Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 9. června 2014

Dr. Popov - Když má přírodní kosmetika k přírodě hodně daleko

   Co se vám vybaví, když se řekne Dr. Popov? Mně měsíčková mast, psyllium a hlavně přírodní, šetrná kosmetika. A po otestování sady Mumio taky čtvrtá věc - parabenový koktejl.


   Když jsem v listopadu u Moory vyhrála dárkovou sadu Mumio, byla jsem moc ráda, že zase něco zkusím od Dr. Popova. Jejich měsíčková mast je víc než fajn a psylliový chléb miluji (pravda, s kosmetikou to nemá moc společného).
   Sada obsahuje denní a noční krém, tonikum a tělové mléko určené pro suchou pleť, která potřebuje zregenerovat. Zabalená hezky v krabičce vás vyjde na 390 Kč tady. Mám vyzkoušené jen mléko, tonikum a noční krém. Denních krémů mám tolik, že jsem ten od Popova ještě ani nenačala.

K obalům samotných výrobků řeknu jen jedno - tradiční kosmetika si evidentně žádá tradičná obal z roku 1990.

Pleťové mléko

   K čemu byste řekli, že je pleťové mléko? Na čištění pleti, že... No a chyba lávky. U Popova se tak označuje tělové mléko. A než jsem si přečetla "návod" a bližší info, tak jsem asi 1/3 spotřebovala na odlíčení pleti. Číst etikety se vyplatí nejen u jídla...


   Mléko vypadá úplně obyčejně - bílé, středně řídké s hladkou texturou. Vůně je u všech výrobků stejná, jemně kořenitá a dost jsem si jí oblíbila. Bohužel jsem si neoblíbila lepivý pocit, který mléko zanechává. Prvních pár minut po aplikaci lepí vážně hodně a člověk by se neměl snad ničeho dotýkat, aby se nepřilepil třeba ke klice u dveří. Po chvíli pocit odezní, ale pořád po sobě zanechává zvláštní pocit, kvůli kterému jsem mléko dávala jen na ty nejsušší partie těla. 
   Pravdou je, že pleť zklidňuje a dělá jí takovou hezčí. Ta hydratace vydrží celkem dlouho, ale není zas tak hloubková, jak bych si přála. A kvůli tomu lepení bych ho asi nekoupila, přeci jen existují lepší mléka.


   A co se týká toho "pokusu" s odlíčením, tak na tom nebyl špatně. Společně s tonikem tvořily fajn dvojku, po které jsem měla pleť krásně sjednocenou a vyživenou. Ale bez tonika by to nešlo, přeci jenom to odlíčení nebylo moc efektní a řasenku nezvládalo vůbec.
   Tak a teď se dostáváme ke kameni úrazu. To složení je ďábelský! Nikdy jsem neviděla 4 druhy parabenů v jednom výrobku. Tomu říkám Přítel vašeho zdraví!

Vitamin E a C super, ale ty parabeny na konci??

Pleťové tonikum

   Slouží k dočištění pleti, takže by se podle mě hodil asi víc název pleťová voda, ale tak co :) Barvu má béžovouhnědou, trochu mi připomíná kvasný ocet. Vůně je podobná mléku, ale je palčivější díky alkoholu.
   Nemělo by pleť vysušit a přestože obsahuje alkohol, který je z něho cítit na metry, tak je to pravda a vážně jsem si žádného vysušení nevšimla. Okolo očí jsem ho ale i tak nedávala, protože ten alkohol mi v toniku dost vadí. Trochu jako byste si potírali pleť Alpou...


   Pleť vyčistí vážně skvěle a kolikrát jsem s ním dočišťovala pleť po micelárce od Bourjois a tampónek jsem měla úplně špinavý (což dokazuje, že mi Bourjois micelárka nepřijde moc dobrá, ale o ní jindy). Pleť krásně sjednotí a projasní, nekecám :) Kdyby mi nevadilo to množství alkoholu a parabenů, tak bych si tonikum koupila moc ráda znovu. Takhle mě bohužel odrazuje :(



Noční krém

   Tenhle krém jsem si oblíbila z celé trojky nejvíc. Je sice primárně určen pro stárnoucí pleť (i když by se dalo říct, že od 25 stárne každá pleť), ale dostal mě i tak, protože dělá pleť opravdu krásnější.


   Krém má hrozně zvláštní konzistenci, s něčím podobným jsem se nikdy nesetkala. Krém vypadá, jako by obsahoval nějaké kousky gelu či co. A když je chcete rozetřít, tak nenarazíte na žádný odpor, jako by tam nebyly. Zvláštní konzistence, vážně :)
   Je trochu mastnější a přijde mi, že mu chvíli trvá, než se do pleti vsákne. Hydratace a výživa je perfektní, jsem s krémem v tomto ohledu velmi spokojená. A i z toho, jak pleť vypadá ráno po probuzení. Je krásně jemná, vypnutá, barevně sjednocená, dokonale zregenerovaná a vyživená. Vážně je to jeden z nejlepších krémů, které jsem kdy měla. No jenže, je tu zase to složení. Mně se vážně nechce dávat na pleť něco, co obsahuje tolik parabenů, obzvláště, když všichni víme, že parabeny mohou být karcinogenní a vyvolávat různé alergie nebo záněty. Kdyby tam byl jeden, ale všechny čtyři?! Au au, Popove!



Co na to říct? Krém je skvělý, mléko a tonikum průměrné, ale vzhledem ke složení, to není vlastně nic moc. 

Co vy a Dr. Popov? A jaký máte názor na parabeny?

Přeji úspěšný start do nového týdne!

P. S. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale přes den jsem usnula a večer už nebylo dobré světlo.

42 komentářů:

  1. Nejlepší je to PS, to mne pobavilo. Výrobky bych si asi nekoupila.

    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nj, já to fotila včera, protože původní fotky jednotlivých výrobků zmizely neznámo kam. Tobě taky hezký slunenčý den, Marti :)

      Vymazat
  2. Mamka měla tenhle Mumio krém a normálně jí to vyžralo díru do víčka :D

    OdpovědětVymazat
  3. ajaj, a ještě všude i paraffinum liquidum, tomu se snažím taky vyhýbat :( škoda, myslela jsem, že Popov je přírodní... ale nikdy jsem od nich nic neměla, možná kdysi dávno tu měsíčkovou mast

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky pravda, škoda, že tam nedali rostlinný olej místo minerálního. Sice by ta cena byla jiná, ale předpokládala bych, že pro ně bude důležitější dodržení jejich motta než nízké ceny.

      Vymazat
  4. No, u jiných značek by mě to asi nezarazilo, ale nějak jsem měla Popova zařazeného jako příroďáka:(

    OdpovědětVymazat
  5. A co ten minerální olej tam? Očividně jsem ztratila iluze, fňuk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tam na tebe, Sabinko, dělá bafiky baf! :D

      Vymazat
    2. Taky nechápu, prý příroda pfff....nemám ráda kosmetiku co si hraje na něco co není

      Vymazat
  6. Tak tohle mi vyrazilo dech. Postavit si nějaké jméno na základě čistě přírodních produktů a jakmile se dostanu do povědomí, tak začít šulit.

    OdpovědětVymazat
  7. ...takže tuhle řadu né, fajn. :)) No, ale nemuselo by to být až tak zlé, tedy má-li skutečně ono mumio takové zázračné účinky... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém by byl ale jinak fakt super. Ale takhle...

      Vymazat
  8. Tak to je dobrý kokteil :)
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  9. No mňa viac ako tei parabény sklamalo to paraffinum liquidum! Ako ja používam aj chemickú kozmetiku aj tú 100% bio, ale jediná vec čo mi fakt vadí, keď sa filozofia značky tvári úžasne prírodne a až potom človek zistí, že to zloženie je celé zle.....vrŕ!!! Som fakt sklamaná a zároveň som rada, že som si článok prečítala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zvláštní, že tam ten paraben cpou, když už je tam např. řepkový olej.. Ale ty parabeny mi vadí daleko víc. Mě to taky zklamalo, právě proto, že jsem si u Popova vybavila ty přírodní mastičky a pak tohle. Stejně tak mě dostalo složení u výrobků od Physiogelu, které mi teda nepřipadá moc šetrné vůči citlivé pokožce.

      Vymazat
  10. já měla ten krém a musím říct, že ty parabeny mě taky nemile překvapily, nečekala jsem ....
    hlavně by mě zajímal ten důvod, proč jsou tam všechny, proč nestačí jeden, dva (ideálně žádnej;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě taky zajímalo... obvykle člověk vídá jeden dva, ale rovnou 4?

      Vymazat
  11. tak to je síla :D já mám od popova tea tree mast a na akné mi funguje perfektně :) nic jinýho mě asi už neláká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Že bych se po ní mrkla? Beru všechno, co zabíjí beďáky :D

      Vymazat
  12. od takové značky bych nečekala tolik parabenů ve složení :(

    OdpovědětVymazat
  13. Njn, člověk fakt nemůže ničemu věřit a musí studovat složení jako detektiv.. tohleto hraní si na přírodu mě fakt štve..
    A jak se ti osvědčuje můj milovaný chemický koktejl Miraclean? Ten si teda férově na přírodu nehraje, co? :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova, Enko, radši vystupovat jako chemie než chemií být a hrát si na přírodu :) Miraclean? Urychluje hojení pupínků, mírní začervenání, ale pupínky se dělají pořád (i když já ho mám jen 6 dní, to nejde dělat nějaké závěry). Překvapilo mě, že dělá hezkou pleť i tam, kde pupínky nejsou (mám je na bradě a hranách čelistí, ale aplikuji na celý obličej, krk i dekolt pro jistotu). A taky nevysušuje, čehož jsem se bála a naštěstí se to nedostavilo :) Jen teda podivně smrdí a hrozně lepí :D

      Vymazat
    2. :D smrádek má prapodivný, ale tak zas ti to vynahradí to krásné balení, že jo.. :o))

      Vymazat
    3. Myslíš toho kulturistu na etiketě? :D

      Vymazat
  14. Pěkně si mu dala. Musím říct že už se taky dost rozhlížím co kupuju, tudíž nekupuju raději nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je dobrý řešení :D Praktikuju ho už taky, ale i tak mi to tu přibývá :D

      Vymazat
  15. tak o tejto značke som nepočula musím ju nájsť a oskúšať

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle mě baví, já sama těm chemickým složením nerozumím a tak jsem ráda, že aspoň ty poradíš.NO je to tedy síla - to složení :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Ja kosmetiku od Dr. Popova mam moc rada, ale u tehle rady me take zklamalo slozeni.
    Takhle jsem si koupila I "prirodni" krem od Manufaktury, ve kterem jsou parabeny, brom atd., a ja bych si nafackovala, ze jsem vyjimecne necetla slozeni :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Manufaktuře jsem bohužel už ztratila iluze taky ://

      Vymazat
  18. Zlatá chemická Mary Kay :-) a ve finále tam těch parabenu má o dost méně, v některých produktech dokonce žádné. To říkám pořád, že přírodní kosmetika snad už ani neexistuje.....a nejhorší jsou ty lži, vždyť Oriflame to má dokonce v názvu-přírodní švédská kosmetika, pche....do té doby než si přečtete složení. Nechápu, že to takhle můžou vůbec prodávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovo přírodní můžeš použít i v případě, že dáš do produktu i jedno jediné procento výtažku z přírodní látky. Nijak víc to není ošetřeno.
      Jestli chce člověk přírodu musí jít po certifikátech a označení bio (to už je ošetřeno).
      Proto se například u nás jmenuje Bi-oil, kdežto někde se může jmenovat Bio-oil.

      Vymazat
    2. Přesně tak... ono je vážně lepší jít po těch bio věcech jako je Alverde, Dr. Hauschka atd., ale stejně by člověk u výrobků firmy hlásající něco o přírodě a zdraví čekal lepší složení.

      Vymazat
  19. Sice jsem tohle už někde četla, že vlastně každá kosmetika je přírodní, ale mně to prostě přijde jako podvod na lidi. Mně ty Bio produkty ne úplně vyhovují, asi jde o zvyk, vadí mi konzistence a někdy i vůně. Převážně upřednostňuji chemii a zatím dobrý :-) No zatím, je mi přes 40, takže asi dobrý, s pletí nemam žádné extra problémy;-)

    OdpovědětVymazat
  20. to pleťové mlieko pobavilo :-D
    to už tak u nás býva, hráme sa všetci na prírodu a keď sa človek pozrie do zloženia... Himalaya, Corine de Farme sa chvália a keď to človek otočí a začne čítať, tak možno tam nebudú parabény, ale zase tam bude zvyšný bordel :-/ ešteže sa netvárim ako bio človek, lebo to by som si asi všetko vyrábala doma sama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to jsem moc líná, to vyrábět doma :D Právě, aby člověk fakt ty etikety četl... jenže často si člověk věci kupuje přes internet a u půlky výrobků je to složení naprosto nedohledatelný :/

      Vymazat
  21. Tak on se vyloženě neprezentuje jako výrobce přírodní kosmetiky, to není novinka. V prezentaci se mluví o bylinných preparátech tzn. čaje, masti, kosmetika, což není totéž jako přírodní kosmetika. Verča kdysi ty mumiové krémy měla, na blogu myslím máme i článek, takže složení mě nepřekvapuje, teda jedině množství parabenů. Mimochodem, Niki, proč tě poslední dobou zrovna parabeny tak zajímají?
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)