Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 4. června 2014

Glittrů není nikdy dost!

   Sama na sobě pozoruji, jakým jsem skvělý příkladem, že člověk věkem mění svoje preference. Jako teenager jsem ujížděla na modrých a fialových lacích, hlavně shimmer laky a krémovky. Později jsem přesedlala na mléčné laky a poté zase na červené a růžové krémovky a glittry nebo modrá ke mně nesměly ani na krok. A poslední 2 roky prahnu po všem, co se třpytí. Ani straka se mi nevyrovná. Takže asi chápete, jakou radost jsem měla z těchto třpytivých krasavců od SpaRitual :)


   Na začátek musím říct, že jsem hrozně nespokojená s fotkama. Ty laky jsou stokrát krásnější než jak je zachytil foťák. Out Loud jsem měla 2x, Clarity 3x a nikdy se mi je nepovedlo věrohodně zachytit. Zkuste tedy popustit uzdu fantazie :)

Clarity

   Lak, který byl součástí kolekce In Pink z roku 2012 se letos dostal mezi odstíny stálé nabídky. A vůbec se nedivím. Čirá tekutina obsahuje menší třpytky barvy růžového zlata a vypadá famózně. Chvíli jsem přemýšlela, co mi tahle krása připomíná a pak jsem na to přišla - róbu a turban Karolíny Kurkové na Met Gala v roce 2012. No řekněte, není to jedno a to samé? :)



   Lak se nanáší dobře, ale musela jsem dát tři vrstvy, protože se mi třpytky nechtěly na nehtu zachytit. Ale vzhledem k tomu, že schne rychle, mu to odpouštím. Jeho výdrž je na glittrové laky docela slušná, okolo 4 dnů. Obvykle mi jdou tyhle laky dolů po 2 dnech... Ale i kdyby vydržel málo, asi by mi to nevadilo. Neznám žádný podobný lak, tohle je prostě nádhera. Díky barvě je nenápadný, díky třpytu zase dost zajímavý, skvělý na ples i letní párty nebo silvestrovský večírek. Ostatně fakt, že jsem ho měla během 2 měsíců 3x mluví za vše :)




Out Loud

   I tenhle odstín byl součástí kolekce (konkrétně Laugh z roku 2013) a nově se zařadil mezi stálé odstíny.
   Přiznám se, že v lahvičce mě na první pohled nezaujal. Na tenhle odstín tyrkysové moc nejsem a nebyla jsem si jistá, jak na mě vůbec bude vypadat. A když jsem ho nalakovala na nehty, tak jsem se mu až v duchu omlouvala, jak jsem o něm smýšlela. Tohle modré želé s modrými a zelenými glittry různých velikostí je totiž zmenšenina moří a oceánu, nekecám. Vypadá jak bubliny v moři, nebo chaluhy na jeho hladině nebo hejno rybek plující oceánem. A čím víc ho vrstvíte, tím víc se dostáváte do hloubky a tím víc si vás Out Loud získává. Kdybyste ho dali na nějaký krémový lak, tohle kouzlo by ztratil. Takže 3 vrstvy to jistily, ve 2 mi nekryl, asi jsem na tyhle věci levá :) (pozn. červenec 2014 - už ho umím nalakovat ve 2 vrtsvách :D)
   A zamilovala jsem si ho natolik, že za měsíc se mnou jede jako jeden z mála laků k Atlantiku, protože tam mu to bude ohromně slušet :)



   Jinak se opět lakoval perfektně, u žádného laku SpaRitual se mi nestalo, že by někam stékal nebo se táhl jak žvejka. Schnul o trochu déle než Clarity, ale dalo se to. S jedním podlakem vydržel 4 dny, s druhým 5. Oba laky jsem lakovala bez nadlaku.





   Zajímalo by vás odlakování, šlo rovnou dolů alobalovou metodou.

   Oba laky seženete na eshopu SpaRitual (Clarity zde a Out Loud tady), cena každého je 283 Kč za 15 ml. Brňačky si ho můžou koupit i v salonu SpaRitual v Josefské v Brně, Pražačky např. v salonu Miriam Tejklové v Maiselově ulici.

Tak který u vás vítězí? U mě v zimě a na podzim Clarity, léto budu trávit ve společnosti Out Loud :)

P. S. Vypadá to, že teď ty laky chválím jen proto, že jsem je dostala, ale jsou vážně dobré. Navíc veganské a 5 free :)

29 komentářů:

  1. Och zase slintám! :D brala bych oba dva, protože jsou neskutečně krásný. Jsem zvědavá jestli já se někdy odhodlám připlatit a zkusím nějaký láček od SpaRitualu :) A i když nejsi spokojena s fotkama, tak jsou pěkné a fantazii jsem tedy popustila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oba dva laky jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první lak je úúžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ooo ten Clarity teda je nádherný, na sluníčku musí krásně házet odlesky, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  5. Out Loud je úžasnej, přesně tyhle barvy mám strašně ráda. Budu se opakovat, ale nemůžu si pomoct, a prostě musím pochválit Tvoje perfektní nehtíky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neviem si vybrať. Oba laky majú čo do seba. Krásne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda na to, ze glitrové laky nemusím, oba jsou nádherné. Ten modrý bych brala hned všema deseti.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, na ten první zírám s otevřenou pusou. A začínám vážně přemýšlet, že bych do některého ty peníze dala, protože to je fakt paráda. (Teď si ještě vybrat, že ano... :D )

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle už je pro mě nejvyšší forma moderního umění. Fakt. Obdivuju víc jak kdejakej renesanční obraz:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Takže místo návštěvy galerií budeš projíždět swatche na Googlu :D

      Vymazat
  10. Tak ty jsou!! :-o Sem zatížená na modrou, ale vyhrál to u mě ten hnědý, fakt nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou nádherné ♥ A fotky náhodou moc hezký. :) Jinak myslím, že kdo tě zná aspoň trochu, ten ví, že bys nevychvalovala něco, co si to nezaslouží. :) A Clarity teda vede. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pro ty, co neznají, jsem to tam radši napsala :D A děkuju moc Romčo .))

      Vymazat
  12. nádherné odstíny, já jsem na třpytky také zatížená :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě že někdo přišel na alobalovou metodu že:D Jsou to krasavci, když na fotkách se ti nelíbí tak to by mě zajímalo jak nádherné barvy jsou to ve skutečnosti :O

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jn, co bychom bez ní dělaly :D Mordovaly si nehty a nervy.

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. To je nádhera! Oba jsou kouzelné, ale já bych brala ten první.

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi Clarity, Out Loud už je na mě moc výrazný, i když uznávám, že u móře se bude vyjímat parádně :)) Jenom to odlakování mě děsí, a to vidím jenom fotky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tím alobalem to šlo dolů vážně dobře, líp jak ten šupinkový The Uptown od Color Clubu, to bylo peklo :D

      Vymazat
  17. krásný,ale ne moje ruce by to nešlo ;)

    OdpovědětVymazat
  18. V Tescu (v Centru Brna) měly od GS podobné laky tomu zelenému. Je zajímavé, že jinde jsem je neviděla. Akorát mají ty větší třpytky ve tvaru čtverců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejspíš budou ty nový Glitter Enamel :))

      Vymazat
    2. Asi Tescho v nabídce kosmetiky podceňuju, tak mě překvapilo, že s nimi přišli jako první. Ve srovnání s ostatními mi přijde, že zase extra velký sortiment nemají, i když se u nich občas objeví zrovna v této prodejně (jinde v Brně ne) zboží, které jinde neseženu. Vůbec mě neláká nakupovat dekorativku v těchto obchoďácích, připadá mi, že nemůžou konkurovat cenově žádné drogerii.

      Mají super uchošťoury z nějaké řady Tesco Babies. :) Asi z té řady zkusím i vatový tamponky.

      Vymazat
  19. Oba jsou krásné :) Out Loud je pro mě o trošku krásnější a na léto dokonalý odstín :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)