Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 21. května 2014

Švarní krasavci od Color Club

Ahoj :)

   Dnes tu mám pro vás swatche 3 laků od značky Color Club - Wild at Heart, Love 'em Leave 'em a The Uptown.


   Rukama mi prošlo 12 laků od této značky a obvykle mi drží stěží 2 dny (teda, doufám, že to mohu po 12 lacích hodnotit). A je jedno, jaký pod ně dáte podlak nebo jestli ho nedáte vůbec. Prostě 2 dny a šlus, moje nehty je nechtějí. 
   Ale najdete u nich tak dokonalé a ojedinělé barvy, že jim to odpouštím. Pokud rády střídáte laky na nehtech a máte rádi nápadité odstíny, jste tu správně :)

Wild at Heart

   Lak, který mám od Soni a který mám už víc jak rok a půl. Měla jsem ho tolikrát (dobře asi čtyřikrát ale u mě je to vážně rekord :D), že ho znám jak svoje boty.
   Je to středně fialový holograf, spíše slabší oproti bráškům z kolekce Halo Hues apod. Většina holografických částic totiž zůstává na stěnách flakónku a na štěteček se jim moc nechce.
   Perfektně kryje v 1 vrstvě, já však dávám 2 pro lepší výdrž. Schne bleskově. Nemá příliš lesklý finish, ale vůbec mi to nevadí. Je prostě překrásný a hrozně mi připomíná tuto písničku :)





Love 'em Leave 'em

   Stejně jako Wild at Heart pochází z kolekce Wild at Heart a stejně jako fialového krasavce jsem ho dostala jako dárek, tentokrát od Martinky
   Sama pořád nevím, jak ho popsat. Někdy jako holograf studené béžové barvy, jinde je spíš světle hnědý, v lahvičce má zase viditelný rezavý nádech. Ostatně i swatche na googlu se dost liší.
   Holografická intenzita stejná jako u předchozího, možná maličko větší, ale to je musíte mít vedle sebe a na každé ruce jeden, jinak vám to ani nepřijde :)
   Lakoval se perfektně, konzistence stejně hladká jako u předchozího. Nikam nestéká a rychle schne. Stačí 1 vrstva, ale 2 u něho vypadají přeci jen o fous lépe.




The Uptown

   Nejnovější Club member a zase dárek, tentokrát od mojí sestry (a přitom téměř všechny ostatní CC jsem si kupovala sama :).
   Kdybych si měla vybrat jeden jediný lak, který bych si ze své sbírky nechala (a snad tak nikdy nebudu muset učinit), tak to bude The Uptown! Tohle je tak dokonalý lak, že to nejde slovy popsat. Krásné fialovo modré želé se spoustou opalizujících šupinek, jehož krásu foťákem zachytit nelze.
   Kryje špatně, ale moc mi to nevadí. Myslím, že tyhle laky jsou stejně nejhezčí ve více vrstvách. Já dávala 3 vrstvy a stejně mi prosvítají bílé špičky nehtů. Popř. zkuste dát jednu vrstvu přes fialový lak, šupinek je v The Uptown opravdu hodně. Schne z těchto 3 laků nejdéle, protože šupinky překryjí vrstvu laku, ke které se nedostane vzduch a uzavřený lak tak hůře prosychá.
   Výdrž je snad ještě menší než u předchozích laků, 2 dny dá stěží. Odlakování je docela peklo, alobalová metoda mi nepřijde na šupinky moc účinná. Na druhou stranu, je tak krásný, že podstoupím i tohle martyrium.






Vlastnostmi nejsou tyhle laky nejlepší, ale jejich jedinečné barvy si rozhodně zaslouží pozornost :) Cena všech je stejná, 129 Kč za 15 ml na moješminky (Wild At Heart, Love 'em Leave 'em, The Uptown).

Který se vám líbí nejvíce? Co vy a laky Color club, jste s nimi spokojené?

Backstage :D

41 komentářů:

  1. Já mám od Color Club 3 laky, ale celkem blbě se mi lakují - dělají mi pruhy a krytí taky není tak jak bych si představovala (mám barvy - Jackie Oh!, Yum Gum a Mrs. Robinson), ale vzhledem k tomu, že to jsou úplně úžasné barvy tak jim to odpouštím :)
    Z těch tvých co tu máš na fotkách se mi asi nejvíce líbí Love 'em Leave 'em ten vypadá opravdu pěkně a na sluníčku musí být ještě hezčí :) Jinak musím říct, že máš opravdu moc pěkné nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono dost záleží na odststínu :) To, co máš jsou neonky a ty obecně kryjí hrozně, i u dražších laků :) Yum Gum byhc odpustila všechno, hlavně za tu vůni :D :D
      A moje nehty moc děkují, tetelí se blahem :))

      Vymazat
  2. Já zatím žádnej nemam ale koukam, že to je chyba, páč ten první je fakt krasavec!

    OdpovědětVymazat
  3. Laky od tejto značky nemám :( Ale odtiene sú to krásne a aj veľmi pekne nafotené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wild at Heart je i můj oblíbenec :) Miluju fialovou a miluju holografy, takže není co řešit. Akorát mě mrzí, jak rychle mi z nehtů umí slézt :-( To samý platí i pro krásný Revvvolution... mám pocit, že Halo Hues kolekce i pak ta další víc barevná sytě holografická drží lépe, je to jen můj dojem?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch holografů mám Beyond a Miss Bliss a přijde mi, že taky drží líp jak tyhle :)

      Vymazat
    2. Mně drží většinou 2-4 dny (taky záleží, co dělám, protože v rukavicích mi sleze jakýkoliv lak). Ale u těch Halo Hues...líp mi tedy nedrží, ale na holografy zase drží neuvěřitelně dobře. Nfu.Oh nedržel ani 4 hodiny, takže jsem vzteky zezelenala. Občas se liší výdrž i odstín od odstínu. Za mě je to lepší průměr nebo mírný nadprůměr. OPI mi drží hůř, BarryM o fous líp, Morgan Taylor ještě nevím, ale krémový držel neuvěřitelně.

      Vymazat
    3. Díky Baru za připomínky :) Nfu Oh jsem nezkoušela, vlastně z těch holografů můžu posoudit jen Orly, Catrice a Nubar. Nejlíp mi drží Nubar, pak Orly, Catrice, CC holouši a pak tihle z Wild at Heart kolekce :)
      A těším se, až prozkoušíš všechny Morgany a poreferuješ ;)

      Vymazat
    4. Z těhle tří mam prvni dva a oba mam moc rada:-)
      Drží mi dobre dele, ale mne na ty nehty proste nějak všechno sedne jak p.del na hrnec:D
      Halo hues mam z te prvni kolekce všechny a taky drží krasne.
      CC patří mezi moje oblíbenější:-)

      Ten šupinkový mě ale moc nelaka

      Vymazat
  5. Od CC nemám žádný lak, ale když vidím The Uptown, tak s tím budu muset rychle něco dělat, protože tenhle fialín je neskutečný fešák! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) A v reálu vypadá ještě líp, o dost :))

      Vymazat
  6. Mám jich také 12 a miluju je všechny, ač některé mě trošku štvou a dost pruhují, jiné zase kryjí výborně a výdrž je tedy také u většiny slabší. Ale jak píšeš, za ten ohromný výběr odstínů jim to odpouštím :) A nejvíce se mi líbí Love 'Em Leave 'Em, to je opravdu krasavec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně špatně kryjí asi 3 - The Uptown. Metamorphosis a Peace Out Purple, ale to je neonka, tý se to odpouští :D

      Vymazat
  7. Ale neee, chtěla jsem si koupit miniaturu Wild at Heart, ale není na skladě :(

    A taky musím souhlasit s tou mizernou výdrží, mám je kolikrát na nehech jenom půl dne :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :/ No, aspoň že dělají ty miniatury, když je člověk tak často nelakuje :) Neboj, ona určitě bude (někdy :D)

      Vymazat
  8. Teda ten první je skvělý, nádherná barva, to bych mu možná taky odpustila tu mizernou výdrž ... :-) Fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten poslední je moc krásný! Vlastně i ten první... a druhý... Achjo. :) Já mám jen jeden a s tím víceméně spokojená jsem, stejně je zelený a schne do hruba, tak ho až tak moc nepoužívám. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásný kousky. Opravdu jeden hezčí než druhý a asi bych se neuměla rozhodnout. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem teda rozhodně na fialovou, ale tady vede ten světle hnědý, ten je fakt nadhernýýýýýýý!!

    OdpovědětVymazat
  12. Nehtíků je tu už dost ,co takhle nějaké letní líčení když je tu konečně sluníčko?:))Nějaké pěkné lesky nebo rtěnky v letních barvách?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, on by byl zájem? :)) No já mám teď bradu šíleně poďobanou a nechce se mi to moc vystavovat na odiv :D Připravuju spíš jen koláž fotek nalíčeného očka se Sleek Original.
      A nehtíčky jsou každou středu, to už je prostě nezměnitelný fakt :D

      Vymazat
    2. Já zase pod bradou a a celou konturu obličeje a nevím co s tím:( Ještě, že mám tak dokonalý makeup který zakryje všechny krátery:)

      Vymazat
    3. No já právě taky ne, budu muset naběhnout do lékárny pro něco extra účinnýho :/ Já to maskuju korektorem, ale i tak je to vidět, jak jsou mrchy vystouplý :(

      Vymazat
    4. https://www.youtube.com/watch?v=Z139_OHNuLE

      Vymazat
    5. To je super! Jako jo no, ta hormonální nerovnováha sedí :/ Fast food spíš ne, my hodně jíme zeleninu, skoro žádný pečivo a polotovary. A s ledvinama mám problém už od malička, s tím nic nenadělá. Ale video zpracovaný skvěle, moc děkuju :))

      Vymazat
  13. Ježiš, kde na ty nádhery pořád chodíš? Ani se nedokážu rozhodnout, který je nejkrásnější, úžasné jsou všechny:)

    OdpovědětVymazat
  14. ten první je úplně dokonalý ♥ a taky mi připomíná tenhle song od Katy Perry :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty první 2 švarné krasavce mám. Jsou to moje děťátka :D ale ten třetí se mi asi nelíbí a přitom fialovou barvu mám moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co se týče výdrže u mě 2-3 dny :)

      Vymazat
  16. Já prostě nikdy nepochopím, jak můžeš mít ty nehty nalakované tak absolutně dokonale!! Tiše závidím.. :o))
    A krásné jsou všechny, ale nejvíc se mi líbí ten první...
    Hezký den krásko! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, ty lichotnice ;) On ten výsledek vypadá fajn, ale dost často dočišťuji okraje štětečkem namočeným v odlakovači popř. neváhám celý nehet nalakovat znovu :D

      Vymazat
  17. Ten první je nádherný! Nej! Dokonalé nalakování.

    OdpovědětVymazat
  18. Od CC mám laků několik a musím říct, že mi sedí dobře, ani s výdrží nemám větší problém. Sama mám také Wild at Heart a je perfektní, zvládne se mnou tak 4-5 dní určitě. Takže za mě spokojenost.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle mi nedělej, už si googlím ten světlý a mám pocit, že ho nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  20. ten první je nádherný! já mám od CC akorát voňavý nadlak, který jsem vyhrála na FB moješminky a ten je moc fajn, ale obří, ten mám do konce života! :D
    co se týče výdrže, tak dřív jsem to řešila, ale teď mi stačí, když lak vydrží tak ten den, dva, protože je ladím s oblečením. moje nehty mě asi za to moc rády nemají, ale zatím se to nijak neprojevilo... co si o takovém častějším odlakovávání myslíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně? Abch řekla pravdu, tak levou ruku lakuji častěji a tedy jde i lak častěji dolů. Ty nehty se míň třepí než ty na pravé ruce nebo nohou, ale jsou zase víc zabarvené od laku a odlakování, i když používám 2 vrtsvy podlaku. Hodně záleží na technice odlakování (mně se třeba víc třepí, když vatou mnu nehty než když na ně dám tampónek s odlakovačem a počkám, pak jen stáhnu a ten odlakovač působí víc na lak než na nehty). Samozřejmě na odlakovači. Mně osobně míň vysuší odlakovače s acetonem než na bázi acetátů nebo alkoholu, ale to jde o to, co komu vyhovuje :) Podle mě si to člověk musí ověřit na vlastních nehtech a jednoznačná otázka na to není, beru-li to ze své zkušenosti :)

      Vymazat
  21. Nééé, proč mi to děláš?! Moje srdce puká závistí a touhou, potřebuji je všechny... a chci Tvoje nehty. Nádhera je v tomto případě slabé slovo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nechtěj, pod lakem jsou z poloviny žlutý :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)