Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 30. června 2014

Červnové novinky 2014

Konec měsíce je tu, takže nastal čas na nakupovací článek :) Co je u mě nového?


   Začneme nekosmeticky. Cílem červnového rozpočtu byla černá maxi sukně, ne moc průhledná, aby se dala nosit i na podzim a taky ne úzká. Původně jsem chtěla plisovanou, ale takovou jsem viděla jen v H&M za 899 Kč, což bylo na mě moc. Nakonec jsem objevila jednu hladkou na zip v Reserved za 699 Kč a nakonec jsem ráda, že není plisovaná. Dá se pak lépe kombinovat i s vzorovanými topy. Hodně jsem si jí oblíbila :) Outfitový post čekejte příští pátek.


   Další děsně nutnou věcí byly nové sluneční brýle v černé barvě. Hodně jsem si přála s neonově žlutými tenkými obroučkami, ale takové jsem našla jen pilotky a ty mi nesluší. Vykukuje mi z nich obočí a vypadá to děsivě :D Nakonec jsem svoje pátrání po neonkách vzdala a využila poukázku na 120 Kč do Orsay, kde jsem si vybrala tyhle brýle. Pořídil mi je vlastně přítel, původně jsem si chtěla nechat poukázku až na červenec a on mě vyloženě nutil si brýle vzít :D Když já mu neumím říct ne... Prý to mám brát jako pozornost pána domu.
   Líbí se mi, že vypadají trochu jako pilotky, ale nemají useknutý vršek rámečků, takže mi zakryjí obočí :) Mají kovové obroučky, tak doufám, že vydrží víc než plastové brýle, které jsem měla před tím a dokonale zlikvidovala mezi okenními tabulemi. Cena byla 299 Kč.

Hrozně se mi líbí ten cool masařkovský efekt :D
  Za hotové VŠ studium jsem dostala pár dárků od rodiny. Nepočítám-li kopu květin (a sestřin roztomilý a vtipný kaktus), tak jsou to stříbrné náušnice od babičky a balíček od našich, kde byla i vytoužená paletka Sleek Showstoppers, kterou mám tady odsud a eshop můžu vážně doporučit :)



  Od Iny mi přišla výhra z GA, balíček Aussie. Jsem na tenhle zázrak hrozně zvědavá, zatím jsem ho nezkoušela, jen můžu říct, že úžasně voní i přes obal :) Ještě jednou děkuju <3


   Moje pleť po vysazení HA zažívá totální rozklad. Tak hroznou pleť jsem neměla ani v pubertě. Zkusila jsem si koupit v lékárně zinkovou emulzi Miraclean. Ze začátku jsem z ní byla celkem nadšená, ale po 2 týdnech na mě přestávala účinkovat :/ Každopádně aspoň urychluje hojení pupínků a pleť je sjednocenější tam, kde akné není. V lékárně jsem za ní dala 155 Kč.

A smrdí jako dezinfekce s řepkovým olejem a okurkou dohromady :D

  Yves Rocher mě nalákal na jejich nový peeling s přírodními zrníčky. Vzala jsem si malinu, celkem je k dostání 5 parfemací. Cena je 99 Kč.
   K nákupu byla i plážová taška z letošní letní limitky inspirované Středozemím. Hrozně se mi líbí a na dovolenou bude ideální :)


   Na Hairbeauty se vyprodávají laky China Glaze. Je to celkem dost už probrané, ale i tak tam nějaké kousky seženete za 60 - 80 Kč. Já si vybrala odstín Keep Calm, Paint On, který seženete i na modeláži nehtů za 99 Kč :) Je to taková světle zelená s modrým podtónem a stříbrným shimmerem.


   Zase jsem neodolala micelárce Blanchette B, i když má v sobě parabeny. Ten její efekt a cena (navíc teď v akci za 22 Kč) mě pořád dostává na kolena.
   Odličovač očí od Garnier jsem vzala na zkoušku, abych měla porovnání s Yves Rocher, Ryorem a Blanchette B. Cena 109 Kč.


   Nutně jsem potřebovala nový bílý lak, protože Max Factor Glossfinity v odstínu Snow White začal dělat bublinky a houstnout a ani thinner ho nezachrání. A vzhledem k tomu, že vím, že bílé laky tohle dělají až nepříjemně často, odmítla jsem do něj investovat a koupila si Gabriellu Salvete v odstínu 148 za 60 Kč v Rossmannu.
   Tam jsem si vzala i korektor od Catrice v odstínu Light Beige, protože je mi jasné, že po dovolené na mě bude dosavadní Ivory světlý. Cena 75 Kč.


   Mám pro vás i tip z dm. Klasický strojek Venus tam stojí 175 Kč. A za 170 Kč můžete mít strojek i s malým gelem na holení. Se vyplatí :)


   Abyste si nemysleli, že utrácím jen za oblečení a kosmetiku, tak tu mám důkaz místo slibů :D Siu mě v H&M upozornila na tyhle krásné pohárky na vajíčky se zajícem, když jsem byla s ní a Míšou na blogorandíčku. Vyprodávali je za 30 Kč, původní cena 99 Kč :) Jsou fajn i na míchání olejů na OCM :)


Tak to je vše :) Čemu jste v červnu neodolali vy? Už začaly slevy, takže toho asi bude dost :)

Mějte se hezky :)

34 komentářů:

  1. Moc pěkné kousky :) ! Hrozně se mi líbí sukně a ten peeling od YR :)
    Také mě moc zaujala ta Venus sada, bohužel nemám DM zrovna blízko, autem sice jo, asi tak 15 minut, ale od doby co mám řidičák se za ten volant bojím hrozně sednout :D ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je perfektní...právě taky sháním nějakou širší dlouhou, tu tvou bych brala hned. A na ten peeling od YR si už taky brousím zuby!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, taky jsem narážela spíš na úzké nebo hodně průhledné s krátkou spodničkou. V Reservdu mě mile překvapili, Moora říkala, že tam mají i tu plisovanou, ale v Palladiu jsem jí neviděla. Každopádně dlouhých sukní měli hodně v několika barvách :)

      Vymazat
  3. Jojo, u mě se taky článek chystá. Kupovala jsem hlavně oblečení, protože jsem nebyla nakupovat asi půl roku! No a samozřejmě jsem se musela pořádně odměnit za státnice :)
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za státnice se musíme odměnit, Markét :) A přiznám se, že poslední dobou taky víc tíhnu k nákupům oblečení a doplńků... kosmetiky mám momentálně dost :D

      Vymazat
  4. Já se zamilovala do těch tvých brýlích :D moc Ti suší, že bych do nich šla, ale mě nebudou slušet jako Tobě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Sukně je parádní, taky by se mi nějaká dlouhá hodila, ale mě bohužel většina střihů nesluší a výsledek pak vypadá jako pytel.:( Paletka od Sleeku prostě musí být super už proto, že je to Sleek :D (sama jsem neodolala a mám na cestě Acid) a pohárky na vajíčka jsou taky super.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Acid je hrozně hezká, ale neamám na ní odvahu :( Ale jinak chci všechny ostatní - protože prostě Sleek a když už mám načatou jednu sbírku, proč načínat jinou s jinou značkou, že jo :D

      Vymazat
  6. Jé, to jsou moc hezké věci. Brýle jsou super, budu se na ně taky muset jít mrknout, nějaké by se mi už hodily... :) Tedy nové, že ano... Nějaké samozřejmě mám. :))
    Já neodolala hlavně tvářence od Narsu, zatím jsem nadšená, tak ještě uvidíme, no. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem :) Jsem zvědavá, co na ní řekneš, přijde mi, že testery v parfumerkách celkem práší...

      Vymazat
    2. Taky jsem zvědavá, zatím jsem ve fázi počátečního nadšení, tak raději ještě neříkám nic. :))

      Vymazat
  7. Ten peeling mě dost láká a pokud je k němu i taška, tim líp :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta k němu byla jen v červnu s letáčkem, co chodí domů zákazníkům s věrnostním klubem.

      Vymazat
  8. Všechno vypadá parádně :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Brýlky sluší, buď ráda že tě ukecal :) Jinak fajné nákupy, samé potřebné věci :D
    P.S. Mám pocit že mám hezčí pleť od té doby co jsem velice radikálně omezila pšenici, hlavně pečivo, to už skoro nejím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme pečivo tak jednou týdně, těstoviny taky jednou... jenže já to mám vážně jen z vysazení HA, před tím jsem nikdy takovou pleť neměla :( Dehydratovaná pleť s milionem pupínků, to jsem to vyhrála :D

      Vymazat
  10. Z tvých novinek se mi moc líbí brýle, náušnice, paletka a ten nákup v YR - peeling musí krásně vonět a ta taška! Já chystám červnový new-in článek, ale tolik zajímavých věcí v něm určitě nebude. Snažím se šetřit před dovolenou, ale moc mi to nejde. :) Právě jsem si objednala na poslední chvíli limitky od Shiro Cosmetics, než mi je nadobro stáhnou z prodeje. Peněženka pláče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shiro Cosmetics - to jsou ty vtipný stíny, jak je tam třeba edice Hobit, viď? :)
      Jn mně to šetření taky moc nejde :/

      Vymazat
    2. Jo, to jsou hobitci a spol. :)

      Vymazat
  11. Hm, ta sukně je skvělá, stejně jako paletka od Sleeku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleek paletky jsou vždycky skvělý :) Chci mít snad všechny :D

      Vymazat
  12. Hezký výběr :) ty zaječí pohárky se mi taky líbí. Jinak ta pleť po vysazení HA - klasika, taky se mi dost zhoršila,ale brzo se to srovná, chce to přetrpět. Mě pomohla řada effeclar od La roche possay a taky miraclean a sudokrem. Oboje bych ale dávala na pleť tak jednou týdně, jinak to ztratí kýžený efekt, vyzkoušeno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za radu :) Já ten Miraclean používala právě každý den :D

      Vymazat
  13. Pořád se nemůžu vynadívat na tu fotku s brýlemi, protože ti to tam taaaak sluší. :) Obchod jsem si dala hned do záložek - Sleek mě asi fakt začíná lákat. :) Pohárky na vajíčka jsou perfektní. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Jj pohárky jsou super, měli i se slepičkou, ale prostě ušatý zvířátka jsou lepší :D

      Vymazat
  14. ty sluneční brýle jsou úžasný! a líbí se mi i YR peeling a Catrice korektor je můj oblíbený :)

    OdpovědětVymazat
  15. samé krásne veci. Páči sa mi tá paletka a biely lak od GS mám tiež, no doposial som ho použila asi 2 krát.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tá paletka SLEEK je neskutočne krásne, hmm brala by som ju a trošku závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v reálu je ještě hezčí :) Jako všechny Sleek věci :D

      Vymazat
  17. a jeeeeje, kralici misticky na vajicka ^^ <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, musela jsem se tvým objevem pochlubit, když je tak krásný :D

      Vymazat
  18. Brýle jsou parádní, sukni z Reserved chválím :). Jinak i ta paletka je dokonalá :). Já mám zatím z drogerky nový fix od Dermacolu a pár laků od Maybelline (to mi připomíná, že ten bílý lak je taky parádní :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fix na oči? Docela mě lákají, LU si je hodně chválí a nalákala mě na ně .)

      Vymazat
  19. Moc moc doufám že ti ty šampony budou vyhovovat jako mě krásko:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)