem s jedním strašně slzela, jak kdyby mi dal někdo k očím Alpu, nevím, co to bylo za reakci... bylo to myslím avokádo, jílová, co si tak vybavuju...

    OdpovědětVymazat
  14. Za sebe říkám, že meruňková je skvělá. Jinak mám teď nějakou s acai, a ta je na mastnou pleť zázrak. Jinak doporučuji tělový peeling s granátovým jablkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu s acai mám taky a je vážně skvělá! Pořídila jsem si i velké balení a funguje rozhodně víc jak ta modrá :)) Navíc ta vůně!!
      Na tělový peeling mrknu :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)