Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 27. června 2014

It's gonna be legen... wait for it... dary - odličovač očí od Yves Rocher

   Kdo by neznal HIMYM. A kdo by neznal dvoufázový odličovač od Yves Rocher, skoro jako by nebyl. Musím říct, že jsem byla opravdu ráda, když byl v únoru jako dárek k nákupu v prodejnách YR. A ještě radši jsem byla, když jsem zjistila, že si opravdu zaslouží ty chvalozpěvy, co se na něj pějí.


   Z řady Pur Bleuet jsem zkusila všechny výrobky - odličovací gelová voda s chrpou pálila, moc neodlíčila a hodně lepila. Nezaujal mě ani jemný odličovač na citlivé oči, na který jsem psala recenzi zde. Ale dvoufázový odličovač, to je něco jiného!


   Skládá se z modrého oleje a bezbarvé vody. Líbí se mi na něm, že ho stačí jednou protřepat a už poté nemusíte znovu. U takového dvoufázového odličovače Blanchette B musíte protřepávat neustále, což je otrava. U YR chvíli olej a vodu spolu vydrží.

   Odličovače stačí dát na vatový tampónek opravdu málo, protože je vážně účinný. Dokáže během chvilky odlíčit řasenku i u kořínků, gelové a voděodolné linky. Nemám ráda, když se ráno probudím a okolo očí mám zbytky řasenky, která se schovala před odličovačem u kořínků řas. A to se mi s tímto výrobkem rozhodně nestává :) Dokonale zvládá i odlíčení voděodolných řasenek, což se obzvláště v létě hodí. Navíc bez jakéhokoli štípání! A že mě poslední dobou okolo očí štípe kde co...


   Plusem je určitě to, že není parfémovaný (já tedy toho moc necítím) a to ocení určitě hodně z vás. Také to, že okolí očí pěkně hydratuje, ale zbytečně nezmastí. Mně tedy oleje okolo očí nevadí (naopak!), ale tento není zas tak mastný a vůbec olej na víčkách nevnímám. Navíc souhlasím s tím, že je pleť i taková osvěžená.

   Jediné, co mi vadí, jsou 2 parabeny ve složení. Škoda, že se to bez nich neobejde...


   Plná cena je sice 199 Kč za 125 ml, ale já ho mám 5 měsíců a stále mi zbývá asi 1/5. Navíc se dá často sehnat ve slevách. Momentálně je na eshopu za 139 Kč, seženete ho i v kamenných prodejnách. Raději si koupím kvalitní odličovač očí za dvě stovky, než riskovat nepříjemné pálení nebo zbytky řasenky v koutku oka s něčím levnějším.

Za mě tedy velké ano a potlesk pro tohoto legendárního hrdinu :)

Co vy a dvoufázové odličovače? Nebo se raději kompletně odličujete micelárkou?

Hezký zbytek dne a užijte si víkend :)

33 komentářů:

  1. Já mám ve složení problém ještě s těmi silikony na začátku složení. Ze silikonových kontaktních čoček jsem měla zánět spojivek a jak někdo na moje oči použije odličovač se silikony, celý zbytek dne cítím trochu suchost a večer mám očiska zarudlá. Zkoušela jsem dvoufázový odličovač od Mixy, který je bez silikonů, vůbec nebyl špatný, možná ho ješté zkusím znovu, jen jsem z něj měla taky trošku sušší oči. Momentálně odličuju neutrálním odličovacím olejem od saloosu kápnutým na mokrý ťufík a jsem docela spokojená.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, nenapadlo by mě, že někdo může mít vyloženě alergickou reakci na silikony, to je síla... Odličovat jsem zkoušela tou metodou v poslední větě s levandulovým Saloos a vždycky jsem si ten tampónek úplně rozcupovala, jak ten olej drhnul :D

      Vymazat
  2. Perfektní název článku :) Odličovač samozřejmě znám, ale osobně jsem ho ještě nezkoušela. Ale na seznamu ho mám. Já teď používám rovněž dvoufázový odličovač od Mixy a je báječný.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám ráda mastné odličovače. :( Momentálně se odličuju mlékem, zatím mi to i celkem vyhovuje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš tip na nějaké dobré? :) Mně vyhovovalo celkem od Ryoru na normální a smíšenou pleť, ale řasenku moc neodlíčilo..

      Vymazat
    2. na odlíčení můžu doporčit mléko od Weledy, stáhne v pohodě makeup, linky, stíny i řasenku a ještě k tomu má krásné složení ;) http://zapisky-pro-lisku.blogspot.cz/2014/05/mandlove-cistici-mleko-od-weledy.html

      Vymazat
    3. Díky, Lištičko :)) Weleda mě láká a mám tu na ní slevu do dm, tak když nezapomenu, tak omrknu :))

      Vymazat
    4. Teď mám nějaké od Sephory, ale taky chci raději to od Weledy... :)

      Vymazat
  4. Já v poslední době používala dvoufázový odličovač od Ryoru. Odličuje hezky, ale už mě docela štve ta mastnota. Posledních pár týdnů mám navíc dost citlivé oči, co často slzí a vadí mi do nich snad i vítr. Nedávno jsem zkusila (asi jako poslední na naší planetě) růžovou Biodermu a super. Tedy až na tu cenu. Tohle se jeví jako super alternativa, když píšeš, že není tak mastný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ryor jsem zkusila a pálila mě z něj očíčka, takže ten už nechci :/ A z vítru mi taky hodně slzí, i v létě a nějak nevím, co s tím dělat..
      Jako mastnější než Bioderma je určitě, ale Ryor nebo Blanchette B mi přišly víc :)

      Vymazat
  5. Byla jsem z něj docela zklamaná, vůbec jsme si spolu nesedli. Odličuje sice hezky, ale lepí. Já bych do něj znovu nešla, raději si koupím hydrofilní odličovák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tyjo mě tak dlouho nic odličovacího nelepilo :) Nad hydrofilním odličovákem od Saloos taky přemýšlím, ale nejsem si jistá, jestli by mi sednul, jestli nebude moc mastný :/

      Vymazat
  6. Mne teda nevyhovoval, neodlicoval poriadne, vadil mi mastny pocit a drazdil ma. Je to evidentne fakt individualne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě :D Mně přišlo, že jsem na něj četla vždycky chválu a koukám, že ne :D A mně odličuje vážně skvěle a rychle :)

      Vymazat
  7. Já se odličuju komplet micelárkou a teďka mám asi 4 do zásoby z časopisů, výher a Ladyboxů. :D Ale tenhle odličovač mě fakt zaujal.

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně jsi mě na něj nalákala :))) Ale tak odličovač očí mám od Ziaji a jsem s ním velice spokojená. :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já ho mám taky moc ráda. Sice mi nejdříve vadilo, že je moc mastný, ale to skvělé odlíčení mi za to stojí. jinak s těmi jejich věčnými akcemi mě nikdy nestojí víc, než pár korun přes stovku a za to se to rozhodně dá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, ještě, že mají ty 40% nebo 1+1 :)
      Mi přijde, že tu naší lásku k YR nikdy nikdo nepochopí :D

      Vymazat
  10. Tenhle odličovač používám už snad víc než rok vkuse, ale v poslední době mě začíná nudit... Asi mu budu muset zahnout, abych se k němu zas s pokorou vrátila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej, ty jedna nevěrnice, se ti to vrátí :D

      Vymazat
  11. Tenhle mám už asi 50. lahvičku :) taky mám citlivé oči a vůbec mě nedráždí, je perfektní, odlíčí dokonale a mastný není vůbec, je takový lehký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Taky mi přijde v porovnání s jinými dvoufázovými odličovači lehčí :)

      Vymazat
  12. Mě by ve složení teda kromě parabenů vadily i ty silikony a propylene glycol :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty silikony zas tolik nevadí, jen v šamponech :)

      Vymazat
  13. já používám dvoufázový od Mixy, už mám asi čtvrté balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, zkusím ho s tou jejich mickou :))

      Vymazat
  14. Já už x-let používám prachsprostý odličovač očního make-upu od Avonu, ale je fakt, že jsem se nikdy neodvážila prostudovat jeho složení. B)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mi třeba nesedl - pálí a moc neodlíčil, ale měla jsem jen ten bílý krémový.

      Vymazat
    2. Přesně ten používám B) a jsem asi úplně jediná, komu vyhovuje, protože všichni ostatní svorně tvrdí, že neodličuje a štípe.

      Vymazat
  15. já jsem si hodně oblíbila ten dvoufázový odličovač od Sephory, teď je dokonce ve slevě, tak jsem si hned musela koupit jeden do zásoby :))

    OdpovědětVymazat
  16. Dvoufázový odlicovac Mary Kay je naprostá bomba, je tedy na silikonové bázi, bez oleje. Mně osobně olejové vadí hodně, nosím čočky a pak vidím mlhu. MK ke pro mě osobně Top. Vydrží mi 7 měsíců při denním odlicovani. Aaa jasně, cena, 530 Kč...pro mě užitná hodnota odpovídá ceně. Prostě bez šmrdlání, dření, mlhaveho vidění, navíc obsahuje pečující složky, takže okolí očí je hydratovane a hebké.

    OdpovědětVymazat
  17. Ja jsem asi jedina, komu tento odlicovac nevyhovoval..ale proste ta jeho konzistence mi nesedla...

    A.

    OdpovědětVymazat
  18. Vyskúšala som iba dvojfázové odličovače - Ryor (výborný) a Lancome Bi Facil (už v živote nikdy).. Ale na tom čítavam samé chvály, čiže jeho kúpu nevylučujem, rovnako ako nového Garnieru..

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)