Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 28. června 2014

Amie Spring Clean - andělsky vypadající maska s ďábelským obsahem

   Po nezdaru s Amie Morning Clear jsem chtěla zkusit něco od Amie, protože ta značka má tak krásné obaly, že mě nepřestává pokoušet. Vybrala jsem si tedy čisticí masku v pytlíčku s názvem Spring Clean.


   Tato chladící maska s kaolinem má za úkol pleť do hloubky vyčistit a osvěžit. Prostě jí udělat dokonale krásnou bez nějakých nedokonalostí.

   Maska má světle zelenou barvu a výrazně voní po mátě a sladkých citrusech. Vůně byla příjemná, ale přišla mi celkem pronikavá. Spring Clean je opravdu hutná maska a pytlíček mi vystačil jen na jedno použití, což mi přijde dost málo na to, že cena je 59 Kč.



   Vzhledem k tomu, že jsem jí měla jen jednou, tak tuto recenzi spíš berte jako počáteční dojmy. Ale jsem moc ráda, že jsem jí nevzala ve velkém balení, protože mi vůbec nesedla. Na internetu na ní najdete celkem dost pozitivních reakcí, hlavně od zahraničních blogerek.

   Největším problémem bylo příšerné štípání. Úžasně osvěžující pocit se nedostavil, spíš jsem měla pocit, že mám obličej v plamenech. V pálení tuhle masku překoná jen ta s mořskými minerály od Baley. Řekla bych, že mi ve složení nesedla ta máta, protože ta mi vadí třeba i v šamponu. Barča ze šminek zase říkala, že by to mohlo být jílem, že růžový jíl je jemnější. Kdo ví... Každopádně jsem byla ráda, když jsem masku po 10 minutách smyla, i když nebyla ještě plně zaschlá.
   A když jsem jí smyla, tak jsem si všimla hodně přesušené pleti. Z pupínků se mi normálně lehce loupala kůže! Celý obličej byl hodně mdlý a vyčištění nebo stažení pórů jsem si rozhodně nevšimla. A pupínky taky nebyly méně červené.



   Bohužel jsem z masky byla dost nešťastná. Musím říct, že kaolínová maska s acai od Freemana mi přijde opravdu mnohem lepší, protože tolik nevysušuje a viditelně čistí pleť. Recenze na ní někdy bude :)

Masku seženete tady za 59 Kč. Obsah je 10 ml.

Co vy a kaolinové masky? Láká vás Amie?

12 komentářů:

  1. Jejda, tak to je teda síla. Já se značkou žádné zkušenosti nemám, ale musím souhlasit s tím, že obaly má fakt povedené. Jinak já mám kaolínové masky velice ráda, zatím mi všechny co mají v sobě jíl obsažen vyhovovaly a byla jsem s jejich účinky velice spokojená.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  2. hmm tak to není nic pro mě ....ale koukám na ty nehty a jsou nááádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že maska nesadla. Kozmetika je vec veľmi individuálna, tak ešte šťastie, že si mala len vzorku. Ale čo ma zaujalo, sú tvoje nechtíky. Krásna manikúra :) Ako tak pozerám, musím si zaobstarať nejaký neónový lak.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, takhle nepříjemnou reakci na masku jsem zatím nikdy neměla. Mám smíšenou pleť a přípravky s jílem mi obecně hodně vyhovují, pleť mi krásně vyhladí a rozzáří. Osobně bych se bála hlavně té silné parfémace, s ní mám hodně problém třeba u krémů, jakmile jsou hodně navoněné, tak mě buď štípou (v lepším případě) nebo děsně vysušují.:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, jestli to nebylo z té máty, protože existují druhu, které mají ten mentol opravdu silný :/

      Vymazat
  5. to štípání je většinou u čistících masek normální, je to kvůli tomu, že čistí pleť :) asi by to ale nemělo být tak nepříjemné, jak popisuješ ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štípání u masek tohoto typu beru, ale tohle byl vážně extrém :D

      Vymazat
  6. ako ti nechty ladia s obalom masky <3 ja mam suchsiu plet, takze kaolinky ne-ne..ale z avonu s bahnom z mrveho mora bola prijemna..vobec mi nevysusila plet a bola celkovo taka fajn..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kaolín nevadí u některých masek, ale tahle... podle mě to byla asi ta máta :/

      Vymazat
  7. Jo, tak tuhle fakt nechci... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)