Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 5. května 2014

Tiskovka Dove s Danou Batulkovou + soutěž o novinky Dove

   Díky spolupráci s firmou Dove jsem se mohla minulý týden zúčastnit tiskovky, která byla víc než zajímavá, a proto vám z ní přináším vyčerpávající reportáž :)

   Vše se konalo v kaleidoskopickém kině v centru Prahy. A proč zrovna tam, kde se to zrcadly hemží? Protože kromě novinek Dove nám byly představený výsledky průzkumu zabývající se vztahem žen k zrcadlům.


   Hned na uvítanou jsme se mohli vrhnout na dokonalé občerstvení a ve stojanu omrknout nové výrobky Dove. Přiznám se, že s občerstvením mívám vždy problém - na jednu stranu bych chtěla zkusit všechno, na druhou stranu nechci vypadat jako někdo, kdo se přišel najíst. A pak je mi zase líto, že tam zůstane tolik dobrého jídla nazmar... To říkám, hrozný dilema :D



   Musím říct, že prostory byly vybrány skvěle, stejně jako dekorace :)



   Docela mě překvapilo, že jsme tam byly cca jen 3 blogerky a zbytek byly novináři. Na druhou stranu jsem si svého místa vážila ještě víc :D
   Celou akci moderovala skvělá Dana Batulková, jejíž přednes bych mohla poslouchat od rána do večera :) Dále se meetingu zúčastnila ředitelka Dove, dermatoložka Monika Arenbergerová, která s Dove spolupracuje 8 let, působí v nemocnici na Vinohradech a se kterou jsem četla nespočet rozhovorů v novinách a magazínech. Dále pak psychoterapeutka Karin Řeháková a Jan Cigánik, ředitel kadeřnické školy, kterou navštěvovala i Petra Měchurová.

V sále bylo příšeří, proto, prosím, omluvte kvalitu fotografií, Coolpix není zrcadlovka.



   Teď něco k průzkumu, který mě vážně zaujal. Informace jsem si zapsala do mobilu rovnou na konferenci.

Zúčastnilo se ho 8000 žen z 18 zemí světa, včetně ČR.
Pouze 1 žena z 10 je spokojená se svým odrazem v zrcadle.
1% žen se dokonce udělá špatně při pohledu do zrcadla na sebe samu.
Jedna čtvrtina žen se při pohledu do zrcadla podívá na své nedostatky.
60% žen se vidí v zrcadle tak, jak se cítí.
6 z 10 žen při popisu svého odrazu v zrcadle používá negativně zabarvená slova.
Žena na sebe do zrcadla kouká denně 50 minut. Do něho se podívá 5x denně (Brazilky i 8x).
Pokud nemá po ruce zrcadlo, dívá se do zpětných zrcátek u aut nebo výloh obchodů (přiznám se, že tohle dělám pořád).
Nejčastěji ženy kontrolují úpravu vlasů, celkový dojem a jen 10% z nich se do zrcadla dívá, aby si připomnělo, jak skvěle vypadají.

   Jak vidíte, vztah žen se zrcadlem není nejlepší. Je to ovlivněno okolím - rodinou, kolegy, přáteli a v neposlední řadě tlakem médií, která nám každý den servírují dokonalé krásky, které nestvořil Bůh, ale photoshop.
   Sama do zrcadla koukám několikrát denně. Doma se líčím a kontroluji, jak vypadám v oblečení, které si ten den vezmu. Přes den se neubráním pohledu do výloh (a je docela trapný, když na vás někdo vykuleně kouká z opačný strany :D). To kontroluji, jestli nemám moc rozlítané vlasy, nebo si řeknu, že mi to dneska sluší (zdravá dávka sebevědomí neuškodí, ne?). Je to prostě o náladě.

   Dove tímto průzkumem rozjel kampaň, v které vyzývá, abyste se do zrcadla ne sebe usmívali a nehledali jen nedostatky. Vytvořil minifilm Mirrors (nejedná se totiž o reklamu na určité produkty), ve kterém je vidět, že dospělé ženy v zrcadle hledají jen nedostatky. Malé holčičky je naopak berou jako zábavu, potěšení, že mohou vidět sami sebe a pěkně se na zrcadla smějí :)

  Po prezentaci výsledků průzkumu jsme se vrhli na druhou část dopoledního posezení - představení kosmetických novinek Dove.

   V regálech obchodů tak nejnověji najdete sprchový gel Care Protection, který je určen pro velmi suchou pokožku, kterou dostatečně hydratuje už při mytí. Dále pak tělové mléko a sprchový gel s novou vůní magnólie a pistácie (musím říct, že opravu krásně voní), suchý šampón, antiperspiranty Invisible Dry, testované na 100 barvách textilií nezanechávající bílé skvrny a novou parfemaci granátového jablka u antiperspirantu Maximum Protection, která doplní brášky s okurkovou a jemně krémovou parfemací. U těchto echt účinných antiperspirantů mě zaujalo, že se aplikují na noc, kdy jsou potní žlázy nejméně aktivní a přípravek má tak možnost dostat se do pokožky lépe a působit tak celý následující den. Uvidíme, jaký bude v reálu :)


   Mimochodem věděli jste, že byste měli aplikovat krém nebo tělové mléko do 3 minut po koupeli? Doktorka Arenbergerová nám vysvětlila, že kožní buňky jsou po sprše nejvíce rozstoupené a krém má tak možnost proniknout mezi nimi i do hlubších vrstev pokožky :)

   A nakonec, kdo chtěl, tak zůstal na menší terapii s Karin Řehákovou. Tohle byla další, velmi zajímavá část programu a odcházela jsem z ní klidná a smířená s tím, že zrcadla nám mají sloužit pro potěchu a ne se stresovat odrazem v nich. Protože nemá cenu snažit se vypadat jako někdo jiný, ostatní na vás milují to, čím se lišíte. Amen :)

Neměl mě kdo vyfotit, tak tady máte kousek tématicky modrobílého outfitu - sako i šaty H&M
lak na nehty Color Club Yum Gum, rtěnka Barry M Vintage Pink


   A na závěr jsme dostali taštičku plnou novinek, v které se nacházela i krabička s krásným kapesním zrcátkem posázeným kamínky :) A protože už tu nějaké novinky mám a všechny bych je nestačila spotřebovat, tak tu mám pro vás soutěž. Dárků si vážím, ale vážím si i vás čtenářů, bez kterých bych se na tuto akci nedostala. Takže o co soutěžíme a jaká jsou pravidla?

Antiperspirant Invisible Dry ve sprejové formě
Suchý šampón
Tělové mléko s vůní mandlí a ibišku
A za sebe jsem vám koupila bílé perlové náušnice, protože těch není nikdy dost a pěkně k balíčku ladí :)


1. Být mým čtenářem přes GFC (nepřihlašujte se, pokud se po skončení soutěže hned odhlásíte, děkuji).
2. Napište mi do komentáře, jak vnímáte svůj odraz v zrcadle vy.
3. Nezapomeňte připojit váš email nebo část emailu před zavináčem.

Platí pouze pro ČR. Je mi líto, ale momentálně nejsou finance na zaplacení poštovného do zahraničí a jsou to věci, které musím poslat pouze jako balík, nikoli doporučené psaní :(

Soutěž trvá do 16. 5. a výherce vybere random z komentářů, které splňují všechny podmínky. Výsledky soutěže zveřejním na Facebooku, takže se vyplatí sledovat mě i tam :)

Jak se vám líbí novinky? A co říkáte na výsledky průzkumu? Nebo na moje dilema s občerstvením? :D

Mějte se hezky a utíkejte se na sebe usmát do zrcadla ;)


53 komentářů:

  1. Vypadá to moc zajímavě :). Já mám Dove ráda právě kvůli těm jejich kampaním, přijde mi to fajn, protože sama mám docela problém se sebevědomím, jiná, než negativní slova ani při pohledu do zrcadla nepoužívám :)). A novinky vypadají pěkně, ten antiperspirant Maximum Protection mám ráda v té okurkové parfemaci. A moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Teď budu znít jako nějaký narcis, ale já se na sebe do zrcadla koukám celkem ráda :) Záleží teda i na momentální náladě a počtu fleků na obličeji, ale celkově na sobě chyby obvykle nehledám.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Charmedka
    Vnimam se asi jak kdy, nekdy si reknu ze mi to slusi, jindy se zdesim i jen vlasu :D Ale jinak myslim, ze mam k sobe spise pozitivni vztah :D
    Charmedka92@gmail.com
    Novinky vypadaji skvele, hlavne ta pistacie, po ty urco mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju a ráda. :) Zrcadel se děsím, ale zároveň do nich musím furt čučet a kontrolovat příšernosti na sobě. S těmi výlohami to mám uplně stejně. Jak je nějaká cestou, tak prostě musim otočit hlavu, i když sebevíc nechci. Nemám se ráda a je to daný asi i tím, že na mě od rodiny byly kladený vždycky vysoký nároky, ve všem, a mamka mi neustále říká, že jsem strašně tlustá, i když mám při výšce 165 cm něco pod 60 kg. Jako dítě jsem byla dost hubená, všichni si na to zvykli, ale okolo té dvacítky jsem najednou přibrala 10 kg a stále to jde bohužel nahoru. A okolí mi to samozřejmě nezapomíná patřičně zdůrazňovat. Ano, snažím se se sebou něco dělat, ale u ničeho dlouho nevydržím, protože a) mám strašně ráda jídlo a za b) jsem strašně líná. Samozřejmě mám denně docela dost pohybu - do práce a z práce dám rychlou chůzí denně 3 km, pak dlouhé procházky s velkým psem a navíc máme v bytě schody a to se taky dost naběhám, ale asi to nestačí. A do ničeho víc se většinou nedonutím, nemám energii a ni náladu. No a pak jen fňukám u zrcadla. :) Jo a není to pouze o váze, strašně se stydím za svoje zuby...
    (omlouvám se za tu esej)

    Dove miluju, jejich sprcháče jsou prakticky jediný, který mě nevysušujou. Antiperspirant Maximum protection používám od Rexony, ale plánuju si koupit právě ten od Dove, je mi sympatičtější. No a na suchý šampon jsem tedy opravdu zvědavá. :)

    Výsledky toho průzkumu jsem tak nějak očekávala v tomhle znění. Spousta žen se nemá ráda a přesně jak říkáš, je to asi hlavně tím okolím. A s tím občerstvením to mívám na vernisážích uplně stejně. :D Chci ochutnat všechno, ale nechci vypadat jak pažroňka. Zvlášť, když mi pak maminka připomene, že mám velkej zadek.

    Krásný den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prvně musím pochválit nové logo blogu, moc se mi líbí. A ten průzkum o zrcadlech a ženách...no zajímavé informace, já koukám do zrcadla denně, taková ta každodenní úprava make-up, vlasů, oblečení. Pak vždy ve vlaku, když odcházím z kupé :-D zda jsem cestu přežila bez úhony. Ale spíš koukám je v dobrém, nemám u toho žádné pesimistické myšlenky, samozřejmě asi jako každá žena vidím své nedostatky, jen se to snažím brát s nadhledem a najít na sobě jen to pěkné a vyzdvihnout to. Zrovna nedávno jsem dopotřebovala nějaké sprchové mléko od Dave a bylo skvělé, asi tou krémovou konzistencí. Vůbec nevysušovalo jako jiné sprcháče.
    v.marsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Musím přiznat, že se do zrcadla podívám během dne asi poměrně hodněkrát, ale zase to nevnímám nijak negativně nebo naopka příliš pozitivně, spíš se tak potřebuju nějak 'zkontrolovat'. A taky se do zrcadla nedívám za účelem omkrnout nedostatky, to bych se z toho asi musela zbláznit! :D každopádně kampaň se mi moc líbí a vypadá zajímavě :)
    michaela.cahlova@gmail.com (Em)

    OdpovědětVymazat
  7. Se zrcadlem nemám žádný problém, holt někdy se sobě líbím a někdy ne. Zrcadlo za to nemůže :-D Do výloh koukám taky!
    ervulenka@seznam.cz
    gfc ervulenka

    OdpovědětVymazat
  8. Dove mám ráda, nevysušuje a jak jsi psala o něm ty, je to i nej mýdlo na ruce. Jako správná marnivá ženská do zrcadla koukám a kritiziju a pak s tím jdu něco dělat a pak z toho mám radost, jako že to ještě stále jde :-) Do výloh se někdy koukám, hlavně když mám na sobě něco, co jsem si šila, abych viděla, jak to vypadá v pohybu :-)

    fx80010(z a viná č)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduju jako By-Moni

    Se zrcadlem nemám nějaký problém. Celkem ráda se na sebe dívám. Někdy si řeknu, že je to nic moc a někdy, že je to super. Ale není to nic z čeho bych měla trpět depresemi :)


    ByMoniBlog(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji jako Caroline
    Já a zrcadlo, to je věc,která patří k sobě už díky praxi, kde se na sebe musím třeba i 7 hodin v kuse do zrcadla dívat :D někdy už z toho mám opravdu stavy kdy se nemůžu ani vidět,přece jen tak dlouho na sebe koukat není dobrý:D

    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To považuji asi za nejzajímavější konferenci/schůzku blogerek a novinářů, co jsem zatím kde četla.. :) Už dříve jsem viděla podobnou kampaň Dove, kde se ženy kreslily tak, jak se viděly a pak je kreslilo okolí a bylo to moc povedené.. klobouk dolů před jejich výzkumy :) Jsi kočka, moc ti to slušelo, jsi tam vypadala určitě líp než všechny ty novinářky! :) Jinak já se do výloh dívám taky pořád, občas už mi to přijde až trapné :D největší sranda, když ve výloze někdo je a čumí ven na mě, jak já čumím do ní :D a když se kouknu do zrcadla, tak se většinou dost zkritizuju :D i když občas se stane, že se i pochválím no, ale to už musí být.. :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji jako Baru Mottlova
    Do zrcadla se dívám několikrát denně, ale většinou jen doma. Malé zrcátko sebou nenosím a do výlohy kouknu jen výjimečně. V zrcadle se vnímám podle nálady, když se dobře vyspím, tak mám ze sebe dobrý pocit, ikdyž na mě třeba pohled nejpříjemnější není :D Co mě ale "rozčiluje", jsou zrcadla v obchodech. Přijde mi, že daleko víc zkreslují než zrcadlo doma :D

    Mottlovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 1) Sleduju už dýl a určitě se odhlašovat nebudu :)) sleduju i na FB
    2) Já se do zrcadla dívám často, možná i víc než Brazilky, haha :D ale že bych se dívala nějak obdivně a kochala se, jak jsem krásná, to určitě neee. Spíš upravuju vlasy, dívám se, jak vypadá líčení a tak :) Málokdy si řeknu, že mi to fakt sluší. Trpím na akné a to dokáže hodně ovlivnit, jaký mám o sobě ten daný den mínění...
    3) sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ta tiskovka musela být super :-)
    Já se vnímám pokaždé jinak, podle nálady a tak. Někdy si říkám jo, super, a jindy bych nejradši vlezla pod deku a nikam nešla :D
    f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. To je docela těžký říct jak se vnímám, někdy to je lepší někdy horší. Taky mám dny, kdy si řeknu, že to neni tak špatný :D nebo si řeknu, že mi něco sluší a tak. Ale jsou samozřejmě dny kdy se zrcadlu raději vyhýbám :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezká akce, hlavně s těmi zrcadly....jé a teď před obědem koukat na ten raut, no asi bych se fakt neudržela !-)....Každopádně Ty se určitě zrcadla bát nemusíš, určitě Ti šeptá každý den, že jsi nejkrásnější !-) a když ne zrcadlo tak francouz :-D
    Já se momentálně se v zrcadlech raději nijak nevzhlížím, vím, co tam uvidím - ale také vím, že je to jen dočasné...
    Ale kochat se Tvýma fotkama, to zas jako můžu :-D...Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby, má milá! :D Francouz to říká naší Fleur, mně už ne :D

      Vymazat
  17. Do zrcadla se moc často nedívám, tak dvakrát denně. Jak jsme se odstěhovali z města, tak přibyla zahrada, sad a nakonec i děti. Od té doby už není tolik času na sebe. Kdysi jsem nesnášela svůj nos a jako puberťačka si šetřila na plastiku. Našetřila jsem si cca 25 tis. V osmnácti mi to už bylo jedno a za ty peníze jsem jela do Indie. Dnes jsem už spíše se svým vzhledem spokojená. Nevadilo by mi být o něco hezčí, ale nebudu se zlobit, i když zůstanu taková jaká jsem.
    Dilema s občerstvením chápu. Taky by mi to asi trochu bylo trapný. Ale nakonec bych si stejně dala:)
    tatana.zagareva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji a odhlašovat se nebudu :-D Mail: USedmikrasky@seznam.cz
    Já se na sebe dívám do zrcadla jen tehdy, když vím, že mi to sluší :-D Když mám blbý vlasy, nebo nejsem třeba spokojená s outfitem, tak se pohledu do zrcadla vyhýbám, abych si nekazila náladu.

    OdpovědětVymazat
  19. já se v zrcadle také strašně zkoumám, ale záleží na náladě. ten antiperspirant jsem chtěla vyzkoušet, ale poté, co jsem si přečetla, že ničí oblečení, mě chuť přešla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kecáš! Ten maximum protection?? No tak to je škoda... To abych začala chodit jen v podprsence :D

      Vymazat
  20. sleduju přes GFC i na FB, littlegem
    v zrcadlech se pozoruju celkem často, jako celek nemám problém, svoji postavu mám ráda, ale nerada se hodně detailně dívám na obličej, kde vidím všechny možné pupínky, tečky, hrbolky, vrásky :D
    littlegem

    OdpovědětVymazat
  21. Já se svůj odraz v zrcadle snažím vnímat pozitivně. Ale mám s tím problém, co si budeme povídat. Hlavně mám ale problém dívat se do zrcadla v noci, všechny ty duchařské příběhy pracují. :D
    Jinak se ale pokaždé, když se kouknu do zrcadla, na sebe usměju. Aspoň tak to vypadá příjemněji. :)
    karamba.lou

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, sleduji už delší dobu pod svým jménem.
    Dove mám ráda, novinky bych ráda vyzkoušela, vypadají lákavě!
    A svůj odraz v zrcadle vnímám hlavně ráno a to především tak, že se musím fofrem namalovat :D

    OdpovědětVymazat
  23. Balíček vypadá opravdu pěkně! :) Blog sleduji moc ráda a určitě budu nadšeně pokračovat. :) Výsledky výzkumu se zdají odpovídající, určitě se řadím k oněm 60%, na které má rozhodující vliv nálada, někdy jsme nahoře, občas zase dole, asi to přichází s věkem, postupně se zklidňuji a smiřuji s tím, co vidím, bývalo to horší. :) Jsem divná?? Nemělo by to být spíš naopak?? ALE co těch 50!!! minut??!!?? Jsem v šoku, dokud jsem se nad tím vážně nezamyslela, tak mě to nikdy nenapadlo, tolik času a to jsem kosmetický minimalista, no a ty výlohy, auta a tak, achjo, stydím se, ale uklidňuje mě, že v tom nejsem sama. :) Dana Batulková je velká sympaťanda, takže to muselo být opravdu vydařené a s jídlem to úplně chápu, nikdo nechce veřejně vypadat jako otesánek, ale zároveň mě plýtvání jídlem vždycky mrzí a pořádně nahlodá svědomí kvůli zhýralé konzumní společnosti, nejvýhodnější by tedy asi bylo, aby pořadatelé připravili jen malé "tak akorát" pohoštění, věřím, že nikdo nepřichází za účelem se nacpat, bohužel nemůžu posoudit, jak to na takových pěkných akcích chodí. :)
    GFC a FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám Dove ráda hlavně kvůli reklamám. Líbí se mi, že jako jako první se nebáli do reklam "použít" opravdové ženské - krev a mlíko a nejen samé vychrtliny velikosti XXS. Ta tohle teda palec nahoru! Co se týče méjo pohledu do zrcadla... no škoda mluvit :-) Ale jsem na sebe hodná - každé ráno ten ksichtík umyju, pak na něho hodím nějaký obličej a jde se. Ale je pravda, že to moc neřeším. Co řeším, tak je dvojitá brada nebo pupínek. S proporcemi už nic nenadělám... Jak si mě naši udělali, tak mě mají :-) Co mě zlobí je postava a snažím se na tom nějak zapracovat, tak uvidíme :-)
    Moc mě láká ten suchý šampon... :-) evelinsbook...a za zavináčem je gmail.com :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s rodičema se mi líbilo ;) Ale je pravda, že moji si na rozdíl ode mě moc nestěžujou :D Tatínka sotva bude trápit moje celulitida :D

      Vymazat
  25. Tak ten průzkum mě taky zaujal, ale těch 50 minut? To nemůže být pravda! :-O Do výloh se taky koukám, někdy mi stačí i odraz ve dveřích... :-) Svůj odraz se snažím vnímat tak nějak realisticky, vím, že je co zlepšovat, ale mám se ráda a jsou na tom lidi i hůř, takže jsem vlastně celkem spokojená. :-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 50 minut mi taky přijde dost... 15 na líčení, 2 minuty max. jsou letmý pohledy do výloh. Asi to dělali podle tý zlý královny, co před zrcadlem vystála ďůlek :D

      Vymazat
  26. Moc hezký věci v balíčku :) Do zrcadla se koukám převážně ráno. Samozřejmě když mám den blbec, tak se nekoukám radši vůbec nebo pouze očkem. Jinak spíše jsem pozitivní, každý den nevypadáš jak ze škatulky a myslím si, že každá žena je krásná spíše tím jak vystupuje a co vyzařuje, než jak vypadá.
    Email: we1si@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Jen si zobni papání:) Ostýchala bych se jako ty, ale zase na druhou strany, je to tam pro Vás, tak co, pokud si to nebudeš cpát do kabelky..:-D
    1. sleduji tě jinak, než pres GFC, protože tady blog nemám, ale už i pres gfc, hlavně ale na facebooku:)
    2. já se do zrcadla dívám většinou hlavně tehdy, když se jdu upravit, takže to mi ten pohled tak nevadí a vnímám se fajn, protože jsem v něm čím dál hezčí, když se líčím:-D Jinak na sebe moc nekoukám přes den..
    3. info@ilovemakeup.cz
    Novinky se mi líbí hrozně moc, já si dove kupuji, mám ráda tu vůni, ale kupuji si pořád dokola to stejné, ani nevím proč, takže tohle bych moc ráda vyhrála!:)

    OdpovědětVymazat
  28. Překvapily mě ty statistiky - třeba ta, že "1% žen se dokonce udělá špatně při pohledu do zrcadla na sebe samu". Ano, je to "jen" jedno procento, ale stejně - ty ženy se musí hrozně podceňovat, když mají takové reakce při pohledu do zrcadla. Podle mě je každá žena krásná - a nejenom žena, samozřejmě i pánové. Je jenom dobře, že je nás tu tolik a každý vypadáme jinak, protože kdyby tu bylo X miliard lidí, kteří by vypadali jak přes kopírák, byla by to nuda.

    Já se do divadla dívám samozřejmě ráno, když odcházím do školy, a pak také v průběhu dne - ať už třeba zase v koupelně nebo se dívám do výloh.. Ne vždy jsem sama se sebou spokojená, moje nálada odráží to, jak se sama sobě líbím, samozřejmě. Mám hrozně ráda svoje vlasy a svůj obličej. Co teda naopak nemám ráda, je moje břicho. Nebo "nemám ráda" - rozhodně bych na něm měla zapracovat :D

    Na tohle téma bych mohla mluvit hrozně dlouho, tak to radši už utnu :D

    kaca.vyslouzilova

    OdpovědětVymazat
  29. Strašně moc ti to sluší, mám ráda přirozenou krásu! A té si cením i na sobě. Proto když se koukám do zrcadla, většinou se sama sobě líbím a pochválím se. Snažím se vnímat sebe samu pozitivně, protože to je podle mne nejdůležitější. Když si člověk bude říkat, že je škaredý, tu má špek, tady vrásku apod., tak se pak začne skutečně cítit škaredý, i když to třeba není pravda - takže za mne vede pozitivní myšlení :)
    Konference musela být fajn, paní Batulkovou mám moc ráda, je moc sympatická.
    Sleduji přes GFC jako lenushenka a na FB jako Lenushenka Scrap.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já se svého odrazu v zrcadle bojím.. Každé ráno se děsím toho pohledu, kde budu mít zase nový pupínek. Hrozně s tímhle bojuju. Jenže i přes to všechno se na sebe koukám, kde můžu. To je fakt paradox. Ve výlohách, odrazech, atd.. Dokonce se sleduju i když jedu v autě - řídím. Jak vypadá moje autíčko krásně v odrazu od výlohy nebo zrcadla :-D Jsem holka s menším sebevědomím, okolí mi často říká, že jsem hezká nebo dokonce krásná, ale já tomu prostě nevěřím. Můj přítel je ze mě nešťastný, že si o sobě myslim takové věci, jenže ty pupínky prostě dělají strašně moc. Ještě jsem teď přestala po 7 letech brát HA a skáče mi jeden za druhym. Kolikrát prostě protestuju, že ani nikam nejdu.. Je to se mnou těžký.

    Vím, že asi nevyhraju - to protože nikdy nic nevyhraju :-D Ale tak za zkoušku nic nedám. Ten balíček vypadá fakt úžasně a produkty mě fakt lákají je vyzkoušet, hlavně suchý šampon. To je vynikající věc, jelikož se mi i dost mastí vlasy.

    anisek.nailblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Všechna fakta jsou tak pravdivá:). Mě přijde, že v každém zrcadle vypadám jinak a já pak některé zrcadla nenávidím a některá mám ráda. Taky se koukám do výloh, do mobilu... a kdo by ne:)?
    patrichka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Průzkum vypadá hodně zajímavě, jestli mě paměť neklame, tak kdysi na SŠ jsme měli na tohle téma takovou slohovku. Meli jsme si vzít zrcadlo a koukat se na sebe a pak poté napsat co se nám na sobě líbí a nelíbí. Nu já zrcadlo používám hlavně na kontrolu vlasů, prohlížím si i ve výlohách kam až mi sahají vlasy a jestli zase třeba nepovyrostly :D nu a ráno jestli na mě kouká někdo normální a nebo nějaká osoba, co neznám :D
    hancule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Páni,tak to je jedna z nejzajímavějších konferencí,Dove mi je velmi sympatická firma co zatáhne do propagace i normální obyčejný ženy,zralé,mladé,XS-XXL a tímto si získala moje sympatie už hodně dávno. Miluju tu čistou vůni,něco jako má Nivea tu svou tak Dove ji má taky.
    Nechci se zúčatnit soutěže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tohle jejich smýšlení líbí, ostatně to byl jeden z důvodů, proč jsme spolupráci s nimi řekla ano :)
      Dove vůně mi přijde lepší, Nivea klasický krém šmrncla nějakým ovocem, což dřív nebývalo, a už to není ono :((

      Vymazat
  34. Já jsem z těch spousty procent, kdy jak se cítím, tak se kolikrát i vidím.Nejlepší je to okolo ovulace, to nějak snížím hoooodně nároky a je mi fajn :-D Ale jinak zrcadlo tak ráno, když ze sebe dělám člověka a pak když se jdu přečísnout či dát rtěnku než odcházím z bytu.No výlohy fungujou taky, ale proto , abych si zase připomněla, že mám zatáhnout ten pupík :-) Ale pak mám zase aspoň jednou za uherák slabou chviličku, kdy si připomenout, že na maminu od dvou dětí, co nemám moc čas na nic, to celkem jde :-) S papáním na veřejnosti mám celkem problém, takže bych zase jak se znám s díky odmítala,ale vypadá to krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak jako vždy, abych nezklamala, tak email až dodatečně (hlava děravá) :-)
      kamala@seznam.cz

      Vymazat
    2. Haha, na tu ovulaci se zaměřím, nikdy by mě to nenapadlo :)
      S tím jídlem - nejhorší je, že jsme hrozný čuně a fakt neumím jíst :D

      Vymazat
    3. Já taky pak vypadám jak čuňas, páč jak cítím, že by na mě mohl někdo jen kouknout, tak mi vše padá od pusy :-D ale u tebe tomu nevěřím.Ovulace je bomba (pokud nemluvím o té vlně obrovské bolesti asi hodinu), dřív jsem o ni ani nevěděla, až po prvním porodu, a ač si jinak připadám jako ta méně hezčí mezi lidmi, v tento den (někdy až tři dny :-D) se cítím jako hvězda :-D Je pak znát ,co dokáže psychika -- pozitivní myšlení a trocha sebevědomí, takže si to užívám a někdy toho i využívám :-D

      Vymazat
  35. Koupila jsem si olejový peeling, takže problém s hydratací vyřešen. Od Dove máme plnou skříň sprcháčů, kupujeme od každé vůně jeden, když je někde velké balení v akci. :) Jednu dobu mi vyhovovali antiperspiranty, ale teď jsem přešla na Garnier. Suchý šampon si kupila mamka, ale shodly jsme se, že to nemá žádný viditelný efekt. Říkám si, jestli něco nedělám špatně, protože jsem si říkala, že když je od Dovek, tak musí být skvělý.

    Mám na střídačku období, kdy svůj odraz v zrcadle nesnáším, neřeším nebo si říkám, že je to dobrý... teď mám hodně stresové období, kdy to stojí za houby, ale snažím se to neřešit. Měním krémy, testuju pokladovou bázi, takže pleť dostává zabrat. Kvůli diplomce jsem pár dní moc nejedla a teď mám doslova žravou... někdy je lepší se zrcadlu vyhýbat. V pokoji mám nějaké zvláštní zrcadlo, už víc lidí mi řeklo, že v něm vypadají líp. Když si pak zkouším něco v kabince, tak mám špatnou náladu z těch jejich zrcadel a světel. Dřív jsem víc řešila před zrcadlem drobnosti, teď už nad některýma dokážu mávnout rukou a neřešit to...

    Byla jsem na stáži, kde jsme měli neustále ledničku plnou chlebíčku a zákusků, protože to byly... no zbytky z kurzů a seminářů, co nám dávali do kanceláře. Naštěstí hodně z těch věcí nesmím ze zdravotních důvodů, protože jinak bych už se neunesla. :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče mám ráda, fakt nevysušují, ale občas mi chybí víc svěžejších parfemací, tak utíkám k Rocherovi.
      Deodoranty jsem od nich dřív taky používala, pak zkusila Garnier s minerály a jsem mu věrná už přes 3 roky. Tak jsme zvědavá, jestli se Dove antiperspiranty změnily :)
      Suchý šampón... no nastříkám, vypadá to super. Promasíruju a vyčešu a můžu začít znovu, tak koukám, že to nebude jen můj problém :( Škoda.
      Jej :D Na zákusky mě tolik neužije, ale chlebíčky... to by byla moje zkáza :D

      Vymazat
  36. Tyjo, to vypadá jako príma akce :) Nejvíc se mi líbí ta VĚC - to, co vypadá jak výletní balon mimozemšťanů :) A fakta z konference zaujala. Jo, přiznávám, asi taky denně trávím zbytečně moc času čučením na sebe do zrcadla a shledáváním svých nedostatků :-D Ale zase ono je to logický. Věci, se kterými jsme spokojení, nemá cenu sám na sobě obdivovat, jednak by pak jeden mohl lehce zpychnout (já určitě) a jednak to postrádá smysl, protože je efektivnější zaměřit se na to, co nám na sobě vadí a pokusit se to vylepšit :) Ale dokonalá nebudu asi nikdy, takže to moc neřeším...
    No a původně jsem se soutěže zúčastňovat nechtěla, ale když už sem píšu, tak to zkusím. Ten suchý šampon by mě zajímal. A jejich mlíka jsou fajn. Mail na mě máš, ještě čeknu, zda tě Verunky ofiko sledují :)) ... jo, dobrý, jsme tam. Tak finito!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .)) Vážně... jak balón mimozek :D
      A právě to bys měla změnit - u nás v ČR je to sebevědomí hrozně nízký, když ti každý řiká samochvála smrdí :))

      Vymazat
    2. A to já si zas nemyslím, že bych měla zbytečně nízký sebevědomí. Bejvávalo... ale věci se mění, nejspíš už nejsem to ušlápnutý tichý kuřátko ze střední, co se bálo pípnout. Spíš jsem chtěla říct, že ty svoje vady zas tak moc neprožívám, nesoustředím se na mě (ačkoli v některých partiích bych určitě měla, ehm... ), nepropadám depkám když se v tom zrcadle vidím. Zkrátka dokonalost neexistuje, tak proč se kvůli ní celý život trápit? :)
      Hele a co to teda bylo, ten "balón"? :)
      Verunka

      Vymazat
    3. Takhle se zrcadlí jedno promítací plátno ve všech těch zrcadlech okolo :)) Někdy tam zajdeme spolu :)

      Vymazat
  37. Sleduji už dlouho:)
    Já jsem zjistila, že se sama vnímám podle toho, jak šťastně se cítím. Když jsem byla s přítelem, připadala jsem si čarokrásná, protože jsem se viděla jeho očima a zářilo ze mě štěstí na dálku. Minulý rok byl asi nejhorší, co jsem kdy zažila a podepsalo se to i na mém sebevědomí. Holt, když člověk ráno v zrcadle nevidí úsměv, moc krásně si připadat nemůže. Nicméně nedávno jsem se rozhodla, že už bylo dost smutnění a snažím se teď hledat pozitiva a postupně se i sama vnímám v lepším a lepším světle. Takže podle mě opravud záleží jen na vnitřním rozpoložení.
    Jinak za giveaway moc děkuji, máš super blog a moc ráda ho procházím. Navíc si neuvěřitelně fotogenická, připomínáš mi něčím Winonu Ryder:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ja svoj odraz v zrkadle mám rada, ale len vtedy keď som pekne nalíčená vtedy sa páčim sama sebe (som trošku narcis) :D Keď som nenalíčená tak stále hľadám nejaké nedostatky a čo by som na sebe zmenila a vtedy by som zrkadlo najradšej nemala :)
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Hm no já když se na sebe podívám do zrcadla většinou se zhrozím :)
    Doma to není ještě tak strašný, ale třeba v Dm jak je to nasvětlený vypadám přímo tragicky.
    karolin.uhrova@seznam.cz
    Sleduji přes GFC jako Karolina Uhrová

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)