Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 16. května 2014

Tiskovka se Skinorenem za krásnější pleť bez akné

Zdravím vás u dnešního příspěvku :)

   Musím říct, že kdybyste mě pozvali na tiskovou konferenci o léčbě akné před půl rokem, tak nepřijdu. Jenže teď, po vysazení HA mě tenhle problém znovu trápí. Bradu a spánky mám rozbombardovaný jak Měsíc a i nejuhrovatější puberťák se vedle mě musí cítit extra sebevědomě.

   Zkouším s tím tedy bojovat a to hned ve 2 vlnách. První zahrnuje příjem minerálů, vitaminů a pročištění těla zeleným ječmenem a ta druhá je spíše kosmetického charakteru - peelingy, masky, hydratace. A protože jsem nedočkavá ženská (ve všem), přemýšlela jsem nad něčím účinnějším, vyloženě mastí z lékárny. Tak jsem tak nějak hledala na internetu a kromě Sudocremu mě nic nenapadlo. A den na to mi přišla pozvánka na tiskovku, kde se představí nově prodejný lék proti akné. Super, přišlo mi to akorát do rány!


    Setkání se konalo v krásné Sahara Café na Míráku v Praze hned vedle Divadla na Vinohradech. Přiznám se, že jsem tam nikdy nebyla a asi udělala chybu, protože tamější interiéry vypadají překrásně. Navíc je tam i krásná terasa s výhledem na vnitroblokovou zahradu :)



   Na konferenci byly dvě dermatoložky, MUDr. Andrea Vocilková a MUDr. Miluše Kotalíková. Dále pak vizážistka Petra Šestáková a moderátor. Účastnilo se i spousta novinářů (z blogerek jsem tam byla jediná) a také TV Prima a TV Barrandov.



občerstvení během přednášek :)



   První slovo si vzala doktorka Vocilková,  která nám řekla něco o akné. Co ho ovliňuje, jak ho léčit atd. Zajímavosti jsem si vypsala tady:

  • způsoby léčby jsou dvojí - chemicky (retinoidy, LHA a AHA kyseliny, kyselina salicylová, kyselina azelaová, resorcin) nebo mechanicky (peeling)
  • kyselina salicylová a resorcin jsou spíše starší látky a nemusí být tolik účinné
  • LHA a AHA kyseliny jsou účinné ve vyšší koncentraci, kterou indikuje pouze lékař
  • chemická léčba a mechanický peeling se nesmí aplikovat současně!
  • laser, IPL a kryoléčbu jizev je nutné provádět až po odeznění zánětlivých procesů
  • vymačkávat pupínky s bílým hnisem můžete, pokud jdou :) Nemá cenu je nijak mordovat.
  • pokud užíváte hormonální antikoncepci a před ní jste měly akné, je vhodné používat výrobky proti akné stále, i během hormonální léčby. Jinak se akné po vysazení HA vrátí ještě v horší formě (přesně můj případ).
  • tonika s alkoholem problémy zhoršují
  • přípravky proti akné se musí aplikovat na celý obličej, ne jen na postižené partie, jinak se vám na nich udělají další pupínky (krásný zákon schválnosti :)
  • zánět může být v pokožce i bez viditelných příznaků (pupínků), proto je nutné používat přípravky proti akné i v době, kdy pleť vypadá zdravě
  • akné nelze trvale vyléčit (což je trochu deprimující)

   Paní Vocilkovou pak vystřídala její kolegyně Miluše Kotalíková, která nám něco řekla o Skinorenu, masti, která dřív byla pouze na lékařské předpis a nyní ji seženete v každé lékárně bez receptu. 
   Skinoren obsahuje kyselinu azealovou (20%), nedělá pigmentové skvrny od sluníčka, je vhodný pro těhotné a kojicí a to z toho důvodu, že je nehormonální a neobsahuje antibiotika. Používá se na celý obličej po dobu min. 3-4 týdnů a to každé ráno a večer. Během té doby kyselina azealová působí na pleť a léčí podkožní záněty, přičemž by měla i zmenšovat viditelnost jizev po akné. Lze na ní použít jakýkoli makeup.
   Doporučená cena je 249 Kč.

   Následovala lekce líčení s Petrou Šestákovou. Musím říct, že mě pobavila svým výrokem, že makeup má být ve stejném odstínu jako pleť. Ne, že by to byla blbost, ale že ta samá vizážistka tvrdila na tiskovce s Gabriellou Salvete, že tmavý makeup lépe kryje... 



   Pak následovala úžasná snídaně, u které jsem poslouchala rozhovor MUDr. Vocilkové pro Barrandov :)




   Rychle jsem se ještě zeptala doktorky Kotalíkové na léčbu akné mýdlem a hydratačním krémem, která se osvědčila Francouzovi a o které jsem vám psala tady. Ujistila mě, že pokud je mýdlo hydratační a krém taky, tak se nic nemůže stát a naopak to léčbě akné opravdu pomůže, protože mýdlo má abrazivní účinky a odstraňuje odumřelé kožní buňky, které ucpávají póry. Takže tak a já tu Francouzovu metodu budu muset asi nasadit.
   Při odchodu jsme nedostali taštičku se Skinoren krémem (protože se z legislativních důvodů může jako léčivo vydávat pouze v lékárně), ale sadu štětců na oči Petra Lovely Hair. Mám tedy co testovat, z některých štětců jsem nadšená, z jiných spíš zklamaná, ale jsem moc ráda, že je můžu zkusit a porovnat s mými oblíbenými Bdellium Tools.


   Konference byla skvělá a přínosná díky tomu, že člověk ví, jak se o aknózní pleť starat a co tohle svinstvo způsobuje a ovlivňuje. Jen mi uniká, proč byla až teď, když Skinoren je volně k prodeji už od března (což dokazuje článek od Bald and pale). Jen obal je jiný.

   Když jsem přišla domů, byla jsem odhodlaná Skinoren koupit a zkusit. Jenže pak jsem si přečetla několik příspěvků na Omlazení na toto téma a půlce lidí zabral, půlce po něm pekelně pálil obličej. Takže nevím a ptám se vás, zkoušel někdo z vás Skinoren? Popř. co jiného z lékárny se vám osvědčilo na opravdu velké podkožní záněty?

Přeji hezký víkend :)

Za pozvání ještě jednou děkuji Lence Čarkové z Ogilvy PR :)


27 komentářů:

  1. Jůůů, super akce :). Skinoren mám, mně bohužel s pletí neudělal vůbec ni, a to jsem mu tak věřila! Mňam, jídlo vypadá dokonale, mám z toho hlad :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, koukám, čím dál tím víc negativních ohlasů :/ Mě se právě taky líbil, ale když slyším tohle :(
      Jo, když jsem v noci psala článek, tak jsem z těch fotek taky dostala hlad, to je děsný :D

      Vymazat
  2. O tomhle krému slyším prvně, možná ho i vyzkouším. Já mám s akné také potíže, i když momentálně nemám skoro žádné a to díky Roacutanu, ale kdybych ho nebrala, tak nevím nevím. Pořád ale hledám něco šetrnějšího, protože tenhle lék není nejzdravější. Neberu ho ale každý den, takže to není tak hrozné. ;) každopádně díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla Skinoren kdysi, když byl ještě na předpis a nebyl nijak zázračný. V poslední době se mi osvědčilo používat tonikum Garnier Pure se zinkem ráno i večer a ráno na to obličej nanést buď Bioderma Sebium AKN nebo Global (většinou je střídám obden) a večer krém od Physiogelu. Je to překvapivé, ale tahle kombinace mi funguje už déle jak měsíc a to je u mě zázrak :) Jo a občas si dám drožďovou masku (droždí a citron) a buď jím denně B komplex nebo, což dělám v poslední době většinou, sním kousek droždí. Je to hnus a chce to odvahu, ale zdá se mi, že to funguje líp jak B komplex :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Physiogel mám taky, ale užívám jen krátce.
      To s droždám zkusím, mě hrozně chutná drožďová polívka, tak snad takhle koncentrovaný to nebude děsný. Snad po tom moc nenakynu :D

      Vymazat
  4. Zajímavý článek. Moje poznatky - Skinoren je nanic a mě vůbec nepomohl. Navíc se s ním nesmí na slunce, což je s jarem a létem docela zásadní. Akné vyléčit trvale lze, zvlášť pokud se zhorší po vysazení HA, a to změnou stravy, bylinkovými čaji a pravidelným čištěním pleti, plus mě pomohl Sudokrem a hlavně řada Effeclar od La roche possay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Nám právě říkali, že se s ním na sluníčko může :( Tak že bych přeci jen koupila ten Sudocrem?

      Vymazat
    2. Mně ho právě dermatoložka předepsala jen na noc, abych s ním na pleti nechodila na sluníčko. Pokud ho používáš jen na noc, tak to nevadí. Na den ale ne.

      Vymazat
  5. Mně akné netrápí, naštěstí, takže Skinoren se mě netýká. Tiskovka ale musela být zajímavá. Máš nádherné nehty! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sabi, je to Color Club The Uptown, ve středu nejspíš na blogu :)

      Vymazat
  6. Mně Skinoren napsala kožní asi před rokem a půl a opravdu moc mi pomohl. Problémy s pletí mám už asi od dvanácti let, v některých fázích to bylo fakt špatné. Od sedmnácti jsem na HA a i přesto mám akné stále. Párkrát jsem HA změnila, ale akné nikdy úplně nevymizelo a nikdy jsem neměla hezkou pleť. Každopádně Skinoren mi hodně pomohl od takových těch velkých podkožních boláků, které jsou prý zejména hormonální.
    Za mě Skinoren určitě ano, plus na hojení mažu Miraclean, ten je taky super. A olejuju. Jinak strava dělá divy! Hodně ovoce, zeleniny, oříšků a semínek (dýňová jsou super), málo pečiva, minimum smažených jídel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To nám právě neřekly, od čeho jsou ty velký tvrdý hnusáci, který právě mám :( Možná skinioren nezabírá na ty menší, povrchovější pupínky a na ty velký hluboký ano.
      Miraclean neznám, hned na něj mrknu :) díky :))

      Vymazat
    2. Určitě ale doporučuju si zajít ke kožní - ale k dobré kožní! Moje první doktorka se spíš zajímala o moje znamínka, kterých mám taky požehnaně a musí se hlídat. Ale o akné nevěděla nic. Až ta druhá mi pomohla a poradila s celkovou péčí o pleť.A to jsem u ní byla až ve 22 letech, celých deset let před tím jsem tápala a zoufala si...

      Vymazat
  7. Mně trápí jen někdy pár pupínků, takže tento krém není pro mne, ale i tak jsem si celý článek se zaujetím přečetla. Líbil se mi. Pěkná akce. Krásná barva laku!

    OdpovědětVymazat
  8. já tedy žádné velké akné nemám, ale když něco, pomáhá mi právě Sudocrem nebo Hyaluspot od Vichy. jinak co se týče HA, tak tu tedy beru, ale že by mi zlepšila pleť? to fakt ne. asi jsem imunní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně přijde, že neznám nikoho, komu by se po HA nezlepšila :D
      Od Vichy jsem kdysi měla vzorky řady Normaderm a vůbec mi to s pletí nic neudělalo, ani ten jejich zázračný krém, který měl pupínky hned minimalizovat ://

      Vymazat
    2. hele já beru přes pět let a taky bez efektu na pleť, absolutně, možná je ještě o něco horší než před HA. tak jsem zvědavá, co se stane, až vysadím :D

      Vymazat
  9. Taky jsme původně chěla přijít, ale nestíhala jsem:( Vypadá to na dobrou a poučnou akci.. další pohled na věc se vždycky hodí! Jinak po vysazení HA vidím, že bojujeme všechny.. Veronika

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se po vysazení HA kazila pleť pravidelně vždy, když jsem to měla dostat. Sudocream mi nepomáhal na aktivní pupínky, ale pak na rychlejší doléčení a celkem dobře likvidoval červené flíčky, které zbydou. Co mi opravdu funguje na pupínky je zabiják od Clinique, ale nevím, jestli by fungoval i na nějak více osypanou pleť, já měla většinou několik pupínků, žádné velké plochy... V těhotenství jsem měla pleť celkem fajn a teď po porodu si užívám krásnou pleť, sice já jí mám hodně průsvitnou, takže makeup potřebuji, ale i tak si to užívám. Jsem zvědavá, co bude, až to zase dostanu... A moc se těším na porovnání štětců Petra Lovely Hair:)

    OdpovědětVymazat
  11. Skinoren mi zrovna v pondeli predepsala kozni. A musim rict, ze uz vidim vysledky. Mam ho na podkozni akne-krupicku a uz to pomalu mizi. Samozrejme je to ted trochu horsi, ale to byva. Jinak me jen lehce stipe, a to mam hodne citlivou plet :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně na akné pomohlo pravidelná kosmetická rutina. Hlavně precizní odlíčení. Za sebe můžu doporučit od ryoru Aknestop. To mi pomohlo hodně. Teď používám zelenou biodermu, tea tree mast od dr. popov, arganový olej, sudokrém a ryor aknestop roll on. Bioderma je jednička, tea tree mast je hojivá, arganový olej dávám jednou týdně, pupínky, co se tvoří mi jakoby vytáhne, ty já pak odstraním, přejedu rol onem (je to tee tre olej čistý) a na noc na ně dám sudokrém a ráno to je fakt lepší. Skinorem jsem nezkoušela, teď o něm slyším poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem sice z jiné věkové kategorie(40), ale i já se s Vámi podělím o zkušenosti. Akné se mi rozjelo až cca v 21 letech, samozřejmě pomohlo akorát to svinstvo HA. Brala jsem jí cca 2 roky, sice jsem neměla akné, ale byla jsem oteklá jak kdyby mě poštípal roj včel plus další vedlejší účinky. Jako léčbu akné jí doporučuji jen v krajních případech, v konečném důsledku to stejně nic neřeší. Po vysazení sice nastalo zhoršení, ale jen na přechodnou dobu. Nevim, zda budete nadšeny z toho, co napíši, ale akné prostě buď je nebo není. Mě odeznělo samo bez nějaké léčby, měla jsem ho fakt brutální. Je to záležitost vnitřní rovnováhy, která buď nastane nebo ne. Roli hraje i psychika. Kamarádce táhne na 40 a akné má pořád, podstoupila leccos, hormony, nějakou agresivní terapii vitamínem A, s brutálníma vedlejšíma účinkama, vše jí zabralo jen na chvíli nebo vůbec. Samozřejmě dnes jsou jiné možnosti než před 20 lety, ale jak jsem psala výše, kamarádka vynaložila a vynakládá nemalé prostředky na to, aby akné vyléčila a nic. Snad jen v těhotenství a krátce po něm to bylo lepší, jinak je to prohraný boj. Držím Vám všem palce, ať to máte jako já....akné prostě přišlo, pobylo a odešlo.

    OdpovědětVymazat
  14. Jak píše Veru, pozvánka byla ale čas ne, docela lituju, chtěla jsem si to poslechnout :( Nic naplat, škola hraje prim. Jinak koukám, že paní vizážistka zřejmě nemá úplně vyhraněný názor, co se některé dekorativky týče, ha ha :))) A dáreček v taštičce pobavil, trochu mi uniká smysl, nicméně se těším na tvůj článek o štětcích!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  15. vyzera to zaujimavo, bola by som zvedava na nejaku recenziu, ze ci je to skutocne ucinne

    beautybybellatrix.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Moc všem děkuji za komentáře a zkušenosti :))

    OdpovědětVymazat
  17. Já měla Skinoren na předpis před x-lety (když mi bylo ještě -náct) a měl tu blbou vlastnost, že zhruba 2-4 týdny došlo ke zhoršení pleti, takže to může dost odradit. Potom ale přišel zlom a pleť jsem nikdy neměla tak krásnou jako po Skinorenu. Používala jsem ho vždy tak cca rok, pak si pleť zvykla, tak jsem dostala něco jiného (co nikdy nebylo tak účinné) a tak po půl roce se vracela ke Skinorenu. Naštěstí teď už tak intenziv péči nepotřebuji, i když pleť mě trápí stále...ale oproti tomu, co to bylo, je to vlastně ještě celkem fajn :)
    Takže za mě ano, pomáhá, jen člověk musí vydržet a hlavně poctivě natírat a natírat :)

    SpaceSusi´s blog

    OdpovědětVymazat
  18. Já k dnešnímu dni používám skinoren dva a půl měsíce a až teď zaznamenávám velkou změnu k lepšímu. Pleť se mi skoro úplně vyčistila, vůbec se to nedá srovnat s tím, co jsem poslední rok od vysazení antikoncepce zažívala - hluboké obrovské boláky, pupínky všeho druhu úplně všude...při každém pohledu do zrcadla se mi chtělo brečet a ven jsem chtěla chodit v pytli. Skinoren mi doporučila doktorka na štítnou žlázu a kladla mi na srdce, ať ho vydržím používat 2x denně 3 měsíce - a její slova se evidentně potvrzují. Měla jsem sice chuť s tím seknout, protože pleť jsem měla i po dvou měsících otřesnou, ale vydržela jsem, koupila další balení a teď konečně vidím změnu k lepšímu. Zároveň se také časem upravilo svědění a pálení těsně po aplikaci. Protože mám extrémně mastnou pleť, už nepoužívám žádné další krémy - nevím, jestli je to dobře, ale mé pleti to tak vyhovuje. Ráno na čistý obličej nanesu Skinoren, nechám 15 minut, pak aplikuji make-up - žádný problém. Večer vyčistím pleť čistícím gelem, dočistím pleťovou vodou a když je pleť úplně suchá, opět nanesu Skinoren. Doufám, že momentální bezvadný stav bude trvalejšího rázu, už si pěknou pleť zasloužím!:) Takže trpělivost, dámy a mazat, mazat, mazat!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)