Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 16. června 2014

Jak mě zklamala micelárka od Bourjois

   Micelárku od Bourjois jsem chtěla zkusit asi rok. A vždycky, když jsem si jí chtěla koupit, tak byla vyprodaná anebo ji v prodejně vůbec neměli. Z internetu jsem jí nechtěla objednávat, protože mě zas tak nelákala, abych za ní dávala poštovné. Takže, když byla jako dárek v Elle letos na jaře, tak jsem jí nakonec měla možnost zkusit. A nadšená jsem nebyla...


  Tak jako první mě moc nenadchnul obal. Horní část víčka (ta s pukličkou) se mi asi po měsíci užívání začala na jedné straně ulamovat a dnes na lahvičce drží jen na čestné slovo. Jinak bych k obalu neměla výtky, balení se mi líbí a je i praktické, ale za nefunkční víčko strhávám bod.

  Vůně micelárky mi nevadí, téměř jí ani nevnímám a tak to má být. Extra voňavý věci na každodenní odličování moc nemusím. Co mi ale dost vadí je pálení, které tahle voda zanechává. Pálí mě okolo očí, na tvářích a dokonce i na bradě a čele, kde pálí tak 5% všech přípravků, které jsem kdy vyzkoušela. A za pálení jde dolů další bod.


   A jak čistí? Řasenku nezvládá moc obstojně, vždycky mi na řasách trochu barvy zůstane a pak se ráno probouzím s černýma fujtajblíkama v očích. A to se mi vůbec nelíbí. Navíc se musí na očích tampónek s micelárkou držet dlouho a ještě to pálí... Takže v úvahu u mě připadá jen odličování pleti.

   Ani u něho mě micelárka neočarovala. Vždy spotřebuji velké množství odličovacích tampónků, což svědčí o nedostačující čisticí funkci micelárky. S kolegyněmi od Biodermy nebo Blanchette B mi stačil 1 až 1,5 tampónku a s touhle musím mit 2. Na třetím nebylo už nic, ale když jsem na ten třetí dala tonikum od Dr. Popova, tak jsem z pleti ještě nějaké nečistoty dostala. A pokud musím ještě pleť dočišťovat něčím jiným, tak je mi micelárka k ničemu. A taky mi tohle opakované odličování trochu vysoušelo pleť.

  Navíc pokud se mrkneme na složení, tak tam kromě parabenu a výtažku z kořene leknínu najdeme zajímavou věc - BHT. To je totiž butyl hydroxy toluen, které může způsobovat alergie, vyrážky, ukládá se v tukových buňkách kůže a může být toxický pro játra, ledviny, reprodukční systém atd. Je jasné, že byste se v tom museli koupat, abyste měli tyhle problémy, ale dávat to na obličej, kde je velmi slabá kůže (obzvláště okolo očí) se mi moc nechce. Navíc, když mě to pálí a pleť moc neodlíčí.


   Vím, že hodně holek si tuhle micelární vodu chválilo, ale mně vážně nesedla a za cenu cca 150 Kč bych si jí rozhodně znovu nekoupila (dá se sehnat i levněji). Je to první věc, která mi od této značky nesedla, ale je pravda, že mám otestované jen sprcháče, tvářenku, lesk a lak na nehty.

Co vy a micelárka Bourjois? Taky si časopisy kupujete jen kvůli dárkům jako já? Protože zajímavější informace se stejně člověk dočte na blozích :D

Mějte se hezky :)

40 komentářů:

  1. Ze! Mna pali tiez a mna teda ozaj malo veci pali :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí, nejsem v tom sama (teda promiň :D). Jsem všude o ní četla jak je super, že je jak ta od Biodermy - ani náhodou.

      Vymazat
  2. Časopisy jen kvůli dárkům! Používám ji, když nejsem moc tedy téměř vůbec nalíčená. Nedráždí, ale oči dokonale neodlíčí. Asi si ji nekoupím. Mám poci, že po ní mám malé pupínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já mám teď tolik malých pupínků po vysazení HA, že si nejsem jistá, jestli je to nějakým kosmetickým produktem nebo ne.

      Vymazat
  3. Mě tedy nepálí,ale odličuje naprosto na nic!! Horší micerálku jsme ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám jí, chtěla jsem jí vyzkoušet. Ale když jsem se mrkla na to BHT, tak se mi asi ani nechce:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jn sloučeninu toluenu patlat na obličej se mi taky nechce. Fujky :D

      Vymazat
  5. Souhlasím s poslední větou, micku jsem si nekoupila a koukám že mě to nemusí mrzet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já na základce četla Bravo Girl a později na druhém stupni i Joy :D Na střední jsem si něco ke čtení kupovala výjimečně, třeba na delší cestování. Elle jsem si koupila jednou v životě, právě kvůli této micelárce, ale ještě jsem ji nezkoušela ani jednou. Obecně mě micelárky zas tak neberou, ale byla jsem zvědavá :D I když už podle tohohle článku tuším, že ani Bourjois mě nedonutí se do micelárek zamilovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joy jsem si kupovala taky a taky pondělní MF DNES kvůli Ona Dnes :D Vždycky jsem si pak luštila křížovku o matiku...
      Mně micelárky nevadí, ale zjišťuji, že po použití mléka a tonika mám mnohem hezčí pleť.

      Vymazat
  7. Já si časopisy kupuji zásadně jen s pořádným dárkem. jinak jsou totiž nanic :-D Ale tuto Elle jsem vynechala, protože jsem zrovna další micelárku nepotřebovala. Celkově mě micelárky v poslední době vůbec nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, spousta reklamy na předraženou kosmetiku :D Navíc jim člověk ty články ani nemůže věřit, když si to vymyslí podle toho, co říká sponzor...

      Vymazat
  8. Já se s micelárkama nekamarádím. Jsem po nich taková ulepená. Časopisy nekupuju už delší dobu, většinou mě totiž nezaujmou ani ty dárky. Co mě ale děsně pobavilo, že se rumunsky řekne vatový tampon "tampon de bumbac".
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Toho jsem si ani nevšimla, je to jak tampon de bubák :D

      Vymazat
  9. Micelárka mě nezaujala, já celkově nemám s Bourjois dobrou zkušenost. Zatím všechno, co jsem zkoušela, mi přišlo v lepším případě nefunkční :-D

    OdpovědětVymazat
  10. měla jsem jí, ale nějak jsem si hodně oblíbila micelárku od Mixy, tak jsem jí darovala mamce. asi jsem podvědomě tušila, že to nebude nic moc :D uvidím, co řekne mamka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty jedna :D Vida,to mi připomnělo, že chci zkusit Mixu, díky :))

      Vymazat
  11. Taky si kupuju časopisy jen se zajímavými dárky.
    Já teď používám tuhle micelárku a micelárku od Mixy. A vyhovuje mi víc tato od Bourjois. Ale já ji používám jen na dočištění po pleťovém mléku, na oči používám dvoufázový odličovač Ryor. U té Mixy mě vadí, že v balení voní tak nějak neutrálně, ale když ji použiju na tamponku, tak pak cítím vůni/smrad plísně..a nemám to tak jediná. Ale zarazila si mě s tím BHT, to se schválně mrknu, jestli to obsahuje i micelárka od Garnieru, tu chci zkusit jako další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom plísňovým odéru jsem četla u micelárky od L'Oréalu a jestli to má i Mixa... se vážně natrvalo vrátím k mléku a toniku :/

      Vymazat
    2. Teď jsem se odlíčila a zkusila jsem pokus, že jsem tu micelárku od Mixy dala na klasický tamponek od Ebelin a pak od téže značky na ten větší rozměr a z toho velkého tamponku jsem plíseň necítila, z malého ano. Takže je možný, že i u micelárky Loreal to ovlivňuje použitý tamponek.

      Vymazat
    3. By mě asi nikdy nenapadlo, že by to mohl způsobovat tampónek. Přeci jenom je dost často na výběr bavlna nebo směs bavlny a polyesteru. Hm...

      Vymazat
  12. Dlouho jsem žádné časáky nekupovala (skončila jsem na začátku vysoké), ale teď si kupuju Marie Claire, protože mají zajímavé a čtivé nekosmetické články, navíc zlevnili. kvůli dárkům si ale kupuju i jiné časáky, třeba tuhle micelárku mám z Elle taky, ale zatím čeká, až na ni dojde řada. Jo a minulý měsíc jsem si Elle koupila kvůli Avéne vodě.

    OdpovědětVymazat
  13. Minule som ju videla v Elle a tiež som ju chcela vyskúšať :-) časopisy si kupujem takisto hlavne kvôli darčekom, občas sú tam pekné veci a dať 3,29 eura za českú Elle mi nepríde super :)) ale v zahraničí sú časopis kúpim aj bez darčeka pretože sú hrubšie a kvalitnejšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, přijdou mi aspoň 2x tak silnější než ty naše časáky :)

      Vymazat
  14. Taky jsem jí v časopise podlehla a vůbec mi nevyhovuje.. vlastně mi dělá naprosto totéž, co tobě, po týdnu se urvalo víčko, pálí, vysušuje a neodlíčí nic.. zvykla jsem si si oči odločovat dětským mycím gelem, je to rychlovka včetně celého obličeje, nevysušuje, odlíčí téměř vše, nespotřebovává to tamponky a nikdy mě v očích nepálil.. tuhle micku používám fakt jen občas na doodlíčení silnějšího makeupu.. jediné pkus má za fialovou barvu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Fialovou jim taky chválím :) Já jsme dřív odličovala gelem a vodou, pak mlékem a tonikem a pak jsem podlehla micelárkám, od kterých stejně asi časem odejdu, protože předchozí varianty mi dělaly hezčí pleť, i když nejsou tak pohodlné.
      A jaký ten gel přesně používáš? :)

      Vymazat
    2. používám Nivea Baby Mycí gel, je to veliké balení s pumpičkou, cena kolem 100,-, používám ho denně dvě-tři pumpnutí a mám ho už asi rok a půl a pořád tam je tak čtvrtina, je bezedný..:D a je super i na holení nebo jako sprchový gel..:) je to fakt geniální věc..

      Vymazat
  15. hmm, já jsem s ní spokojená, až na ten obal, rozpadl se mi po třetím použití, ale teda složení jsem nezkoumala. říkala jsem si, že bych si ji koupila, protože neštípe (a že mně štípe kdeco!), nedráždí, odličuje jedním tahem... ale po tomhle článku už teda radši ne!

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám micelárku od Garnieru za stejnou cenu a moc si jí chválím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Přemýšlela jsem nad koupí, ale nakonec jsem ráda, že jsem nepodlehla. Mám dvě micelárky - od Garnieru a od Biodermy a kromě vůně a teda ceny mezi nimi nevidím žádný zásadní rozdíl.

    A k těm časopisům - většinou je kupuju pouze kvůli dárkům, protože mi přijdou předražené a když už si chci něco přečíst, půjčím si je v knihovně :)

    OdpovědětVymazat
  18. tak jsem ráda, že u nás už časák neměli :DD asi jsem o tak moc nepřišla :)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem uvažovala, že si Elle kvůli micelárce koupím, ale jak vidím, tak jsem udělala dobře, když jsem jí zase vrátila zpátky do regálu. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Konečne niekto! Aby som bola úprimná, túto micelárku som testovala už pred rokom, plánovala som receziu, ale postupne som sa s ňou vôbec bála prísť! Pretože doteraz som čítala len samú chválu...o tom, že je tisíckrát lepšia a jemnejšia ako Bioderma...atĎ.mne napríklad fungovalo balenie dobre, nič sa nikde neodtrhlo, lenže podstatný je pre mňa obsah a ten štípe, mňa síce len v očiach, no štípe, takže výrobok sa stáva automaticky nepoužiteľným. Bourjois mám rada, ale inklinujem skôr k dekoratívke, dobré makeupy, lesky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, přiznám se, že jsem se taky trochu bála, protože když občas vyrukuji s něčím, co mi nevyhovuje a jiným ne, tak je tu pár nevěřících Tomášů, co mi říkají, že to neumím používat :D

      Vymazat
  22. Já jí měla už před hooodně dlouhou dobou, snad dřív, než se pořádně proflákla růžová Bioderma, a než Bioderma mi seděla víc, což ale pořád neznamená, že jsem z ní byla nadšená - zlatý oleje a balzámy:-) Teď jsem jí, asi jako všichni, dostala k Elle (kterou si kupuju i normálně a většinou bych spíš uvítala, kdyby k ní dárek nebyl, ono platit za blbej časák stovku nebo sto dvacet, to člověk cejtí:D), no, tak jako záchrana před cvičením možná...

    OdpovědětVymazat
  23. Souhlas! Je to lepič pálič. Používala jsem jen na základní odličovací proces z nejhoršího a pak doodlíčila jiným. Už nikdy.

    OdpovědětVymazat
  24. časopis kvôli darčeku? nie! kupujem si len Evu a aj to už si nejakú dobu hovorím, že prečo každý mesiac dávam peniaze za každú druhú stranu reklám a drístov kreatúr, ktoré sa z nepochopiteľného dôvodu tvária, že sú zo Sexu v meste.
    k micelárke sa asi veľmi nevyjadrím, nakoľko ma táto móda obchádza a dlho aj bude, ak si ma vôbec niekedy podmaní :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)